Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kyorgok tudása
Küldd el képeslapként!
A kyorgok soha nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Ennek elérésében a birtokukban lévő különlegesebbnél különlegesebb varázslatok segítettek.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 14:51:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-27 14:51:13 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Deanaal 324. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 7. 15h:18'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: márc. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3763
SZÁMLA : #5354
ZSETONOK : 458
Extra forduló: 18

DEANAAL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,22] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 26. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû mutáns nõvel. Fekete a bõre. Elenios kisebb papja. Egy Eldaran karkötõjét, egy lánckesztyût, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját és egy szem szimbólumot, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dixella. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. (+2 jóság.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+56 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+604 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 597. hetének nyerõszámai: 23, 3, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 467.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 127. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.] Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 4. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó.) [0 pontot használtál fel, van még 455.] Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 223. tárggyal a 366. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. Az ujjadra húzod a smaragd védõgyûrût. Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 453.]


v 22 127 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ mandibulakaszát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 fémrúd, 4 mandibulapenge, 4 ragasztó. [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a gnóm nyílpuskát, majd elõkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

a 434 4725 1 átadod a 434. tárgyat a 4725. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 bányászcsákányt Veres Ignác részére. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

hu 276 317 294 hulladék: 276 317 294
Hulladék, ezért nem gyûjtesz sárga erõövet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz varkaudar páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

hu 164 187 176 hulladék: 164 187 176
Hulladék, ezért nem gyûjtesz vasvértet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyûjtesz vashegyû nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 27 28 31 mozogsz 27 28 31
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [27. PONT.] Egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 5 kaját, 5 amnioszt és 5 gyöngymangót. Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következõ akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 48 lépésre keletre és 45 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Haladsz elõre. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] A következõ lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszõk süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [30. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az út véget ér - egy zsákutca! [31. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Elsõ számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. {A kapcsoló innen 42 lépésre keletre és 9 lépésre délre eltüntetett egy falat.} [49 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 5 9 15 mozogsz 5 9 15
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Nem rettenve meg semmitõl, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétbõl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgybõl készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétbõl. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elszántan mész elõre. Egy vastag, kõbõl faragott ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszûnt a védõvarázslat. [-20 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Meg-megállsz, fülelsz, miközben elõrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy ekharion. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Megsoroztad az ekharion testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion jobb karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 nagy vaskulcsot. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetõen csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.

(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-18 varázspont.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy õrült varázsló van elõtted! Fegyvere egy csontpálca. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lõ rád. 27 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Megsoroztad az õrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Marokra fogva a Démonölõt a másikra rontasz. Démonölõvel többször mélyen végigmetszed az õrült varázsló fejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az õrült varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Az õrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy éjkornis. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Párszor kipécézted az éjkornis testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölõt ellenfeledre ugrasz. Démonölõvel többször mélyen végigmetszed az éjkornis fekete testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-9 varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötõ és egy ezüst kulcs. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerõ). [-18 varázspont.] [73 pontot használtál fel, van még 321.]

lm 16 18 24 mozogsz 16 18 24
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 24 lépésre keletre és 18 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [15. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. {A kapcsoló innen 6 lépésre keletre és 12 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Egy Orkhan Thait pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tûz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyû: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (kiválóan mûködik felrakott védelem tûz ellen védelmed.) Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tûztestét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tûz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai tûztestét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 11 arany, egy pular kristály, egy vasérc és egy obszidián karkötõ. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ pillanatban feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen csak 18 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [24. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. {A kapcsoló innen 51 lépésre keletre és 15 lépésre északra eltüntetett egy falat.} [49 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 22 5 7 mozogsz 22 5 7
Folytatod az utat. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [22. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 9 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Haladsz elõre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [6. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy ekharion. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Többször meglövöd az ekharion bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölõt ellenfeledre rontasz. Démonölõvel többször mélyen végigmetszed az ekharion ragyás testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 márványkulcsot. [77 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 11 14 4 mozogsz 11 14 4
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [6. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hirtelen eltûnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetõen csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éjkornis. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Megsoroztad az éjkornis fekete testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Megmarkolva a Démonölõt ellenfeledre ugrasz. Démonölõvel kegyetlenül összevagdalod az éjkornis testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb, egy ezüstshuriken és 4 arany. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerõ). [-18 varázspont.] Az út véget ér - egy zsákutca! [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre és 24 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. {A kapcsoló innen 6 lépésre keletre és 15 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Haladsz elõre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy keresztezõdéshez értél. [4. PONT.] Hirtelen eltûnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetõen csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). [68 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 34 37 905 mozogsz 34 37 905
A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [33. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Halk, zümmögõ hangot hallasz, amint rálépsz az elõtted levõ kõlapra, majd a következõ pillanatban valami borzasztó szívóerõ tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-202 varázspont]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy Tguarkhan. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Démonölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy fûszertartó, 2 gyöngymangó, egy nagy bronzkulcs és egy obszidián függõ. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 3 lépésre nyugatra és 36 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [32. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [35. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [36. PONT.] Egy õsi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve szopókõirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetõségével. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [37. PONT.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Néhány helyen eltalálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Megmarkolva a Démonölõt ellenfeledre támadsz. Démonölõvel egy irtózatos ütéssel felvágod az átokmurgattyú bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölõt, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [56 pontot használtál fel, van még 71.]
vv 88 58 elmormolod a 88. varázslatot az 58. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 69.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következõ pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy Notermanthit veszel észre magad elõtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Meglengetve a Démonölõt ellenfeledre támadsz. Démonölõvel kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Démonölõvel végigvagdosod a Notermanthi fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc és egy umbatari karkötõ. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-13 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van elõtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Marokra fogva a Démonölõt a másikra rontasz. Démonölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru tigristestét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy umbatari karkötõ, egy ezüst nyaklánc és egy szent jogar. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy barna, bõrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy õsi varázslat van itt, melynek neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc, 4 aranygyûrû, 2 arany karperec, 1 arany papi karkötõ, 2 galachmit, 6 ezüst gyûrû, 2 ezüst nyaklánc, 3 ezüst karkötõ és 1 ametiszt medál. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A láda belsejébõl kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erõ.) A szörnyû gáztól köhögni kezdesz. (-13 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa jádekõ, 1 kvazár kesztyû (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 vashegyû nyilat. **), 1 gór formázó minta (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 borostyán függõt. **), 6 kvazár (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 gromak bõrt. **), 1 mithril, 3 manakristály (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 fémrudat. **), 2 gyöngysor [Betelt a hátizsákod, a maximális megengedett számú tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1 moa rubin (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mérgezett vasnyilat. **), 1 roxati üvegszem (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rövid íjat. **) és 3 Eldereth szilánk (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 pular kristályt. **). Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 55.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Katasztrófa! Nincs hely a hátizsákodban, ahová a legyártott tárgyat rakhatnád, úgyhogy inkább hozzá sem fogsz az elkészítéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 10 3 elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dárdát készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[161,21] Fák, mindenütt csak fák. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [162,20] A terep továbbra is sûrû erdõ. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [163,19] A terep továbbra is sûrû erdõ. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 23.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[163,18] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Meglengetve a Démonölõt a másikra ugrasz. Démonölõvel párszor kilyukasztod a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szutykos remák szõrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a Démonölõt, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy noth szellem közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a Démonölõt. Marokra fogva a Démonölõt a másikra rohansz. Démonölõvel párszor kilyukasztod a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 1608 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [163,17] A terep továbbra is sûrû erdõ. Az õsöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Észreveszel egy vapár cserjét.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
ve 281 megveszed a 281. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ve 158 megveszed a 158. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 187 230 keresed a 187. szörnyet a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 492 bemész a 492. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1177 407 leírod az 1177. kalandozónak a 407. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vérkeszeg. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 1177 443 leírod az 1177. kalandozónak a 443. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy greén örvény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 407 476 leírod a 2819. kalandozónak a 407. szörnyet a 476. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vérkeszeg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 443 499 leírod a 2819. kalandozónak a 443. szörnyet a 499. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy greén örvény. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 604 leírod a 2819. kalandozónak a 604. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 610 leírod a 2819. kalandozónak a 610. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 629 leírod a 2819. kalandozónak a 629. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 630 leírod a 2819. kalandozónak a 630. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 811 leírod a 2819. kalandozónak a 811. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 814 leírod a 2819. kalandozónak a 814. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 832 leírod a 2819. kalandozónak a 832. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápabõr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 2819 0 853 leírod a 2819. kalandozónak a 853. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-17 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 254. tárggyal a 812. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. Lehúzod az ujjadról a smaragd védõgyûrût, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyûrût. Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 26, 10. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 465 pontot. A következõ körben tehát 462 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erõdet, lehetõvé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdõk eggyel, profik kettõvel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.



KARAKTERLAP
Deanaal, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû gnóm férfi vagy. Raia fõpapja vagy. Papi hited: 313. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

 Erõ:33 (34)  Szint:25  Merészség:10/5 Magasság:120 cm 
 IQ:46 (48)  Támadás:33  Agresszió:3 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:40  Védekezés:87  Menekülés:30 % Életkor:115/119 év 
 Egészség:38 (40)  Életpont:489/315  Jellem: jó (744) Tul. pont:
 Szerencse:46 (48)  Varázspont:1080/10  Pénz:5386 arany Kép. pont:48 
 Tudatpont:21/11   Pszi pont:218/230   Halhatatlanság:1 %   EFejl:18 
Eddig összesen 1998 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26364 TP-t kaptál. Jelenleg 1613606 TP-d van. A következõ szinthez még 86394 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, albinó küklopsz, Thargodan zsoldos. A 297. fordulódban 8364 arany került a bankszámládra. 9493 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 11/30   ökölvívás: 4/0   szúrófegyverek:26/2
  vágófegyverek: 28/83 (+18%)   ütõfegyverek: 12/60   lõfegyverek:*26/100
  dobófegyverek: 21/84 (+8%)       

Feltételes fegyverváltás: Démonölõ (#625) (140%) << óriásölõ (#528) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -10.); rézgolyó (#343) (11 -16.); nyílpuska lövedék (#547) (17 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 21/63   2. nyomkövetés: 70/36 (+4%)   3. lopás:1/29
  4. mászás: 12/5   5. csapdakészítés: 23/24 (+6%)   6. csapdaészlelés:7/27 (+54%)
  7. gyógyítás: 34/80   8. titkosírás: 6/52   9. felderítés:24/79 (+54%)
  10. szörnyidomítás: 14/22   11. teológia: 59/41 (+24%)   12. taumaturgia:64/21 (+10%)
  13. szerencsejáték: 6/9   14. versengés: 13/14   15. harcmûvészetek:3/38
  16. zene: 10/35   17. szörnyismeret: 27/40   18. pszi:21/60 (+1%)
  19. zárnyitás: 14/38 (+101%)   20. vadászat: 8/77   21. bányászat:31/46
  22. úszás: 10/1   23. fõzés: 1/54   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot , csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 4 darabot , csak egyszer), adamantit pajzsot (#630) (max. 1 darabot , csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
városi tanács tagjai (#9100), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), õrjáratozó katona (#274), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótûz (#44, 13 VP)gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tûzvihar (#175, 24 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192)varázsenergia (#161)égetõ tekintet (#164)méregsemlegesítés (#14)
szörnycsábítás (#83)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vortexmágus (#418) tûzesõ (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tisztítótûz (#44) >> autentikus vámpír (#154) tisztítótûz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tûzesõ (#61) >> hadroszaurusz (#162) tûzesõ (#61) >> jégtroll (#164)
tûzesõ (#61) >> norpadolótika (#226) tûzesõ (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tûzesõ (#61) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> smaragdgólem (#417)
villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) lángcsóva (#31) >> taalru (#249)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) tûzesõ (#61) >> áldott okerón (#336)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> tûzelementál (#276) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tûz ellen (#38) >> Raia hívõk (#993) védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) státusz: éhes
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértõnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tûrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * adamantit kesztyû (#306) 1   angyalok kesztyûje (#609) 1 * Bufa páncélja (#538)
1 * cetbõr válltömés (#1091) $1   fekete bõrcsizma ($247) 1   kígyóbõr öv (#410)
1   kvazár kesztyû (#445) 1 * lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * mihlanil öv (#604) 1   Morgan sipkája (#466)
$4   nagy vaspajzs ($161) 1   párducbõr övtáska (#1117) $1   sárga erõöv ($276)
1   szirén köpenye (#820) 1 * tûzúr csizmája (#533) $2   varkaudar csizma ($317)
$2   varkaudar páncél ($294) $3   vasvért ($164) 1   zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 17 * bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329)
1   Démonölõ (#625) 5   ezüstshuriken (#327) 1   gnóm nyílpuska (#546)
$2   göcsörtös bunkó ($123) 14   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
>1   kõkés (#6) 1   mágusölõ (#422) $6   mérg. ubuk tüske ($137)
5   nyílpuska lövedék (#547) 1   óriásölõ (#528) 1   parittya (#18)
1 * pengepajzs (#425) $2   szöges bunkó ($8) 1   Trákin csákánya (#367)
1   varkaudar che-kard (#1112) $5   varkaudar lándzsa ($224) 6   vas dobónyíl (#189)
$1   vasalt bunkó ($181) $3   vashegyû lándzsa ($182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) $1   ametiszt medál ($275) 3 * angyalok gyûrûje (#529)
$3   arany karperec ($194) $1   arany papi karkötõ ($309) $6   aranygyûrû ($193)
$3   aranylánc ($191) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 12   ezüst gyûrû (#180)
4   ezüst karkötõ (#158) 11   ezüst nyaklánc (#117) 1   gólem talizmán (#811)
7   korinthai talizmán (#814) 1   mászó-karperec (#392) 1 * nap szimbólum (#141)
$1   obszidián függõ ($195) 7 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * regeneráló gyûrû (#254) $1   réz papi karkötõ ($307)
1   rothasztó talizmán (#815) 1   roxati üvegszem (#443) 1   Rughar gyûrûje (#518)
1   smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) $1   trófea nyaklánc ($196)
$3   umbatari karkötõ ($278) 1 * vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 + aranypikkely (#415) 21   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bunthar zsák (#734) 7 + deus ex machina (#1) $2   ezüst kulcs ($184)
1   furulya (#233) 1   gyógykenõcs (#313) 1   hûségérme (#1141)
1   kinemfogyó tegez (#368) 1   kötél (#92) 3   kristályfolyadék (#449)
$1   kristálygömb ($265) 3   manakristály (#500) $1   márványkulcs ($245)
1   mászókampó (#165) $2   nagy bronzkulcs ($185) $2   nagy vaskulcs ($186)
1 + nyílcsapda (#243) 1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   roxati zárfaló (#314) 2   sámán gyógykenõcs (#1139)
5   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32) 10   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 1   tudati fétis (#1151) 3   varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   dentor szüttyõ (#590) [üres, kapacitás: 10]
11   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 54]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   mágusszelence (#1076) [benne 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 9]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 139]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 19]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 105]
7   zöld üveg (#82) [bennük 46 csepp ragasztó (#83), fér még: 94]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8   adamantit (#627) 6   amniosz (#203) 1   cru formázó minta (#300)
4   csalánvirág (#582) 1   dözmöng szív (#122) 75   drótszõr (#37)
22   ében toboz (#578) 3   eknozol (#540) 3   Eldereth szilánk (#512)
38   ezüstdarab (#326) 30   fekete gyöngy (#99) 7   fokhagyma (#403)
7   fõnixtoll (#563) 5   galachmit (#310) 1   gór formázó minta (#444)
1   grifftojás (#179) 1   gyíkfû (#201) 62   gyöngymangó (#135)
1   jégkristály (#593) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68)
5   kõszem (#304) 6   kvazár (#244) 4   lótuszvirág (#447)
23   madártoll (#112) 4   mandibulapenge (#125) 7   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mihlanil (#539) 7   mithril (#352) 1   moa jádekõ (#382)
1   moa rubin (#379) 4   mocsári penke (#148) 22   pirkit (#153)
14   púderkõ (#119) 14   purifikátor háj (#269) 17   quwarg tojás (#360)
15   ramit kõ (#226) 6   remák szív (#264) 19   rézdarab (#70)
3   rókafarok (#124) 14   smirglilevél (#29) 10   sünmedve tüske (#14)
1   szárnyas hernyó (#69) 5   szvó-ektoplazma (#151) 4   téfea-agy (#172)
1   teknõcteknõ (#416) $1   Thargodan esszencia ($328) $2   trikornis szarv ($198)
9   tükör (#43) 1   varkaudar csont (#1113) 24   vasérc (#152)
7   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 226.15 kgMegterheltség: 183%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 13)
1   cápabõr csizma (#832) 60   isteni könnycsepp (#260) 75   kaja (#2)
1   kis ónixkulcs (#1110) 223   madártoll (#112) 5   manakristály (#500)
39   óndarab (#85) 4   párducbõr (#1066) 1   Raia pallosa (#426)
2   zangrozi csizma (#451)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 1 borostyán függõ (#162) 1 drótszõr (#37)
1 gromak bõr (#268) 1 kristályfolyadék (#449) 1 mandibulakasza (#127)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 quwarg tojás (#360) 1 rövid íj (#107)
1 sáfránypor (#211) 1 tükör (#43) 2 varázskõ (#305)
1 vashegyû nyíl (#176) 28 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
745 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 5 amniosz (#203)
2 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötõ (#309) 4 aranygyûrû (#193)
3 aranylánc (#191) 1 csontpálca (#329) 3 Eldereth szilánk (#512)
6 ezüst gyûrû (#180) 3 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fûszertartó (#210)
2 galachmit (#310) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gór formázó minta (#444)
3 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68) 1 kristálygömb (#265)
6 kvazár (#244) 1 kvazár kesztyû (#445) 3 manakristály (#500)
4 mandibulapenge (#125) 1 márványkulcs (#245) 1 mithril (#352)
1 moa jádekõ (#382) 1 moa rubin (#379) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 obszidián függõ (#195)
1 obszidián karkötõ (#229) 4 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
1 roxati üvegszem (#443) 1 szent jogar (#150) 2 trikornis szarv (#198)
1 trófea nyaklánc (#196) 3 umbatari karkötõ (#278) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)



E körben tett lépéseid térképe

(162,20) óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209)
(162,22) varkaudar (#64), ekharion (#232), õrült varázsló (#255), éjkornis (#228), Orkhan Thai (#238), Tguarkhan
(#212), átokmurgattyú (#225), Notermanthi (#257), taalru (#249)
(163,17) vapár cserje (#109, belõle készíthetõ: #110)
(163,18) szutykos remákok (#191), noth szellem (#250)

JELENTÉS A TANÁCSTAG RÉSZÉRE

A városi tanács számláján jelenleg 9275 arany van. (72,58): város mezõ. Épületek:

(72,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).

(72,60): város mezõ. Épületek:

(72,61): város mezõ. Épületek:

(73,57): város mezõ. Épületek:

(73,58): város mezõ. Épületek: Humán Páholy (12000 TVP), Magenta Jade (4600 TVP).

(73,59): város mezõ. Épületek: Deanaal (12000 TVP).

(73,60): város mezõ. Épületek: Xadornix (12000 TVP), Õsi Hajnal Lovagjai (12000 TVP).

(74,57): város mezõ. Épületek:

(74,58): város mezõ. Épületek:

(74,59): város mezõ. Épületek: Haláltánc (12000 TVP).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.