Karakterszám: |
4764 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
22 |
Játékhét: |
25 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
175 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. feb. 11. 9h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. feb. 14. |
|
E-mail!
JESUS SAVES KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Angyal, egy hosszú, fekete hajú, nagyméretû,
erõs izomzatú, galetki férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai:
a harcos fejpántja, ezüst nyaklánc, szivárvány karkötõ, csepp fülbevaló,
szimbólum, amulett, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a káosz harmadik
köpenye, a káosz szürke pikkelyvértje, a regenerálódás csepp fülbevalója.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Angyalt, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma
közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10%
jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a varázskõ.
[ld.
enc.]
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan,
zárkózott, ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Halhatatlanok
klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: vándorcsizma,
a pankrátor bronzöve, a harcos vassisakja, bronzmedál, a harcos kõamulettje,
szivárvány karkötõ, az energia ónix karkötõje, ében nyílpuska, a sólyom
csepp fülbevalója, ében láncing, a regenerálódás karikaszimbóluma, a harcos
utazóköpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy
milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+9% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az ében
láncing.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Jackal a Lopakodó kiadott egy tk 50 4764 3518 0 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 6710.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi.
(hírneve 5235.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 18.* Lord of Darkness csatában legyõzte Crywolt.
*jan. 21.* Lord
of Darkness és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Lord of Darkness
gyõzött.
*jan. 21.* Zsebibaba Baby csatában legyõzte Rax Dzakart.
*jan.
25.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Kallias Aldenor da Siron felett.
*jan. 25.* PS. teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott.
*jan.
28.* Avvocato Terrasini szívósság tulajdonsága 27 lett, elsõként a szinten.
*jan. 28.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 27 lett, elsõként
a szinten.
*jan. 28.* Lord of Darkness gyõzelmet aratott Thor a Káosz
Papja felett.
*jan. 31.* Lord of Darkness csatában legyõzte Dr. Kaszás
a Sírkövest.
*jan. 31.* PS. rangja a Bárdok Klánjában "pacifista" lett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 29.* Maximilian Ûbertáp és Kyrian D'amar megküzdöttek egymással,
és Maximilian Ûbertáp gyõzött.
*jan. 30.* Shackallor és Lexandro d'Arquebus
pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen.
*jan. 30.* Gondol-Kodót
majdnem felfalta egy sziklaóriás sámán.
*jan. 30.* Fire Raptor gyõzelmet
aratott Babe Bwe felett.
*feb. 1.* Garabonciás és Nyafogó Nefelejcs pszi
párbajt vívtak. Garabonciás került ki gyõztesen.
*feb. 1.* Fortian és
Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*feb. 5.* Csendes
Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett.
*feb. 6.*
Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*feb. 6.* Shackallor és Xenomorf pszi párbajt vívtak. Shackallor került
ki gyõztesen.
*feb. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Gondol-Kodó felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
h 8 1 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 190.]
be 20 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy
renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze
magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy
csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek
meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit
a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik
ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok
össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet
esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a
mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent
gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván.
(50. kaland, összesen
40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 185.]
tk 50 8925 3518 |
50. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád Jackal a Lopakodó, Tigrisszemû Veronel.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok
a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz
a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Tigrisszemû Veronel ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a
sor.
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: sikeres] Tigrisszemû Veronel
vezet benneteket. Idõnként meg-megáll, apró, számotokra észrevehetetlen
jeleket vizsgál meg, majd bólint, és int, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak
csendre int. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon
bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban
egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor
semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni,
le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
Tigrisszemû Veronel ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a
sor.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] Tigrisszemû Veronel hangtalanul
lecsusszan a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva
figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az
õrszem eltûnik, és Tigrisszemû Veronel int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ
õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. kõzúzót a parittyával, és lõsz.
(1 ép-t sebzõdött.)
A 2. kõzúzó megközelíti Tigrisszemû Veronelt. Jackal a Lopakodó az 1. kõzúzót
rohamozza. Az 1. kõzúzó Jackal a Lopakodó irányába megy. Tigrisszemû Veronel
a 2. kõzúzó felé mozog. A 2. kõzúzó és Tigrisszemû Veronel egymással harcolnak.
Jackal a Lopakodó és az 1. kõzúzó egymással harcolnak. Jackal a Lopakodó
megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megközelíted az 1. kõzúzót. Jackal a Lopakodó az 1. kõzúzót
támadja. Az 1. kõzúzó holtan terül el. A 2. kõzúzó és Tigrisszemû Veronel
egymással harcolnak. Tigrisszemû Veronel megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Tigrisszemû Veronel mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy jégcsóvát. A 2. kõzúzó ellenállt a varázslatnak. Jackal a Lopakodó
a 2. kõzúzót támadja. A 2. kõzúzó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 1 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill.
szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 51/1, Tigrisszemû
Veronel: 22/1.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+21%).
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést,
neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Tigrisszemû Veronel ellõ egy jégpajzs varázslatot. Az 1.
elementál fattyat próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (Õ meg sem rezzent.) Jackal a Lopakodó
és a 2. elementál fatty egymással harcolnak. Az 1. elementál fatty rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(9 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty Tigrisszemû Veronelt támadja.
*** 2. KÖR *** Jackal a Lopakodó és a 2. elementál fatty egymással harcolnak.
A 2. elementál fatty kileheli lelkét. Az 1. elementál fattyat próbálod
megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(Ellenállt a támadásnak.) Tigrisszemû Veronel és a 3. elementál fatty egymással
harcolnak. A 3. elementál fatty kileheli lelkét. Az 1. elementál fatty
rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Tigrisszemû Veronel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy jégcsóva. Az 1. elementál fatty ellenállt a varázslatnak. Megtámadod
az 1. elementál fattyat. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (A támadásnak nincs
hatása.) Jackal a Lopakodó az 1. elementál fattyat támadja. Az 1. elementál
fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Jackal a Lopakodó az 1. elementál fattyat támadja. Az 1.
elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 71/10,
Tigrisszemû Veronel: 34/7.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Jackal a Lopakodó a következõt
kapja: egy drágakõ. Tigrisszemû Veronel része a kincsbõl: egy drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+18 életpont.)
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba.
A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat.
Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór
felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd,
maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és
egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. vermon teknõst lövöd.
(2 lövéstõl
2 ép-t sebzõdött.) A renegát mágustanonc elõhív egy tûzfal varázslatot.
Jackal a Lopakodó megközelíti az 1. vermon teknõst. Tigrisszemû Veronel
a 2. vermon teknõs irányába megy. A zombi feléd rohan. Az 1. vermon teknõs
Jackal a Lopakodó felé mozog. A 2. vermon teknõs elindul Tigrisszemû Veronel
felé. Jackal a Lopakodó és az 1. vermon teknõs egymással harcolnak. Az
1. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. Tigrisszemû Veronel
és a 2. vermon teknõs egymással harcolnak. A zombi téged támad. Lecsap
rád jobb karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Tigrisszemû Veronel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás. A 2. vermon teknõs
5 sebzést kap. Tigrisszemû Veronel gyógyul
5 ép-t. A 2. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. A renegát
mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. (-12 minden
tulajdonságodra) Jackal a Lopakodó a renegát mágustanonc irányába megy.
Jackal a Lopakodó
sebzõdik 12 ép-t a tûzfaltól. Támadod a zombit. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(16
ép-t sebeztél). Jackal a Lopakodó a renegát mágustanoncot támadja. A zombi
rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot.
Jackal a Lopakodó elkerülte a varázslatot. Tigrisszemû Veronel elindul
a renegát mágustanonc felé. Tigrisszemû Veronel
sebzõdik 18 ép-t a tûzfaltól.
Jackal a Lopakodó a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanonc
hörögve elterül. A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(13 ép-t sebeztél). A zombi halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jackal a Lopakodó: 78/12,
Tigrisszemû Veronel: 16/26.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami
2 arany. Jackal a Lopakodó része a kincsbõl: 2 arany. Tigrisszemû Veronel
a következõt kapja: 2 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.)
Tigrisszemû Veronel feltételes gyógyítást használ.
Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki.
Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve
ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e
valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette
pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két
fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok
egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan,
és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max.
varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
kno 26 6 |
26. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 129.]
k 345 223 |
kaland elvállalása |
(345. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. Nem talált. Az
élõ cseppkõ irányába mozogsz. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(9 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ
rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(14 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. Az egyetlen továbbvezetõ utat
egy lelakatolt vasrács zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet,
és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Egy
folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen dübörgést
hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ kõgolyó
gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az üregek
fölött.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz, és
az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy
döndüléssel csapódik a falnak mögötted. Micsoda õrült látvány tárul a
szemed elé! Három páternoszter kering körbe-körbe, különbözõ magasságokban.
Innen be tudsz szállni az elsõbe, annak a tetejérõl átugrani a második
aljára, annak a tetejérõl a harmadikra, és onnan pedig a magasan levõ párkányra,
amely továbbvezet.
[Ügyesség próba 6-os küszöbre: sikeres] Nem sokat
tétovázol, megkezded az ugrálást. Super Mariot megszégyenítõ ügyességgel
jutsz fel a párkányra. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a szalamandra
öve. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és
1 képességpont.
(223. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba
5-ös küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással
máris a lebegõ korongon termesz. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc
törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy árnymanó suhanc
(#18).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az árnymanó suhancot a parittyával, és lõsz.
(2
lövéstõl 16 ép-t sebzõdött.) Az árnymanó suhanc máris elõtted terem! Az
árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel támad. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Rövid tõrrel támadsz.
(11 ép-t
sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7 ép-t sebeztél).
Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. Nocsak, itt van valami: 19
arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont
és 50% lélekenergia. [45 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
m 2 4 4333 3332 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,4) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 1,4) A folyosó nyugatra visz. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített
ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled
meg a láda tartalmát: 4 drágakõ és egy malachit karkötõ.
(M 1,5) Dél felé mész az útvesztõben. Az oszlopok közül furcsa szellemalak
suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ghedar városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 47 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Veneza város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 65 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Ghedar városába. Este a paraszt
gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Veneza érintése nélkül. Rájött,
hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza?
(max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod
a megoldást.
[ld. enc.]
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,4) Kelet felé mész a labirintusban. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Jóllakottságod 168%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 68.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy
kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. A barlangfolyosó
fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel.
Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent
valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod
meg a fejed.
(307. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy
kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott,
ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Halhatatlanok klánjának
alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: vándorcsizma,
a pankrátor bronzöve, a harcos vassisakja, bronzmedál, a harcos kõamulettje,
szivárvány karkötõ, az energia ónix karkötõje, ében nyílpuska, a sólyom
csepp fülbevalója, ében láncing, a regenerálódás karikaszimbóluma, a harcos
utazóköpenye. Sylamor Si Sikvat mosolyogva tessékel beljebb, és leültök
a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed
az ételt, amit hoztál, míg Sylamor Si Sikvat finomságai már a földre terített
takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas
beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség?
Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik,
mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Sylamor Si Sikvat által meséltekbõl, megtudod, mi az a bajnokok itala.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást
keresve. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége,
mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen
mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem
közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz.
Elég félelmetes!
(212. kaland, összköltsége 30 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot
látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges
választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
63.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Útközben más, portyára induló
galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet. Találtál egy alkalmas
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Arma Gedeon, egy vörösbõrû, hegyes fülû,
bûzfelhõvel körülvett, kopasz, ördögszarvú férfi. Tárgyai: könnyû pikkelyvért,
az egyensúly gyûrûje, kék köpeny, kristályamulett, a bûz sisakja, szivárvány
karkötõ, pókcsatos öv, suhanó csizma, a ragadozó kerek pajzsa. Máris otthonosan
érzed magad vendéglátód barlangjában. Arma Gedeon mosolyogva hellyel kínál,
majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve!
Máris falatozni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi
régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve
dicsekedtek sikereitekrõl. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást,
és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Arma Gedeon által
meséltekbõl, megtudod, mi az a pókcsatos öv.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Archbishop Lazarus, egy jóképû, intelligens, izzó, vörösszemû,
kékhajú, kecskeszakállas férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja.
Tárgyai: pókcsatos öv, sisak, zöld köntös. A kölcsönös üdvözlések után
kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a
padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni:
máris enni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint
érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról
is szó esik. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
winropu
moha ! Leszedsz 1 adagot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Kallias Aldenor da Siron, egy tüskésbõrû, erõszakos, szakadt
ruházatú kereskedõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú
tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, fekete csizma,
csontamulett, khaldoran öv, a szakács üstje, a füvész köpenye, a titán
vassisakja. Kallias Aldenor da Siron mosolyogva tessékel beljebb, és leültök
a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed
az ételt, amit hoztál, míg Kallias Aldenor da Siron finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben beszélgettek
mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait,
a galetki faj jövõjét. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kallias Aldenor da Siron által
meséltekbõl, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
pv 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 33.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Apró üveggyöngyökre
bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen
jelentõs! (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van
omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen
hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni,
ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed.
(347. kaland, összköltsége
20 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes
vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled
egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a protolisk lárvát. Nem talált. A protolisk
lárva odajön hozzád. A protolisk lárva rád támad. Kitátja száját, és mérges
gázt lehel rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád támad. A protolisk lárva mérgezõ
gázt fúj rád.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és
gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(14
ép-t sebeztél). A protolisk lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+1
õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 136 sebzést okoztál,
és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
188 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Jesus Saves, egy halhatatlan, angyal férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 22.
fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 0.55 |
[2] IQ: |
6 / 0.95 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.40 |
[4] egészség: |
4 (8) / 3.89 |
[5] mágia: |
3 / 0.40 |
[6] gyorsaság: |
10 / 0.87 |
[9] Méret/ép: |
66 / 39 |
Min. méret: |
43 |
Barlangméret: |
66 |
|
|
Varázspont: |
26 / 25 |
Képességpont: |
10 / 17% |
Hõsi pont: |
16 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
149 / 143 |
Hírnév : |
281 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
93 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
60 (6) |
Leölt torzszülött: |
79 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (5)
Speciális képességeid:
+5 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz
le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 2.) Érj el 300-as hírnevet.
3.) Készítsd el a hatalom kék italát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
10 / 2.26 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
1 / 0 |
[26] lõfegyver: |
5 / 4.64 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.06 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.58 |
[48] mászás: |
4 / 3.77 |
[54] kereskedelem: |
6 / 4.28 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.08 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.26 |
[67] régészet: |
4 / 3.40 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.56 |
|
|
rövid
tõr |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.34 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[156] éhínség: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 10 |
pv 5 8 |
ism 5 |
p |
pv 5 3 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 50. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #5. Prioritás: 60. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #1. Prioritás: 60. |
4: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 70. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #20. Prioritás: 60. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #18. Prioritás: 60. |
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #48. Prioritás: 80. |
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #17. Prioritás: 80. |
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 20;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 5 3 8;
PSZ
48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #11 (4. épület), #16 (7. épület),
#20 (9. épület), #22 (1. épület), #307 (22. forduló), #478 (18. forduló),
#270 (19. forduló), #298 (14. forduló), #496 (14. forduló), #212 (22.
forduló), #344 (17. forduló), #347 (22. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a szalamandra öve (#25915) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 csontmaszk
(#1092) |
* |
1 a gepárd vándorcsizmája (#15521) |
* |
1 átlátszó köntös (#1152) |
*
|
1 bõr mellvért (#1046) |
Ékszerek, kincsek |
|
304 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
7 drágakõ (#2) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
* |
1 az egészség amulettje (#2995) |
|
1 malachit
karkötõ (#1241) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
|
1 sziklarepesz (#13) |
* |
1 parittya (#10) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
* |
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
10 winropu moha (#22) |
|
5 mitulen fû (#20)
|
|
5 csótányláb (#25) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
1 nordkristály (#146) |
|
3 õsi relikvia (#17) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARÁZSKÕ (210. TÁRGY) A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus
hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ.
Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni,
hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét
sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb
alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot
lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb
szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét
nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ
használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket
a boltok és az aukció nem vásárolja meg.
ÉBEN LÁNCING (134. TÁRGY) Az ében láncing a sötét tündék alkotása, egy
meglepõen könnyû, de ellenálló anyagból készült. Védettségedet 15%-kal
növeli, és különlegessége, hogy emellett nem csökkenti a gyorsaságodat!
LOGIKAI FELADVÁNYOK Az Õsök Csarnokában könnyebb-nehezebb logikai feladványokat
kapsz. A megfejtésükhöz az M parancsnak adj ki egy 8{megfejtés} paramétert,
mielõtt a rejtvényre lépnél. Pl. a csarnok 10,11-es mezõjén van egy rejtvény,
amelynek a megfejtése 135. Tehát a parancs:
M 9 11 8135 2
Azaz belépsz
a 9,11-es mezõn, beírod, hogy 135 lesz a megfejtés, és lépsz keletre, ahol
a rejtvény van. Ha nem tudod a megfejtést, 1 KNO árán, egy üres 8-as paranccsal
is átmehetsz a rejtvényen, de ennél jobban jársz, ha megfejted. Az alábbiakban
következzék néhány jótanács, ha valamelyik rejtvény túl nehéznek tûnne.
Elõször is, a legtöbb rejtvényben valamilyen ismeretlenek szerepelnek.
Pl. X orgling... vagy Y hordó bor. Nyilván ezek értékét kell megfejteni.
A megfelelõ matematikai képlettel persze ezek gyorsan megoldhatók, de mi
van, ha ezeket nem ismered? Akkor se ess kétségbe! Ezek az X és Y ismeretlenek
néhány próbálkozásból kitalálhatók. Pl. a rejtvény azt mondja, hogy két
hordó és három üveg az nyolc aranyért kelt el, de négy hordó és egy üveg
hatért, akkor ez a matematika nyelvére lefordítva, 2X+3Y=8 és 4X+Y=6. Ennek
a megfejtése nem túl nehéz még akkor sem, ha elkezded végigpróbálgatni
a lehetséges X és Y értékeket. (X=1 és Y=2 lesz.) A városba elinduló parasztól
szóló rejtvénynél nem kell ismerned a koszinusztételt, elég egyszerûen
elõvenni egy szögmérõt és egy vonalzót, lerajzolni a háromszöget és lemérni
a távolságot (vigyázz, a feladat beugrató, hiszen a háromszög szöge 180
fok mínusz amennyit a paraszt elfordult). A számsornál, ha nehéznek tûnik,
nézd meg a számok különbségét. Ha még mindig semmi, nézd a különbségek
különbségét. Elõbb-utóbb lesz valami összefüggés...
Egy tanács: ha sem
te, sem a szüleid nem tudnak a megfejtésben segíteni, fordulj a matektanárodhoz.
Ha neki sem megy a megoldás, akkor marad az üres 8-as...
BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY) Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó
folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára
készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli
az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik,
mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé
(berakhatod TV listába vagy a harci programodba).
PÓKCSATOS ÕV (173. TÁRGY) Amikor egy méreglehelettel rendelkezõ galetki
a kereskedésben egymás mellett látja a villámövet meg Xantin bõrövét, akkor
komolyan elgondolkozik, hogy vajon jól választott-e? A pókcsatos öv megpillantásakor
ez a kétség eloszlik. Az ezüstbõl megformált pók szemeit vörösre festették,
gonosz tekintete azt sugalja, hogy "Csatolj fel, és lehelj le mindenkit!".
Az öv kettõvel növeli a méreglehelet szakértelmedet.
A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY) Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült,
csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a
lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha
rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége
kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti
a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.