Karakterszám: |
7835 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
9 |
Játékhét: |
9 |
E forduló
ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
33 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 3. 9h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 10. |
|
|
E-mail!
RASEC OCTAVON KALANDJAI
Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod,
hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni,
beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban
amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel
együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve,
apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes
bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
5. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 nohnetár gumót.
Itt az ideje, hogy részt vegyél a felnõtté válás ceremóniájában! Ellátogatsz
az Õsök barlangjába. Szinte veled együtt érkezik meg Belatucadrus, Muad-Die.
Egymásra néztek: szavak nélkül is értitek egymást. Fejeteket lehajtjátok,
és megkezdõdik a ceremónia. Lassan kántáltok az õsi nyelven. Egy darabig
nem történik semmi, de aztán remegni kezdenek a falak. Megriadtok, de egyenlõre
semmit sem csináltatok rosszul. A következõ pillanatban megrepednek a sziklák,
és iszonyatos torzszülöttek ugranak elõ! Védekeznetek kell.
Ellenfeleitek 2 sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** Muad-Die az 1. sahran rák felé mozog. Belatucadrus elindul
a 2. sahran rák felé. A 2. sahran rák megközelíti Belatucadrust. Az 1.
sahran rák elindul Muad-Die felé. Megrohamozod az 1. sahran rákot. Muad-Die
és az 1. sahran rák egymással harcolnak. Belatucadrus és a 2. sahran rák
egymással harcolnak. Az 1. sahran rákot próbálod megsebezni. Odaütsz bal
mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A 2. sahran rák és Belatucadrus egymással harcolnak. A 2.
sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. sahran rák és Muad-Die
egymással harcolnak. Megtámadod az 1. sahran rákot. Lekeversz egyet bal
mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Az 1. sahran rák hörögve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Belatucadrus: 42/12, Muad-Die:
5/7.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+23%). Belatucadrus része a zsákmányból: 7 arany. Muad-Die része a zsákmányból:
7 arany. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 8 arany.
A még mindig csapkodó energianyalábok fehér színt öltenek, és függõlegesen
körbefolynak benneteket. Az õsök mély, dünnyögõ hangját halljátok, ahogy
megáldanak benneteket (+3% védettség permanensen, +3 képességpont). Siker!
SIKER!!! Teljesítettétek a felnõtté válás ceremóniáját! Mostantól teljes
értékû galetkik vagytok! Egymás nyakába borulva ünnepeltek. [-20 TVP.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 296.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 24.* Aranyszemû Reglinde felköltözött a következõ szintre.
*jan.
24.* Demorkisz felköltözött a következõ szintre.
*jan. 25.* Myrthul Patal
felköltözött a következõ szintre.
*jan. 25.* Scylla teljesítette a 10.
küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*jan. 25.* Mordonc teljesítette
a 9. küldetést, amit az akadémián kapott.
*jan. 25.* Insect felköltözött
a következõ szintre.
*jan. 26.* Qualt'zar az Akkult teljesítette az 1.
küldetést, amit a palotában kapott.
*jan. 26.* Mc Murdel's felköltözött
a következõ szintre.
*jan. 26.* Maxigáz felköltözött a következõ szintre.
*jan. 26.* Sezlon felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt.
*jan. 31.* Gzik csatában
legyõzte El Tibahot.
*feb. 2.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os
gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs
és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
be 4 64 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
az átokszórás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza,
hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ
vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül
3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
be 4 66 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a lopakodás képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak,
és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a
kívánt tudást. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még
96.]
kno 64 3 |
64. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az átokszórás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
kno 66 3 |
66. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 96.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Nini, ez a barlang pont jónak
tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Lord Hókuszkókler, egy magas, enyhén elhízott,
értelmiségi kinézetû galetki férfi. A következõket látod nála: a káosz
türkisz nyaklánca, díszes fejék, bõrpáncél. Vendéglátód barlangja otthonosan
van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek
az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan
kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak
a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek
ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Lord Hókuszkókler által meséltekbõl, megtudod, mi
az a vermon teknõs.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik
vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás
közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy mész elõre,
fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén
el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz.
Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted
van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt
a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is,
szívesen kimásznál.
(367. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy womath (#16).
*** 1. KÖR *** A womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A womath odajön
hozzád. Megtámadod a womathot. Beversz egyet bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél).
A womath rád támad. Hasba próbál rúgni bal lábával. Félrehajoltál. Célozni
próbál jobb lábával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. Lecsapsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál.
A womath rád támad. Egy rúgást próbál bal lábával. Ez mellément. Rúg jobb
lábával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a womathot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). A womath kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat
kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod,
aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ
mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [5
TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
(20. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 81.]
(8. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 81.]
(20. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 81.]
be 4 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ezúttal az a mester fogad,
aki már többször érdeklõdött a hírneved iránt. - Itt vagyok, mester! -
rebeged szerényen. - Hmmm, nos valóban figyelemre méltóan fejlõdtél az
utóbbi idõkben - derül fel az arca. - Nos, arról van szó, hogy van a szinten
egy Ubrat nevû galetki, aki szégyent hoz ránk, a nevelõitekre. Egyes gaketkiket
ocsmány beszédmodorával aláz meg, míg másokat testi erejével. Õt kéne móresre
tanítanod, persze némi ellenszolgáltatás fejében, amit egy szép és hasznos
medál formájában fejezünk ki, ha sikerült a feladat. (
9. kaland, összesen
20 TVP-t igényel. Megoldásához átokszórás szakértelem szükséges!) [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 76.]
k 9 21 5 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Itt az ideje, hogy utána nézzél ennek a nagyszájú hõzöngõnek!
Ismerõseid révén villámgyorsan kideríted, hogy melyik a barlangja, milyen
a megszokott, napi életritmusa.
[Tárgyhasználat: 10 arany] Némi megvesztegetéssel eléred azt, hogy rendszeresen
"érthetetlen módon eltûnjön" Ubrat tartalék kajája.
Most, hogy kellõképpen
kiéhezett a fickó, itt az ideje, hogy személyesen is fellépj ellene! Egyik
délelõtt, amikor a szokásos nagyhangú hõzöngését tartja a barlangja elõtt,
több tíz szájtáti figyelmével, nyílt vitát provokálsz vele. A heves eszmecsere
azonban jó galetki szokás szerint hamarosan átokszórásba torkollik.
[Átokszórás
próba 3-as küszöbre: sikeres] Pár perces átkozódás után ellenfeled szánalmas
"orgling ürülék" felkiáltására bekövetkezõ fujjozás, és a te elmés "hólyagbelû
amõbaagyú tehemót állat" válaszodat követõ falrengetõ tapsvihar egyértelmûen
a te gyõzelmedet bizonyítja. Azért nem adják ilyen könnyen a sikert, ellenfeled
dühtõl vöröslõ fejjel ront rád. Persze így kiéhezve esélye sincs! Ellenfeled
egy galetki szájhõs (#127).
*** 1. KÖR *** A galetki szájhõs máris elõtted terem! A galetki szájhõs
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A galetki szájhõs rád veti magát. Villámgyorsan
elõrevág jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod
a galetki szájhõst. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A galetki szájhõs regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A galetki szájhõs rád támad. Lecsap rád jobb csápjával.
(9
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A galetki szájhõst próbálod megsebezni.
Villámokat köpsz.
(8 ép-t sebeztél). A galetki szájhõs kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+26%). Elrakod a zsákmányt, ami 9 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+18 életpont.) Utolsó ütésed már sok volt az
ellenfelednek, zsákként dõlt el, majd pár perc múlva magához térve, szégyenkezve
elkullog. Büszkén feszítve látogatod meg az akadémia mesterét, aki biztosít
arról, hogy hõsies tetted híre még a hegy magasabb szintjeire is eljutott,
és jutalmul átad egy bronzmedált. A galetkik vendégül látnak gyõzelmed
örömére (+20% jóllakottság).
[ld. enc.] (+1 képességpont.) (+2 hõsiesség
pont.)
(21. kaland:) Felkeresed a boltost, és azt mondod, jól van, elvállalod a
megbízást. Õ elégedetten dörzsöli össze a kezét, és tájékoztat a részletekrõl.
Hamarosan a fõtéren lebzsel, sarkadban a sunyin vigyorgó kereskedõvel,
aki az elõadást kedvéért rövid idõre bezárt. Mindenhol galetkik nyüzsögnek.
Egyszercsak feltûnik a tér túloldalán Humleold, a helytartó fia. Jól megtermett,
vörös hajú fickó, hatalmas lapáttenyerekkel. Szétnyílik a tömeg, ahogy
társai kíséretében átvág a téren. Kicsit megszeppensz, de most már nincs
visszaút! Egyenesen Humleold felé irányítod lépteidet, és megpróbálod válladdal
fellökni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Bár Humleold nagydarab,
izmos fickó, nagy sebességgel lököd meg, és õ egyáltalán nem számít rá.
Így aztán meglepett képett vág, hadonászik egyet a mancsaival, és máris
a hátsó felére huppan. A következõ pillanatban azonban már fel is pattan,
és fenyegetõen tornyosul föléd.
- Tudod, te nyomorult kis lárva pondró,
hogy kivel szórakozol?
[Átokszórás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Innen
már nincs visszaút! Megpróbálsz magabiztosnak látszani.
- Persze, egy
felfuvalkodott, diónyi agyú, tésztaképû hólyaggal!...Aki intellektuális
fogyatékos, ezért aztán minden problémát a mancsaival próbál lerendezni,
és az átokszóráshoz semmit sem ért. - teszed hozzá gyorsan, mert látod,
hogy Humleold már lendíti hatalmas mancsát. Erre azonban visszafogja magát,
de vérben forgó szemei továbbra is tüzet hányak.
- Mit képzelsz, te nyomorúságos,
töpörödött, brokkolizabáló, torzszülött kutya, a vizenyõs szemeiddel még
a bibircsókos orrodig sem látsz el, nemhogy felismerj egy igazi hatalmasságot!
Nem kezdõ, az biztos! Egy lépést hátrálsz, és gyorsan körbepillantasz.
A tömeg lélegzetvisszafojtva figyel.
[Átokszórás próba 7-es küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] - Csak azt, te orling trágyával táplálkozó,
a mancsaidat kizárólag az orrod és a füled túrására használó, szõrösfenekû,
pattanásos fejû fattyú, hogy az imént elhangzottak tökéletesen és egyértelmûen
igazolták végtelen szellemi elmaradottságodat, fejlõdésképtelenségedet,
és azt, hogy a tüskés hólyagra emlékeztetõ, disznószemekkel díszített vörös
fejed laboratóriumi körülmények között is csak nehezen észlelhetõ mennyiségû
agyat rejt! - igyekszel kellõen dühödt ábrázatot várni, de azért lélekben
felkészülsz a világrengetõ pofonra. Humleold azonban csak bámul, tátog,
mint egy hal. Tudja, ha megüt, azzal pontosan azt igazolja, hogy igazat
mondtál. Pár pillanat telik el, és a tömegbõl néhányan tapsolni kezdenek.
Aztán a taps ütemessé válik. Humleold rémülten pillant körbe, most ébredt
rá, hogy az irányítás kicsúszott a kezébõl.
- Nyomorult féreg! - sziszegi
a fogai közt, majd sarkon fordul, és követõi takarásában visszavonul. Oldalt
pillantasz. A kereskedõ lelkesen tapsol, majd odajön hozzád, vállon vereg,
mutatva, hogy hozzá tartozol. Amikor visszatértek a boltba, a kereskedõ
elõvesz egy zacskó aranyat, és a kezedbe nyomja.
- Itt van 40 arany,
cserébe szolgálataidért! Jól megadtad neki, gratulálok! Igazán tehetséges
átokszóró vagy, kevés galetkit hallottam ilyen ízesen és cifrán szitkozódni.
Ja, és igazán sajnálom, ha Humleold galetkijei esetleg rád szállnak, sajnos
ez esetben nem tudok segíteni. - még mindig vigyorgó ábrázattal, kitessékel
a boltból. (+10 hírnév) (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. Ismét tanultál valamit:
+1 egészség; [51 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél
találni, amelyben még nem voltál. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Zork, egy jellegtelen férfi. A következõket látod
nála: kerek kõ, bõrpáncél, díszes fejék, hosszúkard, a titán amulettje.
Zork mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra.
Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Zork
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni,
és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó
esik. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Zork által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas
bolhedor.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 88 sebzést okoztál, és
20 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 15 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
173 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Rasec Octavon, egy rituális tetoválásokkal borított, élénkkéken
ragyogó bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 9. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 1.45 |
[2] IQ: |
5 / 1.40 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.05 |
[4] egészség: |
4 / 0.15 |
[5] mágia: |
1 / 0.10 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.38 |
[9] Méret/ép: |
42 / 40 |
Min. méret: |
38 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
10 / 72% |
Hõsi pont: |
10 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
95 / 84 |
Hírnév : |
74 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
45 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
38 (3) |
Leölt torzszülött: |
40 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
6 / 4.04 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
2 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 0 |
[67] régészet: |
3 / 2.92 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.84 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 8 1 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 5 3 8;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #367 (9. forduló), #497 (4. forduló),
#427 (5. forduló).
TÁRGYAID |
|
128 arany (#1) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
16 õsi relikvia (#17) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
2 csótányláb (#25) |
|
3 kés (#5) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 üvegcse (#14)
|
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
3 winropu moha (#22) |
|
1 bronzmedál (#207)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VERMON TEKNÕS (137. LÉNY) Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék
pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével
sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban
sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel
rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát,
vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni
szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ
lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok
számára.
BRONZMEDÁL (207. TÁRGY) Ez az egyszerû mágikus tárgy hûen tükrözi a galetkik
jellemét, akiknél szinte minden vita elõbb-utóbb átokszórásban végzõdik,
rosszabb esetben akár tettlegességre is sor kerülhet. Ahhoz, hogy minden
vitát te nyerj meg, elengedhetelen szükséged van a bronzmedálra, ami kettõvel
megnöveli az átokszórásod hatékonyságát, és ha minden kötél szakad, a "tettlegességben"
is segít a +3% támadás bónuszával.
SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY) A szárnyas bolhedor minden valószínûség
szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja.
A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett
testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda
a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak.
Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik,
akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.