Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Halálelementál
Küldd el képeslapként!
"Leah közvetlen szolgái az ismert világok legveszedelmesebb elementáljai - akadálytalanul képesek létezni az elsődleges létsíkon is. Már jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A kalandozók kivégzéséhez csupán pislantania kell egyet, vagy kimondani néhány szót." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 10:09:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Alméra 196. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 2. 14h:33'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: júl. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3515
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3353
Ingyenforduló: 3
Extra forduló: 18

ALMÉRA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,79] koordinátán. Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz. Az aranytermõ erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kõszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+75 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+93 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok.) [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]


v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 324.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[120,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [121,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 1031 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [121,77] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 294.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[122,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel szõrös testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvagdosod az ezoterikus mardel szõrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 drótszõrt. 1925 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 337 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 271.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(120,78) Chara-din monolitja (#534)
(121,77) arató csattanatok (#144), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(121,78) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), nukleáris cickányok (#155)
(122,76) ezoterikus mardel (#184), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(123,75) manifesztátorok (#124), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Találkozol Lilien-Dourral. Sheran fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Egy sullár a hátasa. Már messzirõl észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen õ is viszonozza a meghajlást. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

Összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy ritualista amulettet, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kyra Morryster. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 261.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendõ gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [123,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy smirglibokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az arató csattanat jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1185 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,74] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy élõholt quwarg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt quwarg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élõholt quwarg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élõholt quwarg testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élõholt quwarg torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. Az élõholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy quwarg királynõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynõ bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynõ bal elsõ lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynõ csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynõ feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy friss csatamezõt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 219.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[125,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 20 tüskét. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [124,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 181.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ork sámán.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 597 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 151.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy süvítõ rája.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítõ rája testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítõ rája testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a süvítõ rája lapos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítõ rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 495 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 121.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy arató csattanat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1103 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 360 361 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
vv 83 285 Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

kb 1066 3 kiveszel a bankból az 1066. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 3 párducbõrt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 1118 3 elkészíted az 1118. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 párducbõr pénztárcát. Erõd TF-elõdött. [75 pontot használtál fel, van még 16.]

k 1 követed az 1. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 2 követed a 2. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 3 követed a 3. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 4 követed a 4. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 5 követed az 5. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Követed a délkeletre vezetõ troll nyomokat: Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 16.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 6 követed a 6. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 7 követed a 7. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

k 8 követed a 8. fajúakat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 13.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 5. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +12 max. varázspont, +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következõ körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÕSÖK BÖLCSESSÉGE (21. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Eljutottál arra a szintre, amikor képes vagy megérteni az univerzum összefüggéseit, az intelligens lények tapasztalati fejlõdését, a különbözõ fajok eltérõ mentalitását. Mostantól a szakértelmeid ugyanolyan mértékben fejlõdnek, mint a többi fajé, és a szintlépéskor kapott képességpontok is megegyeznek a többi faj által kapottal.



KARAKTERLAP
Alméra, egy barna, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 256. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

 Erõ:23 (29)  Szint:22  Merészség:10/1 Magasság:163 cm 
 IQ:21 (27)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:65 kg 
 Ügyesség:23 (25)  Védekezés:40  Menekülés:30 % Életkor:36/36 év 
 Egészség:21 (25)  Életpont:396/312  Jellem: semleges (+15) Tul. pont:15 
 Szerencse:34 (38)  Varázspont:490/21  Pénz:1532 arany Kép. pont:30 
 Tudatpont:28/22           EFejl:30 
Eddig összesen 1324 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10881 TP-t kaptál. Jelenleg 804829 TP-d van. A következõ szinthez még 195171 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion, ongóliant. A 135. fordulódban 5062 arany került a bankszámládra. 6605 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1/57   ökölvívás: 17/31 (+10%)   szúrófegyverek: 4/0
  vágófegyverek: *28/100 (+3%)   ütõfegyverek: 2/5   lõfegyverek: 26/72 (+7%)
  dobófegyverek: 5/32        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << orgyilkos tõr (#225) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -6.); tüske (#22) (7 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); vashegyû nyíl (#176) (14 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50%;

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/11   2. nyomkövetés: 49/61 (+58%)   3. mászás: 10/76
  4. csapdakészítés: 18/106 (+5%)   5. csapdaészlelés: 3/21   6. gyógyítás: 29/16
  7. titkosírás: 2/60   8. felderítés: 11/22   9. szörnyidomítás: 13/96
  10. teológia: 29/8 (+2%)   11. taumaturgia: 32/5 (+14%)   12. versengés: 12/5
  13. harcmûvészetek: 14/10   14. zene: 7/93   15. szörnyismeret: 24/60 (+18%)
  16. zárnyitás: 12/59   17. vadászat: 5/58   18. bányászat: 12/52
  19. úszás: 4/51        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövõ lények (#9099), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), elemi hidegörvény (#664), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +0 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> tetemember (#123)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
szárazság (#48) >> quwarg harcos (#201)   szárazság (#48) >> élõholt quwarg (#202)
méregfelhõ (#37) >> bunthar (#396)   szárazság (#48) >> 48. szintû lényekre
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)   fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XIX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) 1 * bíbor erõöv (#291) $3   bõrsisak ($57)
$1   díszes rézpajzs ($84) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1   mászókarom (#78) $1   rézsisak ($72) 1 * ryuku nadrág (#691)
1 * szirén köpenye (#820) 2   tankány karom (#237) 3 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
6   bronzhegyû nyíl (#94) $1   csontpálca ($329) 3   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüstkard (#325) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttõr (#322)
1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 28   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
6   nyílvesszõ (#108) $3   orgyilkos tõr ($225) 1   parittya (#18)
$1   rövid íj ($107) 1 * rövid kard (#171) 1   ryuku kopja (#694)
1 * ryuku szablya (#695) 12   sallank nyíl (#129) 9 * tüske (#22)
3   ubuk dobónyíl (#138) 1   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   ametiszt medál (#275) 1 * arany papi karkötõ (#309) $1   borostyán függõ ($162)
5 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 2   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2   korinthai talizmán (#814) 1   obszidián karkötõ (#229)
1 * örökkéval. rubinja (#900) $1   réz papi karkötõ ($307) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143) 2 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$3   aranypikkely ($415) 1   aranytermõ erszény (#819) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 13 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
2   furulya (#233) 2 + hebrencs csapda (#147) 38   kaja (#2)
5   kötél (#92) 1   mászókampó (#165) 1   olló (#335)
3   párducbõr pénztárca (#1118) 1   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   shinai gömb (#348)
1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 3   távcsõ (#42)
1   teremtés zsákja (#818) 1   varkaudar pálinka (#1137) 2   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
32   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 320]
4   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
10   kavadu iszák (#25) [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 57]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
24   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 480]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
20   uzbány csõr (#169) [bennük $30 csepp ugh méreg ($166), fér még: 210]
15   vizestömlõ (#3) [bennük 183 korty víz (#27), fér még: 117]
13   zöld üveg (#82) [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 224]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
56   álompor (#396) 2   aurach bõr (#658) 3   aurach fog (#657)
$1   bev formázó minta ($299) 5   bunthar bõr (#733) 6   csuklyavirág (#133)
1   darázsfarok (#654) 5   darázsszárny (#652) $2   dorony tüdõ ($212)
13   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37) 8   elkarog szõr (#665)
$5   fabontó ($106) $6   fõnixtoll ($563) $12   fülemüle agyar ($267)
58   gyöngymangó (#135) 2   jegesmedve bunda (#1067) 26   kaktusztüske (#114)
2   karbin plazma (#199) 6   kazmár gyökér (#205) 18   kõszem (#304)
2   kvazár (#244) 1   lidércesszencia (#1074) 1   liumbe hajtás (#655)
138   madártoll (#112) $5   magszim bél ($103) 1   mákrózsa virág (#56)
7   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa üveggömb (#383) 1   móri gyümölcs (#116)
10   mutáns csont (#331) 5   nektoraf faggyú (#667) 41   pirkit (#153)
13   púderkõ (#119) $4   pular kristály ($239) 1   purifikátor háj (#269)
1   rakolits por (#669) 2   raptor karom (#281) 2   rézdarab (#70)
5   rozmárfog (#1069) 2   sáfránykristály (#675) 26   smirglilevél (#29)
10   szárnyas hernyó (#69) $4   téfea-agy ($172) 3   teknõsesszencia (#702)
1   troll csont (#704) 9   tükör (#43) $4   ulkor gyöngy ($1072)
5   varkaudar csont (#1113) 1   varkaudar tekercs (#653) 7   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213) 2   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 143.47 kgMegterheltség: 146%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
31   amniosz (#203) 1   berzerker tüske (#713) 200   drótszõr (#37)
5   párducbõr (#1066) 14   rézdarab (#70) 1   ryuku csizma (#692)
1   ryuku sisak (#688) 9   szulfagor agyar (#677) 805   tinta (#101)
150   tüske (#22) 4   varkaudar csont (#1113) 828   víz (#27)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 3 párducszem (#1073) 8 tüske (#22)
32 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122)
8 drótszõr (#37) 3 gyöngymangó (#135) 1 kõszem (#304)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 párducbõr pénztárca (#1118) 2 pirkit (#153)
4 ugh méreg (#166)        



E körben tett lépéseid térképe

(123,75) manifesztátorok (#124), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, arató
csattanat (#144)
(124,71) Sheran oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), ork sámán (#345), süvítõ rája (#113), arató csattanat
(#144)
(124,74) élõholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), quwarg királynõ (#153)
(125,72) a 64. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396)
(125,73) gumifa (#38), oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.