Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Ősök Városa
Hírek
Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Mi az az ŐV?
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Interaktív
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Közösség
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Minijátékok
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
Egyéb
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltések
Letöltés
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
 
Módosult cikkek
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: Rúvel hegyi legenda (Álomfogó sorozat)
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (Álomfogó sorozat)
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
 
Fórumok
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (12)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...
 
Az utolsó nap letöltései

2025-04-05 21:10:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2025-04-05 21:11:08 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2025-04-05 21:11:17 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 

Ősök Városa II. Szabálykönyv - 4. Az Ősök Csarnoka

Az új szinten egy újfajta kihívással fogsz az Ősök Csarnokában találkozni: ezek a logikai feladványok.

Ilyenkor a feladvány megoldása egy 1-3 jegyű szám.

A megoldáshoz az M 8<kód> parancsot kell kiadnod, még mielőtt a mezőre lépnél! (Tehát a 8-at a kód elé kell biggyesztened, egy számot hozva így létre, pl. 8124.) Ezután, amikor a feladvánnyal találkozol, megpróbálkozol a kóddal. A fenti parancs természetesen kombinálható a többi M paranccsal. Pl:

M 1 19 8617 1

Belépsz az Ősök Csarnokába az (1,19)-es ponton, felkészülsz rá, hogy szükség esetén használd a 617-es kódot, majd mozogsz tovább északra (ahol esetleg szükség is lesz erre a kódra).

Természetesen nem várjuk el senkitől, hogy matematika zseni legyen, és minden feladatot meg tudjon fejteni. Ha üres kódot adsz meg (M 8), a következő feladványt automatikusan megfejted, 1 képességpont árán. (Vigyázz, ez nem ugyanaz, mint az M 80 - az M 80 azt jelenti, hogy a feladvány megfejtése 0.) Az M 8<kód> parancs csak kör végéig marad érvényben, tehát ha kiadsz pl. egy M 8-as parancsot, és utána nem találsz kódot, a parancs nem (és így a képességpont sem) kerül felhasználásra.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:00:38
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.