52. forduló, 54. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 25. 20h:18'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-10] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+27 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[93,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 666 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Hetedik Rogaffal. Tharr ministránsa. Egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy pordémon trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [92,-12] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [91,-13] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 210.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[90,-14] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+21 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+23 életerő.) Látsz egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,-15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 tüskét.

(Továbbmész...) [90,-16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy piromenyét került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[104 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 mozogsz északra
[90,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Észreveszel egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din misszionáriusa. Egy bőrsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy örökkéval.kristályát és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy sörényes ubuk. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Összeismerkedtek. Az ő neve Malena. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 87.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 2 8 11 mozogsz 2 8 11
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Hirtelen egy topránypolipot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a topránypolip puha testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 162 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 20 21 31 mozogsz 20 21 31
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mirg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [21. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 nagy bronzkulcs (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [40 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 33 37 42 mozogsz 33 37 42
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 47 50 1 mozogsz 47 50 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 12 (19) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 356/145 Jellem: semleges Tul. pont: 17
Szerencse: 12 (19) Varázspont: 272/88 Pénz: 168 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 304 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 359 TP-t kaptál. Jelenleg 86 597 TP-d van. A következő szinthez még 33 403 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, pordémon, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 19 (+1)
lőfegyverek: 8 (+1) dobófegyverek: 2

Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 20. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

Összsúly: 102.62 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12) 3 gyenge méreg (#26)
6 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651)
13 tüske (#22) 1 varkaudar csont (#1113) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(90,-17) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), oltár, Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, mérges nyukmár (#95), Malena (5158. kalandozó), élőholt mirg (#135), topránypolip (#86), varkaudar (#64)
(90,-16) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, piromenyét (#99)
(90,-15) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, tetemember (#123)
(90,-14) arató csattanat (#144), mély kút (#93), Elenios oltár, 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), topránypolip (#86)
(91,-13) gyilkos tetű (#116)
(92,-12) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, 21. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(93,-11) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Hetedik Rogaf (1727. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek