| | | | Fórum - Deathmaster utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Ezt a regényt még régebben olvastam, de Findley az SR koronázatlan királya! A sztori fordulatos és zseniális, a megoldás ledöbbentő, a karakterek nem ólomszagú puskaporos árnyvadászok, hanem "valódi" egyéniségek. Kicsit gyorsan lett vége és olyan érzésem lett utána, mintha sürgősen folytatás kéne. A Nap Háza volt az, de annak a folytatása sajnos elmaradt. R.I.P. N. Findley... |
| | | | |
| | | | Te úristen, csak most sikerült végre teljesen elolvasni! Jól elmaradtam vele... Végigolvasva nagyon tetszett könyv, árnyalt személyiségekkel, viszont néhány érdekes személy olyan ritkán tűnik fel, akikről többet is megtudna az ember (Cikk & Cakk pl.) A történetek hangulatosak, mintha egy modult olvastam volna. Stackpole alkotott a SR-ben is, én arra lennék kíváncsi, hogy hol van a többi novella, amiről a mű végén ír az utószóban? |
| | | | |
| | | | Köszönöm a delvilágosítást, Mosómedve, végre sikeresen átrágtam magamat az RPG.hu-n felrakott terjedelmes leíráson is, hát meg kell mondanom: érdekes. A szakértelem-próbák tul+szakértelem rendszere a White Wolf rendszereire, a pontos karaktergenerálás meg a 7th Seára hasonlít. Az Intuíciót egyenesen baromságnak tartom, mivel pont a "gondolkodós" kalandokat száműzi egy kockadobással.
A SR videogameről nem tudtam meg semmi újat, csak annyit, hogy Xbox 360-ra dobják ki és az új konzol CD-it már képes a PC is lefuttatni. (huh, nem kell konzolba fektetnem!) |
| | | | |
| | | | Ahogy így ovasom a hozzászólásaitokat, jól megkutyulták a szakértelem-rendszert. Nem tudom, de nekem a SR3 fegyveres skilljei nagyon bejöttek, jobban, mint a SR 2 specializáció specializációjának alspecializációja rendszere. De az, hogy mondjuk egy 2 kilós Uzival valaki jól lő, még nem jelenti azt, hogy egy böhöm nagy 50 kilós Vindicatort is jól forgatna! Mindenesetre engem egy dolog foglalkoztat: vajon a közeljövőben megjelenő FPS Shadowrun játék szabályrendszere és történelme a harmadik vagy a negyedik kiadáshoz igazodik-e majd? |
| | | | |
| | | | A nehéztüzérség rulez, de ne feledjük el azt a tényt, hogy nem künnyű beszerezni. A Sarki Joe Fűszeres nem tart a pult alatt Vindicatort és az egyszeri árnyvadász egy idő után megtanulja, hogy nem mindenki érdemel páncéltörő vagy járműelhárító lövedéket a fejbe, megteszi a sima is. Ám ha megtudják szerezni... |
| | | | |
| | | | A sokat említett fegyverleírás szintén letölthető innen:
http://shadowrun.rpg.hu/
Valahol a letöltésekben van, csak ki kell keresni. |
| | | | |
| | | | SR szerepjátékozás kellékei: néhány SR-őrült + nyugodt helyszín ahol nem zavarnak + némi szakirodalom lásd alapkönyv + nasi, minden, ami hízlal + IDŐ. Hol találsz ilyeneket? Kicsi a világ. Nézz szét egy-két klubban vagy internetes fórumokon. |
| | | | |
| | | | Off: Véletlenül nem dolgozik a bátyád egy játékboltban? Mert akkor ismerem. Kollégák vagyunk. Az atomtöltetekről meg annyit, hogy Seattleban úgy kb. 50 van. |
| | | | |
| | | | Szerintem az SR3 szabályrendszere érthető. Viszont a másodikhoz kiadott alapkönyvben rengeteg plussz volt (térképek, szörny-képek, fórumos beszólások), amik a harmadikból kimaradtak. Így egy picit nyers lett. Bár mi inkább a 3. kiadással játszunk, de forrásként és kalandötletként hozzányúlunk a korábbi alkotásokhoz. Kíváncsi leszek, hogy ezek benne lesznek-e majd a negyedikben? |
| | | | |
| | | | Köszönöm, bár néhányat megtaláltam, sajnos mind1ik angol. Megint nekiállhatok fordítani! ;) |
| | | | |
| | | | Wow, nem hangzik rosszul. A drótmentes dekázás mindenképpen érdekes, meg a technológiai történelem is érdekel.
Viszont valaki segítsen: hogyan lehet egy dekket tunningolni? (PIMP-reősítés, burkolat páncélozása...)
Szabályok és leírások érdekelnének. |
| | | | |
| | | | Ma vettem meg a könyvet, holnap nekiugrok. Az íróról annyit, hogy halvány lila gőzöm sincs, hogy ki, azon kívül, hogy giganagy név a BATTLETECH Univerzumban. Majd véleményezem, de ha megint egy Caroline Spector-féle sz*r lesz...
Mellékesen megjegyezném, hogy mikor kifizettem a könyvet, felvontam a szemöldökömet. Anno az alapkönyvet antikvárban 4000-ért vettem. Két regény és alapkönyv között van különbség. Nem értem, miért ennyi. Jó, elég terjedelmes 300 oldal, de mégis. Puha fedeles, nem világít a sötétben a címlapon az SR logó ;), akkor meg mért ilyen drága? |
| | | | |
| | | | Hát, ami azt illeti a Coyote már csak atért is szép dolog, mert kiadták. Egy kezemen megtudom számolni a magyar fejlesztésű és nyomdába is került szerepjátékokat. És nem elhanyagolható, hogy a könyv árbarát, a haverom meg is vette, majd jól behúzom! Nekem a western poszt-apokaliptikus dolgok közül a Fallout 1 és 2 PC játék jön be, most is azt nyomom, de szerintem az asztali RPG változata is megabrutál! A szabályrendszert (a pc-játék után) durván fél nap alatt teljesen megértettem, továbbá az alapkönyvben legalább annyi fegyver és jármű van, ami már egy külön kieg-gel is felér! (kb 6 sniper, 20 géppisztoly 40 kispisztoly...) Akit érdekel:
http://www.c3.hu/~frc/fallout2
Itt van a linkek között van az oldal, ahol letöltheted magyarul pdf-ben. Nem vészes, kb 2 mb.
NO RECLAMA? NUKU REKLAMO? SEMMI HIRDETŐSDI!! |
| | | | |
| | | | na sziasztok emberek, végre volt időm elolvasni a régi hozzászólásokat is. Na, akkor összegezem a gondolataimat:
A házi szabályokon töprengek. Egyetértek a Darklucassal abban, hogy létezik egy szabályokkal körülvett világ, melyben játszunk, de úgy gondolom, hogy a háziszabályok célja nem a tápolás, vagy az, hogy kiiktassunk valami fontosat, hanem a gördülékenység. Egyértelműen a karakter tudásán és ey kis szerencsén múlik a siker, de minek dobassak mondjuk arra, hogy Igor troll 6-os erővel betöri-e a több éve rohadó korhadt fából összeeszkábált ajtót? Ezt csak időhúzásnak veszem, hiszen úgy is sikerül! Ha mondjuk a kari hátsójában egy motoros banda liheg, és mielőbb az ajtó mögötti rejtekbe kell húzódni, akkor izzítsuk a kockákat!
Az, hogy milyen kockával játszunk szerepjátékot, szerintem nem élet és halál kérdése, hiszen a lényeg a világ és a karakter egyensúlyán legyen. Tápos Pisti 20-as erővel az SR világában olyan kari, akit én nem engedek asztalhoz ülni. (Érdekességképpen a mostani karijainknál a generáláskor nem A B C D E szerint kaptak pontokat, hanem CC DD EE szerint, így nem árnyakkat hanem hétköznapi embereket nyomtam le az árnyakba. A játékosok jobban élvezték, mert több volt a szerencse része a játékban. )
A figurás meg a táblás SR-ről annyit, hogy ez nem más, mint a WizKids egy újabb próbálkozása lehúzni az SR Fant. A figurás játék lényege is az, hogy vegyél meg úgy 8-10 figurát, darabját 5-10000 forintért, vételezz nekik felszerelést 5000-ért és elment a fizetésed. A figurás játék (Shadowrun Duels) meg nem más, mint a MechWarrior féle tárcsás és inch-mérős balhé. Nem olyan érzés, mint szombaton körülülni az asztalt. |
| | | | |
| | | | Ki a best író?
Nem is tudom... Robert N. Charette tűrhető, lehet, hogy úttörő, én a Jogos Kárpótlást olvastam tőle, az összecsapottnak tűnt.
Tom Dowd? Benne azt szeretem, hogy nem tudhatod, hogy a könyv happy end lesz, vagy sem.
Carl Sargent & Marc Gaiscione hihetetlen írópáros, őjk a kedvenceim, mert világméretű eseményeket hoznak össze vérbeli SR-cégintrikás-hátbatámadós stílusban.
Nigel Findley azért jó, mert amolyan amerikai Leslie L. Lawrence, karakterei emeriek, történetei elgondolkodtatóak, mint az LX-IR.
Stephen Kenson azon regényei tetszettek, melyek Karomról szólnak, mert nem azt az tucai varázslót festik le, aki két manalabdávl kinyírja a fél gárdát.
Jak Koke a maga Sárkányszív-triológiájával nálam aratott, egy hónapig zabáltam a könyveit, ha valaha megfilmesítik, az ő regényei érdemesek az SR-re.
Caroline Spector (ha jól írom a nevét) a Végtelen világokkal leszerepelt előttem, lehet, hogy jó Earthdawnos, de SR-hez köze sincs.
Mel Odom lendületes, nincs a könyvben két egymást követő oldal, ahol nem durran el egy lövés, hasonlóan Nyx Smithshez.
Igazából az a jó az írókban, hogy a különféle stílusaik mellett mindig ott van (kicsiben vagy nagyban) az SR-feeling. |
| | | | |
| | | | Na emberek, elárulok egy titkot mindenkinek, aki térképeket keres:
http://shadowrun.rpg.hu/
Ezen az oldalon a letöltéseknél rengeteg térképet találhattok, mint Denver részletesen, Anglia kontinens-térképe... rengeteg németektől származó van. (Mert ugyebár germán barátainknál nagyobb kultusz az SR - próbaképpen. www. shadowrun.de) Na ennyi voltam. |
| | | | |
| | | | Huh, emberek, végigolvastam a nekem kimaradt részeket! Ez egyszerűen hihetetlen! KAPJATOK AZ AGYATOKHOZ! Ez nem szerepjáték! Ez vasárnapi vitaparti. Javaslom azt, hogy várjuk meg ezt a bizonyos nagy negyedik kiadást! Nézzük meg, vessézzük ki, ha tetszik a csapatodnak játsz vele, ha nem hagyd a francba és maradj a harmadiknál, sőt, a másodiknál. Ha valami esetleg nagyon nem tetszik, vannak háziszabályok is. Amikor leülsz hétvégén RPG-zni, nálatok tényleg az a fő téma, hogy táp-pistike 32-es szinten megdobja-e a 2-es célszámot? Neeem.... Nagyon elszomorít az, hogy a szabályok ennyire elnyomják a játékot. Én pl. azért tartom az SR-t a legjobbnak, mert megragadott a világa, nem pedig azért, mert huh, de kafa a d6 rendszere... Az, hogy tataroznak egy rendszert, kicsit szerencsejáték a kiadók részéről, vagy bejön, vagy nem. Mindenki saját véleménnyel renmdelkezhet persze, de nem kell a világba ordítani, hogy MÁRPEDIGÉNNEMJÁTSZOKAZ SRNÉGGYEEE, MERAZ SZAAA***! Nem értem, miért jó ez a vita.
Kedves woof! Neked is van egy mesélői/játékos stílusod, úgy jászol, ahogy jónak látod, de nem kell leköpni mást a szavaiért és azért, mert máshogyan játszik mint te.
Kedves Wadbill! Véleményedet tiszteletben tartom, te is tartsd tiszeletben másokét is. Ha meg az egész vita meddő, emelkedj ki azzal, hogy nem mész bele a medvecsapdába.
Megmondom az igazat, nem vagyok olyan veterán az RPG játékok terén (csak 2,5 éve játszok...), de kicsit sznoboknak érzem az idősebb generációt. Valloom, hogy nincs nagyobb élmény, mint mikor játszunk, de szégyenlem magamat miatttatok, amiért itt úgy vitatkoztok, mint az ötévesek a számítógép előtt. Ha tényleg ezt akartátok, nézzetek Mónika vagy Balázs-showt a tv-ben. Szerintem.
Várom a(z építő jellegű) kritikákat. Köszönöm. |
| | | | |
| | | | Bocsi, félreinformálódtam, tényleg az angol kiadás jelenik meg augusztusban. A többi az áll. (www.shadowrunrpg.com) Bár azt is írják, hogy a kiegészítők nem lesznek sokáig használatosak az SR4-hez... Kár... Várom az eredményt. (Woofnak üzenem: mindenki tévedhet.) Árnyvadászok egyesüljetek! |
| | | | |
| | | | Határozottan tetszett, hajlott egy kicsit a politikai részhez is, Charette most is remek munkát végzett. A sztori remek, lassan bontakozik ki, néhány meglepődés, fordulat, színes háttér. Az egyetlen kivetni való szerintem az, hogy gyorsan lecsapta a végét, durván 5 oldalban elvarrt mindent, de még így is tele nyitott kérdésekkel. 10/7 |
| | | | |
| | | | Ezt a könyvet régebben olvastam, de azért nem is olyan rossz. Olyan, mint az Aranycsirke: kicsit sovány, de magyar. A mi regényünk. A sztori tetszett, de azért volt egy pár dolog, ami nem tetszett. A könyv elvileg 2060-ban játszódik, de a főhősök minden este az Egyetemes Testvériség konyháján esznek. Te, az ET kirendeltségeit nem zárták be 2055 környékén? Na mindegy. Meg az a vírus se volt egészen világos nekem. Mindenesetre elismerésem a magyar írónak, mert bebizonyította, hogy a magyar író is képes jó SR-t írni. (Meg ugyebár a FASZA is beleegyezet, nemde?) |
| | | | |
| | | | Ez a modul eljes egészében pocsék! Kétszer is megpróbáltam lemesélni, egyszer sem tökéletes sikerrel. Látszik, hogy olyan ember írta, aki perfekt DnD-ben, de SR-ben nem vág. Az ellenfelek még a kezdőknek is röhejesen gyengék, ráadásul ha ezt egy kezdő mesélő kezébe adjuk, nagyon könyen "elszabadul". A sztori még úgyahogy jó, de akkor inkább regényt írtak volna belőle. (mellesleg ilyen melóért az írt karma és pénz is röhejes.) |
| | | | |
| | | | Nos, emberek, akkor elmesélem, hogy én miket is hallottam. A negyedik kiadás elvileg augusztus vége felé kerül a boltokba, valszeg a szokásos fordítócsapattal magyarul. Valami merőben újról pletykálnak, de a kompatibilitásról eddig semmit. Mindenesetre nem örülnék, ha dobhatnám a kukába a kiegészítőket és a többit... Kibővítik a rigózási manőverekről és a forradalmian új Matrix 2.0-ról beszélnek. A Mátrix ismét összeomlik és létrejön egy új hálózat (játéktechnikailag valami tök új dekázási szabályt jelenthet ez). A 2.0-ban nem lesznek dekkek, közvetlen agyi csatlakozás valami merőben új ketyerével. Új szakértelmek, új fegyverek, bővített felszerelés. A könyvnek új designot is adnak majd. (Nem t'om milyet, remélem színeset!) Kíváncsian várom, bár a mostani SR3-mal sincs semmi bajom. Amúgy olvasható egy cikk egy nagy RPG-s magyar oldalon is. A címet ki lehet találni...;) |
| | | | |
| Deathmaster (előzmény: Hóhányó Huhogány 825.) | 2005.02.11. 00:13 |
| | | A véleményem az, hogy ez egy ideális alap egy kalandra! Bosszú a haldokló mágustól! Én már játszottam le hasonló storyt. Az egyik karakter mestere feldobta a talpát, az asztráltéren még eléldegélt, megszállta egy másik karakter testét ideiglenesen, elmondta, ki a gyilkos (egy szabad szellem). Asztrális utazás, bosszúállás, a mester meghalt, de tanítványa legalább megbosszúlta. A kár csak az, hogy szilveszterkor beb**va az ember nem könnyen mesél asztrális utazást! |
| | | | |
| | | | A minap wooffal parázs vita alakult ki közöttünk amiatt, ki mennyi nuyent ad egy kalandért a játékosoknak? Gondoltam, ez egy jó téma, az Ember és Gép fórumon indult el a téma, az előzményeket ott olvashatjátok el, várom véleményeiteket! |
| | | | |
| | | | A fodítással nem volt olyan problémám .lévén nem olvastam az eredeti angolt - Inkább néhol szerintem értelmetlen szófordulatokkal és hosszasan taglalt bugyuta még angolul is hülyén hangzó leírásokkal. Woof, melyik regényeket fordítottad még? Hivatalos fordító vagy? ezt nem tudtam... |
| | | | |
| | | | Még nem olvastam de állítólag az előzményeket a Hajtóvadászat írja le. |
| | | | |
| | | | Hallottam egy régi PC-s SR játékról, erről beszéltek? Mert ha igen, küljétek már el az emil címemre, mert nagyon érdekel a dolog! Nekem kell! Szeretem a régi PC játékokat, pláne ha SR! A WizKidsről meg annyit, hogy JÓ. A Rigger 3-at várom! Angolul megvan pdf-ben, de nem az igazi. |
| | | | |
| | | | Nos, szavaitokat olvasva abban egyetértek, hogy az SR a fantázia játéka. (Én például most fejlesztem a saját szerpjátékrendszerem Vaskereszt & Bíborszív néven...) Amerikalizáció ide vagy oda: aki Árnyékmagyarországot szereti ott játszon, aki Seattle-t, ott játszon! Vagy a köztes megoldás: itt is-ott is. |
| | | | |
| | | | Na de emberek! Mire mennénk a nagyképű és makacskodó beképzelt Tiri tündék és BORUK nélkül? Ki javítaná meg a szétment Americarodat, ha nem egy jól képzett technikus törpe (lásd én)? Ki dobná ki a csúnya arcokat a kedvenc klubbodból, ha nem egy megtermett troll kidobófiú az ork haverjával? Szebb lenne a világ meták nélkül? Káosz kapitányt a szégyen kerülgetné ilyen gondolatok miatt!! A mi karaktereink hobbija például a Humanis Poliklubbok robbantgatása! Szavamra, nincs annál nagyobb móka, mikor (a durván 12-es erejű) troll szamuráj cimbi haverunk "beszélget" egy ilyen barommal! Hittétek volna, hogy egy emberben több, mint 100 csont van és mindegyik képes eltörni egy troll markában? |
| | | | |
| | | | Szerintem meg jó! A fordítás tényleg elég érdekes, de a könyv hihetetlen pergő akciódús. Ilyen lenne egy jó akciófilm. Mondjuk szerintem túl sok lett az akció és kevés a sztori. Mármint bonyolultságilag és ez egy kicsit furcsa volt Mel Odomtól. Egyszer elolvasható, örültem Arkangyal feltűnésének! |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|