Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Esőidézés
Küldd el képeslapként!
Egy ember fajú kalandozóhölgy, amint éppen átadja magát az általa idézett zápor felüdítő hatásának.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 09:06:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Nyárizápor 97. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 2. 15h:06'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: márc. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2290
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 523
Extra forduló: 2

NYÁRIZÁPOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,91] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemû troll férfival. Fekete a bõre. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy ezüst papi karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy ónix masszavadítót, egy sárga erõövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Abdul. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 zárnyitó készletet (99 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 19 álomport (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 csillezsályalevél (eladási ár: 99 arany, ebbõl a kezelési költség: 9 arany), 1 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany), 1 grifftojás (eladási ár: 219 arany, ebbõl a kezelési költség: 21 arany), 1 zárnyitó készlet (eladási ár: 140 arany, ebbõl a kezelési költség: 14 arany) ellenértékét. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltûnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.

Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna? Az aranytermõ erszény 41 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+55 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+64 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+46 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme fõzni! [0 pontot használtál fel, van még 240.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

ek 238 7 t. energia kisütése: 238 7
Megidézel egy vörösbegy madárfamiliárist! Elég familiáris. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 225.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 509 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 215.] [A parancs tárolásra került.]

a 2 3879 6 átadod a 2. tárgyat a 3879. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Csillagpermet részére. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem mersz lenézni a szédítõ mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentrõl. A ritka hegyi levegõtõl nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás griff testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megbököd az óriás griff testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. Varázserõd töltõdik (+3 varázspont). 390 tapasztalati pontot kaptál. Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy griffõniksz!

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a griffõniksz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a griffõniksz tollas testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megérinted a griffõniksz tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A griffõniksz néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A griffõniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 vaskulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[96,90] Továbbra is magashegységben vagy. Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra rontasz. Csontkéssel tökéletesen perforálod a téfea magoflux nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel jól megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 245 tapasztalati pontot kaptál. Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Csontkéssel eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amõba.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amõba testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amõba cuppogó masszáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megkarcolod a korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A korinthai amõba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 885 tapasztalati pontot kaptál. - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Az ötpróba-sátor elõl egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid. - Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát! - Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Elsõként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 323 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstõl mérgesen továbbindulsz. Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát õrzõ férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szûk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemrõl, hõsiességrõl és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,89] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megbököd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontkéssel eltalálod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál. Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mutáns pók!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Marokra fogva a csontkést ellenfeledre rontasz. Csontkéssel tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megdöföd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 távcsövet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,88] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledõt. Csak egy megsebzett bíbor szulfagor. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Elszántan a másikra ugrasz. Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megbököd a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szulfin. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 287 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Találsz egy templomot. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rá költeni.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A természet túltett a mû remekén. Az idõ pedig újra megindult. - DM " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [109 pontot használtál fel, van még 77.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Habzsolva nyeled be az így készült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelõzködsz össze a továbbindulásra. 226 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 75.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 75 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Szögletes köveket gyûjtesz, és egymásra pakolod. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 56 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elõdött. (+1 IQ.) [75 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 365 keresed a 365. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 2 követed a 2. fajúakat 2 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 3 követed a 3. fajúakat 3 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 4 4 követed a 4. fajúakat 4 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 5 5 követed az 5. fajúakat 5 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 6 6 követed a 6. fajúakat 6 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 7 7 követed a 7. fajúakat 7 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 8 8 követed a 8. fajúakat 8 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még -2.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 17. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következõ körben tehát 236 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Nyárizápor, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

 Erõ:21 (22)  Szint:17  Merészség:5/3 Magasság:171 cm 
 IQ:33 (34)  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:71 kg 
 Ügyesség:16 (17)  Védekezés:21  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:24  Életpont:261/157  Jellem: jó (235) Tul. pont:
 Szerencse:26 (32)  Varázspont:276/6  Pénz:1083 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:18/0   Pszi pont:100/76      EFejl:
Eddig összesen 627 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4198 TP-t kaptál. Jelenleg 208145 TP-d van. A következõ szinthez még 51855 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, részeg kalandozó, élõholt quwarg. A 94. fordulódban 1383 arany került a bankszámládra. 1410 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 21   szúrófegyverek: 15 (+1)   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 12   dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: csontkés (#11) (100%) << ököl (#28) (120%) << vashegyû lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 25   3. mászás: 10
  4. csapdakészítés: 11   5. csapdaészlelés: 3   6. gyógyítás: 3
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 2
  10. teológia: 12   11. taumaturgia: 20   12. szerencsejáték: 6
  13. versengés: 6   14. harcmûvészetek: 15   15. zene: 5
  16. szörnyismeret: 2   17. pszi: 12   18. zárnyitás: 3
  19. vadászat: 1   20. bányászat: 7   21. fõzés: 11

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 55% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 15 TVP-ért
udvarolsz a 3113. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> 10. szintû lényekre lángcsóva (#31) >> tesh alligátor (#353)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> 12. szintû lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
Familiárisod egy vörösbegy.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bakkura csizma (#96) 1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * láncing (#222) 1   mászókarom (#78) 1 * ryuku köpeny (#693)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * topáz erényöv (#731) 2 * varkaudar csizma (#317)
2   vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
9   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11)
5   ezüsthegyû nyíl (#323) 1 * ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
3   szögletes kõ (#17) 21   ubuk tüske (#131) 1   vashegyû lándzsa (#182)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 6   ezüst gyûrû (#180) 1   gólem talizmán (#811)
1 * jegygyûrû (#736) 1   korinthai talizmán (#814) 1   nap szimbólum (#141)
3 * obszidián karkötõ (#229) 1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 3   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   mérleg (#81)
1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
10   vizestömlõ (#3) [bennük 134 korty víz (#27), fér még: 66]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   acélpengõke (#231) 1   alligátorbõr (#661) 1   alligátorfog (#663)
26   álompor (#396) 1   aranytoll (#572) 19   aurach fog (#657)
14   csillezsályalevél (#1253) 6   dözmöng szív (#122) 35   drótszõr (#37)
3   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 1   evaporõr háj (#105)
2   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 1   gromak bõr (#268)
8   gyöngymangó (#135) 2   jegesmedve bunda (#1067) 4   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 2   kõszem (#304)
124   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56) 2   mocsári penke (#148)
1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667)
4   ormánygõte csont (#21) 53   pirkit (#153) 4   polip szívóka (#391)
16   rakolits por (#669) 1   rinóbõr (#651) 4   smirglilevél (#29)
40   sünmedve tüske (#14) 4   szárnyas hernyó (#69) 6   szulfagor agyar (#677)
3   szulfin (#676) 1   szuperkötél (#209) 1   téfea-agy (#172)
3   varányszem (#30) 1   varkaudar csont (#1113) 14   vasérc (#152)
7   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 69.60 kgMegterheltség: 89%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 kaja (#2) 2 vas dobónyíl (#189)
8 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 5 madártoll (#112)
3 pirkit (#153) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 távcsõ (#42) 7 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183)



E körben tett lépéseid térképe

(95,89) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117)
(96,88) bíbor szulfagor (#358), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelõhely
(96,90) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), korinthai amõba (#420)
(97,91) óriás griff (#105), griffõniksz (#106)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként kiküldött referencialistába.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.