Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mákrózsafőzet
Küldd el képeslapként!
A mákrózsafőzet lefőzéséhez nem kell túlságosan nagy tehetség. Ha nem kábulsz el főzés közben a rotyogó nedü illatától, majd el fogsz a bódulattól, mely elfogyasztása után telepedik rád. Az érzés semmi tapasztalthoz nem fogható. Mintha szellemek kerülgetnék anyagi testedet...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 08:01:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
T'ore al Peryol 189. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 12. 9h:22'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: júl. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #1107
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 589
Extra forduló: 14

T'ORE AL PERYOL KALANDJAI


174 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,79] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 91. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg õsmágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Rhomes de Ghomes. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 113. napon egy barna, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfi leszívott rólad pszivel 29 életpontot. A 125. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû rettentõen szikár alakváltó férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Fairlight fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Dex Mortis Dafort. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 163. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ormánygõte (ld. enc.), a sakál (ld. enc.), a gnóm boltos (ld. enc.), a manó (ld. enc.), a sötét motyogó (ld. enc.), a görgõte (ld. enc.) és az óriás patkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bunkósbotot (ld. enc.), mérgezett tüskét (ld. enc.), bõrpáncélt (ld. enc.), ködmangó cserjét (ld. enc.), ködkaput (ld. enc.), árnyéksarat (ld. enc.) és ködcsillagot (ld. enc.). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai. Minden varázserõd visszatért. (+20 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy részeg kalandozó nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. [+3% tau] A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetõen elektromos pajzs védelmednek.) Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. [+1% tau] A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 10 életpontot sebeztél. [+1% tau] A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 11 arany, 2 borostyán függõ és egy ezüst karkötõ. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 334 2 8
Harci mágia: tûzkéz, 8. szinttõl. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1416 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 288.]


vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 288.]

(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo] [15 pontot használtál fel, van még 273.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 263.]

hu 5 193 191 hulladék: 5 193 191
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranygyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,79] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Összefutsz egy tüsi aranyhajú, kék szemû troll férfival. Bõre babarózsaszín. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy csontamulettet, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy rubin fülbevalót és egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Jobb kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve P.Gagyimir. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [8 pontot használtál fel, van még 255.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 2 elkarog szõrt 2 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.

Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: strázsa. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Amos Trask. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 242.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Aranykezû Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, ezüstshuriken 8 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, hosszú íj 20 ap /db, lánckesztyû 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, rövid kard 16 ap /db, sallank nyíl 3 ap /db, teknõcpajzs 15 ap /db, ubuk dobónyíl 5 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vashegyû nyíl 5 ap /db, vassisak 18 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbõr (#1066) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, aranytû 4 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, ezüstdarab 4 ap /db, féregbél 4 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, ilkin érc 3 ap /db, jégszív 15 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kõszem 5 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, mászókampó 12 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nektoraf faggyú 3 ap /db, párducbõr 10 ap /db, párducszem 2 ap /db, pirkit 2 ap /db, purifikátor háj 9 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, ramit kõ 3 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, rozmárfog 3 ap /db, sáfránykristály 20 ap cseppje, sáfránypor 20 ap cseppje, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, szuper dobóháló 8 ap /db, távcsõ 16 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vasérc 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zárnyitó készlet 12 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (588. épület.). Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 ezüst karkötõt 28 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 borostyán függõt 12 aranyért. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [16 pontot használtál fel, van még 216.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
(Csak 884 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 4393 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 4093 arany. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tûzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. [+1% tau] A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo] Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [121,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy északi tûzsárkány irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hadroszaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy tûzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a hadroszaurusz testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 12 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] [+2% teo] Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [34 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[122,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vas dobónyilat.

(Továbbmész...) [122,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Leah templom van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [122,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 46 pontot kell rá költeni.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah templomot. Délkeletre egy friss csatamezõ van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tûzkéz varázslatot lõsz a másikra. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 122.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

tpf 10 TVP elõvétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

v 96 100 79 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(121,54) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit (#720), hadroszaurusz
(#162)
(122,54) alpesi tehenek (#91), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(122,55) vaskohó (#155), érclelõhely
(122,56) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelõhely
(122,57) púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), vaskohó
(#155), oltár, trappoló dinymák (#118)

[100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 122.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külsõ szentély padjai közt. Összefutsz Rhomes de Ghomesszel. Fairlight fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg õsmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy fõnixtoll! [5 pontot használtál fel, van még 117.]


* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 111.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 71.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]


tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 19, 28. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következõ körben tehát 360 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORMÁNYGÕTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielõtt támadna, mindig éles, sziszegõ hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlõsöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlõsnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevõi, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedõ boltot nyit a Túlélõk Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem elõtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkezõ látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedõk legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvetõ formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

MANÓ (36. SZÖRNY)
Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetû, ragyás bõrû, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetûek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek.

SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendû, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják õket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklû szellem könnyedén agyoncsaphatja.

GÖRGÕTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltû leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tûhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvû síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bõrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végû ütõfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyûjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsõhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

BÕRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbõr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettõvel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bõrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik elõtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztetõ ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betûs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltûnik.

ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY)
A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire.

KÖDCSILLAG (62. TÁRGY)
Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, elõtûnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklõ, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tûnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért.

KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul.



KARAKTERLAP
T'ore al Peryol, egy szõke hajú, zöld szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight bíborosa vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

 Erõ:22 (23)  Szint:17  Merészség:7/1 Magasság:181 cm 
 IQ:23  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:63 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:37/37 év 
 Egészség:20  Életpont:272/265  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:21 (23)  Varázspont:275/31  Pénz:300 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2           EFejl:37 
Eddig összesen 747 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3121 TP-t kaptál. Jelenleg 256474 TP-d van. A következõ szinthez még 3526 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, részeg kalandozó, élõholt quwarg. A 189. fordulódban 4093 arany került a bankszámládra. 4093 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2/39   szúrófegyverek: 23/54 (+2%)   vágófegyverek: 9/52 (+12%)
  ütõfegyverek: 2/63   lõfegyverek: 7/82   dobófegyverek: 14/83 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20/101   2. nyomkövetés: 47/11 (+6%)   3. lopás: 2/79
  4. mászás: 9/71   5. csapdakészítés: 10/84 (+5%)   6. csapdaészlelés: 5/48
  7. gyógyítás: 54/86   8. titkosírás: 2/56   9. felderítés: 12/99
  10. szörnyidomítás: 2/0   11. teológia: 21/62 (+12%)   12. taumaturgia: 24/20 (+28%)
  13. versengés: 2/89   14. zene: 3/85   15. szörnyismeret: 10/20 (+20%)
  16. zárnyitás: 1/60   17. vadászat: 11/4   18. bányászat: 25/75 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 90% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
lopsz a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 3 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
fabontó szójer (#71), technokolin (#50), süvítõ rája (#113), emberevõ (#119), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), orgoró (#170), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> részeg kalandozó (#187)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) $1 * sárga erõöv ($276) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
$1   bunkó ($5) 1   ezüstshuriken (#327) 1   hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
3   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 1   rövid kard (#171)
3   sallank nyíl (#129) 8 * ubuk dobónyíl (#138) 2   vas dobónyíl (#189)
1 * vashegyû lándzsa (#182) 1   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 11   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 2   nagy bronzkulcs (#185) 2   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük $6 csepp tinta ($101), fér még: 34]
4   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 75]
9   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
3   zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 57]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   álompor (#396) 7   amniosz (#203) 5   ezüstdarab (#326)
1   féregbél (#1071) 5   fõnixtoll (#563) 7   gyöngymangó (#135)
7   ilkin érc (#232) 3   jégszív (#282) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 6   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
1   nektoraf faggyú (#667) 1   párducbõr (#1066) 1   párducszem (#1073)
3   pirkit (#153) 5   purifikátor háj (#269) 2   ramit kõ (#226)
$1   rézdarab ($70) 2   rozmárfog (#1069) 1 + sáfránykristály (#675)
3   smirglilevél (#29) 1   tükör (#43) 6   vasérc (#152)

Összsúly: 57.23 kgMegterheltség: 86%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8   gyöngymangó (#135)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
457 arany (#50) 1 aranygyûrû (#193) 1 aranylánc (#191)
2 elkarog szõr (#665) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fõnixtoll (#563) 1 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
8 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 tankány karom (#237)
5 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 orgyilkos tõr (#225) 3 spiritusz (#170)
6 tinta (#101) 2 vas dobónyíl (#189) 16 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(100,79) részeg kalandozó (#187), Fairlight oltár, Rhomes de Ghomes (4358. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15. kedd. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Ezután ha olyan tárgyat kapnál az aukcióról - legyen az vásárlás, visszavonás, vagy eladatlan tétel visszaszolgáltatása -, amire HU parancsod volt kiadva, a HU jelzés törlõdik, és a tárgyat nem dobod el.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint 10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. Ez azért van így, hogy mások ne jelentkezhessenek ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.