Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 25. 20h:07' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kétfejű troll trófeát. 1 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a pattanóböde testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
be 48 | bemész a 48. titkos labirintusba |
lm 2 8 11 | mozogsz 2 8 11 |
lm 20 21 31 | mozogsz 20 21 31 |
lm 33 37 42 | mozogsz 33 37 42 |
lm 47 50 1 | mozogsz 47 50 1 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-15] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 195 pontot kell rákölteni.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-14] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az alattomos manó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-12] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [92,-11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY) A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 23 (30) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 12 (19) | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 355/174 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 12 (19) | Varázspont: | 272/98 | Pénz: | 168 arany | Kép. pont: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 18 |
lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,51 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 5 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 (+2) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 3 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 1 | 12. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
Összsúly: 91.75 kg | Megterheltség: 55% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | tüskecsapda (#242) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|