Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:50' EZ A 575. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 576. játékheted kezdete: jan. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5622 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ek 273 9 415 | t. energia kisütése: 273 9 415 |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
kf 1320 2 | kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 200 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [191,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [190,105] A bozótost ritka erdő váltja fel.
fku 150 | felt. kutatás 150 |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23250 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [186,105] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 48 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
kb 2 6 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Még mindig a városban vagy.
ve 176 20 | megveszed a 176. tárgyat 20 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
A MÁGIA SZERETETE (393. TUDATI KÉPESSÉG) Ennek a képességnek a segítségével, különösebb fizikai energiák elpazarlása nélkül megy végbe a varázslatok létrehozása. Magyarán, a V, P és VV parancs a TVP mennyiséget befejleszti az egyik tulajdonságba. Ez egy ősi, Chara-din idejéből származó technika. Már csak az egy és egyetlen isten ismeri ezt a formulát, nem csoda, hogy a Káosz Lordjai közös tudat fedezte fel elsőként. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY) Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó. És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség. |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
Erő: | 37 (40) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 35 (40) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 506 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 40 (51) | Életpont: | 454/334 | Jellem: | gonosz (178) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 591/19 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 21/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/4 | ökölvívás: | 17/16 | szúrófegyverek: | 1/28 |
vágófegyverek: | 25/46 | ütőfegyverek: | 31/57 (+8%) | lőfegyverek: | 28/82 (+2%) |
dobófegyverek: | 9/40 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/83 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 79/21 (+8%) | 3. lopás: | 3/71 |
4. mászás: | 7/18 | 5. csapdakészítés: | 24/16 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/50 |
7. gyógyítás: | 76/37 | 8. titkosírás: | 5/55 | 9. felderítés: | 32/77 (+500%) |
10. szörnyidomítás: | 12/10 (+150%) | 11. teológia: | 49/65 (+3%) | 12. taumaturgia: | 59/88 (+22%) |
13. versengés: | 10/38 | 14. harcművészetek: | 7/20 | 15. zene: | 29/36 |
16. szörnyismeret: | 21/74 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 14/42 |
19. bányászat: | 30/75 | 20. úszás: | 8/95 | 21. főzés: | 2/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Jo-Lee a Mágus (#4821) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), gnóm (#6), elf (#2) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | sötét halál (#45) | >> | 22. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 6 | spiritusz (#170) | 6 | tüske (#22) | |||
7 | vashegyű nyíl (#176) | 82 | víz (#27) | 2 | xirnox szív (#213) |