Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Sparhawk, a Királynő Bajnoka
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Sparhawk, a Királynő Bajnoka, a pandion lovagrend dicső harcosa félelmetes látványt nyújt, amikor mogorva és csúnya lovával rohamra indul.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái Védnöki Program
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Pajzshasználat V. (563. tudati képesség)

A lista folytatása...
 
Fórumok
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa? (55)
HKK verseny április 12-én (4)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (15)
TF help (6783)
HKK kérdés? (47418)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Beholder InstagramBeholder Twitter
Design nélküli honlap, a lassú internetkapcsolattal rendelkezőknek: pure.beholder.hu.

 
Lopás változások  
 
 
Több dolgot is megváltoztattunk a lopás kapcsán, hogy kiegyensúlyozottabb legyen mind a fejlődés tolvaj és áldozat részről, mind a lopások mértéke.

1. Az NJK-tól történő lopás 700-as csapdaészlelés felett 1% alapfejlődés helyett 2% alapfejlődést ad. Erre természetesen rájönnek a bónuszok, pl. sziklozug ragu, szürkeállomány stb. Ugyanez igaz a lopás szakértelemre 1200 felett.

2. Ezentúl a kihívásos lopás normálisan működik az NJK-kra, azaz fejlődik tőle mind a csapdaészlelés, mind a lopás, és minden fordulóban ki lehet rájuk adni.

3. A csenő manó változott. Szerettük volna jobbá tenni, mert felvetették, hogy gyenge. Ha a tolvaj nem lopott egy tárgyból min. 10 darabot, akkor a csenő manó nem adott semmit. Felmerült azonban a tárgyduplikálás lehetősége. Mégpedig úgy, hogy valami értékes tárgyat felváltva lop két karakter egymástól, és a csenő manó mindig hozzárak néhányat. Ezért a csenő manó ezentúl mindig aranyat ad a sikeres lopáskor. Mégpedig az ellopott tárgyak értékének 15-35%-át. Ez aranyértékben több, mint amit eddig adott, főleg akkor, amikor kevés darabot lop valaki.

4. 100-as csapdaészlelés felett OV 0 beállítással is van esély észrevenni a csapdákat a labirintusban. Ilyenkor a csapdaészlelés fele olyan hatékony, azaz a szakértelem fele számít csak.
Ennek a változásnak két oka volt. Eredetileg azért terveztük ezt, hogy a tolvajoknak adjunk egy kis bónusz, hogy egy jó tolvajnak nem kell a labirintusokban a csapdákkal bíbelődnie OV parancsok kiadásával. Aztán időközben tudomást szereztünk egy olyan "kiskapuról", ami már inkább programhiba. Makrózva, 1 TVP-s labirintusmozgással iszonyatos mértékben lehetett növelni a csapdaészlelést OV 0 beállítással mozogva ugyanazon a csapdán. Ezt olyan durvának tartjuk, hogy már emiatt is szükséges ez a változtatás. Azoktól pedig visszavesszük az így szerzett csapdaészlelést, akik ezt kihasználták. Szerencsére csak pár karakternél fordult ez elő.

5. A lopásnál az aranyérték számolási képlete változott. Ezentúl a program a tárgy aranyértékét felszorozza a darabszámmal. Az így kapott össz aranyérték egy része (nyugaton a teljes összeg, a Kiégett földeken a hatoda) levonódik az effektív lopás szakértelemből. Arany lopásnál ennek csak a fele, hogy ezzel bátorítsuk az arany lopását, ami talán kevésbé hátrányos, mint egy-egy fontos tárgy elvesztése. A tolvajoknak ezentúl lehetősége van beállítani, hogy a lopásainál max. mekkora értéket akar ellopni. Ezt az FL 11 X paranccsal teheti meg, ahol az X a maximálisan ellopni kívánt aranymennyiség.
Pl. Ha valaki a Ryuku szigeteken kiadja az FL 11 500 parancsot, akkor max. 500 aranyig próbál lopni. Ha lop, akkor a program ugyanúgy kidobja az ellopott darabszámot mint eddig. Ha az így kapott (darabszám*tárgy aranyértéke) kisebb mint 500 arany, akkor megpróbálja ellopni. Ha a (darabszám*tárgy aranyértéke) több mint 500 arany, akkor annyit próbál meg ellopni, hogy minél közelebb legyen az összérték az 500 aranyhoz, de ne haladja meg azt. A lopásra mindkét esetben kap (darabszám*tárgy aranyértéke)/5 büntetést. Ha a lopott tárgy arany, akkor 1000-ig próbál lopni, és a lopás büntetése is csak arany/2,5.
Ez az utolsó változás csak kísérleti jellegű. A tapasztalatok függvényében még változhatnak a számok. Várjuk a visszajelzéseket a gyakorlati tapasztalatokról mind a tolvajoktól, mind az áldozatoktól!

 Fórum a témához (eddig 39) 
 
 
  2016-01-08
 

Hírarchívum:


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.