Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 22:41:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-95

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 95 Játékhét: 536
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 303
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. feb. 19. 11h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2020. feb. 20.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

ho 4 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

kno 24 8 4 2 24. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 9!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

var 17 12 17. varázslatra 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

j 19241 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a kígyó malachit karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

kf 139 bekészíted a 139. tárgyat
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

kf 233 bekészíted a 233. tárgyat
Felveszed az asztrálgyöngyöt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

az 20128 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A ragadozó ónixgyûrûje: értéke 286 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 gyorsaság, +6 méret.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

mak 4 3 4. makró definiálása/hívása
4. makró törölve. Helyére a következõ 3 parancsot definiálod:
v 154 154. varázslat elmondása
[Parancs 4. makróba tárolva.] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+12% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

bsz belépés szövetségi barlangba
[Parancs 4. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

vd 59 vadászat
[Parancs 4. makróba tárolva.] [Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86) [aura: 6-os energiatüske.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88) [aura: egészség: 11.].

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy elemi védelem varázslatot. Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +7 tûzlehelet, +7 jéglehelet, +7 savlehelet, +7 elektr.lehelet, +7 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kék testvér közelebb jön, hogy támadhasson. A vörös testvér közelebb jön, hogy támadhasson. A kék testvér rád támad. A kék testvér csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (10 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy tûzfal varázslatot. Megtámadod a kék testvért. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (58 ép-t sebeztél). A kék testvér hörögve elterül. A vörös testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy energiatüskét. Sebzõdsz 9 ép-t. Támadod a vörös testvért. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (47 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (34 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A vörös testvér holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy energiatüskét. Rezisztálod a varázslatot. A kék-vörös atya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 20 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Megtámadod a kék-vörös atyát. Lesújtasz jobb karmoddal. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A kék-vörös atya kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 233 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 60 arany és 4 hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

ep 12 75 építed a 12. épületet 75 TVPért
Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a nagyobb barlang megépítésében. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 225 TVP-nyit kell dolgoznod. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

be 13 4 meglátogatod az 13. épületet
Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. Mystic mentát azonnal fogad.
- Hallottam róla, hogy képes vagy a becsületes, dolgos mukára is, nemcsak a gyilkolásra. Nagyon jó! Nem lenne jó, ha a felszín visszafoglalása után csak vérszomjas gyilkosok maradnának az országunkba, akik harc nélkül nem tudnak mit kezdeni magukkal, és pusztítani, fosztogatni kezdenek. Lássuk, mennyire okoz nehézséget a békés életmód. Gyere el hozzám egy napod végén úgy, hogy nem tapad vér a kezedhez. [Add ki a BE 13 4 parancsot úgy, hogy egyetlen torzszülöttet sem öltél meg abban a körben, és a parancs végrehajtása után már egyetlen TVP-d se marad! Célszerû a BE parancsra a TPS-sel spórolni a TVP-t, és az összes többi TVP-t a TPF elõtt maradéktalanul elkölteni.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

be 13 meglátogatod a 13. épületet
Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Reméljük, azért a pszi iskolában kapott feladatokat sem hanyagolod el - gyere vissza, ha legalább hármat teljesítettél az ott kapott küldetések közül!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

m 1 3 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 1,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 1,1) Tovább északra! Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt kell futnod a galetkivel a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 2,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáspókot. Az óriáspók feléd mozog. Megtámadod az óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Az óriáspók rád veti magát. Marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Nehezen bírod a szagát. (-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (43 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

k 18 235 479 447 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (18. kaland:) Az iskola egyik mentátjához fordulsz, aki épp a vérzõ orrú ifjakat tereli kifelé.
- Mester, próbát tehetek én is?
- Ugyan, fiacskám, elegünk van a vérzõ orrú lárvákból, majd a mesterek rendet tesznek!
[Meggyõzõkészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
- Engedje meg, Mester, én jobb vagyok náluk! Szívem minden vágya, hogy rátermettségemet bizonyítsam e csodás építmény létrehozóinak és vezetõinek. Életem üres lenne, ha nem próbálhatnám meg legalább ezt a nemes kihívást! - ezzel elõveszed legrimánkodóbb tekinteteted. A mentát mérgesen néz rád. Talán egy kis megvesztegetés jól jönne! Gyorsan végigtúrod a zsebeidet egy drágakõ után.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ]
- A gyûjteményébe, mester - nyomod a csillogó követ a mentát tenyerébe. Mielõtt még meggondolhatná magát, gyorsan betrappolsz. Az alsó szint központi halljában az ágyak csillag alakban, körbe vannak rakva. A legtöbb most üres, az egyikrõl épp most kel fel egy jajgató galetki - ha jól látod, nem egy hozzád hasonló ifjonc, hanem egy tanár! No, ez kemény lesz, de most már nem fordulsz vissza. Az egyik ágyra fekve, ellazítod magad, és szárnyalni kezdesz az asztrál felhõi között. Nem kell sokat keresgélned: egy hatalmas, felfújt pókra emlkéztetõ valami lebeg az Iskola asztrális terében! Éles sikollyal pont szertefoszlik melletted egy támadójának asztrális jelenléte. No, itt a nagy lehetõség! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy asztrális behemót (#158).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)87 (-49)50 Asztrális behemót Mentális robbanás -49 PE (-5)80 (-30)55
2. Sly Agyvihar -12 PE (-9)78 (-9)41 Asztrális behemót Pszi acéltorony -9 PE (-7)73 (-12)43
3. Sly Pszi csáp +2 PE (-3)75 (-1)40 Asztrális behemót Pszi acéltorony -3 PE (-7)66 (-2)41
4. Sly Sz.áll.roncsolása kudarc (-12)63 (-24)16 Asztrális behemót Agyvihar -24 PE (-9)57 (+0)41
5. Sly Agyvihar -33 PE (-9)54 (-10)6 Asztrális behemót Pszi csáp +10 PE (-3)54 (-23)18
6. Sly Pszi csáp +12 PE (-3)51 (+2)8 Asztrális behemót Pszi csáp +10 PE (-3)51 (-2)16
7. Sly Pszi csáp +2 PE (-3)48 (-1)7 Asztrális behemót Pszi acéltorony -3 PE (-7)44 (-2)14
8. Sly Pszi csáp +12 PE (-3)45 (+12)19 Asztrális behemót Mentális robbanás kudarc (-5)39 (-12)2
9. Sly Pszi csáp +12 PE (-3)42 (+12)31 Asztrális behemót Mentális robbanás kudarc (-5)34 (-2)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+32% pszi támadás, +32% pszi energia.)
Amikor magadhoz térsz, csodálkozó arcok hajolnak föléd. A mentát, aki beengeded, dadogva szólal meg.
- Izé, e-egész jó v-voltál! Igaz, hogy a behemót hamarosan regenerálódik, ezért az iskola vezetõje kell, hogy végezzen vele, de azért kiérdemelted, hogy részesülj az iskola energiagömbjében rejtõzõ lélekenergiából! - bár a csata nagyon kimerített, erre a szóra már pattansz is, és loholsz a mentát után. Az energiagömbbõl a tömény lélekenergia erõteljes csapással árad beléd. Ahogy sétálsz ki az Iskolából, szerény mosollyal elhárítod az ajánlatokat, hogy beállj az oktatók közé (és így örök életedre ezen a szinten ragadj). (+5 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(235. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.

(479. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +7 tûzlehelet, +7 jéglehelet, +7 savlehelet, +7 elektr.lehelet, +7 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér feléd rohan. A vörös testvér rád veti magát. A vörös testvér tüzet lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). A kék testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy tûzfal varázslatot. Megtámadod a kék testvért. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (51 ép-t sebeztél). A kék testvér kileheli lelkét. A vörös testvér rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy energiatüskét. Sebzõdsz 8 ép-t. Támadod a vörös testvért. Lecsapsz jobb karmoddal. (39 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-5 ép) Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (30 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A vörös testvér holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. 7 ép-t sebzõdtél. Megközelíted a kék-vörös atyát. 20 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+4 ép) A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy energiatüskét. Sebzõdsz 8 ép-t. Támadod a kék-vörös atyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (22 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 191 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+81%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+62 életpont.)
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 35 arany és a tudás rövid tõre.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.

(447. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. A levegõben éles pengék százai forognak, minden helyet betöltve. Hogyan lehet itt átjutni? Legfeljebb akkor van esélyed, ha fel tudsz rakni egy legalább 4-es szintû gránitbõrt. Ezt nem hiszed el! Azon buksz meg, hogy nincs elég varázspontod! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (302. kaland, összköltsége 25 TVP.) Észreveszel 1 sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Lendorien Drako, egy erõs testalkatú, villámgyors mozgású, vérvörös, macska szemû, ezüstpikkelyes férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a túlélés sárgaréz nyaklánca, a jég malachitgyûrûje, a tûz zöld köntöse, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, Xantin ezüstöve, a szellemek csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az ügyesség gyalogos lándzsája, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, a tûz bronz mellvértje, az ügyesség malachit karkötõje, szerencsekõ, a káosz varázslatos maszkja, a tûz nagy pajzsa, a tûz vándorcsizmája. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a szkritter csatahólyag. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (293. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Izomagy, egy tar, kopasz, 2m magas, izmos, barátságos de elõvigyázatos, bõrszerkós férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. Tárgyai: a remete díszes karkötõje, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra márványgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, Enyészmester, Rogan karkötõje, kék gömb, az elefánt vándorcsizmája, a bûz márványgyûrûje, a gyorsaság szürke maszkja. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a bénaság fülbevalója. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: hidegimmunitás: 8.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó feléd rohan. Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (28 ép-t sebeztél). Az orgling disznó rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Bûze zavar. (-10 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (33 ép-t sebeztél). Az orgling disznó rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Nehezen bírod a szagát. (-10 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Az orgling disznó holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+50 életpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos ajtó? (238. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elonotichlant. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy asztrális polip (#61).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)87 (+0)99 Asztrális polip Tudati méreg kudarc (-6)34 (-20)25
2. Sly Agyvihar -14 PE (-9)78 (-9)90 Asztrális polip Pszi acéltorony -9 PE (-7)27 (-14)11
3. Sly Pszi csáp +4 PE (-3)75 (+1)91 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-7)20 (-4)7
4. Sly Sz.áll.roncsolása -12 PE (-12)63 (-12)79 Asztrális polip Pszi acéltorony -12 PE (-7)13 (-7)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.) Elrakod a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) [aura: gyorsaság: 8.] és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 10 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 15 ép-t az elektromos faltól. Az elektromancert próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 15 ép-t. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 8 ép-t sebzõdtél. Megtámadod az elektromancert. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (44 ép-t sebeztél). Az elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Az elektratont próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (43 ép-t sebeztél). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%). Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag téged támad. Odacsap neked bal csápjával. Nem talált. Odacsap neked jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Tekergetve suhint bal csápjával. Mellé! Ostorként csattant jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tüskés hólyagot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 13 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elrakod a zsákmányt, ami 5 drágakõ. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 798 sebzést okoztál, és 262 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 292 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 95. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (13) / 4.90
[2] IQ: 12 (14) / 0.49
[3] ügyesség: 7 (13) / 1.17
[4] egészség: 9 (13) / 0.71
[5] mágia: 8 (11) / 0.85
[6] gyorsaság: 13 (11) / 2.63
[9] Méret/ép: 122 (125) / 84
Min. méret: 118
Barlangméret: 130
PONTJAID
Varázspont: 108 / 7
Képességpont: 25 / 99%
Hõsi pont: 41 (4)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 31%
Galetki erõ: 564 / 343
Hírnév : 611
Jóllakottság: 172%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 632 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 542 (6)
Leölt torzszülött: 825 (11)
Pszi csaták: 109 (2)
Pszi gyõzelmek: 88 (2)
Ájulások száma: 11 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor (29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18 ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as egészséget! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Mágusok Klánjának tagja. 3.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 22 (27) / 3.42 [11] jéglehelet: 10 / 0.24 [15] regeneráció: 8 / 0
[17] vastag bõr: 8 / 0.60 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20
[20] savimmunitás: 4 (5) / 1 [21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0
[24] rezisztencia: 9 (11) / 0 [26] lõfegyver: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.85 [47] zárnyitás: 7 / 1.40 [48] mászás: 6 / 2.65
[50] meggyõzõkészség: 6 / 3.09 [51] transzformáció: 2 / 0.10 [52] auraészlelés: 8 / 7.27
[53] ékszerészet: 2 / 0.30 [54] kereskedelem: 8 (11) / 1.35 [55] szívósság: 10 / 0.16
[56] varázsitalfõzés: 6 / 1.65 [57] gyógynövények: 5 / 2.98 [58] nyomkeresés: 5 / 0.95
[59] vezetõkészség: 3 / 0.20 [60] pszi támadás: 13 (15) / 1.81 [61] pszi energia: 15 / 3.01
[63] éberség: 8 / 0.05 [65] álcázás: 2 / 0.05 [66] lopakodás: 2 / 0.25
[67] régészet: 6 / 3.37 [69] tanulás: 10 / 9.51 [71] javítás: 9 / 1.02
[72] építés: 5 / 3.77 [73] felderítés: 5 / 1.74    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 19 (20) / 4.74 [101] szakért.: 20 (21) / 3.91 [102] vámpirizáció: 7 (22) / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 8.49     vámpírtõr
fog [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 13 / 3.28 [108] energiaszívás: 8 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 (11) / 0.74 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [41] elemek parancsa: 1 / 0
[152] felejtés: 1 / 0.08 [17] gránitbõr: 6 / 1.12 [163] kineport: 2 / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 8 / 5.60 [165] manafókuszálás: 1 / 0 [28] óriáserõ: 4 / 0.30
[133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.06 [128] pszi csáp: 11 (12) / 0.48 [151] sárkánylehelet: 7 / 1.52
[131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 1.20 [22] villámsújtás: 4 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
2. Makró
pv 7 5 3 8
p
pv 5 7 3 8
ism 2
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
v 154
bsz
vd 59
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
3: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 25 v. kevesebb. Prioritás: 170.
8: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 19. képessége 25 v. kevesebb. Prioritás: 169.
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%. Prioritás: 200.
10: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás: 190.
13: jéglehelet használata ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 205.
14: jéglehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 45%. Prioritás: 204.
1: jéglehelet használata ha ellf. 19. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 189, és ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van.
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellf. 18. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás: 168, és ha ép-d 40% fölött van, és a harc 1. köréig.
6: jéglehelet itala v.var. ha ellf. 19. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás: 167, és ha ép-d 40% fölött van, és a harc 1. köréig.
11: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 160, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
15: gránitbõr v.var. ha ép-d 40% alatt van, Prioritás: 229, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
17: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
19: sárkánylehelet v.var. ha ép-d 40% alatt van, Prioritás: 230, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 20 20 61; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 7 3 8; HE 1; PTA 131 130 128 131 130; PTB 128 128 128 128 128;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #19 (9. épület), #26 (7. épület), #447 (91. forduló), #342 (77. forduló), #427 (81. forduló), #439 (81. forduló), #279 (85. forduló), #361 (86. forduló), #382 (91. forduló), #232 (90. forduló), #437 (91. forduló), #302 (95. forduló), #482 (92. forduló), #293 (95. forduló), #426 (93. forduló), #230 (93. forduló), #238 (95. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) * 1 a mágia vándorcsizmája (#3371) * 1 a természet halotti maszkja (#16841)
* 1 a tûz bõr mellvértje (#22196) 1 a villám zöld köntöse (#23651) 1 a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216)
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 1 csatos öv (#1166) 1 díszes köpeny (#1138)
5 ében láncing (#134) 1 vassisak (#1076) * 1 Xantin ezüstöve (#174)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz legendás gyûrûje (#28689) 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241)
* 1 a mentát gyöngye (#155) * 1 a merénylõ kõamulettje (#11096) 1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) 1470 arany (#1) * 1 asztrálgyöngy (#233)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség márványgyûrûje (#2576)
25 drágakõ (#2) 322 hamis arany (#809) 1 malachit karkötõ (#1241)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 1 orvosságos zacskó (#590)

Fegyverek
1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 barbár lándzsa (#1331) 5 ében nyílpuska (#133)
11 ében tündekard (#132) 1 hosszú íj (#1272) 5 kés (#5)
1 lándzsa (#1330) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 Trollagyar (#214)
* 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 11 gyilkos boróka (#27) 6 hónakkupók (#30)
5 liánvirág (#24) 10 mátekel gomba (#21) 6 méregellenállás itala (#51)
1 mézfû (#29) 5 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
9 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34) 5 sárkányvirág (#32)
10 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28) 6 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 4 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 6 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
25 ekinda haj (#147) 12 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
3 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 10 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146) 19 õsi relikvia (#17)
17 pirgamit (#152) 1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 5 hamis arany (#809), 1 elonotichlan (#31), 1 elektronit (#141), 1 asztrálesszencia (#154), 4 drágakõ (#2), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 sárkányvirág (#32), 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241), 1 elfu moha (#33), 1 a tudás rövid tõre (#2202).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 30 arany (#1), 2 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZKRITTER CSATAHÓLYAG (580. LÉNY)
Ez a rovar óriásira felfújta torát, amelyrõl látszólag bénán csüngenek le csápjai. Ha azonban a csatahólyag közelébe mész, csápjai villámgyorsan lecsapnak, megbénítják ellenfelüket, és ezután a rovar elektromos leheletével süti ellenfelét ropogósra.



A BÉNASÁG FÜLBEVALÓJA (199. TÁRGY)
Nem elég, hogy a különbözõ páncélok viselése is károsan befolyásolja a galetki gyorsaságát kényes helyzetekben, de a különösen pechesek még a bénaság kövét is begyûjthetik. A tulajdonosának kettõvel csökken a gyorsasága. Az õsök tapasztalata szerint átlagosan öt galetkivel kell találkoznod ahhoz, hogy a kõ megunjon téged. (Azaz 20% eséllyel pattan át máshoz.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.