Karakterszám: |
9514 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
43 |
Játékhét: |
57 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
531 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 17. 14h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jún. 18. |
|
E-mail!
BLACK KATE KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Rha kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4749 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 4749 9 parancsot.
**
1. NAP ** Bejön a barlangodba
Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú,
metszõ tekintetû nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja.
Felszerelése: Örökkévalóság Gyémántja, bõrpáncél, az ellenállás ezüst fülbevalója,
Végzetpenge, bronzmedál, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, a torony
vándorcsizmája, a sólyom zöld köntöse, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika,
ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün csonttõre, az
enyészet maszkja, az élet csatos öve, az enyészet kõamulettje, a tudás
zafírja, a sólyom karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt kiáltod vissza: "Olyan
szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Ezt mondja neked: "Úgy nézel ki, mint
egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Erre most mit lehet mondani?
Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
A XI. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
**
7. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 10 arany gyógyitalt.
**
7. NAP ** A játékvezetõ levett tõled 1 az Örökkévalóság Rubinját.
**
7. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 1 Örökkévalóság Gyémántját.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26859.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jún. 9.* Avvocato Terrasini teljesítette a 23. küldetést, amit a pszi
iskolában kapott.
*jún. 9.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*jún. 9.* Imoteph felköltözött
a következõ szintre.
*jún. 9.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Aranyos
Ászkot.
*jún. 9.* Dark Night a Gonoszt majdnem felfalta egy rovarsámán.
*jún. 15.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy monozoid.
*jún. 16.*
Avvocato Terrasinit majdnem felfalta egy barlangi pók.
*jún. 17.* Dark
Night a Gonosz és Hegyek Fura Ura megküzdöttek egymással, és Dark Night
a Gonosz gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jún. 6.* Alba Reginát majdnem felfalta egy lidérczombi.
*jún. 7.* Lord
Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
*jún.
8.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel
Tal Ular felett.
*jún. 9.* Alystair D'Brison gyõzelmet aratott Wan Alibeam
felett.
*jún. 10.* A Magiszterek szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor
felett!
*jún. 13.* Lord Khalelt kis híján megölte egy nedonkopó.
*jún.
13.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*jún. 15.* Dark Melont majdnem felfalta egy kõgólem.
*jún. 16.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
*jún. 16.* Lord Khalel és Stanislava pszi párbajt vívtak. Lord Khalel
került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
kf 400 |
bekészíted a 400. tárgyat |
Bekészíted az Örökkévalóság Gyémántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél
(#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18
ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap,
mitulen fû (#20) 36 ap, winropu moha (#22) 36 ap, sötét mák (#23) 36 ap,
liánvirág (#24) 36 ap, csótányláb (#25) 36 ap, ragálygomba (#26) 36 ap,
gyilkos boróka (#27) 36 ap, tejfonál (#28) 36 ap, mézfû (#29) 72 ap, kötél
(#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében
nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135)
18 ap, Rogan karkötõje (#145) 216 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula
(#157) 7 ap, molitár háj (#165) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap,
vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, láncing (#1030)
72 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, mellvért (#1045) 63 ap, pajzs (#1060)
18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, sisak (#1075)
18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091)
25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106)
25 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma
(#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny
(#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös
(#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû
íj (#1271) 41 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69
ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap,
görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, fogazott kard (#1318)
159 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 86 ap, az erõ vassisakja (#1526) 216 ap, az ügyesség zöld köntöse
(#2501) 200 ap, a titán csonttõre (#5801) 259 ap, a gólem köntöse (#8350)
99 ap, a merénylõ köpenye (#11035) 95 ap, a lich fejpántja (#11905) 99
ap, a harcmûvész csonttõre (#13901) 259 ap, a gepárd díszes fejpántja (#15506)
259 ap, a bölcsesség köpenye (#17785) 95 ap, a kígyó köpenye (#19135) 95
ap, a küzdelem köpenye (#20485) 95 ap, a gyõzelem kerek pajzsa (#20861)
274 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 470 ap, a tûz vassisakja
(#22226) 157 ap, a tûz fejpántja (#22255) 54 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 118 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 142 ap, az enyészet amulettje
(#23245) 54 ap, a villám könnyû láncinge (#23531) 244 ap, a méreg sisakja
(#24025) 63 ap, a méreg görbekardja (#24266) 157 ap, a méreg barbár lándzsája
(#24281) 157 ap, a regenerálódás köntöse (#24550) 54 ap, a szalamandra
utazóköpenye (#25886) 138 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 142 ap,
a szalamandra csatos öve (#25916) 138 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231)
244 ap, a yeti csatos öve (#26366) 138 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667)
324 ap, a sav bõr mellvértje (#26696) 228 ap, a sav márványgyûrûje (#26876)
142 ap, a sav hosszú íja (#26922) 287 ap, az elektromosság vándorcsizmája
(#27221) 142 ap, a bûz nyílpuskája (#29185) 81 ap. Veszel 1 kötelet 18
aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
sza 12 2 1 |
2 db 12 tárgy átadása 1. szolgának |
Visszamész a barlangodba. Szolgádnak ajándékozol 2 harci fejszét. Nohnetár
morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
h 14 23 25 |
14. tárgy használata |
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent
a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Sikeresen legyártottál 1 piros színû
italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez hõsiesség itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
h 52 |
52. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
h 52 |
52. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
h 52 |
52. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kno 1 6 |
1. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kf |
bekészíted a 0. tárgyat |
Nem vettél le semmilyen tárgyat LE paranccsal (vigyázz, az üres KF nem mûködik,
ha az utolsó LE óta táboroztál!). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
(5. kaland:) Felkeresed a boltot, és azt mondod, hogy elvállalod a feladatot.
Részletes eligazítást kapsz, megtudod, hogy a tolvaj a Szállítók fõnöke
volt. Ez kicsit furcsa, hiszen neki mi szüksége lenne arra, hogy lopjon?
A boltos elmondja, hogy a molitár háj bizony nagyon értékes, és nehéz hozzájutni!
A feladat nehézségére hivatkozva, felalkudod a díjazást 140 aranyra. Az
akció elsõ lépése - észrevétlenül megközelíteni a Szállítók fõnökének barlangját!
[Lopakodás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Türelem rózsát terem - de legalábbis aki türelmes, az nem bukik le. Határtalan
óvatossággal, araszról araszra közelíted meg a jól õrzött barlangot, és
egy észrevétlen pillanatban besurransz a bejáraton. Most, hogy átjutottál
az ellenõrzõ ponton, nincs más dolgod, mint álcázni magadat, nehogy valaki
kérdezõsködni kezdjen!
[Álcázás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bekened magad porral, felöltesz néhány szakadt rongyot, amit odabent találsz
- az álca tökéletes lesz! Valóban, rád sem néznek azok a Szállítók, akik
mellett elmész. Vajon most merre?
[IQ próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres]
Körülnézel, tájékozódsz egy kicsit, és máris tudod, merre indulj. A raktárat
szerencsére senki sem õrzi, viszont be van zárva! Elõ a zárnyitó készletet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Ez nem volt egy nehéz feladat! Felemelve a milgandot, körülnézel odabent.
Egy hatalmas zsák, tele molitár hájakkal! Örülsz, ha ezt ki tudod cipelni,
nemhogy még törjél-zúzzál! Húh, milyen nehéznek tûnik...
[Erõ próba 12-es
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nyögéssel ugyan, de fel tudod emelni, és a hátadra veszed a zsákot.
Egy Szállító, hátán egy zsákkal - ugyan kinek tûnne fel? Baj nélkül kijutsz,
de azért alaposan megizzadsz, amíg visszajutsz a boltoshoz. Az elégedetten
dörzsöli a tenyerét, miután megszámolta a hájakat. Aztán feléd fordul.
- Hé, ugye alaposan darabokra törtél mindent? - tudod, hogy a boltos
nagy zsivány, ha azt mondod, nem, még a végén nem fizet! Így hát buzgón
bólogatsz.
- Persze, darabokra törtem mindent, még néhány Szállítót is
karomélre hánytam! - a boltos gyanakodva néz rád, de aztán biccent - végül
is megkapta, amit akart! Leszurkolja a 140 aranyat, de amikor a molitár
hájakat említed, csodálkozva néz rád. Rövid vita után felmerül a tetlegesség
és a molitár hájak elégésének lehetõsége, mire a boltos morogva ugyan,
de végül átad három darabot. Minek bosszankodj? Inkább fogod, és jóízûen
belapátolod a boltos vacsoráját, mire õ elzöldül a méregtõl. (+20% jóllakottság.)
Nevetve távozol.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(9. kaland:) Nem gond, ezt az apróságot bármikor, bárkinek megtennéd. Irány
a csatorna! Indulás elõtt egy kicsit azért elgondolkozol a dolgon, és úgy
találod, hogy szükséged lesz egy kötélre.
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötél végére egy jó kis hurkot készítesz. Ezzel fogod elkapni majd a kicsit.
Az akadémiás fickó szerencsére útbaigazított, merre találsz vérfarkast.
Ezen a szinten ugyanis nem túl gyakori lény, így kicsit munkás lesz megtalálni.
Alaposan megvizsgálod a talajt.
[Nyomkeresés próba 8-as küszöbre: sikeres]
Aha, tényleg járt erre valami farkaszerû lény. Vért nem látsz, de attól
még lehetett vérfarkas. Követed a nyomokat. Vagy egy órát bolyongsz - egyik
szemed folyamatosan a nyomon -, amikor vicsorgást hallasz. Egy vérfarkasfészek!
Az anyának nem vagy szimpatikus. Ellenfeled egy vérfarkas (#94).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** A vérfarkas máris elõtted terem! Megrohamozod a vérfarkast.
Kemotox a vérfarkas irányába megy. A vérfarkas rád támad. Acsarogva harapni
próbál fogával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. A
vérfarkast próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél).
Megérzi illatodat
(2 sebzés). Kemotox a vérfarkast támadja. A vérfarkas
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A vérfarkas rád támad. Harapni próbál fogával.
(16 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Támadod a vérfarkast. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17
ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(2 sebzés). Kemotox a vérfarkast
támadja. A vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(1 sebzés).
Kemotox a vérfarkast támadja. A vérfarkas regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A vérfarkas téged támad. Megpróbál megmarni fogával.
(21
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(15
ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(2 sebzés). Kemotox a vérfarkast
támadja. A vérfarkas regenerálódik.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 4/0.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+68 életpont.)
[82 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
[Harci törpe torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek
szintjét. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított
szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy quwarg
katona (#69).
*** 1. KÖR *** A quwarg katona feléd rohan. Kemotox megközelíti a quwarg
katonát. Megközelíted a quwarg katonát. A quwarg katona rád támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Lesújt rád bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kemotox a
quwarg katonát támadja. A quwarg katonát próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(14 ép-t
sebeztél). Illatozol
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Csáprágójával mar.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. A
quwarg katonát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Illatozol
(3
sebzés). A quwarg katona halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 6/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 2%. Kemotox eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+18 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
[Harci törpe torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik
a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog
be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége
vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan
valamiféle fészket/tanyát alkotva.
(265. kaland, összköltsége 30 TVP.)
[A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Egy szûk oldaljáratot
találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik.
Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém irányába mozogsz. A kronorém feléd rohan. Kemotox
elindul a kronorém felé. Támadod a kronorémet. Gyalogos lándzsát forgatva
támadsz. Fürgén elhajolt. Meglengetve az ében tündekardot, próbálsz lesújtani.
Nem találtál. Csonttõrt forgatva támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(5 sebzés). A kronorém téged támad. Lesújt rád jobb csápjával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-2 TVP) Tekergetve suhint
bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-2 TVP).
Kemotox a kronorémet támadja.
*** 2. KÖR *** A kronorém rád támad. Odacsap neked jobb csápjával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-2 TVP) Lesújt rád bal
csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kronózott! (-2 TVP). Támadod
a kronorémet. Gyalogos lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(12
ép-t sebeztél). Ében tündekarddal támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Csonttõrrel
támadsz.
(2 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(7 sebzés). Kemotox a kronorémet
támadja.
*** 3. KÖR *** A kronorém téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Meglóbálva zúz bal csápjával. Ez mellément.
A kronorémet próbálod megsebezni. Gyalogos lándzsával támadsz.
(11 ép-t
sebeztél). Ében tündekardot forgatva támadsz.
(8 ép-t sebeztél). Meglengetve
a csonttõrt, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(6
sebzés). A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 5/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak is jut 1%. Ez nem lehet igaz! Egy igazi
felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy kerek korsó!
[ld. enc.] [ld.
enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+15 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
bb 1 4 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Alig lépsz be a boltba,
a tulaj máris melletted terem, és mézesmázas hangon megszólít:
- Kedves
barátom, örülök, hogy látlak. Mindig kellemes egy ilyen hozzám hasonlóan
jóravaló és becsületes galetkivel beszélgetni, mint amilyen Te vagy. Látom,
most csak nézelõdsz, de sebaj, majd vásárolsz legközelebb. Arra gondoltam,
hogy biztosan szívesen keresnél pár száz aranyat, akkor könnyebben tudnál
vásárolni. Egy igen kényes ügyet bíznék rád, természetesen teljesen törvényes
az egész. Egy megszorult úriember néhány családi ékszerét szeretné eladni,
de nem akarja, hogy a boltban lássák, és azt sem szeretné, ha én mennék
oda. Attól fél, hogy valami hazug pletyka terjed el az anyagi helyzetérõl.
Annyi lenne a dolgod, hogy megveszed a fickótól az ékszert és elhozod nekem.
Én 800 aranyat fizetek értük. Te annyit keresel bolton, amennyivel olcsóbban
meg tudod venni a fickótól.
(1. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
m 1 13 8140 1112 1322 2111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,13) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 140) A legközelebbi feladat megoldásánál 140 lesz a válaszod.
(M 1,12) Észak felé mozogsz. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak
jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy
próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza
kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt
egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ilikiral városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 71 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Uvar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 51 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 85 százas lépés után érkezett meg Ilikiral városába. Este a
paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Uvar érintése nélkül. Rájött,
hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza?
(max. 5-öt tévedhetsz)
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan
közlöd a megoldást. [140] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát!
(+20% lélekenergia.)
(M 1,11) Merre tovább? Északra! Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz,
hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod,
hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém feléd mozog. Kemotox megközelíti a kronorémet.
Megközelíted a kronorémet. A kronorém rád veti magát. Körbe-körbe forgatva
üt jobb csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Kemotox a kronorémet támadja. Megtámadod a kronorémet.
Gyalogos lándzsával támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(8 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden.
(4 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(7 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kronorém rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-2 TVP). Ostorként csattant
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Ah, kronofúzió
(-2 TVP). Megtámadod a kronorémet. Gyalogos lándzsával támadsz.
(5 ép-t
sebeztél). Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte.
Csonttõrt forgatva támadsz.
(4 ép-t sebeztél). Illatozol
(5 sebzés). A
kronorém kileheli lelkét.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 3/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
is jut 1%.
(M 1,10) A négy égtáj közül északot választod. A földön heverõ mocsok, a
rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém máris elõtted terem! Megindulsz a kronorém felé.
Már ott is vagy! Kemotox a kronorém irányába megy. A kronorém rád támad.
Tekergetve suhint jobb csápjával. Elkerülted. Ostorként csattant bal
csápjával. El sem talált, haha. A kronorémet próbálod megsebezni. Gyalogos
lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t sebeztél). Ében
tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(3 ép-t sebeztél). Csonttõrrel
támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Illatozol
(5 sebzés). Kemotox a kronorémet
támadja.
*** 2. KÖR *** A kronorém rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Kronózott! (-1 TVP). Támadod a kronorémet. Gyalogos lándzsával
lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(7 ép-t sebeztél). Csonttõrt forgatva támadsz.
(5 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(5 sebzés). Kemotox a kronorémet támadja. A kronorém holtan
terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 6/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+33%). Szolgáidnak is jut 1%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ.
(M 2,10) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 2,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és
egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy
agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar irányába mozogsz.
A nedonkutya Kemotox irányába megy. Kemotox a nedonkutya felé mozog.
Támadod az ichinedart. Gyalogos lándzsát forgatva támadsz.
(14 ép-t sebeztél).
Meglengetve az ében tündekardot, próbálsz lesújtani.
(9 ép-t sebeztél).
Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). Csodás
illatod hatással van rá
(6 sebzés). Az ichinedar hörögve elterül. A nedonkutya
és Kemotox egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya és Kemotox egymással
harcolnak. Kemotox holtan terül el. Megtámadod a nedonkutyát. Gyalogos
lándzsával lesújtasz.
(4 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal lesújtasz.
(1
ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t
sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(5 sebzés).
*** 3. KÖR *** A nedonkutya rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a nedonkutyát. Gyalogos lándzsát
forgatva támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal lesújtasz.
(6 ép-t
sebeztél). Csonttõrt forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(5 sebzés).
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A nedonkutya
8 sebzést
kap. Gyógyulsz 8 életpontot. (-5 vp.) A nedonkutya holtan terül el.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 9/27.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 2,10) Irány dél! Üres szobába érkezel.
(M 3,10) Kelet felé mozogsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 4,10) Tovább keletre! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,10) A négy égtáj közül keletet választod. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Nyomasztó
csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát
látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén állva
gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája!
(teljesen meggyógyultál.)
(M 5,8) A folyosó északra tart. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz,
benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni,
aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét.
Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden.
(kaptál 20 TVP-t.)
(M 5,7) A folyosó északra vezet. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
nohnetár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
10 aranyat.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
m 1411 4111 2222 2334 4423 3223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Északra mész tovább. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 4,6) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Kellemetlen bûz üti
meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
agyroppantás. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya közelebb jön, hogy
támadhasson. Megindulsz a nedonkutya felé. Már ott is vagy! Kemotox a
nedonkutya felé mozog. A nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál
fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a nedonkutyát.
Meglengetve a gyalogos lándzsát, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Ében
tündekarddal lesújtasz.
(2 ép-t sebeztél). Csonttõrrel támadsz.
(1 ép-t
sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(4 sebzés). Kemotox a nedonkutyát
támadja.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. A nedonkutya rád veti magát. Megpróbál megmarni
fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kemotox a nedonkutyát támadja.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy parancs
varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A nedonkutya téged támad. Megpróbál
megmarni fogával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kemotox a nedonkutyát
támadja.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. A nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával.
(13 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre
zuhan. Kemotox csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kemotox: 27/0.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 5,6-es mezõn vagy.
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 5,8) Dél felé mész az útvesztõben. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt
látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad
ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök
kegyét. Magad mögött hagyod a trónt.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,9) A következõ terem délre van, így arra mész. Nyomasztó csend telepedik
rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög
minden csúcsában egy-egy gyertya. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 5,10) A délre vezetõ folyosót követed. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
v 146 8 11 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
v 146 11 11 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra.
Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik
által lakott barlangokat keresve. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz
az esetleges csapdákra. Nicsak, egy pöcök, majdnem megrúgtad! Kikerülöd
a csapdát.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. Tárgyai: a káosz lordjának nyílpuskája, a szakács
üstje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a
remete márványgyûrûje, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst
pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott
nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca, a tökéletesség fekete
csizmája, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje, az entek karikaszimbóluma,
az energia csepp fülbevalója, a hatalom rubinja, a regenerálódás malachitgyûrûje.
Zsebre raksz 43 aranyat. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes,
hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 418 sebzést
okoztál, és 173 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
201 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás
testû, macskaszerû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 43. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 0.30 |
[2] IQ: |
5 / 2.20 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 0.65 |
[4] egészség: |
7 / 4.28 |
[5] mágia: |
8 / 1.85 |
[6] gyorsaság: |
6 / 0.73 |
[9] Méret/ép: |
71 (79) / 32 |
Min. méret: |
64 |
Barlangméret: |
74 |
|
|
Varázspont: |
86 / 41 |
Képességpont: |
17 / 8% |
Hõsi pont: |
29 (1) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
21% |
Galetki erõ: |
236 / 166 |
Hírnév : |
8 |
Jóllakottság: |
161% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (0) |
Torzsz. csaták: |
156 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
116 (5) |
Leölt torzszülött: |
157 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
51 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (11)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as ékszerészetet. 2.) Ölj öt harci törpét.
[számláló: 4] 3.) Hajtsd végre a 45-ös Klánkalandot (KK 45)! (összesen
20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
8 (10) / 3.80 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0 |
[25] illat: |
6 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 (7) / 3.72 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.28 |
[48] mászás: |
5 (7) / 0.92 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 0.51 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.10 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.20 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 0.73 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 2.35 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0.93 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.17 |
[62] lopás: |
9 (11) / 3.67 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.43 |
[65] álcázás: |
3 / 0.16 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 2.19 |
[68] zene: |
4 / 0.21 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 1.69 |
|
|
gyalogos lándzsa |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 0.62 |
|
|
ében tündekard |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 0.54 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 0.48 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.88 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kemotox, a nohnetár |
24/24 |
99% |
95% |
3 / 2.30 |
harcol |
lélekenergia rész |
5% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
p |
ism 2 |
vd |
|
2. Makró |
h 14 23 25 |
h 52 |
h 52 |
h 52 |
|
3. Makró |
vg 5702 207 1 |
vg 2367 23366 1 |
vg 2367 129 1 |
vg 2367 136 1 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #109. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #113. Prioritás: 100. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #84. Prioritás: 100. |
4: tûzlehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 100. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 100. |
6: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 101. |
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #111. Prioritás: 100. |
8: Közelharc támadás ha ellf. 17. képessége 2 v. kevesebb. Prioritás:
50. |
11: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 102. |
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 101. |
13: tûzlehelet használata ha ellenfeled #67. Prioritás: 100. |
14: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #130. Prioritás: 101. |
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #130. Prioritás: 100. |
9: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
200, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél
van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 6 20;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 6 3 5 4 1;
PSZ 66 48 46 47 62 59;
BA 77 145 154;
L 50 1 2;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #9 (4. épület), #10 (7. épület),
#20 (9. épület), #52 (20. épület), #250 (42. forduló), #218 (38. forduló),
#463 (38. forduló), #228 (39. forduló), #265 (43. forduló), #213 (40.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 az ügyesség köpenye (#2485) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 ében láncing
(#134) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a
túlélés karikaszimbóluma (#21461) |
|
420 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elefánt karikaszimbóluma
(#16511) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 drágakõ (#2) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja
(#400) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kerek korsó (#520)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a teknõs görbekardja (#25616) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
|
1 ében nyílpuska
(#133) |
* |
2 ében tündekard (#132) |
* |
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 harci fejsze
(#12) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 arany gyógyital (#101) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33)
|
|
2 elonotichlan (#31) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
2 mézfû (#29) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
6 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csonttõr
#1301 (1).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 155 arany (#1), 1 kötél (#128),
3 molitár háj (#165), 1 kerek korsó (#520), 1 drágakõ (#2).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 1 üvegcse
(#14), 2 harci fejsze (#12), 1 sötét mák (#23).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (373. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörû, a mélybordótól
skarlátvörösig terjedõ színben ragyogó rubin mágikus erõvel rendelkezik:
nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent
akár olyan mértékû csapásoknak is, mint amilyen pl. az Ellenség közvetlen
támadása. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az
örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis
a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belõle mintát venni, vele kémiai
kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megõrzi pompáját.
Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is,
mennyi lehet belõle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában egy
õsi vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült
a egy másik istennel való harc során. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni,
tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen
értékû drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tõle.
A rubin
spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad).
Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit
meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha
kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet.
Ha többet akarsz a rubinról megtudni, próbáld AZonosítani!
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.
VÉRFARKAS (94. LÉNY) Hatalmas testû, vérszomjas fenevad, amelynek harapása
likantrópiát (vérfarkassá változást) okoz. Ez persze a galetkiket, akik
maguk is az alakváltás mesterei, hidegen hagyja, hiszen természetüknél
fogva immúnisak rá. (Táplálék: piromádok számára.)
KEREK KORSÓ (520. TÁRGY) Egy igényes, szépen faragott, jó nagy, kerek
korsó! Hát ebbõl biztos nem inni szoktak! De akkor vajon mit? Az biztos,
hogy nem galetki keze munkája, de akkor vajon honnan származhat? Csak nem
a felszínrõl? Na majd a remete megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 520 parancsot!)
FELSZÍNI VARÁZSTÁRGYAK Megtaláltad hát életed elsõ olyan tárgyát, mely
nyilvánvalóan a régi korokból, a felszíni idõkbõl származik! De vajon mihez
kezdj vele? Használni biztos, hogy semmire nem tudod, nem értesz te az
ilyen csecsebecsékhez. Talán a remete segíthet! Add ki a BE 20 3 {tárgy
száma} parancsot, hogy kikérd a remete véleményét!
Mostantól kutathatsz
direkt felszíni varázstárgyak után. Ehhez a FTK parancsot kell kiadnod.
Paraméterekben határozhatod meg, hogy milyen módon szeretnél kutatni. Vigyázz,
egy fordulóban mindegyik módszer csak egyszer használható! Ha egy fordulóban
többféle módon is kutatni szeretnél, azt nem csak több FTK paranccsal,
hanem egyetlen, több paraméteres FTK paranccsal is megteheted. Egy fordulóban
az elsõ kutatás 20, a második 25, a harmadik 30, a negyedik pedig 35 tevékenységpontot
emészt fel. Mivel a felszíni tárgyak után való kutatás saját mohó érdekeidet
szolgálja, és ezért nem túl hõsies cselekedet, ezen kutatások során NEM
HASZNÁLHATSZ FEL hõsiesség pontot!
FTK 1 - torzszülött vadászat: Kinézel
magadnak egy szimpatikus torzszülöttet, akirõl úgy gyanítod, hogy felszíni
varázstárgyat rejtegethet. Ha sikerül legyõzzed, van rá minimális esélyed,
hogy tényleg találsz nála ilyen varázstárgyat.
FTK 2 - árnyékcsata: A
gonoszabb lelkületû egyének módszere, hasonló a torzszülött vadászathoz,
de itt egy másik galetki ellen küzdesz. Természetesen csak ájulásig tart
a csata, de ha te gyõzöl, nagyobb eséllyel találsz felszíni varázstárgyat
nála, mint a torzszülött vadászat esetén.
FTK 3 - asztrális kutatás: A
pszionikában jártas galetkik módszere az asztráltérben való kutakodás.
Lényegesen nehezebb módszer az elõzõ kettõnél, de a siker is biztosabb.
FTK 4 - a próbamester: Egy elhagyatott tó partján él a próbamester! Senki
nem tudja, honnan szerzi be felszíni tárgyait, de az biztos, hogy van neki
bõségesen! Aki megfelel a mester által kiagyalt rafinált próbákon, biztosan
kap egy felszíni varázstárgyat tõle.
Vigyázz, bizonyos felszíni varázstárgyak
csakis a próbamestertõl szerezhetõek meg! Léteznek persze olyan felszíni
varázstárgyak is, melyekre csakis torzszülött vadászat, árnyékcsata, vagy
asztrális kutatás közben találhatsz rá. Érdemes tehát mind a négyféle módszert
használni a felszíni tárgykutatások során!
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (400. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre
a meseszép drágakõre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik
meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel
rendelkezik, és ezt az erõt olyan õsi, szent forrásból nyeri, amely talán
még az Ellenség számára is sérthetetlen. Egyesek szerint egy õsi istenség
könnyei, amikor az általa alkotott faj végsõ pusztulását látta Ghallán,
és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt spec.
ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete
apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon.
Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség
pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet (ez a hatás az
Örökkévalóság Rubinjáéval nem adódik össze, ha esetleg véletlenül sikerülne
mindkettõbõl szerezni). Ha többet akarsz a gyémántról megtudni, próbáld
AZonosítani!
ARANY GYÓGYITAL (101. TÁRGY) A tökéletes gyógyító folyadék potenciálját
azonban csak az igazán nagyhatalmú galetkik tudják kihasználni, egy sárkányúr
és egy démonherceggel való csata közti szünetben hörpintik be általában.
Igen, jól tippeltél, az arany gyógyital az összes hiányzó életpontodat
visszaadja, 10 TVP árán.