Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (Álomfogó sorozat)
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: Rúvel hegyi legenda (Álomfogó sorozat)
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-22 08:36:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa II. Szabálykönyv - 5. Klánok

A klánok irányítják a galetkik városát. A klánokat leginkább hosszútávú terveik alapján különböztetjük meg. Az ismertebb klánok:

10. Halhatatlanok. A Halhatatlanok klánjának célja az örök élet titkának megismerése. Ténykedésüket a város csúcsán élők nem nézik jó szemmel, de a klán mégis nagy hatalommal bír, nagyon sok galetki támogatja. Nem csoda, hiszen amit kínálnak, mindennél többet ér!

11. Tudósok. A Tudósok eredetileg nem profit- vagy hatalomorientált társulásként jött létre, a Galetkik városának rejtélyes múltját, a fajok eredetét akarták felkutatni. Mára, mint minden nagy klánnál, itt is a hatalom a legfőbb cél, a múlt kutatása csak eszköz.

12. Mágusok. A Mágusok híresek arról, hogy szinte mindent képesek feláldozni a mágia megismerése, tanulmányozása érdekében. Kétségkívül ennek a klánnak a tagjai közül kerülnek ki a legnagyobb hatalmú ISMERT varázslók, de egyesek azt rebesgetik, hogy a klán legalább annyira korlátozza, mint segíti tagjait.

13. Pszionicisták. A pszionicisták többé-kevésbé elutasítják a mágia útját, és inkább az elmében rejtőző végtelen lehetőségeket kutatják, mintsem hogy valamilyen külső energiát akarjanak irányítani. A pszionicistákat láthatatlan, észrevehetetlen képességeik miatt mindenki rettegi. Ez az egyetlen klán, amelybe csak a 3. szinten léphetsz be.

14. Tisztogatók. A Tisztogatók egy igencsak militarista felfogású klán, amelynek fő célja, hogy a csatornarendszereket teljesen megtisztítsa a torzszülöttektől, még a legradikálisabb megoldástól sem rettennek vissza.

15. Katonák. A katonák betegesen undorodnak a káosztól és mocsoktól, amelybe szerintük a város napjainkra süllyedt. Céljuk az ősök dicsőségének visszaállítása, a város egységes, korrupciótól mentes kormányzása.

16. Mutánsok. A Mutánsok a saját kis zárt világukban élnek, mindenüket a harci képességeik tökéletesítésének szentelik. Meggyőződésük, hogy csakis különcséggel, meglepetéssel lehet a mindennapos küzdelmekben mások fölé emelkedni, igyekeznek minél inkább eltérni a többi galetkitől, ezért hívják őket mutánsoknak. A Mutánsok klánjába való belépéshez neked is különcnek kell lenned.

17. Tolvajok. A tolvajok klánja vonzza a Hegy alvilágának alakjait: a lopásban és egyéb sötét mesterségekben jártas galetkik szervezete. A tolvajoknak egyetlen célja van: meggazdagodni, bármi áron!

18. Bárdok. Vitathatatlanul a legkevésbé népszerű, legjelentéktelenebb klán. Tagjai számára az élet mindenek felett álló érték, tagjai általában vegetáriánusok. Értékrendjükben elöl áll a szabad cselekvéshez való jog, a szerelem, a béke. Az aggok szerint a bárdoké volt valaha a legnagyobb klán, hetente rendeztek hatalmas ünnepélyeket, mulatságokat, de a klánok és egyéb érdekeltségek állandó hatalmi harcában lassan a feledés homályába merülnek.

A játék kezdetén nem vagy tagja egyik klánnak sem. Ha be akarsz lépni valamelyikbe, a BE <klán sorszáma> parancsot kell kiadnod, de ezt legkorábban a 2. szinten teheted meg. Ekkor felkeresed a klán főhadiszállását, és közlik veled a belépés feltételét, valamint azt is megtudod, hogy az adott klán milyen speciális képességet ad tagjainak. Ha a feltételt teljesíteni tudod és akarod, a BE <klán sorszám> 1 paranccsal beléphetsz és így tagjává válsz a klánnak, és bármikor kérhetsz feladatot, küldetést a klántól.

Egy galetki egyszerre csak egy klánnak lehet tagja.

5.1. Klánküldetések

Kezdetben 3 klánküldetésed van, ha egyet teljesítesz, mindig kapsz helyette újabbat. A klánküldetés teljesítéséért képességpont kapsz, és előrébb kerülsz a klán ranglétráján. Minél magasabb a rangod a klánban, annál jobban működnek a különleges képességeid, amelyeket a klántól kaptál. Minden 5 rangpontnál újabb elnevezést kapsz (pl. zöldfülű, tapasztalt, mester, stb.)

A klánküldetések közül némelyik egészen egyszerű (pl. hozz 3 mitulen füvet), mások olyanok, mint a rendes kalandok, és ahhoz hasonlóan lehet végrehajtani őket, csak nem a K, hanem a KK paranccsal.

Megjegyzés: ha a feladatod valamilyen torzszülöttből egy vagy több legyőzése, ebbe nem fog beleszámítani az, ha egy másik galetki szolgálatában álló ilyen fajú torszülött szolgát győzöl le!

5.2. Kilépés a klánból

A klánból való kilépéshez a BE <klán> 99 99 parancsot add ki (tehát kétszer 99). Ilyenkor rangodat, a klántól kapott speciális képességeidet elveszted, és többé ugyanabba a klánba nem térhetsz vissza. Viszont tagjává válhatsz egy másik klánnak. Egyéb hátrányt nem szenvedsz el, viszont amíg utol nem éred azt a rangot, amely az előző klánban már megvolt, addig a küldetések teljesítéséért nem kapsz kno-t.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:00:52
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.