Alméra 196. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 2. 14h:33'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: júl. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3515
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3353
Ingyenforduló: 3 Extra forduló: 18 |
|
ALMÉRA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,79] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermõ erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kõszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1
dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+75 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+93 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+8
tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd
legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 369.]
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 369.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.]
[5 pontot használtál fel, van még 364.]
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 354.]
* 4. KP: | elmormolod az 59. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok.)
[0 pontot használtál fel, van még 354.]
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot
használtál fel, van még 354.]
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan
növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
teológia). [30 pontot használtál fel, van még 324.]
m 1 2 8 | mozogsz északkeletre, keletre, északra
| [120,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din
monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. Erõd TF-elõdött.
(Továbbmész...) [121,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál
egy gumifát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen
lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes.
Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag
golombár lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és
onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Elrakod a
távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt.
Hiszen csak egy nukleáris cickány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés
varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a
fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény
szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3
támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a nukleáris
cickány bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nukleáris cickány
megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet
pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot,
szereztél 2 pirkitet. 1031 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok
vezetnek északra.
(Továbbmész...) [121,77] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar
észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd.
Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Még elég távol
vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az
arató csattanat fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Majdnem elhányod magad, de aztán
megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed
az arató csattanat testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal
megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az
arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162
tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló
szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más,
mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert
Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északnyugatra
nézel, észreveszel egy oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval
hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok
vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek
északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 294.]
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre
| [122,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Az irányodba osonó szörny
tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér,
rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel.
Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény
koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását.
Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel szõrös testét.
(4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az
ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ezoterikus
mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvagdosod az
ezoterikus mardel szõrös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal
súrolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a bal karodba mélyeszti
hegyes fogait! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 drótszõrt. 1925 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90
életerõ). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. A távcsõvel lassan
körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt.
Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet,
és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek
északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [123,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fûbõl
érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot.
Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több
lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra
támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a manifesztátor
egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel
felvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor
meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot,
szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 337 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy
oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy
mély szakadék van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum
néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1
hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [23 pontot használtál
fel, van még 271.]
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a
városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(120,78) Chara-din monolitja (#534)
(121,77) arató csattanatok (#144), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(121,78) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), nukleáris cickányok (#155)
(122,76) ezoterikus mardel (#184), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(123,75) manifesztátorok (#124), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi
van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy fekete tintával
bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A benned lüktetõ vér minket táplál.
Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy
fekete mágustorony (598. épület.).
Találkozol Lilien-Dourral. Sheran fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea
díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Egy sullár a hátasa. Már messzirõl
észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd
hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen õ is viszonozza a meghajlást. Egy meleg kézfogás, rövid
hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût,
egy ritualista amulettet, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy púpos burástya
trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját
érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kyra Morryster.
Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Találsz egy
táblát, rajta a következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 261.]
be 573 3 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. Kiderül
azonban, hogy még nincs elegendõ gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot
használtál fel, van még 256.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[123,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy smirglibokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy
rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb
pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre
nézve látsz egy oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van.
Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd
törtetõ szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielõtt ellenfeled
a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4
támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a
ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással
89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az arató
csattanat zöld masszáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat fogai
végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az arató csattanat jobb
vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató
csattanat egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy
megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1185 tapasztalati pontot
kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél.
(ezt a karakterlapon * jelöli.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok
vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [124,74] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A
fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy élõholt
quwarg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz,
majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz
néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A
szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt quwarg testét. (4
támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élõholt
quwarg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is
csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja.
Még 33 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élõholt quwarg testét. (5 támadással 107
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élõholt quwarg torát. (2
támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször
is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26
életpontot vesztettél. Az élõholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1883
tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76
életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+77 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rát-fát. Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra
egy barátság szent tüze van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére
felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy quwarg királynõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz
meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak
köszönhetõen meglõtted a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet
nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynõ bal oldalát. (3 támadással 91
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynõ
bal elsõ lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynõ csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod a quwarg királynõ
testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg
királynõ testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynõ feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy
utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt,
szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a
földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek
délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy friss csatamezõt.
Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként
körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot
használtál fel, van még 219.]
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra
| [125,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak,
mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din
monolitját. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Weasel. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek
nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 20 tüskét. Erõd TF-elõdött.
(Továbbmész...) [124,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire
utánafordulsz, már el is tûnt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9
mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
templomot. Sheran hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt:
Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül
nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Észreveszel egy szent tölgyfát. A
helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Milyen lesz pusztulásom? A
föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a
szemedet erõlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy vaskohó
van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll
nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 181.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden.
Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ork sámán.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak
egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a
közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb vállát. (4
támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy
Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bibircsókos orrát. (2
támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod az ork sámán testét. (1
támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 6 életpontot
vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 597 tapasztalati pontot
kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 151.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a
testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy süvítõ rája.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy
izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket.
Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítõ rája testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször kegyetlenül
megütöd a süvítõ rája testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal
megvágod a süvítõ rája lapos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítõ rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 495 tapasztalati pontot
kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat
szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem
síkját megzavaró lényre: egy arató csattanat.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából
ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 45
életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas
rosszullétnek. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen
felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid
karddal megvagdalod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb
válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1103
tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 91.]
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
vv 83 285
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
kb 1066 3 | kiveszel a bankból az 1066. tárgyat (3 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 3 párducbõrt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel,
van még 91.]
kt 1118 3 | elkészíted az 1118. tárgyat (3 darabot)
| Legyártottál 3 párducbõr pénztárcát. Erõd TF-elõdött. [75 pontot használtál fel, van még 16.]
k 1 | követed az 1. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1
hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 2 | követed a 2. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes)
troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 3 | követed a 3. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss
(kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 4 | követed a 4. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl
friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 5 | követed az 5. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1
hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.
Követed a délkeletre vezetõ troll nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
[0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 6 | követed a 6. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss
(kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 7 | követed a 7. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami
a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
k 8 | követed a 8. fajúakat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss
(kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6
varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 16.]
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 13.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól:
mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal
játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 5.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.)
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2
kaját fal föl a sullár. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet
keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással
voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és
ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +12 max. varázspont, +6 max.
életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet.
(ld. enc.)
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következõ körben
tehát 350 pontot költhetsz el.
AZ ÕSÖK BÖLCSESSÉGE (21. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Eljutottál arra a szintre, amikor képes vagy megérteni az univerzum összefüggéseit, az intelligens lények tapasztalati
fejlõdését, a különbözõ fajok eltérõ mentalitását. Mostantól a szakértelmeid ugyanolyan mértékben fejlõdnek, mint a többi
fajé, és a szintlépéskor kapott képességpontok is megegyeznek a többi faj által kapottal.
|
KARAKTERLAP |
Alméra, egy barna, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 256. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.
Erõ: | 23 (29) | | Szint: | 22 | | Merészség: | 10/1 | | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 21 (27) | | Támadás: | 22 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | | Védekezés: | 40 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 21 (25) | | Életpont: | 396/312 | | Jellem: | semleges (+15) | | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 34 (38) | | Varázspont: | 490/21 | | Pénz: | 1532 arany | | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 28/22 | | | | | | | | EFejl: | 30 |
|
Eddig összesen 1324 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10881 TP-t kaptál. Jelenleg 804829 TP-d van. A következõ szinthez még 195171 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion, ongóliant. A 135. fordulódban 5062 arany került a bankszámládra. 6605 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1/57 | | ökölvívás: | 17/31 (+10%) | | szúrófegyverek: | 4/0 |
vágófegyverek: | *28/100 (+3%) | | ütõfegyverek: | 2/5 | | lõfegyverek: | 26/72 (+7%) |
dobófegyverek: | 5/32 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << orgyilkos tõr (#225) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -6.); tüske (#22) (7 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); vashegyû nyíl (#176) (14 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50%; |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13/11 | | 2. nyomkövetés: | 49/61 (+58%) | | 3. mászás: | 10/76 |
4. csapdakészítés: | 18/106 (+5%) | | 5. csapdaészlelés: | 3/21 | | 6. gyógyítás: | 29/16 |
7. titkosírás: | 2/60 | | 8. felderítés: | 11/22 | | 9. szörnyidomítás: | 13/96 |
10. teológia: | 29/8 (+2%) | | 11. taumaturgia: | 32/5 (+14%) | | 12. versengés: | 12/5 |
13. harcmûvészetek: | 14/10 | | 14. zene: | 7/93 | | 15. szörnyismeret: | 24/60 (+18%) |
16. zárnyitás: | 12/59 | | 17. vadászat: | 5/58 | | 18. bányászat: | 12/52 |
19. úszás: | 4/51 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövõ lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), elemi hidegörvény (#664), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
idõcsere (#285, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +0 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
védelem tûz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
szárazság (#48) | >> | tetemember (#123) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
szárazság (#48) | >> | quwarg harcos (#201) | | szárazság (#48) | >> | élõholt quwarg (#202) |
méregfelhõ (#37) | >> | bunthar (#396) | | szárazság (#48) | >> | 48. szintû lényekre |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | | fehér glóbusz (#47) | >> | vörös rakolits (#356) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XIX. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bakkura csizma ($96) | 1 | * | bíbor erõöv (#291) | $3 | | bõrsisak ($57) |
$1 | | díszes rézpajzs ($84) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | | mászókarom (#78) | $1 | | rézsisak ($72) | 1 | * | ryuku nadrág (#691) |
1 | * | szirén köpenye (#820) | 2 | | tankány karom (#237) | 3 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
6 | | bronzhegyû nyíl (#94) | $1 | | csontpálca ($329) | 3 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
1 | | ezüstkard (#325) | 1 | | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | | ezüsttõr (#322) |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 28 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
6 | | nyílvesszõ (#108) | $3 | | orgyilkos tõr ($225) | 1 | | parittya (#18) |
$1 | | rövid íj ($107) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | | ryuku kopja (#694) |
1 | * | ryuku szablya (#695) | 12 | | sallank nyíl (#129) | 9 | * | tüske (#22) |
3 | | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | | ametiszt medál (#275) | 1 | * | arany papi karkötõ (#309) | $1 | | borostyán függõ ($162) |
5 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | halálhozó karkötõje (#816) | 2 | | halálhozó talizmán (#813) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | $1 | | réz papi karkötõ ($307) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 2 | * | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
$3 | | aranypikkely ($415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 3 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 13 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) |
2 | | furulya (#233) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | 38 | | kaja (#2) |
5 | | kötél (#92) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | | olló (#335) |
3 | | párducbõr pénztárca (#1118) | 1 | | sámán gyógykenõcs (#1139) | 1 | | shinai gömb (#348) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szuper dobóháló (#273) | 3 | | távcsõ (#42) |
1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
32 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 320] |
4 | | fûszertartó (#210) | [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] |
10 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 43 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 57] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
24 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 480] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
20 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $30 csepp ugh méreg ($166), fér még: 210] |
15 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 183 korty víz (#27), fér még: 117] |
13 | | zöld üveg (#82) | [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 224] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
56 | | álompor (#396) | 2 | | aurach bõr (#658) | 3 | | aurach fog (#657) |
$1 | | bev formázó minta ($299) | 5 | | bunthar bõr (#733) | 6 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | darázsfarok (#654) | 5 | | darázsszárny (#652) | $2 | | dorony tüdõ ($212) |
13 | | dözmöng szív (#122) | 8 | | drótszõr (#37) | 8 | | elkarog szõr (#665) |
$5 | | fabontó ($106) | $6 | | fõnixtoll ($563) | $12 | | fülemüle agyar ($267) |
58 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | jegesmedve bunda (#1067) | 26 | | kaktusztüske (#114) |
2 | | karbin plazma (#199) | 6 | | kazmár gyökér (#205) | 18 | | kõszem (#304) |
2 | | kvazár (#244) | 1 | | lidércesszencia (#1074) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
138 | | madártoll (#112) | $5 | | magszim bél ($103) | 1 | | mákrózsa virág (#56) |
7 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | moa üveggömb (#383) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
10 | | mutáns csont (#331) | 5 | | nektoraf faggyú (#667) | 41 | | pirkit (#153) |
13 | | púderkõ (#119) | $4 | | pular kristály ($239) | 1 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | rakolits por (#669) | 2 | | raptor karom (#281) | 2 | | rézdarab (#70) |
5 | | rozmárfog (#1069) | 2 | | sáfránykristály (#675) | 26 | | smirglilevél (#29) |
10 | | szárnyas hernyó (#69) | $4 | | téfea-agy ($172) | 3 | | teknõsesszencia (#702) |
1 | | troll csont (#704) | 9 | | tükör (#43) | $4 | | ulkor gyöngy ($1072) |
5 | | varkaudar csont (#1113) | 1 | | varkaudar tekercs (#653) | 7 | | vasérc (#152) |
1 | | xirnox szív (#213) | 2 | | yetiszív (#1070) | | | |
|
Összsúly: 143.47 kg | Megterheltség: 146% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
31 | | amniosz (#203) | 1 | | berzerker tüske (#713) | 200 | | drótszõr (#37) |
5 | | párducbõr (#1066) | 14 | | rézdarab (#70) | 1 | | ryuku csizma (#692) |
1 | | ryuku sisak (#688) | 9 | | szulfagor agyar (#677) | 805 | | tinta (#101) |
150 | | tüske (#22) | 4 | | varkaudar csont (#1113) | 828 | | víz (#27) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
7 | | kaja (#2) | 3 | | párducszem (#1073) | 8 | | tüske (#22) |
32 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
24 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
8 | | drótszõr (#37) | 3 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kõszem (#304) |
1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | | párducbõr pénztárca (#1118) | 2 | | pirkit (#153) |
4 | | ugh méreg (#166) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(123,75) manifesztátorok (#124), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, arató
csattanat (#144)
(124,71) Sheran oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), ork sámán (#345), süvítõ rája (#113), arató csattanat
(#144)
(124,74) élõholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), quwarg királynõ (#153)
(125,72) a 64. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396)
(125,73) gumifa (#38), oltár
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
|