Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Chara-din káoszlovagja
Küldd el képeslapként!
Chara-din avatári rangra emelkedett hősei már bizonyították rátermettségüket az istenük visszatérésekor lezajlott háborúk során. Manapság csupán a káosz terjesztése, új hívek toborzása a hálátlan feladatuk... de csak amíg ki nem tör egy újabb háború az égiek között.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 15:00:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gizi a Hódító 246. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 9. 9h:57'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: márc. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1218
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 367
Extra forduló: 11

GIZI A HÓDÍTÓ KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,6] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vassisak (eladási ár: 2000 arany, ebbõl a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 55 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+187 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 597. hetének nyerõszámai: 23, 3, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 4. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]


v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 374.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

dd 152 eldobod a 152. tárgyat
Elhajítasz 8 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinõ a földbõl, de míg ebbõl szüretelhetõ növény lesz, némi idõnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 713 1 kiveszel a bankból a 713. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 berzerker tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

bb 312 3 beraksz a bankba a 312. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb, templom(?)szerû építmény elõtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.] Továbbmész. Délkeletre egy függõleges, falszerû kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kõépület-szerûségeket látsz. [4. PONT.] A hihetetlen méreteket csodálva mész elõre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.] Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán. [20 pontot használtál fel, van még 309.]

a 27 2428 20 átadod a 27. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 vizet Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 20 100 20 elmormolod a 20. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a bûvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[73,60] Épületek tûnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fõutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Megállsz a céllövölde elõtt összegyûlt tömegben, és az odabent fellelhetõ veszélyekrõl szóló prédikációt figyeled. - Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén elõrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amõba.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amõba cuppogó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a korinthai amõba testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a korinthai amõba cuppogó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amõba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával jól megszúrod a korinthai amõba cuppogó masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 1671 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-6 varázspont.] Az ötpróba sátor elõtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínûleg felfigyel kiemelkedõ tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó suhanc elsõ próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erõpróba kipipálva... Egy gnóm állja utad, mielõtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelõ akadályon. 528 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. Már messzirõl kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. - Á a vaskulcs. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad: - Ha legközelebb erre jársz, inkább a következõket hozd: - mondja. - 4 rézsisak, 5 csontkulcs, 1 szöges bunkó, 7 vashegyû nyíl, 2 aranylánc. A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával. - Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótûz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Az árnymanó kérdõn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedbõl. 528 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 37 darab aranyérmét. Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemû falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [-50 varázspont.] [80 pontot használtál fel, van még 219.]

fa 122 2260 1 feladod a 122. tárgyat a 2260. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Lara Croft részére szánod. Átadsz 1 dözmöng szivet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [131,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mínosz-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy földsárkány. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Egy fa árnyékában ücsörögve múlatod a délutánt, mikor patadobogást hallasz nyugat felõl. Nemsoká egy hófehér, szárnyas lovon ülõ mutáns lányt pillantasz meg, akinek arcát a kín ráncai szabdalják. Kezeivel gömbölyû hasát fogja. Elészaladsz, az árnyékba kíséred. Segítesz levenni ruháit, majd próbálod felidézni a szülésrõl hallottakat. Azonban nem kell sokat töprengened, szinte minden megy a maga útján... Kicsit késõbb a lány hálásan mosolyogva megszólít: "Nélküled nem sikerült volna, köszönöm! Én Anathera Tsung vagyok. Adnál nevet a gyermekemnek?" Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. (Csábmosoly.) Így szólsz: " Az élet legnagyobb megpróbáltatása: becsületben élni. Te kiállod a próbát?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [130,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknõs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknõs fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknõs jobb elsõ lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teknõsesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot kaptál. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,8] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar kósza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhõ. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 870 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,9] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bõgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erõvel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.) A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a karmos tankány bal hátsó lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,10] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következõ küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. [48 pontot használtál fel, van még 123.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[125,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy tetemember közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tetemember bal karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 360 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környezõ bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár, egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbrõl megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Villámló Penge. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következõ pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedbõl az átkozott tárgyat, és tovainal, mielõtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû, harcsabajszos troll férfival. Bõre bronzként csillog. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ mesteri munkája. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Leslie. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Odaveted: " Hé te, igen te, az istened már nagyon keres. Siess, ideje van a bûnbánatnak!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [124,13] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,13] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy hadroszaurusz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megérinted a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 15 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy velociraptor. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted a velociraptor vastag bõrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 58.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[122,14] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 758 keresed a 758. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 14 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1680 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 6.]


* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 687. tárgyat (688 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: beraksz a bankba a 690. tárgyat (691 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 244 1
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Mûvészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 2.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 11, 10. Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következõképp néz ki: Elõtted egy épülõ városka képe jelenik meg. Szorgalmas kezek dolgoznak lelkesen: falak magasodnak, utak készülnek. Igen! Ez Fehér Bérc! Elöl egy gnóm szépfiú kísérget egy hetyke ezüsthajú kobudera leánykát, aki ügyet sem vet rá. A háttérben egy törpe párocskát látsz kéz a kézben. Szívmelengetõ látvány. Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) A gyerek már egész jól beszél, mászkál. Mesélsz neki a szörnyekrõl, amelyekkel eddig találkoztál. Ámulattal hallgatja. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következõ körben tehát 389 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amõba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebbõl mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettõvel nõ az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

TEKNÕSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknõsökbõl, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élõ teknõsesszenciát. A teknõs ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.



KARAKTERLAP
Gizi a Hódító, egy szõke, göndör hajú, kék szemû ember nõ vagy. Elenios püspöke vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

 Erõ:32 (34)  Szint:22  Merészség:10/3 Magasság:154 cm 
 IQ:33 (34)  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:81 kg 
 Ügyesség:28  Védekezés:33  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:25  Életpont:299/250  Jellem: jó (335) Tul. pont:
 Szerencse:33 (35)  Varázspont:589/97  Pénz:1806 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:64/24      EFejl:18 
Eddig összesen 1664 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9164 TP-t kaptál. Jelenleg 969075 TP-d van. A következõ szinthez még 30925 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, lábascet, sarki óriásteknõs. Gyermeked egészséges. A 245. fordulódban 6191 arany került a bankszámládra. 6221 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 3/55   ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek:27/16 (+5%)
  vágófegyverek: 7/98   ütõfegyverek: 20/0   lõfegyverek:3/93
  dobófegyverek: 25/28 (+4%)       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18/90   2. nyomkövetés: 64/76 (+16%)   3. lopás:1/7
  4. mászás: 5/26   5. csapdakészítés: 17/7 (+5%)   6. csapdaészlelés:4/25
  7. gyógyítás: 55/17   8. titkosírás: 2/70   9. felderítés:17/72 (+20%)
  10. szörnyidomítás: 4/50   11. teológia: 24/83 (+25%)   12. taumaturgia:43/69 (+12%)
  13. szerencsejáték: 3/57 (+10%)   14. versengés: 3/89 (+40%)   15. szörnyismeret:16/34
  16. pszi: 8/94 (+20%)   17. zárnyitás: 1/0   18. vadászat:13/3
  19. bányászat: 8/27 (+26%)   20. úszás: 5/28   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 3 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
udvarolsz az 5797. karakternek az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 7. fajúaknak a 3. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), érzõ szívû dromedárt (#753) háló-csapdával (#220)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
bávatag golombár (#165), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fémbontó szójer (#150), õrjáratozó katona (#274), Idõ Porszemei (#9130), 9302. szövetség (#9302), jégzabáló (#649), fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)vakító fény (#43, 7 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)a lélek védelme (#57, 32 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)agyburok (#90, 11 VP)agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) 
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)bûvölés (#20) (150,5)bûvölés (#20) (264,1)bûvölés (#20) (138,20)
agyburok (#90)bûvölés (#20) (100,20)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> bávatag golombár (#165) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> Yalanna Dorson (#3092) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168) vakító fény (#43) >> purifikátor (#157)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ryuku ostromteknõs (#362)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Nem tûrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtõl három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1   bõrpáncél (#51) 1   bõrsisak (#57)
1   bronzsisak (#88) $1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78) 1 * ryuku köpeny (#693)
1   sárga erõöv (#276) 2 * szürke bõrkesztyû (#271) 5   tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
$1   csontszurony ($12) 2   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttõr (#322)
3   kerek kõ (#19) 2   kõkalapács (#13) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
9   mérg. ubuk tüske (#137) 1 * orgyilkos tõr (#225) 2 * ryuku kopja (#694)
1   ryuku szablya (#695) 1 * ubuk dobónyíl (#138) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1   vasalt bunkó (#181)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ametiszt medál (#275) 2   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
1 * borostyán függõ (#162) 1   denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
1   halálhozó talizmán (#813) 1   igazgy. fülbevaló (#197) 1   korinthai talizmán (#814)
1   nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * szem szimbólum (#142)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 5   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 6   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 2   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
25   kaja (#2) 2   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265)
2   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186) 4 + pukkanó tûcsapda (#336)
2   rézkulcs (#75) 1   Sheran cserepe (#1271) 1   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 8   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
10   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 100]
4   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
17   sullár hólyag (#168) [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 297]
1   szent kehely (#257) [benne 4 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 34 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
12   vizestömlõ (#3) [bennük 183 korty víz (#27), fér még: 57]
5   zöld üveg (#82) [bennük 54 csepp ragasztó (#83), fér még: 46]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
72   álompor (#396) 1   berzerker tüske (#713) 1   bordacsont (#16)
3   borkonyó bibe (#312) 1   dorony tüdõ (#212) 7   dözmöng szív (#122)
1   elkarog szõr (#665) 3   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
4   fülemüle agyar (#267) 1   galachmit (#310) 6   gyíkfû (#201)
1   gyöngymangó (#135) 1   kék orchidea (#68) 6   kõszem (#304)
15   madártoll (#112) 1   mocsári penke (#148) 3   mutáns csont (#331)
$3   óndarab ($85) 24   pirkit (#153) 2   pular kristály (#239)
1   rakolits por (#669) 1   raptor karom (#281) 6   rinóbõr (#651)
3   rozmárfog (#1069) 1   sáska amulett (#668) 5   smirglilevél (#29)
1   szárnyas hernyó (#69) 3   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172)
1   teknõsesszencia (#702) 2   Thargodan esszencia (#328) 1   vadász tatu bõr (#15)
9   varányszem (#30) 7   varkaudar csont (#1113) 8   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 97.28 kgMegterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15   aurach fog (#657) 3   bájital (#261) 2   borkonyó bibe (#312)
1   bunthar bõr (#733) 2   etra hályog (#712) 1   kazmár gyökér (#205)
1   moa üveggömb (#383) 8   nektoraf faggyú (#667) 5   purifikátor háj (#269)
1   ryuku nadrág (#691) 1   ryuku sisak (#688) 1   varkaudar tekercs (#653)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
82 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 3 drótszõr (#37)
6 isteni könnycsepp (#260) 1 kerek kõ (#19) 1 mocsári penke (#148)
1 varázskõ (#305) 8 vasérc (#152) 2 vaskulcs (#183)
34 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 8 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92) 3 óndarab (#85)
1 raptor karom (#281) 1 tankány karom (#237) 1 teknõsesszencia (#702)



E körben tett lépéseid térképe

(123,13) hadroszaurusz (#162), velociraptor (#161)
(125,12) tetemember (#123), Tharr rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, Chara-din monolitja
(#534), mûvészi porolit (#720), 44. jellempróba, Leslie (5745. kalandozó)
(126,11) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár
(127,10) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelõhely
(128,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 50. jellempróba, karmos tankány (#137)
(129,8) varkaudar kósza (#347)
(130,7) ryuku ostromteknõs (#362), 25. jellempróba
(131,6) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), Anathera Tsung (3398. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Kaldor varázspora eddig nem fejlesztette a lõfegyver szakértelmet, mivel sebezni nem sebez, de most már fogja.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.