Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. febr. 2. 17h:28' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1833 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 841 1101 | használod az 1546. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 2. KP: hh 1100 2306 1133 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: hh 1269 745 1524 | használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 4. KP: vv 88 182 188 | elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 224 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 165 19 | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: hh 1098 1099 1097 | használod az 1098. tárgyat az 1099. tárgyat az 1097. tárgyat |
* 9. KP: bb 1205 1 0 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 10. KP: kf 441 1158 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1158. tárggyal |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
h 634 | használod a 634. tárgyat |
vv 185 25 25 | elmormolod a 185. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 7 21 3 | t. energia kisütése: 7 21 3 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Kudral ostorát ellenfeledre rohansz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 984 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal súrolod az elemi pulzátor egyik csápját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 255, gyógyulás: 45, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [252,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vastagbőrű mutak. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak jobb vállát. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Összetipor lábával. 87 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 457 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 477, gyógyulás: 62, összesen: -415 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az opati polip puha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az opati polip csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 196 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 212 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-12 támadás és védekezés a harc végéig.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre támadsz. Mágikus hentesbárddal többször kegyetlenül megütöd a vízdémon testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízdémon testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 3 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 332, gyógyulás: 25, összesen: -307 ÉP}
Meglengetve a mágikus hentesbárdot ellenfeledre ugrasz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Előremozdulva, a vérkeszeg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű és elég!) Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérkeszeg testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. Előremozdulva, a vérkeszeg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 halcsontot. 6 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 339, gyógyulás: 68, összesen: -271 ÉP}
h 1477 3 4 | használod az 1477. tárgyat |
251 | 252 | 253 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|
35 | |
|
|
[256,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.)
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Kudral ostorát a másikra támadsz. Kudral ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák fejét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal súrolod a pengekarú nitmák bal lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 259, gyógyulás: 52, összesen: -207 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a mágikus hentesbárdot a másikra rontasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a mágikus hentesbárdot a másikra támadsz. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízdémon fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Mágikus hentesbárddal megütöd a vízdémon ocsmány fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 3 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérkeszeg testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Mágikus hentesbárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérkeszeg testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 356, gyógyulás: 72, összesen: -284 ÉP}
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 475 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal megpöccinted a gothag döglidérc fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 11 047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 104, gyógyulás: 21, összesen: -83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudral ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó csáprágóját. Kritikus ütés! (8 támadással 1048 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágójával a quwarg lázhozó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 8 312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2456, sebződés: 91, gyógyulás: 9, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [253,39] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszantó apróság. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság karját. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Meglengetve a Kudral ostorát a másikra rohansz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság jobb oldalát. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-79 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Kudral ostorával többször eltalálod a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a bosszantó apróság bal vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-16 TVP).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner bo'adhun éjhozó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bosszantó apróság trófeát. 15 805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2861, sebződés: 397, gyógyulás: 82, összesen: -315 ÉP}
(Továbbmész...) [252,39] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg lázhozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó jobb karját. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Kudral ostorát a másikra rontasz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó jobb karját. (8 támadással 825 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a quwarg lázhozó testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a quwarg lázhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 101, gyógyulás: 11, összesen: -90 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (50 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Kudral ostorát ellenfeledre rontasz. Kudral ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó testét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hangcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal megpöccinted a quwarg lázhozó nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A quwarg lázhozó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg lázhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 025 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2186, sebződés: 95, gyógyulás: 9, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [250,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy animált korall. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált korall testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Kudral ostorát a másikra rontasz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált korall testét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 332 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod az animált korall testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kudral ostorával többször eltalálod az animált korall egyik csápját. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 665 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal súrolod az animált korall testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 080 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2556, sebződés: 335, gyógyulás: 67, összesen: -268 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 768 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 11 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 302, gyógyulás: 41, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [249,41] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos zsokarg. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Kudral ostorát ellenfeledre rontasz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 633 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 475 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal csak érinted a púpos zsokarg bal lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jácint díszkő (ld. enc.) és 1 áldott kő. 6 608 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1525, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg lázhozó fejét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó csáprágóját. (8 támadással 853 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hangcsapás. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal súrolod a quwarg lázhozó bal oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg lázhozó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg lázhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 99, gyógyulás: 10, összesen: -89 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 169 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[169,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
vv 109 25 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1530. tárggyal |
ef 20 533 | energia fejlesztése 20 |
szk 163 | keresed a 163. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kb 1205 1 0 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
![]() A tengerfenék növényzetének része - siklik át a tekinteted a vízdémon lassan éledő testén, amikor tudatlanul megpillantod az össze-vissza tekergőző, ollószerű csápokat. Amikor a sárkányforma fej is szemed látókörébe kerül, már nincs több tévedés - egy vízdémon anyagiasult előtted. Idegesítően úszkáló, méternyi hosszan elkeskenyedő nyelve látszólag ártalmatlan, de csak addig, míg a szörny prédájának méreget. De aztán - amint a mélység démona támadásba lendült - ez a nyelv lesz az egyik dolog, aminek érintésére soha többé nem vágysz életedben. |
![]() Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
![]() Amikor T. Vlagyimir először kalandozott az Esthar Császárság területén, fennhéjázva "bosszantó apróságnak" nevezte el ezeket a négy méter magas, páncélozott, csupa fog és karom ölőgépeket. A tömzsi, pókszerű teremtmény testéből néha nyálkás állkapcsok lövellnek elő, gyilkos fertőzéseket hordó fogaikkal le-lecsapva rád, miközben a karmok és ollók lesújtanak rád, és pillanatok alatt szétszaggatnak. És akkor még nem is említettük a lény hihetetlenül undorító mágikus képességeit... Ha túl is éled a találkozást, a kellemetlenségeket még hetekig nyögöd utána. Bosszantó apróság? A legtöbben nem így neveznék... |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY) Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt. |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
Erő: | 28 (54) | Szint: | 44 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (51) | Támadás: | 128 (132) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 26 (29) | Védekezés: | 107 (115) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 29 (45) | Életpont: | 1216/972 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 38 (60) | Varázspont: | 1657/1009 | Pénz: | 20936 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/16 | Pszi pont: | 143/134 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 (+49%) | ökölvívás: | 1/22 | vágófegyverek: | 25/2 (+2%) |
ütőfegyverek: | 46/51 (+11%) | lőfegyverek: | 37/12 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%) << Kudral ostora (#1736) << Fókuszpenge (#639) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 256 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 520 időszaki: 183 |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/21 | Max életkor 644 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/23 | 2. nyomkövetés: | 38/54 (+27%) | 3. mászás: | 12/26 |
4. csapdakészítés: | 32/68 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 19/62 | 6. gyógyítás: | 31/55 (+11%) |
7. titkosírás: | 1/36 | 8. felderítés: | 30/39 | 9. szörnyidomítás: | 18/65 |
10. teológia: | 24/98 (-446%) | 11. taumaturgia: | 61/38 (-393%) | 12. szerencsejáték: | 1/82 |
13. versengés: | 5/58 (+36%) | 14. zene: | 2/66 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 24/59 |
16. pszi: | 6/24 (+75%) | 17. zárnyitás: | 26/40 | 18. vadászat: | 6/38 (+11%) |
19. vitalitás: | 1/32 | 20. bányászat: | 32/46 (+2%) | 21. úszás: | 14/10 (+30%) |
22. főzés: | 6/87 | 23. csapatmunka: | 2/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 73 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), nyuhaj karbin (#110), degradátor (#210), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), átokosztó (#372), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | fényaura (#211) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
láthatatlanság (#76) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | brutális morf (#7620) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | hamupók (#40) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | brutális morf (#7620) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | védelmező morf (#7622) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 8, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 44, 45, 46, 49, 51. |
Kész: 47, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 103 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2942 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
39 | gyógykenőcs (#313) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | univerzum nektárja (#634) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
250 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
4 | halcsont (#390) | 1 | jácint díszkő (#753) | 9 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | szirén köpenye (#820) |
168 | 169 | 170 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|