Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 20. 22h:30' EZ A 1503. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 1504. játékheted kezdete: okt. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első máguskobold lesz az első ellenfeled. [első máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [második máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [harmadik máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
[első máguskobold:] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [harmadik máguskobold:] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a máguskobold bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.)
Teriád karddal egy hatalmas csapással felmetszed a máguskobold fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 32 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő ellenfeled második máguskobold lesz.
Teriád karddal párszor kilyukasztod a máguskobold testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a máguskobold testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-8 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A második máguskobold összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: harmadik máguskoboldot érdemes a következőkben támadnod.
Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a máguskobold testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 997 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 997 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [harmadik máguskobold:] 997 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. {Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 312, gyógyulás: 0, összesen: -312 ÉP}
Samuel X. fizikai pajzs II létrehozásához szükséges szavakat mormol. Samuel X. gyorsan felrak egy életpajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Samuel X. az ellenfélre lesújt egy direkt kontaktus I pszi támadással. 832 életpontot sebzett. Az ellenfél pszi energiái megcsappannak. Sajnos túlságosan hátra szorultál, előtted álló társad miatt most nem tudsz támadót varázsolni. Az ellenfél szerencsétlenség varázslatot lő Samuel X. irányába. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat, ami Samuel Xet célozza. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél inst.szingularitás varázslatot lő Samuel X. irányába. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 832, összes sebződés: 0}
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: vv 188 363 364 | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 57 26 | elmormolod a 19. varázslatot az 57. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
vv 116 16 23 | elmormolod a 116. varázslatot a 16. varázslatot a 23. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 109 109 | elmormolod a 198. varázslatot |
100 | 101 | 102 | |
81 | |
|
|
82 | |
|
|
83 | |
|
|
[109,109] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy Brod. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a Brod testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 11 életpontot sebződsz. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Brod bal oldalát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod a Brod bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Brod csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Brod buzogánya (ld. enc.) és 1 lánckesztyű. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal végigmetszed a ryuku gárdista testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy velociraptor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a velociraptor testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Félrehajolsz, de a velociraptor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
p 68 1 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 2 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 3 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 4 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 5 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 6 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 7 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 8 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 9 0 | használod a 68. pszi képességet |
v 96 42 28 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | |
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
[42,28] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
ek 501 2 20 | t. energia kisütése: 501 2 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a velociraptor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a velociraptor farkát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor karma a fejed mellett suhan el! A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
p 68 1 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 2 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 3 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 4 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 5 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 6 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 7 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 8 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 9 0 | használod a 68. pszi képességet |
v 96 45 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
111 | 112 | 113 | |
109 | |
|
|
110 | |
|
|
111 | |
|
|
[45,62] Lakott területre érkeztél. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
ek 501 2 20 | t. energia kisütése: 501 2 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
mak 1 | makró 1 |
p 68 1 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 2 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 3 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 4 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 5 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 6 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 7 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 8 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 9 0 | használod a 68. pszi képességet |
v 96 44 98 | elmormolod a 96. varázslatot |
111 | 112 | 113 | |
109 | |
|
|
110 | |
|
|
111 | |
|
|
[44,98] Lakott területre érkeztél. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
ek 501 2 20 | t. energia kisütése: 501 2 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
mak 1 | makró 1 |
p 68 1 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 2 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 3 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 4 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 5 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 6 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 7 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 8 0 | használod a 68. pszi képességet |
p 68 9 0 | használod a 68. pszi képességet |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
111 | 112 | 113 | |
109 | |
|
|
110 | |
|
|
111 | |
|
|
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
ek 501 3 20 | t. energia kisütése: 501 3 20 |
ef 20 512 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
TGUARKHAN CSAPDA (356. SZÖRNYCSAPDA) Hihetetlenül nehezen, de ráébredtél az egyik legvilágrengetőbb felfedezésre! Egyszer láttál (vagy csak hallottál róla?) egy Tguarkhant, amely a puszta öldöklés kedvéért bekapcsolódott egy joviális mikroszockó és egy kneopatikus molluszk között zajló gyilkos csatába. A látvány döbbenetes volt, és azonnal megmozgatta a fantáziádat... Alapanyagok: két molluszk ház, tizenkét csepp degradátor váladék, két szockó hólyag és két kötél. Rögzítsd a kötelek egyik végét a szockó hólyagokhoz, a másik végét a degradátor váladékkal feltöltött molluszk házakhoz. A házakat óvatosan rakd egy-egy faágra, a köteled vezesd végig a törzs mentén (lehetőleg észrevétlenül) a földbe ásott hólyagokig. Bosszantsd fel a Tguarkhant, és csald oda, ahol a hólyagokat elástad. Ha szerencséd van, a Tguarkhan rálép valamelyik hólyagra, megrántja a kötelet, és a nyakába ömlik a degradátor váladék. A degradátor váladék speciális hatással van a Tguarkhanra, egyfajta sztázis-állapotba teszi. Mivel a Tguarkhan képes levitálni, elfogása után elég egy kötelet erősíteni rá, és azzal vontatni magad után. A "beidomítás" abból áll, hogy megpróbálod a lényt rábeszélni, hogy segítsen neked bizonyos információkkal. Ha a Tguarkhan megteszi a megfelelő esküt telepatikusan ("befejeződött az idomítás"), automatikusan "elbocsátod" (vízzel feloldod a sztázist). Megjegyzés: A Tguarkhan csapdát NEM KELL a KT paranccsal elkészíteni, elég, ha az elfogás pillanatában a birtokodban vannak a megfelelő alapanyagok. A procedúra végrehajtásához a FOG 212 356 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Ha az elfogás sikeres, 1 hólyag és 6 csepp váladék biztosan elhasználódik. |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
RAIA PAPI PALÁSTJA (371. TÁRGY) Ha tudattársaidtól megkapod a palástot, ez biztos jele annak, hogy valami olyan dolgot tettél, ami istenednek tetsző vagy a KT céljait szolgálja. A palást maga égkék színű, alanori bársonyból készült. Hátuljára egy hatalmas nap van hímezve, melyet fehér rúnák vesznek körül - ezeknek köszönheti varázserejét. A palást varázsereje csak Raia papon érvényesül. A palástot KF 371 paranccsal viselheted (köpenyként). Ha a palást rajtad van, jobban fogsz varázsolni és istened bizalmát is élvezheted. Vagyis amíg hordod a palástot, papi hited magasabb lesz, és teológia szakértelmed is hárommal megnövekszik. A papi palástot lehetetlen ellopni. |
ÁSPIS VÉDŐKÖPENY (479. TÁRGY) Ez a kígyóbőrből varrt, mélyvörösen izzó, földig érő köpeny a Borax dinasztia ajándéka az őket hűen szolgáló Korona Bajnokainak. A köpeny hátán mágikus rúnákkal szegélyezett, arany hímzésű Yaurr uralkodói címer látható. A köpeny nemcsak viselőjét védi hatékonyan, de védelmező auráját annak felszerelésére is kiterjeszti, ennek eredményeképp a KF 479 hatására e mágikus tárgy birtokosa +4 védelmet kap, és tárgyai teljes védelmet élveznek a tűztámadásokkal és a nagy lények által okozott páncélbezúzással szemben. |
EGYKEZES SÚLYZÓ (483. TÁRGY) A Kvazársziklák Népe KT tagjait a Trollok Ősi Szelleme megajándékozta ezzel a nagyszerű súlyzóval, hogy az igazi erőt csak a KT tagjai birtokolhassák. A súlyzó megidézéséhez az EK 121 parancsot kell kiadnod 20 TVP-ért és 2 TU-ért. Az egykezes súlyzó a rendes súlyzóhoz hasonló mind működésben, mind hatásfokban, a különbség csak annyi, hogy mindössze 12 kilót nyom. Az egykezes súlyzót kizárólag a Kvazársziklák Népe KT tagjai használhatják. |
BŰVÖS LANT (509. TÁRGY) A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda, hogy a legsikeresebb bárdok a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki." Ha a H 509 paranccsal, a bűvös lanttal muzsikálsz, zene szakértelmed 25%-al jobban fejlődik, és ha az előadást a városban tartod, sokkal nagyobb sikerre számíthatsz, mint egyébként. A bűvös lant használatához min. 10-es zene szakértelem szükséges. |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
TROLL KLOPFOLÓ (552. TÁRGY) Egy kis munkával és hozzáértéssel a troll dorong irtózatos hatékonyságú troll klopfolóvá alakítható át egy troll által 30 TVP árán. Először is, valahogyan növelni kell a dorong sebző potenciálját: erre a legegyszerűbb, ha beborítod egy dentor bőrrel. Ezután az acéltűket érdemes beezüstözni (ehhez 8 db ezüstöt kell felhasználni), és a troll klopfoló máris alkalmas csak ezüstfegyverrel megsebezhető lények megsebzésére, és ezenkívül a sebzése is megnőtt hárommal. Ha mindez nem lenne elég, a troll klopfoló megnöveli a védelmedet kettővel, hiszen az ellenfél óvatosabban fog feléd ugrálni, ha egy dentor bőrrel bevont oszlopot kell kerülgetnie. |
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY) Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod. |
VÉGÍTÉLET (636. TÁRGY) A földet minden szennytől, gonoszságtól megtisztítani akaró, már-már inkvizítori szigorral gondolkodó Raia papok állítása szerint a Sötét Földön csak a végítélet napja segíthet, amikor az istenek minden teremtett lényt eltörölnek e fertőzött világból. Ezt a nézetüket tükrözi szent fegyverük, a Végítélet, egy adamantit és mithril ötvözetéből kovácsolt, kristályfénnyel csillogó lándzsa. A végítélet a maga 6D5+6-os sebzésével, +3 támadásával már önmagában is jónak tűnik, de emellett még a lándzsa bizonyos esetekben az ellenfelet egy armageddon varázslattal is megkínálja, győzelmed ilyenkor garantált. A végítélet forgatásához legalább 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges, és csakis jó jelleműek használhatják. |
FÉNYHOZÓ (637. TÁRGY) A jó papok szent fegyvere ez a formás, adamantit és mithril ötvözetéből készített szent kalapács. Hatalmas mérete ellenére meglepően könnyű és jól forgatható. Sebzése 6D6+3, és ha gonoszok ellen használod, kapsz további +6 sebzést. Mintha mindez még nem lenne elég, a Fényhozó sok esetben igazi megvilágosodást hoz annak, akit eltalálnak vele: egy 50. szinten kisülő pszi ragyogás valóban képes megvilágítani az elmét. A Fényhozót kizárólag jó jelleműek forgathatják, ha ütőfegyver szakértelmük legalább 28. Ha a Fényhozó egy Elenios-hívő birtokában van, akkor kör elején +20 VP-t regenerál. (De több hatása nem adódik így össze.) |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
FOKOZÓDÓ KITARTÁS Ennyi kalanddal a hátad mögött már nem is tűnik olyan idegennek ez a kezdetben újfajta harcmodor, a harc több ellenféllel. Azzal párhuzamosan, ahogy egyre inkább kiismered magad ezekben a csatákban, a kitartásod is nő: mostantól ha több szörnnyel harcolsz, a csata nem 1+ellenfelek száma/2 körig tart, hanem 1+ellenfelek száma körig. |
BROD (7124. ELLENFÉL) Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta. |
BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY) Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz. |
Erő: | 28 (38) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 16 (25) | Támadás: | 108 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 16 (26) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 1503/1136 | Jellem: | jó (153) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 18 (28) | Varázspont: | 2039/728 | Pénz: | 90071 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 88/55 | Pszi pont: | 220/135 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/88 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 46/47 (+2%) |
lőfegyverek: | 35/17 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ében nyílvessző (#848) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 112,110 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2020. évben 10. hónapban. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
platina varázskr.: vámpirizáció. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 546 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/13 | 2. nyomkövetés: | 24/27 (+29%) | 3. mászás: | 21/12 |
4. csapdakészítés: | 31/83 | 5. csapdaészlelés: | 11/85 | 6. gyógyítás: | 15/74 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 13/85 (-1300%) | 9. szörnyidomítás: | 9/57 |
10. teológia: | 89/22 (+22%) | 11. taumaturgia: | 137/47 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 7/67 |
13. versengés: | 22/21 | 14. zene: | 60/55 (+43%) | 15. szörnyismeret: | 13/48 (+20%) |
16. pszi: | 32/21 (+11%) | 17. zárnyitás: | 27/17 | 18. vadászat: | 13/44 |
19. vitalitás: | 9/42 | 20. bányászat: | 31/59 (+4%) | 21. úszás: | 21/82 |
22. főzés: | 11/45 | 23. csapatmunka: | 7/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellő őrszem (#7033), sellő városlakó (#7050), elektromos angolna (#196), bűbájlidérc (#761), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), őshonos sziklozug (#447), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), opati polip (#195) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 42 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,41,1) | méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | tolvajvér (#364) |
a lélek védelme (#57) | tulajdonságpajzs (#26) | az elme fölénye (#116) | csábmosoly (#16) |
jellemrejtés (#23) | felejtés (#68) (5) | felejtés (#68) (9) | felejtés (#68) (4) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | nőstény varkaudar (#689) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 4) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 99, 103, 104, 107, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 193, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 6, 7, 11, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 46, 49. |
Kész: 8, 12, 15, 16, 40, 41, 43, 47, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 616, az összesen kapott pontszám: 57112. (összesen ölhető: 1362 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 68 1, p 68 2, p 68 3, p 68 4, p 68 5, p 68 6, p 68 7, p 68 8, p 68 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1160 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | bev formázó minta (#299) | 3 | csontpálca (#329) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | moa rubin (#379) | 9 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
13 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|