Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
95 |
Játékhét: |
536 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
303 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. feb. 19. 11h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. feb. 20. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
ho 4 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
kno 24 8 4 2 |
24. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 2 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már
9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
var 17 12 |
17. varázslatra 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról
eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad
levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
Kemény munka árán megjavítod a kígyó malachit karkötõjét. Nahát, szebb
lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
kf 139 |
bekészíted a 139. tárgyat |
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
kf 233 |
bekészíted a 233. tárgyat |
Felveszed az asztrálgyöngyöt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
az 20128 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A ragadozó ónixgyûrûje: értéke 286
arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 gyorsaság, +6 méret.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
mak 4 3 |
4. makró definiálása/hívása |
4. makró törölve. Helyére a következõ 3 parancsot definiálod:
v 154 |
154. varázslat elmondása |
[Parancs 4. makróba tárolva.] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy kisebb erõpajzs! (+12% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
[Parancs 4. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más
tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
[Parancs 4. makróba tárolva.] [Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A
távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas
halálsikoly, aztán néma csend. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy
kék-vörös atya (#86) [aura: 6-os energiatüske.], egy kék testvér (#87)
és egy vörös testvér (#88) [aura: egészség: 11.].
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy elemi védelem varázslatot. Magadban
motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +7 tûzlehelet, +7 jéglehelet,
+7 savlehelet, +7 elektr.lehelet, +7 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kék testvér közelebb
jön, hogy támadhasson. A vörös testvér közelebb jön, hogy támadhasson.
A kék testvér rád támad. A kék testvér csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér rád támad. Nagy levegõt vesz, és a
következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy tûzfal varázslatot. Megtámadod
a kék testvért. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(58 ép-t sebeztél). A kék testvér hörögve elterül. A vörös
testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy
energiatüskét.
Sebzõdsz 9 ép-t. Támadod a vörös testvért. Elõre szúrsz
jobb karmoddal.
(47 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-5 ép) Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz.
(14 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(34 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A vörös testvér holtan terül el.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol
egy energiatüskét. Rezisztálod a varázslatot. A kék-vörös atya felé mozogsz,
hogy megtámadhasd.
20 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Megtámadod a kék-vörös
atyát. Lesújtasz jobb karmoddal.
(39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11
ép). Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani.
(18 ép-t sebeztél).
Acsarogva harapni próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+4%). A kék-vörös atya kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 233 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+81%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 60 arany és 4 hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
ep 12 75 |
építed a 12. épületet 75 TVPért |
Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50
varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy
te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
a nagyobb barlang
megépítésében. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és
követ hordasz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 225 TVP-nyit kell dolgoznod. Sikeresen
haladsz a különleges klánküldetéssel!
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
be 13 4 |
meglátogatod az 13. épületet |
Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. Mystic mentát azonnal fogad.
- Hallottam róla, hogy képes vagy a becsületes, dolgos mukára is, nemcsak
a gyilkolásra. Nagyon jó! Nem lenne jó, ha a felszín visszafoglalása után
csak vérszomjas gyilkosok maradnának az országunkba, akik harc nélkül nem
tudnak mit kezdeni magukkal, és pusztítani, fosztogatni kezdenek. Lássuk,
mennyire okoz nehézséget a békés életmód. Gyere el hozzám egy napod végén
úgy, hogy nem tapad vér a kezedhez. [Add ki a BE 13 4 parancsot úgy, hogy
egyetlen torzszülöttet sem öltél meg abban a körben, és a parancs végrehajtása
után már egyetlen TVP-d se marad! Célszerû a BE parancsra a TPS-sel spórolni
a TVP-t, és az összes többi TVP-t a TPF elõtt maradéktalanul elkölteni.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
be 13 |
meglátogatod a 13. épületet |
Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot
(KK 24)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 3.) Reméljük, azért a pszi iskolában kapott feladatokat sem hanyagolod
el - gyere vissza, ha legalább hármat teljesítettél az ott kapott küldetések
közül!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
m 1 3 1122 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 1,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Üres szobába
érkezel.
(M 1,1) Tovább északra! Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja
utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki
kiállja az õsök próbáját. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt kell futnod
a galetkivel a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából rohanni
kezdesz.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött
tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 2,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat,
amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy
óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáspókot. Az óriáspók feléd mozog. Megtámadod
az óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(46 ép-t sebeztél). Az óriáspók
rád veti magát. Marni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít.
Gyengülsz (-24% támadás). Nehezen bírod a szagát.
(-8 ép.) Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(43 ép-t sebeztél). Az
óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
k 18 235 479 447 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(18. kaland:) Az iskola egyik
mentátjához fordulsz, aki épp a vérzõ orrú ifjakat tereli kifelé.
- Mester,
próbát tehetek én is?
- Ugyan, fiacskám, elegünk van a vérzõ orrú lárvákból,
majd a mesterek rendet tesznek!
[Meggyõzõkészség próba 12-es küszöbre:
sikeres]
- Engedje meg, Mester, én jobb vagyok náluk! Szívem minden vágya, hogy rátermettségemet
bizonyítsam e csodás építmény létrehozóinak és vezetõinek. Életem üres
lenne, ha nem próbálhatnám meg legalább ezt a nemes kihívást! - ezzel elõveszed
legrimánkodóbb tekinteteted. A mentát mérgesen néz rád. Talán egy kis megvesztegetés
jól jönne! Gyorsan végigtúrod a zsebeidet egy drágakõ után.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ]
- A gyûjteményébe, mester - nyomod a csillogó követ a mentát tenyerébe.
Mielõtt még meggondolhatná magát, gyorsan betrappolsz. Az alsó szint központi
halljában az ágyak csillag alakban, körbe vannak rakva. A legtöbb most
üres, az egyikrõl épp most kel fel egy jajgató galetki - ha jól látod,
nem egy hozzád hasonló ifjonc, hanem egy tanár! No, ez kemény lesz, de
most már nem fordulsz vissza. Az egyik ágyra fekve, ellazítod magad, és
szárnyalni kezdesz az asztrál felhõi között. Nem kell sokat keresgélned:
egy hatalmas, felfújt pókra emlkéztetõ valami lebeg az Iskola asztrális
terében! Éles sikollyal pont szertefoszlik melletted egy támadójának asztrális
jelenléte. No, itt a nagy lehetõség! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled
egy asztrális behemót (#158).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-12)87 |
(-49)50 |
Asztrális behemót |
Mentális robbanás |
-49
PE |
(-5)80 |
(-30)55 |
2. |
Sly |
Agyvihar |
-12 PE |
(-9)78 |
(-9)41 |
Asztrális behemót |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)73 |
(-12)43 |
3. |
Sly |
Pszi csáp |
+2 PE |
(-3)75 |
(-1)40 |
Asztrális behemót |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)66 |
(-2)41 |
4. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-12)63 |
(-24)16 |
Asztrális behemót |
Agyvihar |
-24
PE |
(-9)57 |
(+0)41 |
5. |
Sly |
Agyvihar |
-33 PE |
(-9)54 |
(-10)6 |
Asztrális behemót |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)54 |
(-23)18 |
6. |
Sly |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)51 |
(+2)8 |
Asztrális behemót |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)51 |
(-2)16 |
7. |
Sly |
Pszi csáp |
+2 PE |
(-3)48 |
(-1)7 |
Asztrális behemót |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)44 |
(-2)14 |
8. |
Sly |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)45 |
(+12)19 |
Asztrális behemót |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)39 |
(-12)2 |
9. |
Sly |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)42 |
(+12)31 |
Asztrális behemót |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)34 |
(-2)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+32% pszi támadás,
+32% pszi energia.)
Amikor magadhoz térsz, csodálkozó arcok hajolnak föléd. A mentát, aki beengeded,
dadogva szólal meg.
- Izé, e-egész jó v-voltál! Igaz, hogy a behemót
hamarosan regenerálódik, ezért az iskola vezetõje kell, hogy végezzen vele,
de azért kiérdemelted, hogy részesülj az iskola energiagömbjében rejtõzõ
lélekenergiából! - bár a csata nagyon kimerített, erre a szóra már pattansz
is, és loholsz a mentát után. Az energiagömbbõl a tömény lélekenergia erõteljes
csapással árad beléd. Ahogy sétálsz ki az Iskolából, szerény mosollyal
elhárítod az ajánlatokat, hogy beállj az oktatók közé (és így örök életedre
ezen a szinten ragadj). (+5 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(235. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Álkulcsokat
és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat
kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.
(479. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán
fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad!
Meg lehet benne kapaszkodni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] De gusztustalan volt felmászni!
Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy kék-vörös
atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +7 tûzlehelet,
+7 jéglehelet, +7 savlehelet, +7 elektr.lehelet, +7 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-10 vp.) A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi
védelmet. A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér feléd rohan. A vörös
testvér rád veti magát. A vörös testvér tüzet lehel rád.
(12 ép-t sebzõdtél).
A kék testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy
tûzfal varázslatot. Megtámadod a kék testvért. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(51 ép-t sebeztél). A kék
testvér kileheli lelkét. A vörös testvér rád támad. Kitátja száját, és
tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol
egy energiatüskét.
Sebzõdsz 8 ép-t. Támadod a vörös testvért. Lecsapsz
jobb karmoddal.
(39 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-5 ép)
Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel lesújtasz.
(13 ép-t sebeztél). A fogaiddal
támadsz.
(30 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-5 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). A vörös testvér holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
energiatüskét.
7 ép-t sebzõdtél. Megközelíted a kék-vörös atyát.
20 életpontnyit
sebzõdsz a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Felé döfsz
jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani.
(15 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+4 ép) A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy
energiatüskét.
Sebzõdsz 8 ép-t. Támadod a kék-vörös atyát. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(22 ép-t
sebeztél). A kék-vörös atya holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 191 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+81%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+62 életpont.)
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 35 arany és a tudás
rövid tõre.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(447. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel.
A levegõben éles pengék százai forognak, minden helyet betöltve. Hogyan
lehet itt átjutni? Legfeljebb akkor van esélyed, ha fel tudsz rakni egy
legalább 4-es szintû gránitbõrt. Ezt nem hiszed el! Azon buksz meg, hogy
nincs elég varázspontod! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megpillantasz
egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást
látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket
nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt.
(302. kaland, összköltsége
25 TVP.) Észreveszel 1
sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded. Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Lendorien Drako, egy erõs testalkatú, villámgyors
mozgású, vérvörös, macska szemû, ezüstpikkelyes férfi. A Pszionicisták
klánjának meditátor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: a túlélés sárgaréz nyaklánca, a jég malachitgyûrûje,
a tûz zöld köntöse, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma, ozin fülkarika,
szivárvány karkötõ, Xantin ezüstöve, a szellemek csepp fülbevalója, a tárgyalás
gyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az ügyesség gyalogos lándzsája, az ellenállás
sárgaréz nyaklánca, a tûz bronz mellvértje, az ügyesség malachit karkötõje,
szerencsekõ, a káosz varázslatos maszkja, a tûz nagy pajzsa, a tûz vándorcsizmája.
Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek
magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok
a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol
vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a szkritter csatahólyag.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén
egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt
elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van!
Megjegyzed magadnak a helyet.
(293. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik
sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Izomagy, egy tar, kopasz, 2m magas, izmos, barátságos
de elõvigyázatos, bõrszerkós férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú
tagja. Tárgyai: a remete díszes karkötõje, ében láncing, az egyensúly gyûrûje,
a szalamandra márványgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca,
Enyészmester, Rogan karkötõje, kék gömb, az elefánt vándorcsizmája, a bûz
márványgyûrûje, a gyorsaság szürke maszkja. A kölcsönös üdvözlések után
kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a
padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni:
máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint
érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról
is szó esik. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz.
(+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a bénaság fülbevalója.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint
keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál
a csatorna szennyvize csordogál. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy
torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva
egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: hidegimmunitás:
8.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling
disznó feléd rohan. Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(28 ép-t sebeztél).
Az orgling disznó rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával.
(15 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-10% támadás). Bûze zavar.
(-10 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és a
következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(33 ép-t sebeztél). Az
orgling disznó rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Nehezen bírod a szagát.
(-10 ép.) Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(33
ép-t sebeztél). Az orgling disznó holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+50 életpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az
elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Huh, leértél a
csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze.
Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod.
Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol,
és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat
tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le
tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos
ajtó?
(238. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
elonotichlant. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak,
vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Kitágítod asztrális érzékeidet:
ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy asztrális polip (#61).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-12)87 |
(+0)99 |
Asztrális polip |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)25 |
2. |
Sly |
Agyvihar |
-14 PE |
(-9)78 |
(-9)90 |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)27 |
(-14)11 |
3. |
Sly |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)75 |
(+1)91 |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)20 |
(-4)7 |
4. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
-12 PE |
(-12)63 |
(-12)79 |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-12
PE |
(-7)13 |
(-7)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi
energia.) Elrakod a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos
izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét
folyosói közé. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész
torzszülöttek várnak rád. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak
között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) [aura: gyorsaság: 8.] és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
elektromos fal varázslatot. Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy villámsújtás!
10 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer
felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Sebzõdsz 15 ép-t az elektromos faltól.
Az elektromancert próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(40
ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 15 ép-t. Az elektraton mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy villámsújtást.
8 ép-t sebzõdtél. Megtámadod
az elektromancert. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(44 ép-t sebeztél). Az elektromancer
kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol
egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Az elektratont próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(43 ép-t sebeztél). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag téged támad. Odacsap neked bal csápjával.
Nem talált. Odacsap neked jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Tekergetve
suhint bal csápjával. Mellé! Ostorként csattant jobb csápjával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tüskés hólyagot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(32
ép-t sebeztél). A tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A
következõ pillanatban felrobban!
13 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
Elrakod a zsákmányt, ami 5 drágakõ. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál?
Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 9.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt
és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 798 sebzést okoztál, és 262
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
292 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 95. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (13) / 4.90 |
[2] IQ: |
12 (14) / 0.49 |
[3] ügyesség: |
7 (13) / 1.17 |
[4] egészség: |
9 (13) / 0.71 |
[5] mágia: |
8 (11) / 0.85 |
[6] gyorsaság: |
13 (11) / 2.63 |
[9] Méret/ép: |
122 (125) / 84 |
Min. méret: |
118 |
Barlangméret: |
130 |
|
|
Varázspont: |
108 / 7 |
Képességpont: |
25 / 99% |
Hõsi pont: |
41 (4) |
Tám.bónusz: |
14% |
Véd.bónusz: |
31% |
Galetki erõ: |
564 / 343 |
Hírnév : |
611 |
Jóllakottság: |
172% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
632 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
542 (6) |
Leölt torzszülött: |
825 (11) |
Pszi csaták: |
109 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
88
(2) |
Ájulások száma: |
11 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor
(29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18
ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a
nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el 20-as egészséget! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Mágusok Klánjának
tagja. 3.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! [számláló:
1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
22 (27) / 3.42 |
[11] jéglehelet: |
10 / 0.24 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
9 (11) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.85 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.40 |
[48] mászás: |
6 / 2.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 3.09 |
[51] transzformáció: |
2 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
8 / 7.27 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
8 (11) / 1.35 |
[55] szívósság: |
10 / 0.16 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.65 |
[57] gyógynövények: |
5 / 2.98 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.95 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.20 |
[60] pszi támadás: |
13 (15) / 1.81 |
[61] pszi energia: |
15 / 3.01 |
[63] éberség: |
8 / 0.05 |
[65] álcázás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.25 |
[67] régészet: |
6 / 3.37 |
[69] tanulás: |
10 / 9.51 |
[71] javítás: |
9 / 1.02 |
[72] építés: |
5 / 3.77 |
[73] felderítés: |
5 / 1.74 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
19 (20) / 4.74 |
[101] szakért.: |
20 (21) / 3.91 |
[102]
vámpirizáció: |
7 (22) / 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 8.49 |
|
|
vámpírtõr |
fog |
[106] méret: |
10 / 0 |
[107] szakért.: |
13 / 3.28 |
[108] energiaszívás: |
8 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 (11) / 0.74 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[41] elemek parancsa: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
1 / 0.08 |
[17] gránitbõr: |
6 / 1.12 |
[163] kineport: |
2 / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
8 / 5.60 |
[165] manafókuszálás: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.30 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
11 (12) / 0.48 |
[151] sárkánylehelet: |
7 / 1.52 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 (8) / 1.20 |
[22] villámsújtás: |
4 / 0 |
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 7 5 3 8 |
p |
pv 5 7 3 8 |
ism 2 |
p |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
3: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 25 v. kevesebb. Prioritás:
170. |
8: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 19. képessége 25 v. kevesebb. Prioritás:
169. |
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%. Prioritás:
200. |
10: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás:
190. |
13: jéglehelet használata ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás:
205. |
14: jéglehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 45%. Prioritás:
204. |
1: jéglehelet használata ha ellf. 19. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás:
189, és ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. |
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellf. 18. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás:
168, és ha ép-d 40% fölött van, és a harc 1. köréig. |
6: jéglehelet itala v.var. ha ellf. 19. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás:
167, és ha ép-d 40% fölött van, és a harc 1. köréig. |
11: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
160, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
15: gránitbõr v.var. ha ép-d 40% alatt van, Prioritás: 229, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
17: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%, Prioritás: 199,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
19: sárkánylehelet v.var. ha ép-d 40% alatt van, Prioritás: 230, és ha
ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 20 20 61;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 5 7 3
8;
HE 1;
PTA 131 130 128 131 130;
PTB 128 128 128 128 128;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#4 (1. épület), #6 (3. épület), #19 (9. épület), #26 (7. épület),
#447 (91. forduló), #342 (77. forduló), #427 (81. forduló), #439 (81.
forduló), #279 (85. forduló), #361 (86. forduló), #382 (91. forduló),
#232 (90. forduló), #437 (91. forduló), #302 (95. forduló), #482 (92.
forduló), #293 (95. forduló), #426 (93. forduló), #230 (93. forduló),
#238 (95. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) |
* |
1 a mágia vándorcsizmája (#3371)
|
* |
1 a természet halotti maszkja (#16841) |
* |
1 a tûz bõr mellvértje (#22196) |
|
1 a villám zöld köntöse (#23651)
|
|
1 a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) |
|
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1
díszes köpeny (#1138) |
|
5 ében láncing (#134) |
|
1 vassisak (#1076) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174)
|
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz legendás gyûrûje (#28689) |
|
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
* |
1 a merénylõ kõamulettje (#11096) |
|
1
a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
|
1470 arany (#1) |
* |
1 asztrálgyöngy
(#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 az ügyesség
márványgyûrûje (#2576) |
|
25 drágakõ (#2) |
|
322 hamis arany (#809) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ
(#197) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
Fegyverek |
|
1 a tudás rövid tõre (#2202) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
5 ében nyílpuska
(#133) |
|
11 ében tündekard (#132) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
5 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 Trollagyar (#214)
|
* |
1 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
11 gyilkos boróka (#27) |
|
6 hónakkupók (#30)
|
|
5 liánvirág (#24) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
6 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 mézfû (#29) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
10 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
3 asztrálesszencia (#154) |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete
(#479) |
|
25 ekinda haj (#147) |
|
12 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
10 molitár háj (#165)
|
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
19 õsi relikvia (#17)
|
|
17 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 5 hamis arany
(#809), 1 elonotichlan (#31), 1 elektronit (#141), 1 asztrálesszencia
(#154), 4 drágakõ (#2), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 sárkányvirág (#32),
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241), 1 elfu moha (#33), 1 a tudás
rövid tõre (#2202).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 30 arany (#1), 2 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZKRITTER CSATAHÓLYAG (580. LÉNY) Ez a rovar óriásira felfújta torát,
amelyrõl látszólag bénán csüngenek le csápjai. Ha azonban a csatahólyag
közelébe mész, csápjai villámgyorsan lecsapnak, megbénítják ellenfelüket,
és ezután a rovar elektromos leheletével süti ellenfelét ropogósra.
A BÉNASÁG FÜLBEVALÓJA (199. TÁRGY) Nem elég, hogy a különbözõ páncélok
viselése is károsan befolyásolja a galetki gyorsaságát kényes helyzetekben,
de a különösen pechesek még a bénaság kövét is begyûjthetik. A tulajdonosának
kettõvel csökken a gyorsasága. Az õsök tapasztalata szerint átlagosan öt
galetkivel kell találkoznod ahhoz, hogy a kõ megunjon téged. (Azaz 20%
eséllyel pattan át máshoz.)