Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 12:04:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vala IV. 17. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 28. 20h:37'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3723
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 658
extraf: 18

VALA IV. KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,-32] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.)

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

fgy 40 20 3 felt. gyógyítás 40 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

t 31 támadod a 31. szörnyet
FT 31 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy woor-antilop! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop jobb elsõ lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 antilopbõrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


m 7 4 3 mozogsz északnyugatra, délre, délkeletre
[63,-33] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és diadalmasan beszerzel egy alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebzõdés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+9 életerõ.) Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy rájanyék. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegõbe suhint. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+11 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,-32] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Erõsen belecsíp az oldaladba a proteinfecske. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebzõdés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+11 életerõ.) Észreveszel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ.

(Továbbmész...) [64,-31] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebzõdés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.) [90 pontot használtál fel, van még 73.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 mozogsz keletre
[65,-31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy királygyík. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 55.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 47.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[64,-30] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy óriás patkány. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [63,-29] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy tûzrakó helyet. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger kezdõ üstjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd az alpesi tehén jobb elsõ lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebzõdés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [62,-28] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy húsevõ magszim. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 17.]

m 6 mozogsz nyugatra
[61,-28] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy surranó kígyó volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Itt ébredt fel az Aranysárkány. Sötét lelkek rettegjetek! Stormbringer " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Fairlight neve... (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Iszol a vizestömlõbõl. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Valami mozgolódik a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következõ körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretû, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegõbõl lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékérõl kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor késõbb kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölõ méreg is.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelõ helyen, a megfelelõ anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

TÛZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY)
Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegõben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyûjtõ túráidat követõ étkezéseid a nyomába sem érhetnek.
Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett elõidézõjét keresed! A következõ pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tõle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb.
Ezentúl minden alkalommal, amikor tûzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendõdbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tõle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van).

RODGER ÜSTJE KEZDÕKNEK (1167. TÁRGY)
A gnóm mesélni kezd:
- Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben fõzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál elõtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélõk Földje szörnyei csak úgy menekülnek elõlem, nem úgy, mint annak elõtte, amikor még a rejtõzködés volt a legkiemelkedõbb szakértelmem.
Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik.
- Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerõsöm a folyóõrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tõled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó fõzõcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygõte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az elsõ, és egyben legegyszerûbb étel receptjét is neked ajándékozom.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tûzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról késõbb értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal fõzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
A kezdõüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni fõzõcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted.
Az üst nem átadható.

SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nõnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges.

FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE
Bizsergetõ, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következõ pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az õs-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kõhöz, hogy minél több hívet gyûjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az õ szolgálatában? Nos, mi sem egyszerûbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jellemûek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkû gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!"
A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol.

KARAKTERLAP

Vala IV., egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû árnymanó nõ vagy. Ez a 17. fordulód.

Erõ: 10 Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 98 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 29 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 13 Életpont: 101/27 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 103 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 445 TP-t kaptál. Jelenleg 3 928 TP-d van. A következõ szinthez még 72 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 3 lõfegyverek: 7

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); kerek kõ (#19) max. 1 db (1 -3.); kerek kõ (#19) max. 2 db (4 -);
61,66 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 94 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. gyógyítás: 6 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz kõkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
drónkeselyû (#208)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bõrpáncél (#51) 1 kis bõrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12) 1 kõkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kõ (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst karkötõ (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 20 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
Löttyök és porok, tartóstul
3 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 vizestömlõ (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbõr (#48) 1 bakkura bõr (#95) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 6 drótszõr (#37) 2 evaporõr háj (#105)
1 grákóbõr (#41) 3 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114)
1 lapockacsont (#33) 3 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
2 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
2 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 28.32 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbõr (#48) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64 65 66
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(61,-28) surranó kígyók (#30), Fairlight rúnaköve, oltár
(62,-28) húsevõ magszimok (#67)
(63,-33) oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, 38. jellempróba, alpesi tehenek (#91), rájanyék (#58)
(63,-32) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Sheran oltár
(63,-29) 38. jellempróba, tûzrakó hely (#1169), alpesi tehenek (#91)
(64,-32) woor-antilopok (#31)
(64,-31) 42. jellempróba, mélységi grittang (#103)
(64,-30) óriás patkány (#42), Leah oltár
(65,-31) 30. jellempróba, vaskohó (#155), királygyík (#26)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.