42. forduló, 44. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 12. 7h:12'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,54] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,55] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. (ld. enc.) Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 288 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 kerek követ. [39 pontot használtál fel, van még 144.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy szeppent rákfatty

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szeppent rákfatty támad rád.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 836 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 vas dobónyilat. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy trappoló dinymák támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb északi aurach támad meg.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 mutáns csontot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a trappoló dinymák testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Találsz nála 1 grifftoll kesztyűt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos tetű támad meg.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy északi aurach.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 trikornis szarvat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pattanóböde.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó berzerker!

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a rőtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 6 szárnyas hernyót. Érdekes!
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+26 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [55 pontot használtál fel, van még 89.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[94,55] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló bal karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 73.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 65.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy orgyilkos.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 133 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 6 grifftojást. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 vízionár szemet. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ork bérgyilász támad rád. (ld. enc.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász jobb karját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ork bérgyilász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb útonálló támad meg.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 fenőkövet. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy útonálló.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sötét gnóm!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a sötét gnóm testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 8 varányszemet. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 vízionár szemet. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 60.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,56] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Aquila előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [93,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. (ld. enc.) Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [93,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a garokk nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Authoricus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 36.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. Kiegészítő információ érkezik az agyadba a labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Halvány sejtésed támad arról, hogy hogyan lehetett volna a dolgot megúszni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 8 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 1.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +38 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vd 10 m 10
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb bef. parancs berakása:

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 13, 14.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 182 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN
Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat.
A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor...

CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia híve vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 16 (29) Szint: 16 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 19 (22) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 24 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 421/421 Jellem: jó (24) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (24) Varázspont: 213/1 Pénz: 1688 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 15/3
Eddig összesen 545 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 604 TP-t kaptál. Jelenleg 168 006 TP-d van. A következő szinthez még 11 994 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, ryuku légiós, erszényes elkarog. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 18 (+1) ütőfegyverek: 13 (+1)
lőfegyverek: 16 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,58 mezőn táborozol, a 192. labirintusban, 1. szinten, 15. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 (+1) 6. gyógyítás: 27 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 6
10. versengés: 2 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 2 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 307, az összesen kapott pontszám: 37340. (összesen ölhető: 948 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 fáklya (#36) 9 kerek kő (#19)
11 nyílvessző (#108) 23 rézgolyó (#343) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fenőkő (#1618) 6 grifftojás (#179) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 mutáns csont (#331)
1 ősi rúna (#2520) 2 pirkit (#153) 6 szárnyas hernyó (#69)
2 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169) 8 varányszem (#30)
2 vas dobónyíl (#189) 6 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
53
54
55
56
57
58
59
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), útonálló (#130), orgyilkos (#131), ork bérgyilász (#781), sötét gnóm (#132)
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, uzbányok (#102)
(93,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), piromenyét (#99)
(93,58) garokk (#73), a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(94,55) tetemember (#123), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(95,55) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), trappoló dinymák (#118), északi aurach (#350), rőtmanó berzerker (#369), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek