Karakterszám: |
2841 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
46 |
Játékhét: |
53 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
161 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 12. 15h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jan. 15. |
|
E-mail!
WERJUT LASAEL KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon
kicsi férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor
kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a
száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes.
A verseny után Diablo elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24325.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 6.* Dark Night a Gonoszt legyõzte harcban egy káoszmágus.
*jan. 6.*
Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett.
*jan.
11.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Galócát.
*jan. 12.* Ogre
a renegát harcos csatában legyõzte Fapumát.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók
felett!
*dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Pepe felett.
*dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Zuck felett.
*jan. 3.* Alba Regina és Muad-Die pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*jan. 3.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok
Klánjában "misztériumok ismerõje" lett.
*jan. 5.* Stanislava és FloMo
Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen.
*jan. 7.*
Dart Mahul csatában legyõzte Athlant.
*jan. 7.* Lord Khalel pszionikus
párviadalban legyõzte Ádázt.
*jan. 7.* Alba Regina és Gondol-Kodó pszi
párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*jan. 7.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Morkvor felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
be 4 50 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak,
és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a
kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
kno 50 1 60 1 61 1 |
50. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 2. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 2. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 2. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
az 216 1196 3056 |
tárgy azonosítása |
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
A Kõ Kardja: értéke 300 arany, a sebzése
3D8. Hatása a képességeidre: +2 vastag bõr, +3 méret. Nem átadható tárgy.
Kõamulett: értéke 12 arany.
Az egészség csepp fülbevalója: értéke 91 arany.
A tárgy tápjai: +3 egészség.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
kf 3056 |
bekészíted a 3056. tárgyat |
Felveszed az egészség csepp fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
m 6 10 1122 1122 3341 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,10) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Már majdnem áthaladsz
a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan
rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte.
Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 3 drágakõ és
egy íj.
(M 6,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy kerek, simára csiszolt
oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy
fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol.
Szellõ fúj végig a termen. (sebzõdsz 4 ép-t.)
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 6,10) A négy égtáj közül délt választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 5,10) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Az itt áldogáló galetki csak
biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
Visszatérsz szállásodra.
(9. kaland:) Útnak indulsz, hogy teljesítsd a veszedelmes
küldetést. A csatornaszint egy különösen elhagyatott, ritkán látogatott
részét látogatod meg: a rémtörténetek szerint ez az egyetlen hely a szinten,
ahonnét nem mindig térnek vissza a vadászok. Az egyik folyosókanyarulatban
ingadozó alakok jelennek meg. Védekezned kell! Ellenfeleid 3 zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A 3. zombi feléd mozog. Az 1. zombi felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Az 1. zombi feléd rohan. A 2. zombi feléd rohan. A 3. zombi rád veti magát.
Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az
1. zombit. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Elõresuhintasz bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad.
Rád vág jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi téged támad. Feléd
döf jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdik: Az 1. zombi
6 ép-t
sebzõdik. Az 1. zombi holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Villámgyorsan elõrevágsz bal
csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). A 3. zombi rád veti magát. Feléd üt jobb
karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi rád veti magát. Odacsap neked
jobb karmával. Elhibázta. Mérgezõdik: A 2. zombi
6 sebzést kap. A 2. zombi
holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 3. zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). A 3. zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy õskõ.
Úgy látszik, már közel jársz. A folyosó végérõl furcsa, kék színû fényt
látsz. Óvatosan mész közelebb.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen egy csapóajtó nyílik meg a lábad
alatt, az utolsó pillanatban lépsz hátra. Huh, egy karókkal teli verem,
majdnem beleestél!
Most már egész közel vagy a furcsa fényhez. Egy terem bontakozik ki elõtted,
amelynek közepén ott magasodik az õsi szobor! Egy ülõ nõt ábrázol, amelynek
négy keze van. Csúcsos turbánt visel, két tenyerét vendégszeretõ gesztussal
nyújtja feléd. Megindulsz felé. Ekkor recsegést hallasz, és szikrázó villámnyalábok
csapnak keresztül a termen! [20 életpontot sebzõdsz.]
Huh, majdnem ropogósra pirultál. Ekkor közvetlenül melletted megmoccan valami.
Hátulról rajtad ütött a szobor elszánt õrzõje! Ellenfeled egy szõrös telmok
(#111) [aura: mérg. lehelet: 6.].
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A szõrös telmok téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(10 ép-t sebzõdtél). A szõrös telmokot próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A szõrös telmok téged támad. A szõrös telmok savat lehel
rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a szõrös telmokot. Villámokat köpsz.
(7 ép-t sebeztél). A szõrös telmok hörögve elterül.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+31%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ.
Nos, ez sem volt egy túl megerõltetõ csata! És íme, itt van elõtted a szobor.
Vizsgálódni kezdesz. A szobor szeme vörösen izzani kezd, és a következõ
pillanatban lángnyelvek borítanak el! [20 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
Csak reménykedhetsz, hogy több kellemetlen meglepetés már nem fog érni.
Hozzálátsz, hogy részletes és alapos tanulmányt készíts a szoborról.
[Régészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hiszen ez egy felbecsülhetetlen értékû lelet! A mára már gyakorlatilag kipusztult
emberi faj képviselõi emelték, több, mint ezer évvel ezelõtt! Egy vallási
kultusz istennõjét ábrázolja a szobor, szertartásokat végeztek itt a mára
letûnt vallás fõpapjai. Klánod vezetõi nagyon elégedettek lesznek ezzel
az információval. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést!
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
k 17 493 22 15 |
kaland elvállalása |
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást
tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították
a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted:
több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre:
sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A
füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan
kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit
mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet
kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és
fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba
6-os küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja.
A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még
nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része,
a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül
éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen
kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek
tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a
kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával
(+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó
hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(493. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Körülnézel, és megérzed az idegen
jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben.
Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd rohan. Megrohamozod a kõzúzót. A kõzúzó rád
veti magát. Ostorként csattant nyelvével. Mellé! Megtámadod a kõzúzót.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(23
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Ostorként csattant nyelvével.
(1 ép-t
sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzót
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(22 ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan
terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben
hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába
vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki
ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön
ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban
találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt
óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól
neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál.
Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális
téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Pszi támadás ér az asztrális
térbõl. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Werjut Lasael |
semmi |
semmi |
(+0)10 |
(-10)0 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)21 |
(+0)15 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-30 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+50 életpont.)
(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg
üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse]
Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd
el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre:
sikeres]
Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot,
és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál!
- kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest
hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben
fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod
az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka
közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy
galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta,
és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked
is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap
elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek
tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre
támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs
gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen
az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol.
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
kf 216 103 |
bekészíted a 216. tárgyat |
A csápodba veszed a Kõ Kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
hp 3 56 16 16 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: villámlehelet itala v.var. ha
ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
hp 3 59 16 16 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: védelem itala v.var. ha ellenfeled
a Mutánsok klán tagja. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
tvsz |
varázslatlisták szintjének beállítása |
Átmenetileg kikapcsolod a varázslatlistákat. Ez azt jelenti, hogy most a
számítógép minden alkalommal az összes általad ismert varázslatból fog
varázsolni! A TVSZ parancsaid nem törlõdtek, egy újabb üres TVSZ hatására
ismét élni fognak. Ha akkor is varázsolsz, amikor nem szeretnél, akkor
ez a beállítás nem barátod, tehát szüntesd meg egy üres TVSZ-szel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
mátekel gombát. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ
lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Csapdát keresel. Találsz egy fedett gödröt, de milyen rosszul van álcázva...
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Galóca, egy csúf, kopasz, vizenyõs szemû,
nyálkás bõrû, torztestû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: csontmaszk, csonttõr, pókcsatos öv,
kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az elfek lemezpáncélja, szivárvány
karkötõ, parittya, a káosz fekete nyaklánca, az angyalok vándorcsizmája,
zsugorító gyûrû. Tétnek mindketten 2 aranyat raktok fel. Egymásra vicsorogtok,
majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Galóca elvarázsol egy csábmosolyt.
A varázslat nem hatott rád. Megközelíted Galócát. Megtámadod Galócát. A
levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(24 ép-t
sebeztél).
*** 2. KÖR *** Galóca téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(15 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-6
ép.) Megtámadod Galócát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod Galócát. Villámokat köpsz.
(21 ép-t sebeztél).
Galóca téged támad. Galóca mérgezõ gázt fúj rád.
(16 ép-t sebzõdtél). Bûze
kellemetlen számodra.
(-6 ép.)
*** 4. KÖR *** Galóca rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(18 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-7
ép.) Megtámadod Galócát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+28 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Egy
óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a
természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve,
valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel
tudna oda mászni.
(476. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei
párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmi veszély!
Továbbnyomulsz.
Vendéglátód
Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára
szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Felszerelése: kék
gömb, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, Xantin bõröve, szivárvány
karkötõ, a tûz kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, csizma, arany lárvaköpeny,
Tyrex fejpántja, Rogan karkötõje. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 villámlehelet italát. ( +15 elektr.lehelet.) Felhörpintesz
1 védelem italát. (+40% védekezés.) Förtelmes Mutáció feléd mozog. Förtelmes
Mutáció rád támad. Förtelmes Mutáció tüzet lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél).
Megérzed illatát
(-14 ép.)
*** 2. KÖR *** Förtelmes Mutáció rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(6 ép-t sebzõdtél). Illatozik
(-14
ép.) Támadod Förtelmes Mutációt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Förtelmes Mutáció téged támad. Förtelmes Mutáció tüzet lehel
rád.
(5 ép-t sebzõdtél). Illata zavar
(-15 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted
az eszméletedet.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt,
visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A barlangokat, amelyek
között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged
azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan
ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés%
alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni,
állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy
ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró
(és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal
való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk
csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan...
(426. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hiába dolgozol sokáig, semmi
érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
Fejlõdsz:
+1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az izzadságos munkád
nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen
253 sebzést okoztál, és 227 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
205 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Werjut Lasael, egy magas, vékony testalkatú, de a látszat
ellenére nem kevéssé harcias férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 46. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (8) / 1.49 |
[2] IQ: |
11 / 3.81 |
[3] ügyesség: |
9 (11) / 0.70 |
[4] egészség: |
8 (12) / 1.56 |
[5] mágia: |
6 (8) / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
6 (5) / 1.43 |
[9] Méret/ép: |
77 (86) / 1 |
Min. méret: |
69 |
Barlangméret: |
77 |
|
|
Varázspont: |
66 / 66 |
Képességpont: |
12 / 29% |
Hõsi pont: |
42 (6) |
Tám.bónusz: |
6% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
244 / 185 |
Hírnév : |
416 |
Jóllakottság: |
188% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
254 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
214 (3) |
Leölt torzszülött: |
284 (5) |
Pszi csaták: |
1 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására;
60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)
[ok] 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Hozz 12 õsi relikviát.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
13 (15) / 1.57 |
[17] vastag bõr: |
6 (8) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 2.04 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.48 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.70 |
[48] mászás: |
5 / 4.28 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.05 |
[52] auraészlelés: |
5 / 1.36 |
[54] kereskedelem: |
4 / 0.89 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (6) / 0.83 |
[57] gyógynövények: |
5 (7) / 2.34 |
[58] nyomkeresés: |
1 / 0.05 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
2 / 0 |
[61] pszi energia: |
2 / 0.05 |
[62] lopás: |
3 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 1.85 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.50 |
[67] régészet: |
8 / 0.43 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
[69] tanulás: |
3 / 0.96 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
8 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 0.52 |
[102] sebzõ méreg: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.40 |
|
|
a Kõ Kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (200%): |
10 energi |
13 jégcsó |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás:
100. |
2: védelem itala v.var. ha ellenfeled a Mutánsok klán tagja. Prioritás:
100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 10 20;
VI erõ:140% ép:35%;
PV 1;
PSZ 67
57 48 52 66 68;
TT 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #9 (7. épület), #22 (8. épület),
#51 (20. épület), #476 (46. forduló), #361 (44. forduló), #426 (46.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a kobra díszes fejpántja (#7406) |
|
1 a mágia lemezpáncélja (#3250)
|
|
1 a sebesség lemezpáncélja (#13150) |
* |
1 a yeti köpenye (#26335) |
* |
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
* |
1 pikkelyvért (#1015) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 villámöv (#172)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591) |
|
1 a légzés ezüst nyaklánca
(#27732) |
* |
1 a sas amulettje (#16045) |
|
707 arany (#1) |
* |
1 az egészség csepp fülbevalója (#3056) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az energia karikaszimbóluma (#18761) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja
(#373) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
17 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 kõamulett (#1196) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
6 fehér gyógyital (#50)
|
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21)
|
|
2 mézfû (#29) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
11 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 lemúr hártya
(#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146)
|
|
8 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 liánvirág
(#24), 1 tejfonál (#28), 17 drágakõ (#2), 1 íj (#1270), 1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 üvegcse (#14), 1 villámlehelet
itala (#56), 1 védelem itala (#59).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÕRÖS TELMOK (111. LÉNY) A szõrös telmok egy különlegesen ritka torzszülött.
Persze nem azért ennyire ritka, mert a kipusztulás fenyegeti: inkább azért,
mert kiválóan el tud rejtõzni. A szõrös telmok apró, fürgén mozgó fekete
teremtmény, vastag szõrzete megvédi az infralátással való észleléstõl.
Ha nagy szükség van rá, leheletével tud védekezni.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.