Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Eliana
Küldd el képeslapként!
A képen egyet láthatsz a Túlélők Földjét járó nagyhatalmú kalandozók közül. Ez a vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember Eliana, Raia nagyhatalmú főpapja, az Álomőrzők Közös Tudat tagjainak egyike.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 09:43:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Angelo Nero 4. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 6. 6h:07'
EZ A 4. FORDULÓD
EZ A 4. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az elsõ 10 forduló ingyenes!)

ANGELO NERO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-5] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy csontkést. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

t 19 támadod a 19. szörnyet
FT 19 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy kavadu! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a kõhegyû lándzsát a másikra rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Erõsen belecsíp az oldaladba a kavadu. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebzõdés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


m 8 mozogsz északra
[15,-6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás sáska került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kõhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Kõhegyû lándzsával teljesen átszúrod az óriás sáska bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás sáska megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kõhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás sáska bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Diadalmasan beszerzel egy óriás sáska trófeát. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebzõdés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+10 életerõ.) Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. [40 pontot használtál fel, van még 83.]

kt 56 4 elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot)
Begyûjtöttél 4 mákrózsa virágot. [12 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 18 elkészíted a 18. tárgyat
Begyûjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 65.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[14,-7] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy homokvarány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a kõhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Kõhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebzõdés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 55.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyûjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elõkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 1 mozogsz északkeletre
[15,-8] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledõt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a homokvarány nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kõhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Kõhegyû lándzsával felnyársalod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted (lõfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke házikó (506. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 40.]

be 506 bemész az 506. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tõlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
A mágus boldogan megköszöni a virágokat, aztán hozzád fordul: - Szükségem lenne még egy apróságra, mielõtt a végsõ útbaigazítást megadom. Talán hallottál már a vadász taturól. Innét 10-15 mérföldnyire északkeletre él egy ilyen csapat. Ennek az állatnak a bõre rendkívül hasznos. Nagyon örülnék, ha hoznál nekem egy ilyet. Ne feledd, hogy a bõr lenyúzásához szükséged lesz valamilyen vágófegyverre! - megcsóválod a fejed, de aztán biccentesz.
Elbúcsúzol az öregembertõl, és továbbállsz. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt!
- Gratulálok, hogy sikerült a feladatot teljesítened! - mondja a mágus. Ha van kedved, kaphatsz tõlem egy másik feladatot. - mohón bólintasz, és lesed az öreg szavait. [10 tapasztalati pontot kaptál.]
Széles vigyorral átveszi a vadász tatu bõrt, és közben ezt mondja: - Talán ez is megteszi ormánygõte bõr helyett. Tudod, az ormánygõték nagyon kipusztultak errefelé, ugyanis sokan vadászták õket az ormánycsontjuk miatt, amelybõl távcsövet lehet készíteni. Ja igen, és amit ígértem: Íme egy térkép, amely egy gonosz manó fészkének a helyét írja le. A manó állítólag kincset õriz. A Tied lehet! - megköszönöd, és elrakod a térképet.

1 3
2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 2. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, északra 6 mérföldre található.

Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.)
Elbúcsúzol az öregembertõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[16,-9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lila brekk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe trafálod a lila brekk fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kõhegyû lándzsát a másikra támadsz. Kõhegyû lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [17,-10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testû woor-antilop, amint kétségbeesetten vergõdik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kõhegyû lándzsát a másikra rohansz. Kõhegyû lándzsával jól megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 5 életpontot vesztettél. Kõhegyû lándzsával eltalálod a csontlepke fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebzõdés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,-11] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vadász tatu. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

[30 pontot használtál fel, van még 5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 133 pontot. A következõ körben tehát 138 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élõ, nagyra nõtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élõ) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbõrbe befûzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyûjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kõ d4 sebzésû lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbõrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat tetemérõl, így nem a nálad levõ bõrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más elõfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerûen csak azt, hogy a harc elején ezt a lõfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levõ fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lõfegyvered lehet KF-elve.

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN
A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdõ kalandozó nem is tudja másképp megtalálni õket, csak ha térképet kap róla valakitõl. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerû: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerûen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezetõ lépcsõre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezõnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie!
Mozgás közben persze különbözõ akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetõket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetõség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintû labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket õriznek). Kezdetnek ennyit a térképekrõl. Itt a felfedezés lehetõsége!

CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nõtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhetõ, hogy a csontlepkének nincsenek is belsõ szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élõholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretû, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messzirõl: ez bizony nem az a virágról virágra röppenõ ártatlan rovar, amelyet a mezõkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belsõ szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövõben.

KARAKTERLAP

Angelo Nero, egy kopasz, piros szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Ez a 4. fordulód.

Erõ: 13 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 12 Életpont: 76/21 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 17 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 TP-t kaptál. Jelenleg 180 TP-d van. A következõ szinthez még 70 TP szükséges. Trófeád: óriás sáska.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütõfegyverek: 2 lõfegyverek: 1 (+1)

18,91 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 18

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25).

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
2 * kerek kõ (#19) 1 * kõhegyû lándzsa (#7) 1 kõkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kõ (#17)
1 fáklya (#36)
1 bordacsont (#16) 5 drótszõr (#37) 2 királygyík bõr (#44)
4 varányszem (#30)
1 * vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]

Összsúly: 8.23 kg Megterheltség: 22%
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vadász tatu bõr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kerek kõ (#19) 1 parittya (#18) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

13 14 15 16 17 18 19
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(14,-7) oltár, homokvarány (#16)
(15,-8) homokvarány (#16), szürke házikó (#506)
(15,-6) óriás sáska (#27), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár
(15,-5) kavaduk (#19)
(16,-9) lila brekk (#11), 6. jellempróba
(17,-10) 4. jellempróba, csontlepke (#746)
(18,-11) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), vadász tatuk (#10)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.