Karakterszám: |
2652 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
103 |
Játékhét: |
122 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
19 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 5. 9h:14' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jan. 8. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
KOPONYAROPPANTÓ GRUNDRAG KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Marduk részére 2 db lemúr hártyát. Te 2 aranyat kaptál.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24207.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve
8175.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jan. 3.* Imhotep felköltözött a következõ szintre.
*jan. 3.* Jimmu Palimadrakosz
teljesítette a 33. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*jan. 3.*
Jimmu Palimadrakoszt majdnem felfalta egy gázelementál.
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 21.* Clow csatában legyõzte Kharast.
*dec. 22.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus párviadalban legyõzte Xenomorfot.
*dec. 22.* Köpködõ Méregzsákot
kis híján megölte egy xenó élõsködõ.
*dec. 28.* Clow csatában legyõzte
Szárnyaszegett Bolhedort.
*dec. 28.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte
harcban egy zoriád.
*dec. 28.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Ádáz felett.
*dec. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban
legyõzte Arhippa Perttunent.
*dec. 28.* Dart Mahul mellé szegõdött egy
pusztító szójer.
*dec. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet
aratott vhrathag pók felett!
*dec. 31.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Corvus felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
h 14 6 29 30 31 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Siker! Elõállítottál 6 kék varázsitalt. Belekóstolsz.
Aha, ez hatalom kék itala.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Lenyelsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Megiszol 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
kno 2 1 |
2. képességre 1 képességpont |
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog
végtagod megnõtt, új mérete 21.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
gy 70 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
gy 70 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
z 168 10 |
zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban
muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel
közönség elé léphetnél. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a
muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeleid
2 sötét elf harcos (#83).
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, az 1. sötét elf harcos rád
lõ.
(8 ép-t sebzett.) Ében nyílpuskával meglõ téged a 2. sötét elf harcos.
Nem talált. Megindulsz az 1. sötét elf harcos felé. Már ott is vagy! Az
1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz.
(32 ép-t
sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(64 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(18 sebzés). Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre
zuhan.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sötét elf harcost. Odaütsz jobb mancsoddal.
(42 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Elhibáztad. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(62 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(16 sebzés). A 2. sötét elf harcos halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 270 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+171%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard
és 30 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az árnyékmester harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
kf |
bekészíted a 0. tárgyat |
Nem vettél le semmilyen tárgyat LE paranccsal (vigyázz, az üres KF nem mûködik,
ha az utolsó LE óta táboroztál!). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
m 2 7 4111 8 1111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 1,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled
egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
pengefal! Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A tycharonid
sebzõdik 19 ép-t. Megközelíted a tycharonidot. A varázslat nem hatott rád.
A tycharonidot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0
ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
elbájolás. Az árnyékmester megúszta! Az árnyékmester a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
32 életpontnyit sebzõdsz. A tycharonid
sebzõdik 18 ép-t. Megtámadod a tycharonidot. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz. Elkerülte.
A fogaiddal támadsz. El sem találtad. Bûzöd kellemetlen számára
(7 sebzés).
*** 3. KÖR *** A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
elbájolás. Az árnyékmester megúszta! Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester
létrehoz egy tûzgolyó varázslatot.
27 ép-t sebzõdtél. A tycharonid
23 sebzést
kap. A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 119/0.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+48%). Szolgáidnak is jut 47%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd
esszencia és 39 arany. Piknik idõ! A kajára veted magad. (+62% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+55 életpont.)
(M 1,6) Észak felé mozogsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû,
vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod!
- mondja. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell
megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ
szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ
is elismerõen nyilatkozik.
(M 1,5) Északra mész tovább. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû,
vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod!
- mondja. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg
kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös
küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 1,4) Észak felé mész a labirintusban. Egy sárga, rengeteg csáppal és
egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia
tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak
az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 7-es küszöbre:
sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 1,3) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Körbevizsgálódsz a
helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 1,2) A következõ terem északra van, így arra mész. Az oszlopok közül
furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután
üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz.
Érdeklõdve hallgatod:
Ha 10 mikropoid 8 hét alatt 720 kiló mohát fal
fel, akkor 6 mikropoid 5 hét alatt hány kiló mohát eszik meg?
Ugyan,
semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO),
amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 1,1) Tovább északra! Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a
tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas, fekete kristályok
vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb mész, és megtalálod
a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló fehéren világítani
kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban találod magad, amely
zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy az egyik járat felõl
szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak a hátukba, testük
vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos vagy benne, hogy
ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak a galetkik õsei!
Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot is látsz,
ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen egy törpe
és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó, lágy
szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik, és
felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A kitörõ
pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat kezd
osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között állsz.
Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak, aki
a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz feljebb,
és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid áldását.
(teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál
5 képességpontot.)
(M 1,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kimész a Csarnokból. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik
elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos
csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy
elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
ragálygomba ! Leszedsz 2 adagot. A messzeségbõl vadászok kiáltását
hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod,
hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy zombi herceg (#140) [aura: erõ: 9.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót.
A zombi herceg
sebzõdik 14 ép-t. A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a zombi mestert.
Odakensz neki jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú
lándzsáját forgatva támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(53 ép-t sebeztél). A zombi mester kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy
tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz 28 ép-t. A zombi herceg
13 ép-t sebzõdik.
Megtámadod a zombi herceget. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Az ügyesség hosszú lándzsájával támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(50 ép-t sebeztél). A zombi herceg holtan terül el.
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 55/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati
területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón
ereszkedsz alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy árny suhan el melletted.
Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van?
Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148),
egy törpe útonálló (#149) [aura: mágia: 6.] és egy troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot.
Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót.
A gnóm útonálló
sebzõdik 9 ép-t. A törpe útonálló ellenállt a varázslatnak.
A troll útonálló
sebzõdik 26 ép-t. Megközelíted a troll útonállót. A törpe
útonálló az árnyékmestert rohamozza. A troll útonálló feléd rohan. Megtámadod
a troll útonállót. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Az ügyesség hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(13
ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Ez mellément. A törpe útonálló
az árnyékmestert támadja. A troll útonálló rád támad. Elõre szúr jobb
karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés
bõr, -4 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A troll
útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
isteni haragot.
21 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmester
sebzõdik 21 ép-t. Magában
motyogva, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót.
22 életpontnyit sebzõdsz.
A troll útonálló
sebzõdik 28 ép-t. A troll útonálló hörögve elterül. A
gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gnóm útonállót próbálod
megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). Az ügyesség
hosszú lándzsájával lesújtasz.
(22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(67 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés). A gnóm útonálló
halálos sebet kapva a földre zuhan. A törpe útonálló az árnyékmestert támadja.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos
kezet. A törpe útonálló rezisztálja. A törpe útonálló felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Megtámadod a törpe útonállót. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Az ügyesség hosszú lándzsájával lesújtasz.
(30 ép-t
sebeztél). Harapni próbálsz.
(68 ép-t sebeztél). A törpe útonálló halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 85/41.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+91%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 91% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy pikkelypáncél, egy
törpe pikkelyvért, egy törpe balta és 74 arany. Az árnyékmester az ételre
veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+95 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy észak-dél irányú
folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést
hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz.
Ellenfeled egy gázelementál (#155) [aura: imm. méregre: 80.].
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A gázelementál
sebzõdik 25 ép-t. Megindulsz a gázelementál felé. Már ott is vagy! A gázelementál
közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a gázelementált. Lekeversz egyet
jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Meglengetve az ügyesség hosszú lándzsáját,
próbálsz lesújtani.
(17 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(56 ép-t
sebeztél). A gázelementál rád támad. A gázelementál mérgezõ gázt fúj rád.
(37 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy
tûzgolyót.
Sebzõdsz 26 ép-t. A gázelementál
25 ép-t sebzõdik. A gázelementál
holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 76/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+40%). Szolgáidnak is jut 40%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+51 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Nem törõdsz a tárgyak értékével, amikor lopsz. Nincs egyetlen tárgy sem,
amit jobban szeretnél ellopni a többinél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Némi válogatás után
elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Valami be van
itt temetve! Átugrod.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Rhandavr, egy robosztus, négy
karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. A Tudósok klánjának tanár
rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, vhrathag gömb, a regenerálódás
arany nyaklánca, a kígyó malachit karkötõje, a sebesség malachit karkötõje,
aréna kõ érme, a sebesség márványgyûrûje, a természet lovagi lemezpáncélja,
a gyõzelem ezüst nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, a bénaság fülbevalója,
kék mutációs gyûrû, a teknõs kerek pajzsa, a ragadozó utazóköpenye, a harcos
sárga öve, az óriás fekete csizmája, a gladiátor ezüst fejpántja, a ragadozó
ezüst fülbevalója, a harcos könnyû nyílpuskája, plüss daergaoth lord. Csendben
elteszel 3 szójer csáprágót. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol.
Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Aludni látszik a lakó,
Frigg, egy karcsú, tündérléptû istennõ, szénfeketén
sugárzó szemû nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Tudás
Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kristályamulett,
díszes fejék, bronzmedál, a bölcsesség csatos öve, aréna kõ érme, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, az ügyesség fekete csizmája, a kalmár nyaklánca,
a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a tudás átlátszó köntöse, az Õrzõk ében
karkötõje, az ellenállás nehéz nyílpuskája. Csendben elteszel 1 káoszkígyó
pikkelyt. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót
is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot,
nehogy csapdába lépj. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Csillag Rynn, egy színváltó hajú,
szemû és bõrû, kecses testû, öntudatos, szép nõ. [aura: 5-ös jégpajzs.]
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, az enyészet
fekete csizmája, az elefánt díszes karkötõje, a szakács üstje, ezüst nadrág,
a tárgyalás gyûrûje, az erõ díszes karkötõje, a sebesség csonttõre, a torony
ónixgyûrûje, egykezes nyílpuska, a sebesség zöld köntöse, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, az élet ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, az enyészet sárgaréz
nyaklánca, a tudás zafírja, az élet kerek pajzsa, az enyészet ezüst nyaklánca,
a ragadozó hosszú lándzsája, a tökéletesség csonttõre, az enyészet sárga
öve, az enyészet díszes fejpántja, a kígyó bíbor láncinge, görényfarok.
Elteszel 2 yeti csontot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes,
hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz
megfelelõ ellenfelet... Nocsak, mit találtál! 1
sárkányvirág ! Óvatosan
begyûjtöd. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta
csapda áldozata legyél. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé! Valami
neked csapódik, és kegyetlen fájdalmat érzel. Csapda! (-27 ép). Megszûnt
a láthatatlanság varázslatod. Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
Odabent fogad
Félénk Mimóza, egy teltkarcsú, ezüstös hajú nõ. A Tudósok
klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai:
a ragadozó csontmaszkja, a gyõzelem malachit karkötõje, a bérmágus csontamulettje,
a káosz sugárzó karkötõje, aréna kõ érme, a természet hosszúkardja, az
energia bronz mellvértje, ozin fülkarika, a bûz ónix karkötõje, a tudás
zafírja, a bölcsesség hosszú íja, a bölcsesség háromszögszimbóluma, a bölcsesség
szöges öve, a lich csontamulettje, a lich malachitgyûrûje, a természet
kék köpenye, a mentát gyalogos lándzsája, az enyészet márványgyûrûje, a
tudós nagy pajzsa, a puhányság köve, a gólem ónixgyûrûje, arany nadrág,
az élet csonttõre, a gepárd fekete csizmája. Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Félénk Mimóza elmormol egy villámsújtás varázslatot. Az árnyékmestert
védi rezisztanciája. Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy tûzgolyót. Félénk Mimóza rezisztálja. Lelet, a johhtukul
29 sebzést
kap. A quwarg katona
sebzõdik 26 ép-t. Lelet, a johhtukul holtan terül
el. A quwarg katona kileheli lelkét. Megközelíted Félénk Mimózát. Megtámadod
Félénk Mimózát. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Az
ügyesség hosszú lándzsájával támadsz. El sem találtad. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Félénk Mimóza létrehoz egy villámsújtást.
Az árnyékmester
107 ép-t sebzõdik. Az árnyékmester halálos sebet kapva
a földre zuhan. Támadod Félénk Mimózát. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(42
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Az ügyesség hosszú lándzsáját forgatva
támadsz. Elkerülte. Megpróbálod megmarni.
(59 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-6 ép)
*** 3. KÖR *** Félénk Mimóza varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
Sebzõdsz 96 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 55/106.]
Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 40 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láthatatlanság! (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Különösebb
cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy
buta csapda áldozata legyél. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Pokolfajzat, egy lángvörös
hajú, szarvakat viselõ, éjsötét bõrû, félördög férfi. A Halhatatlanok klánjának
a rend híve rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai:
a méreg harci nyílpuskája, ozin fülkarika, a villám malachit karkötõje,
a sólyom díszes pikkelyvértje, díszes villámöv, kék gömb, a sólyom kerek
pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, a sólyom zangrozi
csizmája, Enyészmester, a sólyom díszes karkötõje, a sólyom háromszögszimbóluma,
a sólyom malachit karkötõje, az elfek rövid tõre, a sólyom átlátszó köntöse,
a sólyom vassisakja, a sólyom karikaszimbóluma, szerencsekõ, a sólyom csonttõre,
óriás fülbevaló, a villám kõamulettje. Elpakolsz 1 molitár hájat, aztán
már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából
is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nocsak,
mit találtál! 2
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és
találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon
egy csapda. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Zsebibaba Baby, egy ártatlan, kedves,
mosolygós kis lény. Barna, finom szõr fedi ezt a törékeny nõ. A Mágusok
klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik.
Felszerelése: az egészség ónix karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a teknõs
hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, az energia csontamulettje,
a mágia smaragdja, ozin fülkarika, a sün fekete csizmája, az ellenállás
csontamulettje, kék gömb, az ellenállás kerek pajzsa, az ellenállás sárgaréz
nyaklánca, a teknõs díszes karkötõje, ében láncing, az energia ónixgyûrûje,
a természet márványgyûrûje, a túlélés csepp fülbevalója, a tökéletesség
csonttõre, a sebezhetetlenség sárga öve, a bérmágus gyalogos lándzsája,
aréna kõ érme, a teknõs vívótõre, az ellenállás zöld köntöse, Fairlight
sipkája. Csendben elteszel 3 gyilkos borókát. Még mindig nem ébredt fel!
Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit találtál! 1
gyilkos
boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt
belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz semmit.
Továbbnyomulsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
énekes rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran
öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a gepárd vas lemezpáncélja, ozin fülkarika, Örökkévalóság
Zafírja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a tudós kõamulettje, a gólem
könnyû íja, a tökéletesség zöld köntöse, a harcmûvész csepp fülbevalója,
az elefánt márványgyûrûje, a bûz karikaszimbóluma, a természet vassisakja,
a sólyom hosszúkardja. Elteszel 1 bolhedor szárnyat, és kimész ugyanolyan
csendben, ahogy jöttél. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg
az élet! Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de
a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes!
Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel
odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül
fel kéne ezt a helyet deríteni.
(385. kaland, összköltsége 15 TVP.) Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Landrina a Hercegnõ, egy igézõ
tekintetû, mandulaszemû ázsiai harcos, fedetlen keblû, gyönyörû nõ. [aura:
lopakodás: 5.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Felszerelése: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje,
kristályamulett, a pontosság könnyû íja, Örökkévalóság Gyémántja, óriás
fülbevaló, ében láncing, ozin fülkarika, a küzdelem köntöse, szivárvány
karkötõ, zangrozi csizma, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a kígyó díszes fejpántja,
a siker ezüstveretes öve, vörös karkötõ, a teknõs márványgyûrûje, a háború
köve. Elteszel 1 üvegszimbólumot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy
jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
sötét mákot. Találtál egy
alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Hmm,
egy vékony kötél! Óvatosan átléped.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Leph Arlone a szétszórt, egy
földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett
férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme,
Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, ében láncing, zafír érdemrend, arany
nadrág, a mentát gyöngye, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, a bérmágus
sárga öve, kék mutációs gyûrû, a bûz koponya amulettje. Elteszel 4 liánvirágot,
és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég,
némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó
ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Pillanatnyi habozás után
határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Valami be
van itt temetve! Átugrod.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei
szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. A
Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk
Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg halotti
maszkja, bronzmedál, plüss daergaoth lord, ozin fülkarika, a sebesség sárgaréz
nyaklánca, a méreg vándorcsizmája, a légzés díszes karkötõje, a kobra ónixgyûrûje,
a káosz hercegi karkötõje, aréna kõ érme, a sün könnyû íja, a hatalom
rubinja, a kobra kerek pajzsa, a titán sárgaréz nyaklánca, a bûz gyûrûje,
a titán bõr mellvértje, a tökéletesség gyalogos lándzsája, orglingbõr öv,
óriás fülbevaló, az elfek utazóköpenye, a mentát fogazott kardja. Hirtelen
felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. De nocsak, az áldozat szándékai
nem ellenségesek! Azaz nem úgy, ahogy vártad... A fenébe, úgy látszik,
láthatatlan észlelését használt. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az albínó pók
csípne meg!" Azonnal visszavág: "Te gerinctelen puhány!" Nagy levegõ után
ezt kiáltod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Azonnal
visszavág: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a
másikhoz." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A polipfej gusztusosabbat okádik,
mint amilyen a te arcod." Dühösen kiabálja vissza: "Micsoda lófogaid vannak!
Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Csak hápogsz a
szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered,
hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap. Szánod bánod galád
tettedet. Engesztelésül átnyújtasz áldozatodnak egy winropu mohát, amit
õ örömmel el is fogad. Még elemózsiás készleted is megosztod vele! Õ megbocsátóan
mosolyog rád.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre.
Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van,
egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán
körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle
törvény.
(474. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy
barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem
találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Alveris de Aurora, egy alacsony
termetû, hosszú, hollófekete hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. A Mutánsok
klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Felszerelése: Ödlerkbél íj, Örökkévalóság Gyémántja, az enyészet sárga
öve, a sólyom szárnyas sisakja, zsugorító gyûrû, ozin fülkarika, szivárvány
karkötõ, a sólyom karikaszimbóluma, ezüst nadrág, görényfarok, Enyészmester,
óriás fülbevaló, az enyészet fekete csizmája, szerencsekõ, a tûz fogazott
kardja, az enyészet elit lemezpáncélja, aréna kõ érme, az enyészet háromszögszimbóluma,
az enyészet díszes karkötõje. Zsebre raksz 1 rémcserjét. Még mindig alszik!
Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1050 sebzést okoztál, és 360 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
272 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen,
elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 103. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (16) / 7.02 |
[2] IQ: |
6 / 5.15 |
[3] ügyesség: |
4 (12) / 1.90 |
[4] egészség: |
12 (13) / 2.64 |
[5] mágia: |
8 (10) / 4.55 |
[6] gyorsaság: |
6 (7) / 2.33 |
[9] Méret/ép: |
114 (123) / 1 |
Min. méret: |
115 |
Barlangméret: |
116 |
|
|
Varázspont: |
123 / 201 |
Képességpont: |
31 / 53% |
Hõsi pont: |
0 (8) |
Tám.bónusz: |
15% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
465 / 138 |
Hírnév : |
264 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
127 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
39 (0) |
Torzsz. csaták: |
478 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
417 (5) |
Leölt torzszülött: |
649 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
113 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (27)
Speciális
képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás. 9%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt sötét elf harcost. [számláló: 4] 2.) Gyõzz
le harcban kettõt a Katona Klán tagjai közül. 3.) Hajtsd végre a 48-as
Klánkalandot (KK 48)! (összesen 45 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
10 / 0 |
[17] vastag bõr: |
9 / 0.20 |
[25] bûz: |
12 (13) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.37 |
[46] csapdaészlelés: |
10 (14) / 7.38 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.54 |
[48] mászás: |
7 (11) / 1.64 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.70 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 0.94 |
[51] transzformáció: |
3 / 2.80 |
[52] auraészlelés: |
5 / 1.35 |
[53] ékszerészet: |
8 / 1 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.41 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.80 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.82 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 3.06 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.10 |
[62] lopás: |
18 (22) / 2.90 |
[63] éberség: |
6 / 0.89 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 2.05 |
[65] álcázás: |
22 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
5 (9) / 0.32 |
[67] régészet: |
3 / 0.15 |
[68] zene: |
6 / 3.95 |
[69] tanulás: |
5 / 0.60 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
7 / 0.65 |
[72] építés: |
13 / 4.98 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
14 (15) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 1.63 |
|
|
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 4.53 |
|
|
az ügyesség
hosszú lándzsája |
fog |
[106] méret: |
21 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 5.28 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.32 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 4.92 |
[157] láthatatlanság: |
2 / 1.86 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láthatatlanság (2).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] árnyékmester |
48/48 |
180% |
155% |
5 / 4.34 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 70 |
ad 10 |
z 168 10 |
|
|
3. Makró |
v 146 14 10 |
v 146 17 10 |
v 146 14 8 |
v 146 17 8 |
v 146 11 5 |
v
146 14 5 |
|
4. Makró |
v 146 11 11 |
v 146 2 8 |
v 146 11 8 |
v 146 2 5 |
v 146 5 5 |
v 146
8 5 |
|
5. Makró |
le |
kf 7827 225 211 14697 207 9282 |
kf 145 18791 21491 29125 13826
11576 |
kf 137 7421 3973 |
be 9 5 |
mak 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 180. |
2: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #146. Prioritás: 255. |
3: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #146. Prioritás: 254. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:500% ép:1%;
PV 6;
PSZ 58 54 63 47 48;
BA 77 197 7846 8746;
HE 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 12.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #9 (1. épület),
#13 (4. épület), #16 (9. épület), #50 (20. épület), #282 (92. forduló),
#380 (92. forduló), #247 (93. forduló), #263 (95. forduló), #300 (97.
forduló), #456 (99. forduló), #256 (100. forduló), #361 (100. forduló),
#294 (101. forduló), #442 (102. forduló), #385 (103. forduló), #474
(103. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gladiátor vándorcsizmája (#6071) |
|
1 a gyõzelem vassisakja (#20876)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sólyom szöges öve (#29518) |
|
1 a titán szarvas sisakja (#5578) |
|
1 az energia vándorcsizmája (#18671) |
|
4 ében láncing (#134) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 kék köpeny (#1137)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
2 pikkelypáncél
(#223) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
5 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz gyûrûje (#29125) |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a kalmár
nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz mágusának szimbóluma (#18774) |
* |
1 a szívósság csontamulettje
(#14697) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tûz díszes karkötõje (#22392) |
|
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
|
2525 arany (#1) |
|
1 az egészség nyaklánca (#2980) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1
az élet ezüst fülbevalója (#5307) |
* |
1 az energia malachit karkötõje (#18791) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
40 drágakõ (#2) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
7 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
23 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
3 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bûz kõrisfa íja (#29173) |
|
1 a gladiátor gyalogos lándzsája (#6282)
|
|
1 a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) |
|
1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373) |
|
1 a tudós görbekardja (#11666) |
|
1
az egészség hosszú íja (#3072) |
|
1 az erõ vívótõre (#1753) |
* |
1 az ügyesség hosszú lándzsája (#2683)
|
|
1 az ügyesség könnyû íja (#2621) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132)
|
|
1 Enyészmester (#217) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
2 törpe balta (#224)
|
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
22 csótányláb (#25) |
|
33 elfu moha (#33) |
|
17 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
19 gyilkos boróka
(#27) |
|
9 hatalom kék itala (#58) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
5 kihívás itala (#68)
|
|
4 kincskeresés itala (#64) |
|
10 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21)
|
|
63 mézfû (#29) |
|
11 mitulen fû (#20) |
|
3 muskil (#37) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
20 ragálygomba (#26) |
|
10 rémcserje (#34)
|
|
19 sárkányvirág (#32) |
|
25 sötét mák (#23) |
|
42 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
52 velparaj (#35) |
|
18 winropu moha (#22) |
|
4 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
27 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
6 ekinda haj (#147)
|
|
2 elektronit (#141) |
|
3 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
9 lemúr hártya
(#161) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
26 szójer csáprágó (#231) |
|
2 yeti csont
(#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos
zöld köntöse #7901 (9), a szellemek sárga öve #15117 (11), a bérmágus sárgaréz
nyaklánca #17381 (9), a harcos szárnyas sisakja #7827 (11), a tolvaj ezüst
nyaklánca #9282 (11), a tudós márványgyûrûje #11576 (9), a tudós márványgyûrûje
#11576 (9), a gyorsaság kõrisfa íja #3973 (13), a harcmûvész márványgyûrûje
#13826 (9), a kobra vándorcsizmája #7421 (9), a túlélés malachit karkötõje
#21491 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 ében láncing (#134), 2 ragálygomba
(#26), 1 aranydukát (#437), 2 velparaj (#35), 1 sötét mák (#23), 4
liánvirág (#24), 103 arany (#1), 1 smaragd esszencia (#229), 1 molitár
háj (#165), 2 yeti csont (#160), 4 gyilkos boróka (#27), 1 bolhedor
szárny (#15), 1 üvegszimbólum (#138), 1 sárkányvirág (#32), 2 ében nyílpuska
(#133), 1 rémcserje (#34), 3 szójer csáprágó (#231), 1 pikkelypáncél
(#223), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 káoszkígyó
pikkely (#230), 2 ében tündekard (#132).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 winropu moha (#22), 6 mézfû
(#29), 6 üvegcse (#14), 6 elonotichlan (#31), 5 hónakkupók (#30), 1
õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |