Catastropher 422. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 12. 10h:38'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: júl. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4404
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2860
|
|
CATASTROPHER KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,65] koordinátán.
Red Stone átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 2. napján.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+37 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+114 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltada munka gyümölcse
varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 530.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot!
Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[144,61] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Néhány méterre magad elõtt döbbenetes
képzõdményt pillantasz meg! Valaki púderkõvel szabályos, legalább tíz méter átmérõjû kört rajzolt a földre. A körvonalon
egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot
adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sûrû
ködfüggönyt szõve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elõl a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél
bentrõl. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe
burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon.
(710. épület.)
Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet,
midõn zöldfülû kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy
legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz.
Ráadásul az esõ lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis
átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következõ sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a
környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különbözõ kétes származású portékákat kínálgató
árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgetõ troll testõröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is
vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylõ gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerûtlen látványt, amit
tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szõrû állatka izgõ-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány
fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szõrpamacsok egy
barna hajú, csillogó páncélt viselõ lányt követve eltûnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betûkkel
teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerõseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek.
Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetõségek tárulnak
fel Ön elõtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelõje."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán
közelebbrõl is meglátogatod. (712. épület.)
Más épületeket is látsz. Felismered õket: egy maffia bank (705. épület.) és egy ezüst mágustorony (706. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]
pki 2500 | kiveszel a bankból 2500 aranyat
| Kiveszel a bankból 2500 aranyat. A számládon van még 7569 arany. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
a 124 3505 6 | átadod a 124. tárgyat a 3505. kalandozónak (6 darabot)
| Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 6 rókafarkat Red Stone részére. [5 pontot használtál fel, van
még 515.]
be 712 | bemész a 712. épületbe
| Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod elõtt lebegõ, kisebb háznyi méretû fénylõ gömböt. A felületén szüntelenül
kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod
összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylõ felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a
testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél.
Mielõtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid elõtt hihetetlen látvány
bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fûvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok
legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas
koronájú, göcsörtös törzsû fa áll - talán már az idõk kezdetétõl - aranyszín levelein incselkedõ játékot játszik a fény.
Megvakarod a kobakodat, de mielõtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És
nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetõzõ, barna bundás állatkával a fûben!
Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az idõt.
Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegezõdik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses
alak egy arany pikkelyvértet viselõ, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap
szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsõt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve
húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva õt. Mielõtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat mûködését. A futárszolgálat
célja, hogy a lehetõségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés elõtt már mindenki
megelégedésére mûködõ rendszert. A mûködési feltételekrõl ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost)
találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévõ állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek
felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a
Nõvérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi
ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit
sikerült összegyûrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklõdve
belepislantasz. Szép, cikornyás betûkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében
lehetõséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerõseiknek a Túlélõk
Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövõben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a
szolgáltatásunkat igénybevevõnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és
mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát,
de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idõvel az ezeken a területeken élõ kalandozók is
részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körû áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit
nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények,
melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a
címzetteknek; a nevezéstõl az olimpia lezajlásáig terjedõ idõben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat;
átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a
legutolsó ismert helyérõl D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat
kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják
a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezõn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok
paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg,
és ezekbõl a tárgyakból az összes nálad levõt annak a karakternek postázod majd, akinek az elõzõ parancsban is küldtél
FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál elõtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk idõköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a
parancsnak a megrendelõ megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendõ összeg is, amelynek alapdíja
tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a
folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez tartó kell, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is,
ha pl. vizet is és vizetömlõt is adsz fel - a víz után felár jár).
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsözõ együttmûködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró
betûkkel, a pergamen alján még a következõt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos
kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az õ fennhatóságuk
tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan
forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút
a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a
város is sokkal ridegebbnek tûnik, mint az utazás elõtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5
pontot használtál fel, van még 510.]
fa 429 3111 30 | feladod a 429. tárgyat a 3111. kalandozónak (30 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 30 kaktuszbogyót. Ennek elküldése 59 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 507.]
fa 108 3111 30 | feladod a 108. tárgyat a 3111. kalandozónak (30 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 30 nyílvesszõt. Ennek elküldése 56 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 504.]
fa 128 3111 20 | feladod a 128. tárgyat a 3111. kalandozónak (20 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 20 sallank karmot. Ennek elküldése 46 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 501.]
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[192,65] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj.
Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy áeratikus hasnyák.
Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egy öreg törpét pillantasz meg,
amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni
akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy fekete
kaktuszt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad
a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet.
Azonnal tudod, hogy egy sebesült õsdentor volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Alaposan körülnézel a
földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elõdött.
(Továbbmész...) [193,66] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy õsi
csatamezõt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy lebegõ
porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni
egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr.
Dragon vigyorog kajánul. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb.
1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek
északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes
emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és
eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött.
(Továbbmész...) [193,67] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy
légy, egy fûszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy
nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezõt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy El Condor Pasa
orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik.
Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt
oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te
irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidõlt, halott fatörzs mögé. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már
jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Leszüretelsz egy bozótra
való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pordémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny
hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Agyartõrrel jól megszúrod a
pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz
még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött. [157 pontot használtál fel, van még 344.]
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre
| [192,68] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben
egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz,
egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ
kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja
Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
elpusztított krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gránátkaktuszt.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Észreveszel valamit a földön. Nem
valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb.
1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll
nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed,
szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemû, ahogy
Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Renegát. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Odaveted: " A halál a legvégsõ válasz az élet által felvetett kérdésekre." Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a
részleteket.
(Továbbmész...) [192,69] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak
megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha
segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged
TF-elõdött. [108 pontot használtál fel, van még 236.]
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a
városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(192,65) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582), 24. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), õsdentor (#282)
(192,68) kihívás tornya (#502), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), érclelõhely, Renegát (2981.
kalandozó)
(192,69) 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), rát-fa (#77, belõle
készíthetõ: #69), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312)
(193,66) õsi csatamezõ (#263), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(193,67) Thargodan csatamezõ (#432), mûvészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár,
Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodonok (#227), pordémon (#253)
[185,60] Lakott területre érkeztél. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson;
látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következõ épületeket látod: egy
vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]
ve 264 20 | megveszed a 264. tárgyat 20
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
ve 122 20 | megveszed a 122. tárgyat 20
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
ve 1170 20 | megveszed az 1170. tárgyat 20
| Vásároltál 20 fûszerkeveréket. 400 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]
ve 124 50 | megveszed a 124. tárgyat 50
| Vásároltál 50 rókafarkat. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
ve 128 30 | megveszed a 128. tárgyat 30
| Vásároltál 30 sallank karmot. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
bb 108 124 429 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (124 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 20 nyílvesszõt. Beraksz a bank széfjébe 94 rókafarkat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 226.]
bb 582 578 128 | beraksz a bankba az 582. tárgyat (578 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 92 csalánvirágot. Beraksz a bank széfjébe 154 ében tobozt. Beraksz a bank széfjébe 67 sallank
karmot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra
| [185,61] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy
jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny.
Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy
villámcsapás varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû
lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 124 életpontot
sebezve.) Agyartõrrel eltalálod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg
kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany és 2
gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ
név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött.
Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered,
hogy ez egy csapat õrjáratozó katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Bekapsz pár falatot. (-1
kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
Találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemû elf férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét,
egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötõjét, egy
mihlanil medált, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot, egy szirén
köpenyét, egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem
drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élõholt õsmágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve:
egy Fõnix. Jobb kezében egy bûvös lantot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy
tûzfõnix! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az
õ neve Beren Peredhil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól
elválaszthatatlanul jár..." A másik egy ínycsiklandozó illatú sültet húz elõ tarisznyájából, és megkínál. "Ha kajára van
szükséged, és Libertanban jársz, keress meg." - mondja. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását
(+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne.
Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re
(42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
gyilkos csalánt. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:) Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok
kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes
érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele,
hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál
(vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb.
3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 210.]
a 313 3505 20 | átadod a 313. tárgyat a 3505. kalandozónak (20 darabot)
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 gyógykenõcsöt Red Stone részére. [5 pontot használtál fel, van még
205.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
| Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged
észrevehetõen fejlõdjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod
a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 12.
A legtökéletesebb rejtõzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap
eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti
megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következõ
körben tehát 763 pontot költhetsz el.
FÛSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a fõzés mûvészete felé kacsintgatsz, elõbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fûszerkeverékre, mely
feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20
arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a fõzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.
|
KARAKTERLAP |
Catastropher, egy barna, göndör hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.
Erõ: | 54 | | Szint: | 20 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 49 | | Támadás: | 19 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 61 | | Védekezés: | 40 | | Menekülés: | 60 % | | Életkor: | 47/47 év |
Egészség: | 70 | | Életpont: | 301/167 | | Jellem: | jó (164) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | | Varázspont: | 342/210 | | Pénz: | 1790 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 8/1 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 34 |
|
Eddig összesen 1047 szörnyet (2 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2184 TP-t kaptál. Jelenleg 554305 TP-d van. A következõ szinthez még 45695 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, kultúrmasztodon, zoloboo sámán. A 422. fordulódban 7569 arany került a bankszámládra. 7569 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 7/89 | | ökölvívás: | 8/64 | | szúrófegyverek: | 26/11 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/12 | | ütõfegyverek: | 9/1 | | lõfegyverek: | 20/8 |
dobófegyverek: | 8/28 | | | | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 135/26 (+30%) | | 2. nyomkövetés: | 91/38 (+24%) | | 3. mászás: | 10/79 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 16/67 | | 5. csapdaészlelés: | 3/64 | | 6. gyógyítás: | 91/54 |
7. titkosírás: | 19/78 | | 8. felderítés: | 11/33 | | 9. szörnyidomítás: | 2/88 |
10. teológia: | 22/62 | | 11. taumaturgia: | 30/76 (+11%) | | 12. szerencsejáték: | 1/19 |
13. szörnyismeret: | 16/59 | | 14. zárnyitás: | 3/30 | | 15. vadászat: | 25/57 |
16. bányászat: | 33/13 (+1%) | | 17. úszás: | 10/30 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 10 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 9999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 24 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 999 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
õrült varázsló (#255), kultúrmasztodon (#227), sivatagi doareg (#240), áeratikus hasnyák (#243) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
3. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejû troll (#163) | | energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Építs számomra újabb oltárt. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | vasvért (#164) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | agyartõr (#420) | 2 | | bot (#4) | 1 | | bunkó (#5) |
1 | | cápaölõ tõr (#480) | 12 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | $1 | | szöges bunkó ($8) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | nap szimbólum (#141) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 7 | | deus ex machina (#1) | 1 | | fáklya (#36) |
20 | | fûszerkeverék (#1170) | 12 | | gyógykenõcs (#313) | 50 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 9 | | kristályfolyadék (#449) | 4 | | sötét tekercs (#535) |
1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | varázskõ (#305) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 60] |
30 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 99 korty víz (#27), fér még: 501] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
68 | | álompor (#396) | 30 | | amniosz (#203) | 47 | | borkonyó bibe (#312) |
1 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dentor bõr (#551) | 15 | | drótszõr (#37) |
1 | | eknozol (#540) | 1 | | elkarog szõr (#665) | 5 | | ezüstdarab (#326) |
16 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyíkfû (#201) |
5 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) | 1 | | kõszem (#304) |
1 | | lótuszvirág (#447) | 24 | | madártoll (#112) | 1 | | mópat tetem (#584) |
1 | | Morgan kristálya (#659) | 6 | | móri gyümölcs (#116) | 5 | | rozmárfog (#1069) |
101 | | smirglilevél (#29) | 14 | | sünmedve tüske (#14) | 5 | | szárnyas hernyó (#69) |
25 | | tükör (#43) | 1 | | vörös zyel (#606) | | | |
|
Összsúly: 95.52 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
92 | | csalánvirág (#582) | 154 | | ében toboz (#578) | 20 | | nyílvesszõ (#108) |
94 | | rókafarok (#124) | 67 | | sallank karom (#128) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
90 | | csalánvirág (#582) | 1 | | drótszõr (#37) | 145 | | ében toboz (#578) |
20 | | gyógykenõcs (#313) | 1 | | kaja (#2) | 30 | | kaktuszbogyó (#429) |
50 | | nyílvesszõ (#108) | 50 | | rókafarok (#124) | 57 | | sallank karom (#128) |
5 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1528 | | arany (#50) | 2 | | álompor (#396) | 6 | | borkonyó bibe (#312) |
20 | | fûszerkeverék (#1170) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | szöges bunkó (#8) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(192,69) 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), rát-fa (#77, belõle
készíthetõ: #69), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
* A Bunkó Akadémia mûködése kicsit megváltozott, mostantól egy fordulóban csak ötször használhatod az épületet, vagyis
max. tíz enciklopédiát kérhetsz le az õsquwarg-kristályból.
|