174. forduló, 176. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 19. 11h:06'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,45] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 1 VP-t.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 1 VP-t.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 1 VP-t.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

fog 103 273 elfogod a 103. szörnyet a 273. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1894 5 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 5 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [5 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 1 VP-t.]

ef 15 509 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 21 VP-t.]

kf 107 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat
Előkészíted a rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[104,45] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf jobb oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a védelmező morf testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,44] Dombos terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő torát. Kritikus ütés! (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy éltető morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan!
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [103,44] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy éltető morf áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 nyílvesszőt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. [86 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 17 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a védelmező morf fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálos morf lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. Találsz egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy domináns morf áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan!
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a törpemammut ormányát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy lomha morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a lomha morf jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a lomha morf bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lomha morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a harcias morf jobb vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 varázskövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 4 VP-t.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Egy körben max. kétszer használhatsz varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg szabotőr. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-9 védelem) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy változatos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan!
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,44] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kőevő Hansy. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a mágiamorfáló öklelő szarvai elől. Félrehajolsz, de a mágiamorfáló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,44] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy változatos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 56. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 1 VP-t.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 47.]

gyk 127 40 gyakorolsz a 127. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 8 VP-t.]

h 1419 használod az 1419. tárgyat
Lélekben felkészülsz, aztán kihúzod a rumosüveg dugóját. Szaglászás nélkül, egyben lököd le az egészet! Egyet fordul a gyomrod. Böff! Még nem érzed ugyan a hatást, de hogy ma nem kell altatódal, az biztos! [1 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-43 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 58 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 38 (52) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 482/439 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (19) Varázspont: 446/19 Pénz: 40475 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/0 Pszi pont: 162/0 EFejl: 8
Eddig összesen 2127 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 233 TP-t kaptál. Jelenleg 1 349 147 TP-d van. A következő szinthez még 50 853 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, ongóliant, káoszteknőc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/74 szúrófegyverek: 25/34 (+3%) vágófegyverek: 23/52 (+19%)
ütőfegyverek: 5/98 lőfegyverek: 20/91 (+15%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 238 időszaki: 192

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/81 2. nyomkövetés: 29/90 (+50%) 3. mászás: 1/53
4. csapdakészítés: 8/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 57/66
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 7/0 9. szörnyidomítás: 11/40
10. teológia: 15/30 (+8%) 11. taumaturgia: 17/7 (+111%) 12. versengés: 6/66 (+10%)
13. harcművészetek: 23/9 14. szörnyismeret: 3/77 15. pszi: 20/6 (+6%)
16. vadászat: 7/83 17. bányászat: 23/68 (+18%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kaszabolósáskát (#83) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 66.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 956, az összesen kapott pontszám: 95600. (összesen ölhető: 1020 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1984 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
2 * rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 sallank nyíl (#129)
41 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 3 * korinthai talizmán (#814) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 * Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 38]
1 fűszertartó (#210) [benne 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 1]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 51]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 91]
8 szent kehely (#257) [bennük 44 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 36]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 179 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 55 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 16 áldott kő (#642) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221) 2 Fairlight szütyője (#2108)
4 fenőkő (#1618) 10 gyógykenőcs (#313) 83 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 5 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 10 manakristály (#500)
4 megsemmisítő (#1540) 18 ork csodaszer (#1228) 2 rum (#1419)
2 sáfránykristály (#675) 7 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 3 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
5 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
33 álompor (#396) 96 átlátszó morfplazma (#2451) 6 aurach fog (#657)
98 bíbor morfplazma (#2450) 7 dorony tüdő (#212) 51 drótszőr (#37)
3 eknozol (#540) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
21 ezüstdarab (#326) 92 fehér morfplazma (#2445) 11 fekete gyöngy (#99)
87 fekete morfplazma (#2446) 3 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 67 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222)
4 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) 40 kaktusztüske (#114)
3 kazmár gyökér (#205) 80 kék morfplazma (#2442) 2 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 111 lila morfplazma (#2448) 1 liumbe hajtás (#655)
10 magszim bél (#103) 60 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331) 92 narancs morfplazma (#2449)
2 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85) 31 pirkit (#153)
12 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
20 quwarg tojás (#360) 3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 106 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69) 9 szuperkötél (#209)
5 vámpírfog (#1221) 9 varányszem (#30) 9 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 96 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213)
98 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 167.70 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 5 gernim balzsam (#1894) 5 madártoll (#112)
10 nyílvessző (#108) 1 rum (#1419) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 2 lila morfplazma (#2448)
1 manakristály (#500) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 pirkit (#153)
1 sárga morfplazma (#2447) 3 spiritusz (#170) 8 ugh méreg (#166)
1 víz (#27) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
43
44
45
46
(96,44) mély kút (#93), Fairlight oltár
(97,44) változatos morf (#7626), Fairlight oltár, 48. jellempróba
(98,44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, művészi porolit (#720), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618)
(99,44) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Sheran oltár, quwarg szabotőr (#301), mágiamorfáló (#7623), változatos morf (#7626)
(100,44) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 24. jellempróba, törpemammut (#115), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619)
(101,44) Fairlight rúnaköve, Sheran oltár, 29. jellempróba, ragyás burástya (#111), domináns morf (#7624), változatos morf (#7626)
(102,44) nukleáris cickány (#155), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), gumifa (#38), oltár, Chara-din rúnaköve, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(103,44) tüskés harci gromak (#156), éltető morf (#7625), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, 33. jellempróba
(104,44) quwarg felderítő (#299), éltető morf (#7625), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(104,45) Leah rúnaköve, 48. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek