Karakterszám: |
4897 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
8 |
Játékhét: |
524 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
472 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2021. feb. 24. 15h:20' |
A következõ
fordulód táplálható: 2021. feb. 25. |
|
E-mail!
VARÁZS VILI KALANDJAI
A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot
bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz
te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek,
már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és
aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani.
Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok
azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t
használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd
a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja
a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz!
- megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan,
sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste
az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem
foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett
az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a
csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig,
belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt.
A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy
mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a
szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette
a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt.
Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról
és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más
nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak
tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta
róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás
továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott
galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak
semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet
sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg
sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ
rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni,
maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt,
és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni,
de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot
vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy
alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett
a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni
kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden
nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva
szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban?
Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre,
nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását,
akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd,
felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis
miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét
a bárdot a K 99 paranccsal.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kf 1076 1090 |
bekészíted az 1076. tárgyat |
Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a vassisakot. Leveszed a vassisakot.
Felveszed a maszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kno 3 7 9 2 |
3. képességre 7 képességpont |
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.] Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére
(+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
k 1 20 |
kaland elvállalása |
(1. kaland:) A kapott útmutató alapján felkeresed a külsõ járatokat. Ezek
barlangfolyosók, amelyek egy régi háború során beomlottak, és most elhagyatottá
váltak. Amellett, hogy bármikor a nyakadba szakadhat néhány tonna kõtömb,
még veszedelmes torzszülöttekkel is összeakadhatsz. Sóhajtozva a nem túl
fényes kilátások felett, elérkezel a régi bányajárathoz, amely a külsõ
járatokhoz vezet. Jó darabig gyalogolsz, míg végül elérsz a szakadékhoz,
amelyen túl a külsõ járatok vannak. Megborzongsz: egy vékony, korhadt deszka
vezet át a szakadék fölött! Itt kell átjutnod.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre:
sikertelen] Rálépsz a deszkára, és rögtön megbillensz. Lepillantasz, és
elszédülsz a feneketlen mélységtõl. Ez nem neked való! Beijedve, visszafordulsz.
(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új
lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot,
nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek
a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap.
Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart
még egy darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik.
Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség
próba 8-as küszöbre: sikertelen] Nem sikerül minden követ elkerülnöd,
néhány pont fejbe talál! [16 életpontot sebzõdsz.] Alighogy feltápászkodsz,
még gyógyítani sincs idõd, és hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból.
Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda
galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. Támadod
a johhtukult. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél).
A johhtukul téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elhibázta.
Szagától fuldoklasz.
(-1 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok
nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat
kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság).
(+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
kno 100 2 |
100. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 3.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
bb 7 9 5 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Jelenleg az 1. küldetés megoldásán fáradozol.}
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ, idõs pap. Megszólít
téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Varázs Vili! A híred mindenhová
eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk számodra. - beleegyezõen
bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra jutott, hogy egy eltévelyedett
galetki a szintünkön szentségtörõ igéket terjeszt, a Kimondhatatlan Nevûek
létezését tagadja, és hasonló pogány eszméket hangoztat. Fel kell kutatnod
ezt a szentségtörõt! Persze mindezt diszkréten, nem szeretném, ha ez a
kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom,
mit tehetek - mondod eltöprengve. A pap lelkesen mosolyog, és biztosít,
hogy siker esetén a jutalom nem marad el. (
8. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem szükséges!)
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron
következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol
is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester
elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg
Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). Sípszó jelzi az
összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A sziklozug máris elõtted terem!
Megtámadod a sziklozugot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz
felé.
(12 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A sziklozug hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 15 aranyat, és eltakaríttatja
a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+13 életpont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
vi 200 15 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 200 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 15%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
k 304 401 |
kaland elvállalása |
(304. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott
van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást
magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni!
Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kicsit
remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a
csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 womath
(#16).
*** 1. KÖR *** Az 1. womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. womath
közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. womath feléd rohan. Megtámadod az
1. womathot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(10
ép-t sebeztél). A 2. womath rád támad. Rúg bal lábával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Hasba próbál rúgni jobb lábával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Az 1. womath rád veti magát. Elõrerúg bal lábával.
(4 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Célozni próbál jobb lábával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. womathot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(9 ép-t sebeztél). A 2. womath rád veti magát. Megpróbál
felbuktatni bal lábával. Elkerülted. Elõrerúg jobb lábával.
(3 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Az 1. womath téged támad. Lendít egy nagyot bal lábával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni
jobb lábával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. womath hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t sebeztél). A 2. womath téged támad.
Megpróbál felbuktatni bal lábával. El sem talált, haha. Megpróbál felbuktatni
jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. womathot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A 2. womath halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+24 életpont.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(401. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár közelebb jön, hogy
támadhasson. Támadod a nohnetárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t
sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel
rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél). A nohnetár halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó és 6 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
vi 95 30 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 95 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
m 4 1 4443 3 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,1) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem!
A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(11 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. A nohnetár mérgezõ
gázt fúj rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t sebeztél). A nohnetár holtan terül
el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elteszed
a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 2,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Nyomasztó csend telepedik
rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög
minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod
meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (+1 képességpont.)
(M 1,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 1,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Szerencsés vagy: ebben
a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 1,3) A délre vezetõ folyosót követed. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a tûzférget. A tûzféreg közelebb jön, hogy támadhasson.
Megtámadod a tûzférget. Savat lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél).
A tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tûzférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A
telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz,
hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Na végre, találtál
egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Cyron O'corrs, egy ezüst bõrû, hajú,
szemû vézna testû férfi. A következõket látod nála: vándorcsizma. Máris
otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Cyron O'corrs mosolyogva
hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak
itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást,
és hazaindulsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a sahran rák.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Syl Dom Archen, egy kopasz, hórihorgas, beesett arcú
férfi. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben
próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és
buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Syl Dom Archen
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük
alkalmas. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Syenna Relita, egy csodaszép arcú és alakú, hosszú, fekete hajú,
barna szemû, normál bõrû nõ. Viselt tárgyai: kemény bõrpáncél, kristályamulett,
vándorcsizma, díszes fejék. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Syenna Relita
már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted
magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a zöld nyálka felé. Már ott is vagy! A zöld nyálka
közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a zöld nyálkát. Lecsapsz bal karmoddal.
Elhibáztad. A zöld nyálka téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). A zöld nyálka téged támad. A zöld nyálka savat lehel
rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a zöld nyálkát. Odacsapsz bal karmoddal. El sem
találtad. A zöld nyálka rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a zöld nyálkát. Felé suhintasz bal karmoddal.
(8
ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra.
A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó
ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka feléd mozog.
Támadod a márvány atkát. Savat lehelsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél).
A márvány atka téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(4
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(8 ép-t sebeztél). A márvány atka kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után
eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak
az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Üvöltést hallasz
magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled
egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár odajön hozzád. Támadod
a nohnetárt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél).
A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 216 sebzést okoztál,
és 129 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
186 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Varázs Vili, egy merengõ tekintetû nyársat nyelt rendkívül
kimért nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez a 8. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.60 |
[2] IQ: |
5 / 1.40 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.10 |
[4] egészség: |
4 / 1.09 |
[5] mágia: |
4 / 0.95 |
[6] gyorsaság: |
7 / 0.19 |
[9] Méret/ép: |
43 / 8 |
Min. méret: |
43 |
Barlangméret: |
45 |
|
|
Varázspont: |
20 / 20 |
Képességpont: |
17 / 43% |
Hõsi pont: |
17 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
100 / 80 |
Hírnév : |
114 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
58 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
53 (8) |
Leölt torzszülött: |
59 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
7 / 2.36 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
4 / 3.25 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.68 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.55 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.17 |
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
p |
ism 3 |
vd |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 6 30;
VI erõ:95% ép:30%;
PV 8 4 3 5;
PSZ
48 54;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #8 (9. épület), #13 (2. forduló),
#274 (4. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 maszk (#1090) |
* |
1 vándorcsizma (#1121)
|
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
114 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
3 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 winropu moha (#22), 2 nohnetár
gumó (#212).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 44 arany (#1), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SAHRAN RÁK (21. LÉNY) A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy
ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek,
elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket
lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények,
ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû
torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken
kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A KILENCEDIK FORDULÓDHOZ Nos, az alábbiak nem egészen
pont a 9. fordulódhoz kapcsolódnak, de azért egy olyan döntésrõl szólnak,
amelyet lassanként majd meg kell majd hoznod. Remélhetõleg jól haladsz
az Õsök Csarnokának a felderítésével! Ha elérkezel a központi csarnokba
(meg fogod ismerni, õseid szólnak hozzád) attól kezdve fontolgathatod a
felköltözést a következõ szintre (FEL parancs). A felköltözéssel kapcsolatban
azonban nem árt, ha tudod, hogy az elõzõ szintre sosem térhetsz már vissza,
az ott kapod küldetéseidet már nem fogod tudni megcsinálni. Ezenkívül erõsebbek
lesznek a torzszülöttek. Viszont! Méreted jelentõsen megnõ, és a következõ
szinten már körönként 4 képességpontot kapsz. Ezenkívül ami a legfontosabb:
ott már varázslatokat is tanulhatsz! Sok küldetés, amit kapsz, jóval összetettebb
lesz, mint azok, amiket a lárvaszinten kaptál. Ha barátaiddal együtt játszol,
legjobb, ha nagyjából egy idõben költöztök tovább, mert ha különbözõ szinten
vagytok, nem csinálhattok közös dolgokat és nem találkozhattok a játékban
egymással. A felköltözést nem érdemes se elodázni, sem elsietni: ha túl
sokáig halogatod, túl gyengék lesznek az ellenfelek (bár a többi galetki
ellen több sikerélményed lesz), ha viszont túl korán mész fel, a játékot
túl nehéznek fogod találni. Valahol a 14-18. forduló táján a legjobb felköltözni.