173. forduló, 175. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 19. 10h:39'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,36] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]

h 305 3 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 1 VP-t.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 1 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 1 VP-t.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ef 18 507 energia fejlesztése 18
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 25 VP-t.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[103,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy védelmező morf áll veled szemben.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf bal első lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 szárnyas hernyót. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [10 aranyad porrá vált.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy változatos morf áll veled szemben.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [103,38] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leona hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,39] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mágiamorfáló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a mágiamorfáló öklelő szarvai elől. Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 megsemmisítőt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,41] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,42] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg szabotőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr jobb első lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy domináns morf áll veled szemben.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a domináns morf bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű lándzsa felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 áldott követ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sir Bedzsik vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Nincs időd félrehajolni. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 8 ubuk tüske, parittya, ork csodaszer, álompor, 2 hattyútoll. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály, egy gyöngysor (ld. enc.) és egy vasérc. 3 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy brutális morf áll veled szemben.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a brutális morf testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a lomha morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 3 rumot. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,44] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) {GYD:} Mandibulakaszával felnyitod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy halálos morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálos morf csapása csak a levegőt találja. A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 mutáns csontot. Felfedeztél egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 4 VP-t.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+57 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 101. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[103,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 1 VP-t.]

f 99 kísérletezel a 99. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 2 VP-t.]

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. [20 pontot használtál fel, van még 63. Kapsz 4 VP-t.]

f 273 kísérletezel a 273. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szuper hálócsapdát. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 53. Kapsz 2 VP-t.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 52.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg szabotőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 12. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 127 40 gyakorolsz a 127. tárggyal 12 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Még sokat kell gyakorolnod.

[12 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-18 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 113 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 315 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA)
A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 38 (52) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 482/459 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (19) Varázspont: 434/86 Pénz: 40492 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/1 Pszi pont: 158/253 EFejl: 7
Eddig összesen 2110 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 910 TP-t kaptál. Jelenleg 1 335 914 TP-d van. A következő szinthez még 64 086 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, ongóliant, káoszteknőc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/74 (+2%) szúrófegyverek: 25/31 (+3%) vágófegyverek: 23/33 (+21%)
ütőfegyverek: 5/98 lőfegyverek: 20/76 dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,77 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 235 időszaki: 189

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/81 (+17%) 2. nyomkövetés: 29/40 (+50%) 3. mászás: 1/53
4. csapdakészítés: 8/10 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 57/66 (+19%)
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 7/0 9. szörnyidomítás: 11/40
10. teológia: 15/22 (+7%) 11. taumaturgia: 15/96 (+88%) 12. versengés: 6/56
13. harcművészetek: 23/9 14. szörnyismeret: 3/77 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 7/83 17. bányászat: 23/50

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kaszabolósáskát (#83) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 66.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 946, az összesen kapott pontszám: 94600. (összesen ölhető: 1020 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1999 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4)
Lőfegyverek
2 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 10 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 41 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 3 * korinthai talizmán (#814) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 * Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 38]
1 fűszertartó (#210) [benne 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 1]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 51]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
8 szent kehely (#257) [bennük 44 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 36]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 171 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
3 zöld üveg (#82) [bennük 55 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 16 áldott kő (#642) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221) 2 Fairlight szütyője (#2108)
4 fenőkő (#1618) 5 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313)
81 kaja (#2) 4 keg gomba (#1615) 5 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182)
9 manakristály (#500) 4 megsemmisítő (#1540) 18 ork csodaszer (#1228)
3 rum (#1419) 2 sáfránykristály (#675) 7 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975) 3 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
33 álompor (#396) 95 átlátszó morfplazma (#2451) 6 aurach fog (#657)
97 bíbor morfplazma (#2450) 7 dorony tüdő (#212) 51 drótszőr (#37)
3 eknozol (#540) 3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
21 ezüstdarab (#326) 91 fehér morfplazma (#2445) 11 fekete gyöngy (#99)
86 fekete morfplazma (#2446) 3 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179)
66 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 4 hibátlan tűzopál (#1642)
1 ilkin érc (#232) 40 kaktusztüske (#114) 3 kazmár gyökér (#205)
80 kék morfplazma (#2442) 2 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
1 kreiton esszencia (#892) 4 lapkorong (#80) 1 lélekkő (#1650)
109 lila morfplazma (#2448) 1 liumbe hajtás (#655) 5 madártoll (#112)
10 magszim bél (#103) 60 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331) 91 narancs morfplazma (#2449)
2 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85) 29 pirkit (#153)
12 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
20 quwarg tojás (#360) 3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 105 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69) 9 szuperkötél (#209)
5 vámpírfog (#1221) 9 varányszem (#30) 10 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 96 vörös morfplazma (#2443) 1 xirnox szív (#213)
96 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 160.29 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 hattyútoll (#1222) 4 kaja (#2)
1 ork csodaszer (#1228) 1 parittya (#18) 2 szuperkötél (#209)
8 ubuk tüske (#131) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 etra hályog (#712) 2 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 gyöngysor (#192) 2 lila morfplazma (#2448) 1 megsemmisítő (#1540)
2 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 3 ragasztó (#83) 3 rum (#1419)
2 sárga morfplazma (#2447) 6 spiritusz (#170) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szuper dobóháló (#273) 7 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
(103,36) quwarg királynő (#153), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), szopógödör (#177)
(103,37) ragyás burástya (#111), változatos morf (#7626)
(103,38) nukleáris cickány (#155), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(103,39) 23. jellempróba, epokitféreg (#147), mágiamorfáló (#7623)
(103,40) élőholt quwarg (#202), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Tharr oltár, művészi porolit (#720), kérődző etra (#368)
(103,41) tetemember (#123), éltető morf (#7625), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(103,42) quwarg szabotőr (#301), domináns morf (#7624), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(103,43) művészi porolit (#720), Tharr oltár, 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), ongóliantok (#159), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621)
(103,44) vadász quwarg (#241), halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, 33. jellempróba
(103,45) mély kút (#93), Tharr oltár, quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek