43. forduló, 45. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 13. 15h:19'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vortexvesszőt (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kf 1578 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat
Leveszed a kvazár kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 1 mozogsz 1
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 112 tapasztalati pontot kaptál. [150 pontot használtál fel, van még 22.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy vérfürdető magszim! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a vérfürdető magszim bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 17.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +38 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 8 mozogsz északra
[93,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 9.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy szürke rinocérosz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sörényes ubuk.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 456 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 csontpálcát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy nukleáris cickány támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 Jerome köpenyét. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos sallank.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy vérszomjas csüldő.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 3 gernim balzsamot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy uzbány.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az uzbány fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 4 tolmokov-koktélt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy proteinfecske támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a proteinfecske testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sóhajtó dorony.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 4 pirkitet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 14, 7.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia híve vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 16 (29) Szint: 16 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 19 (22) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 422/389 Jellem: jó (25) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (24) Varázspont: 213/1 Pénz: 1648 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 15/3
Eddig összesen 556 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 797 TP-t kaptál. Jelenleg 174 803 TP-d van. A következő szinthez még 5 197 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, ryuku légiós, erszényes elkarog. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 18 ütőfegyverek: 13
lőfegyverek: 17 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 27
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 6
10. versengés: 2 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 2 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 317, az összesen kapott pontszám: 38840. (összesen ölhető: 954 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 10 nyílvessző (#108) 16 rézgolyó (#343)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontpálca (#329) 3 gernim balzsam (#1894) 1 Jerome köpenye (#1527)
4 pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 4 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
56
57
58
59
(93,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346), sörényes ubuk (#89), nukleáris cickány (#155), gyilkos sallank (#85), vérszomjas csüldő (#114), alpesi tehén (#91), uzbány (#102), proteinfecske (#139), sóhajtó dorony (#112)
(93,58) a 192. labirintus bejárata, vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek