163. forduló, 165. beállítás forduló, Szélvihar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 20. 23h:35'
EZ A 1503. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
1504. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4443
SZÁMLA : XXXX

SZÉLVIHAR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,60] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 182 243 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-42 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-42 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: vv 188 363 364 elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-26 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]
Szupersebesen mormolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-42 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 339.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-42 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: vv 19 57 26 elmormolod a 19. varázslatot az 57. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-26 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-26 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: ek 215 20 0 t. energia kisütése: 215 20
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1271 1477 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy jokonbia ágat ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hadroszaurusz került az utadba. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy varkaudar kölyök egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (7 támadással 487 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 tyrex csontot. 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
[5 pontot használtál fel, van még 323.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! 3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! [30 pontot használtál fel, van még 283.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. A járatban sötétség van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-26 varázspont.] A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 18 32 33 mozogsz 18 32 33
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 34 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Hamarosan egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal végigmetszed a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-6 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal kilukasztod a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Teszel egy kört a látógömbben is látott folyosókarikában. Nem érte meg erre jönni, semmit nem találsz, a hely semmivel sem több, mint az eddigi romos járatok. [18. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kilukasztod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar pálinkát. Hamarosan egy élőholt sullárt pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1361 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő).
Elágazás! [19. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
A város belső folyosójának keleti végében vagy. Félelmetes érzés futkározik a hátadon, mintha túlvilági szellemek érintenétek. Gyorsan elhessegeted, még ezt a butaságot. [32. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kósza. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád karddal kilukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 kis ónixkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A kínzókamra! A falakra bilincsek vannak feszítve, a középre tolt faasztalon pedig vas kínzóalkalmatosságok sorakoznak. Nyelvhúzó, fülnyújtó, fogcsavaró, belező, s egyebek... Már a látványuktól elszörnyedsz. [33. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar varázsló az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 515 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Wakizashival felnyitod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 258 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 773, gyógyulás: 0, összesen: -773 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar látógömböt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-6 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
[54 pontot használtál fel, van még 224.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-42 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113
109
110
111
(112,110) hadroszaurusz (#162), a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, tyrannoszaurusz rex (#160), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216), varkaudar bajnok (#190), varkaudar kósza (#347), varkaudar varázsló (#271)

[93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1 250 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 45, délre 144 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy varkaudar kölyök hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy velociraptor ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [111,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [110,108] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szürke rinocérosz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 192.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[109,107] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy szürke rinocérosz. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [109,106] Kisebb hegyek emelkednek itt. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy troll ritualista. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Egy Élet gyűrűjét és egy trix amulettet visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője!
Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [109,105] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leona hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 177.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[108,104] A bozótost dombság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [108,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt az aranylánc. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 grifftojás, 1 aranylánc, 4 aurach fog, 1 mocsári penke, 1 csuklyavirág.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó, 1 Orzag bilincse, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 4 Orbitális mackósajt, 1 Influenza. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Piromenyét, 1 Garokk, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 62 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (129 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd. A szörny túl erősnek tűnik. Nem teszed kockára életed ilyen kilátástalan küzdelemben, inkább elmenekülsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-6 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő). [60 pontot használtál fel, van még 117.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

ek 7 8 20 t. energia kisütése: 7 8 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 felderítés.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szárnyas koponya van előtted! (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Kilépsz az épületből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).
[15 pontot használtál fel, van még 97.]

v 198 131 38 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109 110 111 112 113
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587)
(108,104) Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(109,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 35. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(109,106) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365), egy alakváltó nő
(109,107) 48. jellempróba, oltár, szürke rinocérosz (#346)
(110,108) szürke rinocérosz (#346), Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba
(111,109) Elenios rúnaköve, 31. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(112,110) hadroszaurusz (#162), a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), érclelőhely, tyrannoszaurusz rex (#160), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216), varkaudar bajnok (#190), varkaudar kósza (#347), varkaudar varázsló (#271), Elenios oltár, velociraptor (#161)

[131,38] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zárlatos Inkubátor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 3. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 4. BP: kf 1559 1158 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 5. BP: h 1450 0 0 használod az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 57.]

gy 27 gyógyítás 27 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+30 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 jokonbia ágat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 10, 21.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható!

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

KARAKTERLAP

Szélvihar, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Elenios fanatikusa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 16 (25) Támadás: 108 Agresszió: 1 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 (26) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 1504/215 Jellem: jó (155) Tul. pont: 12
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 2044/1008 Pénz: 89640 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 88/61 Pszi pont: 220/213 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3030 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 553 TP-t kaptál. Jelenleg 11 246 119 TP-d van. A következő szinthez még 253 881 TP szükséges. Trófeáid: Garmhuun familiáris, triklem drakolder, pszionikus entitás. A 133. fordulódban 207219 arany került a bankszámládra. 207496 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 23/88 ökölvívás: 1/38 vágófegyverek: 46/51 (+4%)
lőfegyverek: 35/20 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ében nyílvessző (#848) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,38 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2020. évben 10. hónapban.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
platina varázskr.: vámpirizáció.
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 844 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 546 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/68 (+55%) 2. nyomkövetés: 24/61 (+34%) 3. mászás: 21/12
4. csapdakészítés: 31/83 5. csapdaészlelés: 11/97 (+12%) 6. gyógyítás: 16/39 (+65%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 33/85 (+2000%) 9. szörnyidomítás: 9/57
10. teológia: 89/58 (+36%) 11. taumaturgia: 137/85 (+38%) 12. szerencsejáték: 7/78 (+11%)
13. versengés: 22/46 (+25%) 14. zene: 60/55 15. szörnyismeret: 13/48
16. pszi: 32/23 (+2%) 17. zárnyitás: 27/29 (+12%) 18. vadászat: 13/44
19. vitalitás: 9/42 20. bányászat: 31/67 (+8%) 21. úszás: 21/82
22. főzés: 11/45 23. csapatmunka: 7/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84
6. regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot )
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellő őrszem (#7033), sellő városlakó (#7050), elektromos angolna (#196), bűbájlidérc (#761), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), őshonos sziklozug (#447), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
lidércúr (#252), opati polip (#195)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 42 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (94,41,1) méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (5) felejtés (#68) (9)
felejtés (#68) (4) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
Morgan rúnája (#363) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> nőstény varkaudar (#689)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430)
direkt kontaktus I (#121) >> sötét ülnök (#508)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 4)
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 99, 103, 104, 107, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 193, 194.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 6, 7, 11, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 46, 49.
Kész: 8, 12, 15, 16, 40, 41, 43, 47, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714.
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 616, az összesen kapott pontszám: 57112. (összesen ölhető: 1362 )
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 68 1, p 68 2, p 68 3, p 68 4, p 68 5, p 68 6, p 68 7, p 68 8, p 68 9.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1160 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
431 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 koponya gyűrű (#1733)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 3 tinta (#101)
2 varázskő (#305) 1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fejvadász medál (#1734) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 jokonbia ág (#1477)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 mocsári penke (#148) 1 tyrex csont (#280)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
37
38
39
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek