51. forduló, 53. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 25. 20h:07'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,-16] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+27 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+155 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

m 8 mozogsz északra
[91,-17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kétfejű troll trófeát. 1 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a pattanóböde testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 2 8 11 mozogsz 2 8 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 20 21 31 mozogsz 20 21 31
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 33 37 42 mozogsz 33 37 42
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 47 50 1 mozogsz 47 50 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[91,-16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+19 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [91,-15] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 195 pontot kell rákölteni.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [91,-14] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+21 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [115 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[91,-13] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alattomos manó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az alattomos manó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [91,-12] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,-11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,-10] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

[5 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.]

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szörnyű szomjúság kínoz. (-2 életerő.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 12 (19) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 355/174 Jellem: semleges Tul. pont: 17
Szerencse: 12 (19) Varázspont: 272/98 Pénz: 168 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 293 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 779 TP-t kaptál. Jelenleg 82 238 TP-d van. A következő szinthez még 37 762 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, pordémon, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 18
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 2

Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13 (+2)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

Összsúly: 91.75 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114) 1 tankány karom (#237)
1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(91,-17) kétfejű troll (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, pattanóböde (#145)
(91,-16) törpemammut (#115), Elenios rúnaköve, 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(91,-15) oltár, 34. jellempróba, süvítő rája (#113)
(91,-14) karmos tankány (#137), oltár, oltár
(91,-13) alattomos manó (#756)
(91,-12) kardfogú fülemüle (#146)
(92,-11) oltár

Üzenet küldése a karakternek