Karakterszám: |
3239 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
83 |
Játékhét: |
102 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
56 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 13. 9h:13' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jan. 16. |
|
E-mail!
JUCIKA HACUKA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok
ismerõje rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a gyõzelem karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a yeti karikaszimbóluma, Örökkévalóság Zafírja, a
remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, arany porontyköpeny, Fairlight
kerek pajzsa, suhanó csizma, ezüst pszi váll-lap, az elektromosság ezüst
fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott
nyaklánca, ozin fülkarika, a bûz nyílpuskája, org.lázadás emlékérme, Behemót
mellvértje, a hatalom rubinja, a regenerálódás malachitgyûrûje, a puhányság
köve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Már
alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Avvocato Terrasini elvarázsol
egy gránitbõrt. Avvocato Terrasini irányába mozogsz. Karatekutya megközelíti
Avvocato Terrasinit. Cukorfalat Avvocato Terrasini felé mozog. Támadod
Avvocato Terrasinit. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0
ép-t sebeztél). Meglengetve a kobra görbekardját, próbálsz lesújtani.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz. Félrehajolt.
Illatod elkábítja
(17 sebzés). Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja.
Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja.
*** 2. KÖR *** Avvocato Terrasini mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy életszívást.
34 életpontnyit sebzõdsz. Avvocato Terrasini gyógyul 23
ép-t. Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja. Karatekutya Avvocato Terrasinit
támadja. Avvocato Terrasinit próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal
mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A kobra görbekardjával támadsz.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat
rá
(21 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy
életszívást.
34 életpontnyit sebzõdsz. Avvocato Terrasini visszanyer 12
életpontot. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Avvocato Terrasinit
próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. Mellétrafáltál. A kobra
görbekardját forgatva támadsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Enyészmestert
forgatva támadsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(18 sebzés). Cukorfalat Avvocato Terrasinit támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy
életszívást.
Sebzõdsz 34 ép-t. Avvocato Terrasini visszanyer 9 életpontot.
Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Avvocato Terrasinit próbálod
megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Nem találtál. A kobra görbekardját
forgatva támadsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz.
Nem találtál. Megérzi illatodat
(17 sebzés). Cukorfalat Avvocato Terrasinit
támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Avvocato Terrasini létrehoz
egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz 34 ép-t. Avvocato Terrasini gyógyul
8 ép-t. Összerogysz. Karatekutya Avvocato Terrasinit támadja. Cukorfalat
Avvocato Terrasinit támadja.
*** 6. KÖR *** Avvocato Terrasini és Cukorfalat egymással harcolnak. Cukorfalat
holtan terül el. Karatekutya és Avvocato Terrasini egymással harcolnak.
*** 7. KÖR *** Avvocato Terrasini és Karatekutya egymással harcolnak.
Karatekutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 1/43, Cukorfalat:
0/48.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled
tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Avvocato Terrasini
elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék
szemû, igézõ pillantású, szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ. A Tolvajok klánjának
tolvaj rangú tagja. Felszerelése: a regenerálódás vándorcsizmája, Örökkévalóság
Smaragdja, bronzmedál, a szalamandra ezüst fülbevalója, a káosz türkisz
fejpántja, szivárvány karkötõ, Enyészmester, a szakács üstje, a harcmûvész
köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, Xantin ezüstöve, Rogan
karkötõje, a kígyó csonttõre, az elfek sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika,
a merénylõ kerek pajzsa, a tudós könnyû láncinge, a szívósság szimbóluma,
az elefánt hosszú íja. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Yatawna máris elõtted terem! Dugó, az orgling kutya feléd
rohan. Balambér, az árnymanó suhanc odajön hozzád. Yatawna felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Yatawna téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(40 ép-t sebzõdtél). Illata zavar
(-1 ép.)
Dugó, az orgling kutya téged támad. Lecsap rád bal karmával.
(16 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Balambér, az árnymanó suhanc rád veti magát.
Fogazott tõrrel támad. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod Yatawnát.
Beversz egyet bal mancsoddal.
(35 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé.
A kobra görbekardjával támadsz.
(11 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva
támadsz. Ez mellément. Méreg: Yatawna
sebzõdik 7 ép-t. Regenerálsz (+3
ép)
*** 2. KÖR *** Yatawna téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(74 ép-t sebzõdtél). Illata zavar
(-1 ép.) Összerogysz.
Méreg hatás: Yatawna
7 ép-t sebzõdik. Yatawna maradék erejét is elvesztve
elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Yatawna elbúcsúzik,
és kilép a barlang ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24325.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 15.* Zorthen Nezoferis gyõzelmet aratott Malior az Éjben Kacagó felett.
*nov. 15.* Zoeras Kahn és Józsi, a Vállalkozó megküzdöttek egymással,
és Zoeras Kahn gyõzött.
*nov. 16.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott
Õsöreg Dorka felett.
*nov. 18.* Zorthen Nezoferis csatában legyõzte Mérgezõ
Tobzoskát.
*nov. 19.* Zorthen Nezoferis és Õsöreg Dorka megküzdöttek egymással,
és Zorthen Nezoferis gyõzött.
*nov. 22.* Zorthen Nezoferis gyõzelmet aratott
Mérgezõ Tobzoska felett.
*nov. 29.* Avvocato Terrasini szívósság tulajdonsága
44 lett, elsõként a szinten.
*dec. 2.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok
Klánjában "a rend híve" lett.
*dec. 6.* Avvocato Terrasini teljesítette
a 8. küldetést, amit az akadémián kapott.
*dec. 14.* Avvocato Terrasini
teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death
felett.
*nov. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Tömörgõ
Sitty-Suttyot.
*nov. 4.* Köpködõ Méregzsák és Hasfelmetszõ Sebastian pszi
párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*nov. 9.* A 15006
szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett!
*nov. 15.* Avvocato
Terrasini és Kalányos Lala megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini
gyõzött.
*nov. 16.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Meteor a Gyõzõ felett.
*nov. 18.* Alba Regina és Alfred pszi párbajt vívtak.
Alba Regina került ki gyõztesen.
*nov. 18.* Alba Regina pszionikus párviadalban
legyõzte Errtut.
*nov. 22.* Lamarthot majdnem felfalta egy Gramagan.
*nov.
29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
dk 50 |
dobása 50. kalandnak |
Rendben, 50. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
h 8 60 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a pszi támadás szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ
elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel.
Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a
környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak.
A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik
õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ
majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ
galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval
jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a
másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével.
A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva
máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe
egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér
le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt
a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel:
fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól!
[40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt.
Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja
az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a
szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz
a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot
sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak
a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel
kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod.
[10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy
hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk
össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted
az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam,
bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében
is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben!
(+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja
a harcos csontamulettjét. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1
hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
m 4 10 8536 12 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 536) A legközelebbi feladat megoldásánál 536 lesz a válaszod.
(M 4,9) Merre tovább? Északra! Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
2, 7, 32, 105, 436, 1333... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél
nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy
benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [536]
A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 5,9) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy hatalmas csarnokba lépsz
be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három
galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak...
Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De
hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt
a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete
porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek,
sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat
látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos
torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most
már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán
hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz
a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti
azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek
meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt!
Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
k 13 25 |
kaland elvállalása |
Visszatérsz szállásodra.
(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod.
Arra gondolsz, hogy nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de
aztán úgy döntesz, hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és
vékony, nem lesz könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de
kitartásra is szükség lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es
küszöbre: sikeres]
Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig
csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól
egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább.
Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: 2
hõsiesség pont árán sikeres]
Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni.
Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt
az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és
ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan
ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és
a túlélés görbekardja.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(25. kaland:) A felfedezés izgalmától fûtve, együtt indultok Yworlitchhal
az asztrális térben. Szavak nélkül kommunikáltok, miközben Yworlitch elmondja,
hogy az idõkristályt egy asztrális vortex közelében fedezte fel, és sajnos
ott tömegével nyüzsögnek a ragadozók. Keresztül kell verekednetek magatokat
rajtuk, ha a kristályt meg akarjátok szerezni. Hamarosan elértek a vortexhez.
Fennséges látvány a sárgás színû, lassan forgó porfelhõre emlékeztetõ képzõdmény.
Körülötte apró, szürke pöttyög jelzik az apró lények áradatát. Ahogy közeledtek,
máris elkezdenek támadni benneteket. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges
jelenlétet érzel! Ellenfeled egy meditátor (#57) [aura: IQ: 6.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
-17 PE |
(-5)50 |
(-5)45 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)28 |
(-17)18 |
2. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)47 |
(+3)48 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)21 |
(-6)12 |
3. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)42 |
(-5)43 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)14 |
(+0)12 |
4. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)39 |
(+3)46 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)7 |
(-6)6 |
5. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)36 |
(+3)49 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)0 |
(-6)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+15% pszi támadás,
+15% pszi energia.)
Látod, hogy a mentát is végzett ellenfelével, egy pszi entitással. Közelebb
lebegteg a vortexhez, most már nagyon óvatosan. Persze az éhes ragadozók
figyelmét nem tudjátok elkerülni. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled
egy psziklát harcos (#58).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
-12 PE |
(-5)50 |
(-25)25 |
Psziklát harcos |
Mentális robbanás |
-25
PE |
(-5)35 |
(-12)13 |
2. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+26 PE |
(-3)47 |
(+6)31 |
Psziklát harcos |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)22 |
(-13)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+17% pszi támadás, +17% pszi
energia.)
Oldalt fordulva még látod, hogy Yworlitch mellett egy psziklát kutató maradványai
foszlanak szét. És ekkor megpillantod a csillogó idõkristályt! Tényleg
hatalmas mágia lehet az, amely egy tárgyat nemcsak asztrálisan is érzékelhetõvé,
hanem meg is foghatóvá tesz. Sajnos, az a karnyújtás, amennyire lebeg tõled,
végtelenül távolinak tûnik. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeleid
egy pyrk vipera (#54) [aura: gyorsaság: 2.] és egy meditátor (#57).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
-15 PE |
(-7)48 |
(-2)48 |
Pyrk vipera |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)19 |
(-15)15 |
1. |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)28 |
(+0)35 |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
kudarc |
(+0)48 |
(-5)43 |
2. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
kudarc |
(-7)41 |
(-4)39 |
Pyrk vipera |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)13 |
(+0)15 |
2. |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)21 |
(-6)29 |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(+0)41 |
(-3)36 |
3. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-9)32 |
(-9)27 |
Pyrk vipera |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)6 |
(-10)5 |
3. |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)14 |
(+0)29 |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
kudarc |
(+0)32 |
(-5)22 |
4. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-7)25 |
(+5)27 |
Pyrk vipera |
Pszi csáp |
+4
PE |
(-3)3 |
(-5)0 |
4. |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)7 |
(-6)23 |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(+0)25 |
(-3)24 |
5. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-7)18 |
(+9)33 |
Pyrk vipera |
semmi |
semmi |
(+0)3 |
(+0)0 |
5. |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)0 |
(-6)17 |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+6 PE |
(+0)18 |
(-3)30 |
6. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-7)11 |
(+9)39 |
Pyrk vipera |
semmi |
semmi |
(+0)3 |
(+0)0 |
6. |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-13)4 |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(+0)11 |
(+0)39 |
7. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-7)4 |
(+9)48 |
Pyrk vipera |
semmi |
semmi |
(+0)3 |
(+0)0 |
7. |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-4)0 |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(+0)4 |
(+0)48 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+30% pszi támadás, +30% pszi
energia.)
Yworlitch kavargó felhõben küzd egy csapat zafír entitással. Tudod, hogy
nem vagy képes segíteni neki, ezért megragadod az idõkristályt tudatoddal,
és visszafelé indulsz. A mentátnak is sikerül kiszakadnia ellenfelei közül,
és együtt száguldotok az iskola felé. Amikor kinyitod a szemed, a csodás
kristály a mellkasodon hever. Olyan volt ez, mint egy különösen kívánatos
tárgyat magaddal hozni az álmodból! Csak akkor amikor felébredtél, soha
nem volt semmi a kezedben, most viszont... Yworlitch látja az ámulatodat,
és mosolyogva vállon vereget.
- Derekasan küzdöttél, megérdemled a kristályt.
Használd bölcsen. Nekem még bõségesen lesz alkalmam másikat szerezni.
Nem tudván, hogyan köszönd meg a mester jóságát, csak érthetetlenül makogsz
valamit. Kellemesen bódultan, az idõkristályt szorosan magadhoz szorítva
térsz haza.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
be 20 |
meglátogatod a 20. épületet |
Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete aggódó
tekintettel fogad.
- Barátom, nagy veszély fenyegeti a szintet! Egy sötétlelkû
nekromanta hatalmas élõholt sereget idézett meg. Mivel képtelen volt õket
irányítani, saját szolgá tépték õt darabokra, és most szabadon garázdálkodnak!
Gyorsan meg kell õket állítani, mielõtt még lerohanják a magányosan vadászó
galetkiket. Ha társaiddal együtt vonulsz ellenünk, valószínûleg gyõzelmet
tudsz aratni - azonban vigyázzatok, az élõholtak elpusztítása nehéz, hiszen
újra és újra feltámadnak! - ezzel a remete elmagyarázza, hol látták legutoljára
az élõholt sereget.
(52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum
4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
t 45 28 |
45. szakértelem tanulása 28 TVP-ért |
Elmélyülten kísérletezel a csapdaállítás tudományával. Tanulmányozod a lehetséges
eszközöket, keresed a leghatékonyabb elrejtési módszert.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
pv 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
winropu
mohát. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak
is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Oriznya Triznyák, egy drabális testû,
brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. [aura: mágia:
17.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Bölcsek Köre
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a sav bõr mellvértje, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, üvegszimbólum, Rogan karkötõje, kék gömb,
a mentát öve, a szellemek pajzsa, a sün csizmája, a tárgyalás gyûrûje,
a lich díszes fejpántja, az ellenállás márványgyûrûje, a küzdelem amulettje,
a bérmágus nehéz nyílpuskája, a bölcsesség köntöse, arany pszi váll-lap.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)50 |
(-25)25 |
Oriznya Triznyák |
Mentális robbanás |
-25
PE |
(-5)40 |
(+0)60 |
2. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)47 |
(-11)14 |
Oriznya Triznyák |
Agyvihar |
-24
PE |
(-9)31 |
(-13)47 |
3. |
Jucika Hacuka |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)42 |
(-10)4 |
Oriznya Triznyák |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)26 |
(+0)47 |
4. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)39 |
(+13)17 |
Oriznya Triznyák |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)21 |
(-13)34 |
5. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)36 |
(-11)6 |
Oriznya Triznyák |
Agyvihar |
-24
PE |
(-9)12 |
(-13)21 |
6. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)33 |
(+13)19 |
Oriznya Triznyák |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)7 |
(-13)8 |
7. |
Jucika Hacuka |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)30 |
(+13)32 |
Oriznya Triznyák |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)2 |
(-8)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+26% pszi támadás,
+26% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted.
Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla,
hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(323. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1
mitulen füvet. Szakértõ
módon leszeded. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a
lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan
indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
elfu mohát. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz
meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges
választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy
gyilkos borókát. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt
barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az
egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel
2
winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt,
hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled
egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz
egy tûzfal varázslatot. Karatekutya a renegát mágustanonc irányába megy.
Karatekutya
18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Cukorfalat elindul a renegát
mágustanonc felé. Cukorfalat
18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A renegát mágustanonc
irányába mozogsz.
18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Karatekutya a
renegát mágustanoncot támadja. Cukorfalat a renegát mágustanoncot támadja.
A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával lesújtasz.
Mellétrafáltál. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(15
ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(22 sebzés). A renegát mágustanonc kileheli
lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 11/18,
Cukorfalat: 22/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy õskõ és 22 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Varázsszagot
érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a légzés csepp fülbevalója.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
liánvirágot. Folytatod a
régészkedést. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeleid egy warnök
(#73) és egy nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** A nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. Karatekutya a nekropoid felé mozog. Cukorfalat a
warnököt rohamozza. A warnök elindul Cukorfalat felé. Megrohamozod a nekropoidot.
Karatekutya a nekropoidot támadja. Cukorfalat és a warnök egymással harcolnak.
Cukorfalat hörögve elterül. A nekropoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz
bal mancsoddal.
(36 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával
lesújtasz.
(4 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél).
Illatod elkábítja
(19 sebzés). A nekropoid halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Karatekutya megközelíti a warnököt. Megrohamozod a warnököt.
Karatekutya a warnököt támadja. Támadod a warnököt. Lecsapsz bal mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). A kobra görbekardját forgatva támadsz.
(3 ép-t sebeztél).
Enyészmestert forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(20
sebzés). A warnök rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Mellétrafált
a balfácán. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A warnök
sebzõdik 7 ép-t.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-4 vp.) A warnök halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 11/0, Cukorfalat:
6/24.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+27%). Szolgáidnak is jut 13%. Viszed, ami mozdítható: a bölcsesség utazóköpenye
és 47 arany. Karatekutya kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Tovább
dolgozol, mintha nem is zavartak volna. És nicsak, végre találtál valamit:
egy láncing.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
orgling kutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére
elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 96. Szenzációs hír röppen fel:
repülõ alakváltót lát valaki! A hírt hamarosan megerõsítik. A különleges
képességgel bíró ifjú bár birtokol némi mutáns örökséget, túlélte a ragályt,
és képes volt megtörni a régi hiedelmet, miszerint az alakváltók a világégéssel
együtt végleg elvesztették képességüket.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod
a régészkedést. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti
képességgel - sikeresen kisilabizálod: 368. Az Ezüstmágusok óriási energiafüggönyt
hoznak részre, amely a Túlélõk Földjének keleti, sötét teremtményekkel
benépesített részét választja el a civilizált világtól. A szkeptikusok
szerint az energiafüggöny létrehozása és fenntartása csak felesleges pénzpocsékolás,
"aki be akar jönni, az be is fog jönni".
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted,
a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy
nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred
benned a kíváncsiság.
(211. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nicsak, egy edény,
ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1
õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Útközben észreveszel egy
liánvirágot. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Velõtrázó
ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) [aura:
imm.mérg.gázra: 15.], egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. Cukorfalat a nedonkutyát rohamozza. A csontváz
harcos máris elõtted terem! Karatekutya az ichinedar irányába megy. Megindulsz
a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A nedonkutya Cukorfalat felé
mozog. Cukorfalat és a nedonkutya egymással harcolnak. A csontváz harcos
téged támad. Rozsdás kardot forgatva támad. Elhibázta. Karatekutya az
ichinedart támadja. Támadod a csontváz harcost. Odacsapsz bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglengetve a kobra görbekardját, próbálsz
lesújtani. Fürgén elhajolt. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(20 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Cukorfalat
megdermed. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az ichinedart védi rezisztanciája. (-4 vp.) Karatekutya az ichinedart
támadja. Az ichinedar hörögve elterül. A nedonkutya Cukorfalatot támadja.
*** 3. KÖR *** Karatekutya a nedonkutya irányába megy. Karatekutya a nedonkutyát
támadja. Cukorfalat a nedonkutyát támadja. Cukorfalat halálos sebet kapva
a földre zuhan. A nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A nedonkutyát próbálod megsebezni.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-8 ép) Mérget juttatsz belé. A kobra görbekardjával
támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(18 sebzés). A nedonkutya halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 28/0, Cukorfalat:
20/47.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért
és egy rozsdás kard. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+13% jóllakottság.)
Karatekutya zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling kutya újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített
kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre.
Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** Karatekutya megközelíti a barlangi trollt. Cukorfalat a
barlangi troll felé mozog. Megindulsz a barlangi troll felé. Már ott is
vagy! A barlangi troll odajön hozzád. Karatekutya a barlangi trollt támadja.
Cukorfalat a barlangi trollt támadja. Megtámadod a barlangi trollt. Lekeversz
egyet bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). A kobra görbekardját forgatva
támadsz.
(4 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani.
(2 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(9 sebzés). A barlangi
troll holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 14/0, Cukorfalat:
3/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+16%). Szolgáidnak is jut 8%. Viszed, ami mozdítható: a
majom bõr mellvértje és 28 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
k 216 235 371 230 470 469 |
kaland elvállalása |
(216. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Üvöltözést hallasz
magad mögött. Két csupa karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban!
Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] Gyorsabban
szaladsz, üldözõid hamarosan lemaradnak.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(235. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára
láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön
hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy
elõszobában találod magadat. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid
2 méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** A 2. méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. méregféreg
megközelíti Karatekutyát. Karatekutya az 1. méregféreg irányába megy.
A sötét xirnox Cukorfalat irányába megy. A 2. méregféreg irányába mozogsz.
Cukorfalat megközelíti a sötét xirnoxot. A 2. méregféreg rád támad. Megpróbál
megmarni fogával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. méregféreg és Karatekutya
egymással harcolnak. Karatekutya megtántorodik. A sötét xirnox és Cukorfalat
egymással harcolnak. Megtámadod a 2. méregférget. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A kobra görbekardjával próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz
lesújtani. Elkerülte. Megérzi illatodat
(12 sebzés). A 2. méregféreg hörögve
elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elõhív egy méregfelhõ varázslatot. Az 1. méregféreg
immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ
varázslatnak. Cukorfalat: nem hatott rá a méregfelhõ. Karatekutyát védi
rezisztanciája.
13 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Az 1. méregféreg és
Karatekutya egymással harcolnak. Karatekutya megtántorodik. Karatekutya
hörögve elterül. Cukorfalat a sötét xirnoxot támadja. A sötét xirnoxot
próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(42 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-2 ép) A kobra görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(12 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. Elhibáztad.
Illatod elkábítja
(18 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
14
életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Cukorfalat ellenállt a méregfelhõ
varázslatnak. Az 1. méregféreg téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az 1. méregférget próbálod
megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Mérgezed!
A kobra görbekardjával lesújtasz.
(5 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz.
(2 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(12 sebzés). Az 1. méregféreg
holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 181 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karatekutya: 12/9, Cukorfalat:
33/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak 16% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami egy sárga öv, egy drágakõ és 27 arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+14% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy óriásnövés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
(371. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(230. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(470. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(469. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
k 362 220 386 444 497 237 |
kaland elvállalása |
(362. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(220. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(386. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(444. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(497. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(237. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
(465. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
pv 7 3 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 669 sebzést okoztál,
és 427 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
246 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Jucika Hacuka, egy kócos, távolba révedõ, álmodozó tekintetû,
törékeny testalkatú, csinos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 83. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (13) / 1.96 |
[2] IQ: |
13 (19) / 4.20 |
[3] ügyesség: |
5 (9) / 0.13 |
[4] egészség: |
7 (8) / 2.47 |
[5] mágia: |
9 / 3.06 |
[6] gyorsaság: |
5 (6) / 0.51 |
[9] Méret/ép: |
103 (104) / 68 |
Min. méret: |
94 |
Barlangméret: |
101 |
|
|
Varázspont: |
95 / 87 |
Képességpont: |
88 / 14% |
Hõsi pont: |
21 (10) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
414 / 242 |
Hírnév : |
1255 |
Jóllakottság: |
79% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
52 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
23 (0) |
Torzsz. csaták: |
471 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
414 (5) |
Leölt torzszülött: |
636 (10) |
Pszi csaták: |
90 (4) |
Pszi gyõzelmek: |
64
(4) |
Ájulások száma: |
19 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (27)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +27% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el
öt szárazföldi uborkát! 2.) Hajtsd végre a 12-es Klánkalandot (KK 12)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Hozz tíz barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
3 / 2.16 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 (9) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[25] illat: |
16 (18) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 3.79 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.15 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.07 |
[48] mászás: |
6 / 0.51 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 1.98 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.70 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 1.64 |
[55] szívósság: |
3 / 1.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
10 (17) / 7.33 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 1.05 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.20 |
[60] pszi támadás: |
10 (11) / 4.58 |
[61] pszi energia: |
9 (10) / 4.63 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 0.23 |
[65] álcázás: |
3 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.80 |
[67] régészet: |
12 (13) / 5.73 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
[69] tanulás: |
7 / 3.97 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
3 / 0.20 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
16 (17) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 2.18 |
[102] sebzõ
méreg: |
7 / 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 4.74 |
|
|
a kobra
görbekardja |
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 4.72 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.80 |
[36] csábmosoly: |
2 / 1.16 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.16 |
[29] életszívás: |
3 / 1.16 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
12 / 1.63 |
[15] jégpajzs: |
5 / 1.02 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.20 |
[162] mágikus csapda: |
5 / 2.08 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 1.71 |
[34] méregfelhõ: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
2 / 0.16 |
[128] pszi csáp: |
13 / 3.82 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.18 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad
ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres
TVSZ parancsot.
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Karatekutya, a jégmedúza |
26/26 |
128% |
200% |
4 / 3.06 |
harcol |
[2] Cukorfalat, az orgling kutya |
40/32 |
168% |
93% |
3 / 1.23 |
harcol |
lélekenergia rész |
34% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
p |
p |
vd |
vd |
x 20 |
x 20 |
|
2. Makró |
pv 5 8 |
ism 5 |
p |
pv 4 3 5 8 |
|
3. Makró |
pv 7 8 |
ism 3 |
p |
pv 7 5 3 4 2 1 |
x 10 |
x 10 |
|
4. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 4 3 5 |
|
5. Makró |
pv 7 8 |
ism 5 |
p |
x 10 |
x 10 |
x 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellf. 19. képessége 5 v. több. Prioritás: 50.
|
2: Közelharc támadás ha ellenfélen van 15. varázslat. Prioritás: 50. |
3: Közelharc támadás ha ellf. 6. képessége 5 v. több. Prioritás: 50. |
4: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 5 v. több. Prioritás: 50.
|
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #7. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 60. |
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 60.
|
8: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 65. |
9: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 60. |
12: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 70. |
10: savlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 60, és ha
ellenfeled #85. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 35 0 25 50 61 9;
VI erõ:180% ép:30%;
PV 7
3;
PSZ 57 67 56 54 59;
L 1 50 165 141;
HE 1;
PT 1;
PTA 129 128 129
128 128;
PTB 128 128 128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #371 (80. forduló), #230 (81.
forduló), #470 (76. forduló), #469 (77. forduló), #362 (73. forduló),
#220 (74. forduló), #386 (77. forduló), #444 (75. forduló), #497 (82.
forduló), #237 (78. forduló), #323 (83. forduló), #211 (83. forduló),
#465 (82. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség kerek pajzsa (#17711) |
|
1 a bölcsesség utazóköpenye (#17786)
|
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gladiátor utazóköpenye (#6086) |
|
1 a gladiátor vassisakja (#6026)
|
|
1 a hatalom csontmaszkja (#6942) |
|
1 a hatalom vándorcsizmája (#6971) |
|
1 a jég pikkelyvértje (#22615)
|
|
1 a káosz éjfekete köpenye (#7449) |
|
1 a káosz helytartójának köpenye (#24999) |
|
1 a káosz szolgájának csizmája
(#8784) |
* |
1 a káosz urának öve (#16929) |
|
1 a káosz végzetes csizmája (#28134) |
|
1 a mágia pikkelyvértje (#3265)
|
|
1 a majom bõr mellvértje (#14096) |
|
1 a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a pontosság pikkelyvértje (#4165) |
|
1 a remete könnyû pikkelyvértje (#12266) |
* |
1 a sün kerek pajzsa (#24911)
|
|
1 a szívósság utazóköpenye (#14636) |
* |
1 a titán bíbor pikkelyvértje (#5518) |
|
1 a törpék díszes fejpántja
(#6506) |
|
1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) |
|
1 az elektromosság halotti maszkja (#27191) |
|
1 az elektromosság zöld
köntöse (#27251) |
|
1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556) |
|
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) |
|
1 az entek pikkelyvértje
(#9565) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 bronz pszi váll-lap (#290) |
|
2 csizma (#1120)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
2 halotti maszk (#1091) |
|
2 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 láncing (#1030) |
|
4 maszk (#1090) |
|
2 öv (#1165) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a harcos csontamulettje (#7947) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz égszínkék amulettje (#3909) |
|
1 a káosz istennõjének amulettje (#31359) |
|
1 a küzdelem kõamulettje
(#20546) |
* |
1 a küzdelem ónixgyûrûje (#20578) |
|
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) |
|
1 a sav malachit karkötõje (#26891)
|
|
1 a sav szimbóluma (#26860) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 amulett
(#1195) |
|
523 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság
kõamulettje (#27296) |
|
1 az élet csepp fülbevalója (#5306) |
|
1 az enyészet díszes karkötõje
(#23292) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
3 csontamulett (#1197) |
|
56 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212)
|
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
|
2 karkötõ (#1240) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
|
3 kõamulett (#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ
(#1241) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
44 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a káosz fekete kardja (#4929) |
|
1 a káosz sötét tõre (#10764) |
* |
1 a kobra görbekardja (#7616) |
|
1 a majom görbekardja (#14366) |
|
1 a sav hosszú lándzsája (#26983) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) |
|
1 a titán barbár lándzsája (#5831) |
|
1 a titán rövid tõre (#5802) |
|
1 a túlélés görbekardja (#21566) |
|
1 az energia íja (#18820) |
|
2 csonttõr (#1301) |
|
1 ében tündekard (#132)
|
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
4 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
4 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
2 hosszúkard (#1317) |
|
1 íj (#1270) |
|
3 kés (#5) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 nyílpuska (#1285)
|
|
1 parittya (#10) |
|
8 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
28 csótányláb (#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
28 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
31 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
6 hõsiesség itala (#52) |
|
1 jéglehelet
itala (#54) |
|
12 liánvirág (#24) |
|
22 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala
(#51) |
|
3 mézfû (#29) |
|
20 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
14 sárkányvirág (#32) |
|
2 savlehelet itala (#55)
|
|
28 sötét mák (#23) |
|
21 tejfonál (#28) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
4 bolhedor szárny
(#15) |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
19 mandibula (#157) |
|
8 molitár háj (#165)
|
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
68 õsi relikvia (#17)
|
|
22 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 44 arany (#1), 2 liánvirág (#24),
1 gyilkos boróka (#27), 1 óriásnövés itala (#60), 1 mátekel gomba (#21),
1 elfu moha (#33), 4 drágakõ (#2), 1 õsi relikvia (#17), 1 mitulen
fû (#20), 1 rozsdás kard (#131), 3 winropu moha (#22), 1 törpe pikkelyvért
(#4), 1 a harcos csontamulettje (#7947), 1 a túlélés görbekardja (#21566),
1 idõkristály (#219), 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806), 1 a bölcsesség
utazóköpenye (#17786), 1 láncing (#1030), 1 a majom bõr mellvértje (#14096),
1 sárga öv (#1167).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
IDÕKRISTÁLY (219. TÁRGY) Az idõkristály egy különleges mágikus tárgy,
amelyet õsi idõmágiával ruháztak fel. Az idõmágia tudása már több száz
éve elveszett, a mai leghatalmasabb mágusok is legfeljebb az idõkristályok
elõállítására képesek, igen bonyolult eljárással. Az idõkristály összetörésekor
egyfajta rövid "idõugrást" idézel elõ: legközelebbi táborozásod közben
úgy pihened ki magad teljesen, hogy csak egy óra telik el (pedig te azt
hiszed, hogy egy hét volt). Az idõkristályt a H 219 paranccsal használhatod,
3 TVP árán. [Játéktechnikai szempontból, az idõkristály használatakor 7
nappal visszadátumozunk, tehát kapsz plusz 1 játékhetet - vagyis máris
küldheted a következõ fordulódat, függetlenül attól, hogy az adott fordulód
fejlécében még nem ez áll. Persze a minimum 3 napnak így is el kell telnie
két forduló között. TF-esek számára, az idõkristály leginkább az EXTra
fordulóra hasonlít.]