"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Hatalom Kártyái verseny - 2022. március 12., Wekerlei Boccia Klub
Versenyadatok...
A Beholder Kft. versenye
Kvalifikációs verseny a Nemzeti Bajnokságra!
Időpont:
2022. március 12. nevezés 9 órától, kezdés 10.00
Helyszín:
Wekerlei Boccia Klub, 1196, Budapest, Mészáros Lőrinc u. 45.
Minden HKK versenyen tiltottak a próbanyomásnak gyártott lapok: A művészet ereje (CM), Cunami teknős (CM), Alanor (CM), Beholder Mágus (CM).
A pakliban és a kiegészítő pakliban csak két isten lapjai szerepelhetnek a színtelen és Bufa lapok mellett.
A pakli minimum mérete 50 lap.
A kiegészítő pakli mérete pontosan 30 lap. Nem kötelező kiegészítő paklit használni.
Azonos nevű lapokból maximum 3 darab használható a pakliban és a kiegészítő pakliban összesen.
A versenyek svájci rendszerben zajlanak, vagyis minden körben hozzád hasonló eredménnyel rendelkező ellenféllel kerülsz össze. Nincs kiesés, mindenki végigjátssza az egész versenyt.
Minden ellenfeled ellen három játszmát játszol. A második és a harmadik játszma előtt lehet cserélni lapokat a pakli és a kiegészítő pakli között, de a pakli lapszáma nem változhat. A mérkőzés befejezését követően vissza kell állítani a paklit eredeti állapotára.
Büntetőszabály: Ha az ellenfél profi játékos, versenyen alkalmazható ellene az ún. büntetőszabály. (bővebben)
Tiltott lapok: A Mennyek Úrnője, Mardakor ajándékozó, Spóra, Szomjazó féreg. Használható lapok: A 2020-ban, vagy később kiadott lapok*, és a 2018-ban, vagy később kiadott ultraritka lapok. A megjelenés évét a lap alján levő évszám alapján határozzuk meg. A követőkre és szabálylapokra nem vonatkozik ez a korlátozás. Kiegészítés:
- Lehet használni a dátum szerint egyébként engedélyezett lapoknak korábbi, azonos nevű verzióját, ha az ultraritka vagy 2011-nél nem régebbi, és nem tér el lényegesen tőle (ennek definícióját ld. lejjebb).
- Használhatók az isteni lapok 11. kiadásos változatának eggyel korábbi verziói: A holtak trükkje, Abszolút preventálás, Angyali sereg, Demizra, Goblin szabotőr, Kaotikus hullámzás, Owooti trükk, Pusztító tűz, Rhatt hárítása. Előre kikészített lapok: Tóken lapok használhatóak évszámtól függetlenül. Nem tóken előre kikészített lapok csak akkor, ha a kiadásuk dátuma ill. a fenti kiegészítés alapján használhatóak lennének a pakliban. Egy régebbi lap lényegesen eltér az új verziótól, ha**:
- eltér a két lap idézési költsége; lény esetén a sebzése/életpontja; építmény esetén a strukturális pontja.
- ha a két lap képességei és hátrányai nem egyeznek meg egymással. (De nem tekintjük lényeges eltérésnek, ha az S, K, E, J ikonokat szöveges leírás helyettesíti, vagy a leírásban csak a szórend, vagy a konkrét szóhasználat tér el, de azok működése a két lapon megegyezik.)
- ha a két lapon a keretükben található ikonok eltérőek. (De nem tekintjük lényeges eltérésnek, ha a hiányzó ilyen ikont a lapon szöveges leírás helyettesíti. Pl. villám, reakciódrágítás, repülés, stb.) * A fenti szabályokban az évszámot új kiegészítő megjelenésekor frissítjük, a szabály az, hogy mindig az adott évben, és az azt megelőző 3 évben megjelent lapok és megelőző 5 évben megjelent ultraritkák.
**Arra, hogy pontosan mely lapok használhatók és melyek nem, precíz referenciát ad a HKK pakliszerkesztő.
A kiegészítő pakli mérete pontosan 30 lap. Nem kötelező kiegészítő paklit használni.
A pakliban maximum 3 különböző szín lapjait használhatod. Ebbe a színtelen és Bufa lapok nem számítanak bele.
Azonos nevű lapokból maximum 3 darab használható a pakliban és a kiegészítő pakliban összesen.
A versenyek svájci rendszerben zajlanak, vagyis minden körben hozzád hasonló eredménnyel rendelkező ellenféllel kerülsz össze. Nincs kiesés, mindenki végigjátssza az egész versenyt.
Minden ellenfeled ellen három játszmát játszol. A második és a harmadik játszma előtt lehet cserélni lapokat a pakli és a kiegészítő pakli között, de a pakli lapszáma nem változhat. A mérkőzés befejezését követően vissza kell állítani a paklit eredeti állapotára.
Büntetőszabály: Ha az ellenfél profi játékos, versenyen alkalmazható ellene az ún. büntetőszabály. (bővebben)
Kiegészítés: Az a játékos, aki a meccset kezdi, a 2. körében 2 helyett csak 1 VP-t kap.
Nevezési díj:
1700 Ft (HSZ tagoknak 1500 Ft). A paklilistát kérjük előzetesen beküldeni a pakliszerkesztővel. Papíros nevezés esetén +500 Ft nevezési díj.
Díjak:
Ultraritka lapok, valamint paklik az amatőröknél és pénzdíj a profiknál.
Megemelt dijazás: a szokásos 2-2 foilos UR mellett további 2-2 UR mindkét kategóriában.
A díjazás minden kategóriában az indulók számától függ. Itt lehet megnézni, hogy mennyi indulónál milyen díjat osztunk. Vigaszdíj: Minden játékos, aki a verseny utolsó köréig játszik, és nem nyert ultraritkát az ultrasorsolásban vagy a helyezésének köszönhetően, egy CM-es foilos Animált csontváz lapot kap.
Ultraritka akció: Azon játékosok között, akik neveznek a versenyre, és legalább 1000 Ft értékben vásárolnak HKK terméket, a versenyen ultraritka lapokat sorsolunk ki. Figyelem! A beholderes versenyeken minden HKK termék akciósan vásárolható!
A helyszínen büfé üzemel, kérjük a helyszínen vásárolt ételt/italt fogyasszátok.
Körök: A körök alapján szerzett pontok: megnyert kör - 3 pont, döntetlen - 1 pont, vereség - 0 pont. Játszmák: győztes játszma - 2 pont, döntetlen - 1 pont, vesztett játszma - 0 pont. Buchholz: Az ellenfelek által szerzett körpont (első oszlop). HSZ pont: A Hatalom Szövetsége versenyben ezért a versenyért járó pont (csak HSz tagoknak). Profi pont: Ezért a versenyért járó profi pontok száma.
Körök: A körök alapján szerzett pontok: megnyert kör - 3 pont, döntetlen - 1 pont, vereség - 0 pont. Játszmák: győztes játszma - 2 pont, döntetlen - 1 pont, vesztett játszma - 0 pont. Buchholz: Az ellenfelek által szerzett körpont (első oszlop). HSZ pont: A Hatalom Szövetsége versenyben ezért a versenyért járó pont (csak HSz tagoknak). Profi pont: Ezért a versenyért járó profi pontok száma.