Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sárkánykölykök
Küldd el képeslapként!
Talán ezelőtt még soha nem hallottál arról, hogy sárkánytenyésztésre adná valaki a fejét, de hidd el, létezik ilyen. Egy távoli nép fiai hónapokig nevelgetik az "apró" jószágokat, hogy aztán őket "szőrén" meglovagolva, az éppen aktuális háborúba induljanak a hátukon.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 10:27:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Twin 0. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 22. 13h:53'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: márc. 29.
A következõ fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #4082
SZÁMLA : #11385
ZSETONOK : 172
Extra forduló: 18

BEVEZETÕ

Üdvözlet a Túlélõk Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépõ köröd a levelezõs játékunkban. A könnyebb érthetõség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör, másrészt ettõl már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betûkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni. Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az elsõ karakteredért! Lehetõség van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az elsõ közelébõl induljanak. Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet. Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezõbe TK1-et. Ettõl a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és mi ezt belerakjuk a következõ leveledbe. Ha bárki ilyen titkos címû játékossal találkozik, csak a fent említett módon üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitõl megy kinek (sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz. A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bõvebb információt az adott témáról a levél végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezõnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentõsége van a különbözõ terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különbözõ tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tûnt: csak egy üres vizestömlõ maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 3. szint, vadászat 3. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS

- Mit ér az elfek ezeréves bölcsessége, az eonók alatt felépített kultúra, ha a halandó emberek egy szempillantás alatt, a mágiához nem értésük és mérhetetlen gonoszságuk miatt ezt lerombolják? - keseregsz magadban, miközben kelet felé gyalogolsz, egyre csökkenõ reménnyel, hogy látsz még élõ Ghallát. Észre sem veszed, amikor elhaladsz az elsõ zöld fûszál mellett. Tétován megtorpansz, és visszafordulsz. Igaz lenne? Valamit mégis megkímélt a Zan? Ahogy továbbmész, látod, hogy nem csak egy magányos túlélõ volt, amit láttál: kelet felé egyre több a zöld folt.

TWIN KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett.


kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 4 1 gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
A levegõben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütõfegyver ismeretedet. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted [ütõfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[1,1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élõt nem látsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+2 életerõ.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [gyógyítás: 1. szint.] (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[2,1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol már áttörte néhány zöld növény a fejét a porrétegen, de ez minden, amit életnek lehet nevezni. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy hamupók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a botot a másikra rontasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a hamupók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A hamupók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 4 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [3,1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy rambó bogár. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra rohansz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, félszemû troll férfival. Bõre színe zöld. Ruházatát egy pókvadász trófea és egy bolhakutya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kõhegyû lándzsát, bal kezében egy vizestömlõt tart. Lõfegyvere egy parittya. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz. [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[4,1] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [rejtõzködés: 1. szint.] (ld. enc.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy démontetû. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Észreveszel egy tûzbokrot. (ld. enc.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtõzöl egy megfeketedett cserjében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy gonyolék. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.

(Továbbmész...) [5,1] Félig kiégett területen vagy. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy homokvarány volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 3 mozogsz délkeletre
[6,2] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benõtt síkság. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy lila brekk. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[7,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy sérült démontetû volt a rémület okozója. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szárnyas gömböc volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Bal kezében egy vizestömlõt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve East Wind. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlõt. Így nem fogják tudni ellopni tõled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következõ körben tehát 115 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLÕ (3. TÁRGY)
A vizestömlõben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belõle. Nagyapád szerint vizestömlõt evaporõr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerûbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerû: erdõben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésû ütõfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet késõbb jobb fegyverek készítéséhez.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezõn található különbözõ fajoktól származó nyomokat. Ettõl függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyûjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevõ megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különbözõ állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehetõ gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétõl, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is elõfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettõl függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgezõ.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Fõként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehetõ, akárcsak a legtöbb szörny.

REJTÕZKÖDÉS
A rejtõzködés inkább a bölcsek, mint az erõsek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltûnni a nálad erõsebb ellenfelek elõl. Minél magasabb a rejtõzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervû ellenfelek elõl bújhatsz el.

DÉMONTETÛ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élõsködõk rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetõen, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Fõként bozótos terepen fordul elõ.

TÛZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tûzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idõ alatt égnek el. Minden, a vadonban sok idõt töltõ vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tûzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tûzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az elõbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértõ, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestû, guvadt szemû lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepõen erõs: ütni, sõt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellõképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínû lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepõ módon) alapvetõ fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidbõl.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, õ az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bõrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyû sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehetõ (végszükség esetén).

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szõrös testû, denevérszárnyú repülõ ragadozók apró méretük ellenére meglepõen szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz õket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütõfegyverrel lecsapni õket.

EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idõ alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetõség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerûen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belõle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetõségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.



KARAKTERLAP
Twin, egy fekete hajú, szürke szemû elf férfi vagy. Ez a 0. fordulód.

 Erõ:11  Szint: Merészség:5/5 Magasság:161 cm 
 IQ:15  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:50 % Életkor:162/162 év 
 Egészség:11  Életpont:57/25  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse: Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 9 TP-d van. A következõ szinthez még 21 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
  ütõfegyverek: 1 (+1)       

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1 (+1)   2. nyomkövetés: 3 (+3)   3. gyógyítás: 1 (+1)
  4. vadászat: 3 (+3)       

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4)        
3   kaja (#2)        
1 * vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 4.10 kgMegterheltség: 12%

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 3 kaja (#2) 1 vizestömlõ (#3)



E körben tett lépéseid térképe

(2,1) hamupók (#40)
(3,1) rambó bogár (#14), egy troll férfi
(4,1) démontetû (#15), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), gonyolék (#13)
(5,1) homokvarány (#16)
(6,2) lila brekk (#11)
(7,2) démontetû (#15), szárnyas gömböc (#12), East Wind (4701. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Remélem, az elsõ UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betûkkel írni, hogy minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba késõbb be akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal késõbb is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le. Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed). Lehetõség van arra, hogy a TF-et Interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a beholder(kukac)beholder.hu címre Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következõ UL-hez egyest kell írni. FIGYELEM! Az Alanori Krónika 2003.02.01-tõl 25 zsetonba kerül. Minden játékos automatikusan elõfizetõje az újságnak, amit a megjelenés utáni fordulójával kap meg. A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más kiadásban nem lehet megtalálni. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Az AK elõfizetés nem a karakteredhez, hanem a számládhoz tartozik. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik elõször lép a megjelenés után! A Krónikában a játékosok apróhirdetései ingyenesek. Az UL-lel együtt külön A4-es lapon kell beküldeni õket. Kedves Játékostársunk! Sajnos a posta drasztikus áremelést hajtott végre, ezért a postai fordulók árát fel kellett emelnünk 2 zsetonnal. Az emailes fordulók ára változatlan. Tehát 2003.08.06-tól kezdve a következõ árak érvényesek: Postai forduló: 37 zseton E-mailes forduló: 28 zseton A kettõ együtt: 44 zseton 40 soros UL: +15 zseton (nem változott) Megértéseteket köszönjük. Kedves Játékostársunk! Örömmel jelentjük be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerû igénynek tesz eleget. 2003.09.08-tól lehet a TF-es és ÕV-s számlákra banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft. Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.