Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mocsárvidék
Küldd el képeslapként!
Ghalla földjének legátkozottabb vidékein a mocsár az úr. Aki ilyen helyeken jár, erősen markolja szent szimbólumát, mert pillanatokon belül vérmes fenevadak látogatására számíthat...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 14:41:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Askold 14. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 2. 0h:13'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: márc. 4.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1263
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2692
extraf: 16

ASKOLD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,37] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Belldandy neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 15 gyenge mérget (csak 0 fér el nálad). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Belldandy tárgykészletébõl és a következõt tartalmazza: 1 kígyóbõr kesztyût. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illetõ. Egyértelmûen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szõrszálat. Igazi nyomkövetõként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverõ dobozt. Belldandy neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 aranyló ugarhéjat. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Belldandy neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 dözmöng szivet. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illetõ. Egyértelmûen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szõrszálat. Igazi nyomkövetõként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverõ dobozt. Belldandy neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 acélpengõkét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 3 ormánygõte csontot, 1 pszi követ, 1 roxati zárfalót. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 Métely páncélját.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+69 életerõ.) [A két forduló között 7 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

t 62 támadod a 62. szörnyet
FT 62 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy kõevõ! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kõevõ testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal jól megszúrod a kõevõ karszerû nyúlványát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a kõevõ testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kõevõ vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a kõevõ jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a kõevõ kõtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kõevõ vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kõevõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idõ... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz kavadu iszákot. (ld. enc.) 30 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 25 2 elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 kavadu iszákot. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

ep 146 160 építed a 146. tárgyat 160 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyûjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod õket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 150 tapasztalati pontot kaptál. [160 pontot használtál fel, van még 10.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezõt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye. Picit változott a T és BA parancs. (ld. enc.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következõ körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyõzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhetõ, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességû ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselõjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintûnek kell lenned a viseléséhez.

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfõnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyû és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

PSZI KÕ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kõ. Mohón az esetleg megszerezhetõ mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kõ hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kõbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kõ elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

ACÉLPENGÕKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengõkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögõ hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihûl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megõrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

KÍGYÓBÕR KESZTYÛ (49. TÁRGY)
A kígyóbõr kesztyû készítéséhez két surranó kígyó bõrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kõevõt sikerül szétverni egy kõkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörû ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kõport várna...

KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)
Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínûleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belõle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgezõ lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér.

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevõ dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Elõször is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetõség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idõvel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy elsõ teljesülés után törlõdjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlõdõ T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlõdõ T parancsot jelenti! (Sõt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jellemûek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sõt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nõk). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következõ: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívõ trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az elõzõekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtõl (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elõl nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következõ paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem mûködik.

KARAKTERLAP

Askold, egy barna, hosszú hajú, kék szemû ember férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bõröd világosabb az átlagosnál. Ez a 14. fordulód.

Erõ: 13 (15) Szint: 7 Merészség: 5/3 Magasság: 176 cm
IQ: 16 (18) Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 15 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 150/141 Jellem: jó (3) Tul. pont: 6
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 50/50 Pénz: 1 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 73 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 281 TP-t kaptál. Jelenleg 2 460 TP-d van. A következõ szinthez még 1 540 TP szükséges. Trófeáid: evaporõr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 6 ütõfegyverek: 4
lõfegyverek: 6

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
60,47 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 84 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 1 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
segítesz max. 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
tanya (507): kész. kastély (528): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
3, 4.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * mászókarom (#78) 1 Métely páncélja (#1562)
1 rézsisak (#72) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 bunkósbot (#9) 1 * csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 1 * fúvócsõ (#20) 1 kõkalapács (#13)
3 kõkés (#6) 25 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 kreiton fókusz (#853) 1 * örökkéval.kristálya (#1207)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 3 fáklya (#36) 3 kaja (#2)
1 + karócsapda (#163) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 2 leviatán hólyag (#2182) 1 pszi kõ (#248)
1 roxati zárfaló (#314) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengõke (#231) 3 bakkura bõr (#95) 1 dözmöng szív (#122)
18 drótszõr (#37) 3 evaporõr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
2 grákóbõr (#41) 2 gyíkfû (#201) 3 kaktusztüske (#114)
2 királygyík bõr (#44) 4 lapkorong (#80) 3 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 9 óndarab (#85) 4 ormánygõte csont (#21)
1 púderkõ (#119) 12 rézdarab (#70) 8 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 11 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 61.58 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kavadu lebeny (#24) 1 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kavadu iszák (#25)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61
36
37
38
(60,37) kõevõ (#62)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.