Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szende Ughal
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 11:46:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gor Findalas 256. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3914
SZÁMLA : #8993
ZSETONOK : 386
Extra forduló: 18

GOR FINDALAS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,65] koordinátán. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyû nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+100 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 601. hetének nyerõszámai: 14, 17, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 404.]


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 369.]

f 403 119 27 kísérletezel a 403. tárggyal a 119. tárggyal a 27. tárggyal
Sajnos nincs nálad víz. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

f 551 578 kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dentor szüttyõt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 359.]

kt 590 elkészíted az 590. tárgyat
Legyártottál 1 dentor szüttyõt. [15 pontot használtál fel, van még 344.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fõutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Treem, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." A következõ épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 3 ezüst gyûrût 18 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Kiderül azonban, hogy már túl tapasztalt vagy - így nem tudnak tanítani. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

kt 312 elkészíted a 312. tárgyat
Begyûjtöttél 1 borkonyó bibét. [10 pontot használtál fel, van még 319.]

kt 447 7 elkészíted a 447. tárgyat (7 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 lótuszvirágot lehet begyûjteni. Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [147,65] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Észreveszel egy gyíkfû csomót. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyíkfüvet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a smaragdgólem fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 136 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2385 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. - Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelõ aranyérméid látványával. 100 darabot belõlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévõ lapokat: 2 Mákrózsa fõzet, 2 Tisztítótûz, 1 Aranyesõ. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 3 Mákrózsa fõzet, 2 Tisztítótûz. Ez full! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó elõtt a következõ hever: 3 Aranyesõ, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Déja vu, 1 Illúziósárkány. Ez két pár! Egyikõtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Szerencsejáték, 3 Déja vu. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következõk voltak: 2 Illúziósárkány, 2 Ellenvarázslat, 1 Garokk. Ez csak két pár! Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Mákrózsa fõzet, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 575 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 75 darab aranyérmét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [148,66] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezetõ. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a ryuku csapásvezetõ testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezetõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a roguena testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöföd a roguena testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szörnyû fejfájás vesz erõt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerõ). [-15 varázspont.] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[150,67] Szûnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bûz! Egy darabokra tört tûzköpõ mellett ott hever a teljes gnóm kezelõszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Eleget nézelõdtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyû védelmezi a vadászterületét. {támadása: 26.}

Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyû testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a dögkeselyû csupasz nyakát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dögkeselyû csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 360 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütõ ellen.}

Egy méregfelhõ varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen ötlettõl vezérelve, arra kutakodsz, amerrõl a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézpáncél, egy rézsisak és egy bronzhegyû lándzsa. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy szárnyas gömböc irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [151,66] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [152,67] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tûzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlõt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lao-Ce elõtt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemû árnymanó férfival. A bõre kreolszínû. Chara-din bíborosa. Egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy királyi koronát, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy rinóbõr övet és egy smaragd karkötõt, egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. {ereje: 38.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz. [76 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 634 elkészíted a 634. tárgyat
Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a varázsital fõzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a fõzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tûzrõl. [-30 varázspont.] Legyártottál 1 univerzum nektárját. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[153,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.

(Továbbmész...) [154,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élõholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [155,68] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sûrû erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán bal oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete lótuszt. [36 pontot használtál fel, van még 134.]

m 1 mozogsz északkeletre
[156,67] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a harci kalapácsot. Marokra fogva a harci kalapácsot a másikra támadsz. Harci kalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerõ). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebesített kputtyintó csalán. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. [17 pontot használtál fel, van még 117.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 112.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg nagymester. {max. életpontja: 211-250.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 82.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy áeratikus hasnyák.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Távolról szárazság varázslatot lõsz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegõbe suhint. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 52.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyérõl. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2359 TP] [30 pontot használtál fel, van még 22.]

fog 241 274 elfogod a 241. szörnyet a 274. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 17.]

v 228 elmormolod a 228. varázslatot
Nem jól adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 765 190 keresed a 765. szörnyet a 190. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 17.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 12.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 12. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következõ körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR SZÜTTYÕ (590. TÁRGY)
Egy aranytû segítségével egy dentor bõrbõl kiváló szüttyõt készíthetsz, amely megfelelõen alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyõ elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élõ távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszõfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élõhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetõsen erõs gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bõre ugyanis olyan bûzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bõr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, elõszeretettel használják õket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megmûvelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkezõ teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetõek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdõben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdõhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - õ ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyõznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét õrzi.

KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyérõl hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevõ növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendõ mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze õt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.



KARAKTERLAP
Gor Findalas, egy copfos ezüsthajú, piros szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

 Erõ:23  Szint:23  Merészség:5/5 Magasság:157 cm 
 IQ:28 (32)  Támadás:38  Agresszió:3 Testsúly:41 kg 
 Ügyesség:29 (32)  Védekezés:66  Menekülés:30 % Életkor:148/146 év 
 Egészség:27 (35)  Életpont:371/230  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:43 (47)  Varázspont:411/29  Pénz:34 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/10   Pszi pont:140/1   Halhatatlanság:1 %    
Eddig összesen 1851 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12096 TP-t kaptál. Jelenleg 1100407 TP-d van. A következõ szinthez még 99593 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, pszi õselementál, ongóliant. A 230. fordulódban 11087 arany került a bankszámládra. 12084 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/8   ökölvívás: 1/65   szúrófegyverek:28/68 (+7%)
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 12/6 (+4%)   lõfegyverek:*26/100
  dobófegyverek: 6/95       

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16/37 (+22%)   2. nyomkövetés: 84/35 (+12%)   3. lopás:2/99
  4. mászás: 7/99 (+6%)   5. csapdakészítés: 20/33 (+6%)   6. csapdaészlelés:6/7
  7. gyógyítás: 33/18   8. titkosírás: 5/54   9. felderítés:18/48 (+11%)
  10. szörnyidomítás: 9/11   11. teológia: 31/87 (+22%)   12. taumaturgia:25/44 (+13%)
  13. szerencsejáték: 2/12 (+11%)   14. versengés: 9/66 (+18%)   15. zene:11/10
  16. szörnyismeret: 33/90   17. pszi: 15/63 (+13%)   18. vadászat:13/69
  19. bányászat: 31/0   20. úszás: 8/94   21. fõzés:6/96

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 40% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1850. karakternek a 2498. karakternek az 1. fajúaknak
kutatsz max. 130 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod érzõ szívû dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó (#96), trikornis (#104), tetemember (#123), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), tesh alligátor (#353), láplidérc (#352), halálmadár (#351), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
fémbontó szójer (#150), tyrannoszaurusz rex (#160), semlegesek (#989), jók (#990), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
szárazság (#48), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi õselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> nõk (#999) tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   alligátorbõr cipõ (#662) $1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463) 1 * optiri agysisak (#315)
$1   rézpáncél ($71) $1   rézsisak ($72) 1 * Rhatt páncélja (#458)
1 * rinóbõr öv (#685) 1 * ryuku nadrág (#691) 1   sárga erõöv (#276)
1 * szirén köpenye (#820) $1   tankány karom ($237) 1   Thargodan korona (#543)
1   tünde tegez (#1263) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
$1   bronzhegyû lándzsa ($87) $1   bronzpenge ($126) 1   csontpálca (#329)
1   harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
$3   mérg. ubuk dobónyíl ($188) 12   mérgezett vasnyíl (#187) 1   moa stuki (#413)
30   nyílvesszõ (#108) $1   nyu-shuriken ($157) $2   orgyilkos tõr ($225)
$1   rövid íj ($107) 1 * ryuku kopja (#694) 1 * sárkánytõr (#626)
1 * tünde íj (#553) 4 * tünde nyíl (#554) $7   ubuk tüske ($131)
$2   vas dobónyíl ($189) 5   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1   arany masszariasztó (#437) 1   arany papi karkötõ (#309)
1   Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüstlevél (#759) 4   gólem talizmán (#811)
1 * háború gyûrûje (#722) 1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
6 * korinthai talizmán (#814) 2   mihlanil érme (#764) 1   obszidián karkötõ (#229)
1   ónix masszavadító (#438) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1 * ryuku karvédõ (#687) 1 * smaragd karkötõ (#707) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143) 3   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
13   acéltû (#334) $2   aranypikkely ($415) 10   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76) 5   deus ex machina (#1)
1   elf tekercs (#683) 1   feneketlen bugyor (#570) 9   fûszerkeverék (#1170)
1   hibátlan gyémánt (#680) 1   hûségérme (#1141) 15   kaja (#2)
1   kaleidoszkóp (#1269) 1   kis mágneses bigyó (#1266) 1   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   moa töltõ (#525) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy vaskulcs (#186)
1 + nyílcsapda (#243) 1   olló (#335) 2   ork csodaszer (#1228)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   rézkulcs (#75) 1   Rodger profi üstje (#1168)
1   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
1   tubarkõ (#700) 1   tûzfény (#686) 1   univerzum nektárja (#634)
2   varázskõ (#305) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 7 csepp tinta (#101), fér még: 3]
1   dentor szüttyõ (#590) [üres, kapacitás: 10]
3   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 10]
7   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 70]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12   uzbány csõr (#169) [bennük 93 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 11]
4   zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 62]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 2   alligátorbõr (#661) 42   álompor (#396)
1   aurach fog (#657) 3   bordacsont (#16) 1   borkonyó bibe (#312)
7   csillezsályalevél (#1253) 1   csuklyavirág (#133) 1   dözmöng szív (#122)
124   drótszõr (#37) 37   elkarog szõr (#665) 2   etra hályog (#712)
15   fekete gyöngy (#99) 1   fokhagyma (#403) $6   fõnixtoll ($563)
1   grifftojás (#179) $1   gromak bõr ($268) 9   gyíkfû (#201)
18   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390) 32   kaktusztüske (#114)
7   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205) 12   kõszem (#304)
10   kreommat szirom (#925) 1   liumbe bimbó (#656) 1   liumbe hajtás (#655)
1   lótuszvirág (#447) 160   madártoll (#112) 2   mandibulapenge (#125)
1   moa burát (#384) 1   moa rubin (#379) 1   moa smaragd (#377)
1   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331) 16   nektoraf faggyú (#667)
8   pirkit (#153) 1   praglonc hártya (#215) 11   púderkõ (#119)
2   rakolits por (#669) 4   remák szív (#264) 5   rémplazma (#616)
1   rinóbõr (#651) 1   rubinkõ (#679) 3   smirglilevél (#29)
3   surranó kígyó bõr (#47) 11   szvó-ektoplazma (#151) 1   teknõsesszencia (#702)
6   tükör (#43) 37   vasérc (#152) 4   xirnox szív (#213)

Összsúly: 126.26 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronz taider (#641) 1   bundás kabát (#1068) 10   bunthar bõr (#733)
11   dözmöng szív (#122) 1   királyi korona (#338) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
22   polip szívóka (#391) 1   ryuku köpeny (#693) 1   szigony (#389)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 aranygyûrû (#193) 1 dentor bõr (#551)
1 drótszõr (#37) 1 ében toboz (#578) 3 ezüst gyûrû (#180)
1 ezüst karkötõ (#158) 1 fabontó (#106) 4 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 lélekesszencia (#619) 1 praglonc hártya (#215)
1 rémplazma (#616) 2 trikornis szarv (#198) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)
1 bronzkulcs (#76) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 dentor szüttyõ (#590)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gólem talizmán (#811) 1 gromak bõr (#268)
1 gyíkfû (#201) 13 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
7 madártoll (#112) 1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
1 univerzum nektárja (#634) 2 vasérc (#152) 5 vashegyû nyíl (#176)
69 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(147,65) gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201), lápi hajlék (#670), smaragdgólem (#417)
(148,66) ryuku csapásvezetõ (#778), Tharr oltár
(149,67) roguena (#779), mûvészi porolit (#720)
(150,67) dögkeselyû (#174), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), mûvészi porolit (#720),
37. jellempróba
(151,66) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484),
mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(152,67) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), tavacska, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy árnymanó férfi
(153,68) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Leah oltár
(154,67) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), élõholt tigris (#766)
(155,68) zoloboo sámán (#230), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447)
(156,67) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, kputtyintó csalán (#247), quwarg nagymester (#214), áeratikus
hasnyák (#243)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.