dejóó.. már kivi vok arra a ballanszolt mágiarencerre, meg az új tulikra ;DDD |
Kocos, már a múltkor mondtam, hogy az ötleteidet feljegyeztem, valószinüleg lesz közüle, ami megvalósul. |
egyébként nekem tetszik kocos 5lete |
nekem az az 5-letem lenne hogy az arénában párosban is lehessen küzdeni |
Sajna hatizsakos otletem meg csak egy olyan valaszra se lett meltatva, hogy oreg, ez baromsag, ezert probalom butitani elvarasaimat:
- legyenek rendezve a slotok legorduloi menu valamilyen szempont szerint (ertek, talalasi sorrend vagy ABC)
Korabban felmerult otletek, amiket meg kene csinalni:
- a karaktervalasztasnal jelezni, hogy mikor lesz uj cselekvese az adott karinak, ha epp nincs
- a karakterlapon jelezni, hogy mikor lesz a kov cselekves, akkor is, ha meg van(!)
- kiirni a batorsagproba menuben, hogy mennyi van teljesitve
- kiirni az arenaban a gyozelem/vereseg szamokat (esetleg a gyengebb matekosoknak egy %ot is)
- a TP csikon allva az egerrel jelenlen meg pontos ertek (hianyzo TP ha lehet, de % is jo)
- templomban akkor is irja ki a teljes gyogyulas idejet, ha eppen van penze az embernek gyogyitani
Annyit mindenkeppen kernek Miklostol, hogy legalabbal egy reakciot ide a forumba eresszen meg. Sztem egyik se az a haj de nagy munka, nem azt kerem, hogy holnapra illesszen be egy balanszolt magiarendszert es 3 uj tulajdonsagot . |
Szio!
Aham, értelek. Lehet, hogy akkor rászánnám magam az alku képesség megvételére és egy két alkalomnál többször lépnék a templom területére. Nem is beszélve, hogy akkor döntést kéne hoznom, hogy vajon most kalandozzak, vagy bátorságpróbázzak. Nah máris három meggodnolandó dolog, azért vannak lehetőségek az ötletben.
Most min múlik a fejlődés?
Na jó, azért elbizonytalanodtam, mert ha ennyire egyértelmúen jó ötlet és mégsincsen megvalósítva, ráadásul ódzkodtok tőle Ti is, azért ez elgondolkodtató.
Kicsit még töröm a fejem rajta, hátha mégis hasznára lehetek a játéknak ezzel.
Köszike : Celeborn |
Nagyon anyagi sikra terelodne a jatek ha korlatlanul lehetne batorsagprobazni. Effektive azon mulna a fejlodes, hogy mennyit tudsz gyogyulni/gyogyitani. |
Egy fejlesztét szívesen vennék a játék készítőitől, azt hogy aki arénázik, legalábbis valami minimális pénz kapjon a győzelemért ha nyer mondjuk szint*5 aranyat , persze csak akkor ha ő a kihívó, ez azért lenne jó szerintem, mivel elég sokan nem tudnak mindig gépközelben lenne, és így nagyon sok cselekvésük felhalmozodik, azt pedig nem tudják, lelépni, mivel pénzük nincsen a gyógyitásra, és ha legalább aránánnának belőle akkor előbb utóbb egyenesbe jönnének! |
Ez a kérésed sajnos sosem lesz teljesítve mivel Miklós megmondta, hogy egy csata maximum 10 körig tarthat, és ha azalatt nem győzöl akkor a szörny elmenekül.
Ennyi! |
Szia!
Először is félreértettél, nem jobb sisak kell, hanem véleményem szerint annak a fejfedőnek többet kéne érni, amit nehéz küzdelem árán szerzel, mint amit a boltban mindenki megvehet.
Ami a bátoságpróbát illeti, nos a Te véleményed az enyém ellen, és amíg mások nem osztják meg a sajátjukat, addig meghallgatnám, hogy szerinted mi a rossz abban, ha van választási lehetőséged. Mert ugye akkor választhatnál, hogy kalandozol, vagy a bátoságod teszed próbára.
Üdv: Celeborn |
Ez nem gyiksagproba... Epp az a lenyege, hogy probara teszi a karit. Ha vmi nem megy, akkor nem megy, ez mindenkinek benne van es mindenkinek epp olyan idegesito, de ettol fuggetlenul tessek szepen elfogadni. |
9-es szinten van uj sisak a boltban. Tessek szepen felfedezni.
Amugy a batorsagproba pont jo ugy, ahogy most van. |
Továbbra is szorgalmazni szeretném ,hogy ne tűnjenek el a bátorságpróbák a jutalom után!
Mindamellett szeretném kifejleszteni abbéli nézetem ,hogy a található tökfödők lehetnének kicsit job tulajdonságokkal rendelkezők, mint a boltban megszerezhetők. Vassisak cserélném elf fejpántra jeligével!
Üdv: Celeborn |
A legjobb fejlesztés az lenne, ha a bátorságpróbánál a szörny SOHA nem futna el.Eddig ezt 4x szoptam be, és nagyon idegesítő. |
Szori, elírtam, nem 15 hónap hanem 1,5 hónap(90 nap) Bocsi. |
Hé haversrác!
Én már kipróbáltam a Thrillion kincsét és lehet hogy részletesebb. De nagyon unalmas volt egy idő után hogy akármennyit fektettem a karakterem fejlődésébe egy idő után ugyis meghalt, ami szeritnem elég éelthű ugyan, de nem volt kellemes dolog hogy ,15 hónapig mindennap benézek hozzá meg minden és egyiknap meghal. |
Igazad van Cele tényleg a max ép-től függ a regenerálódás, ezt nem is vitatja senki |
Kitartok a meglátásom mellett. Továbbra is állítom ,hogy a maximálsi éptől függ csak a regenerálás, a kérdés csak az, hogy mennyi az az idő, amit meghatároztak maximálisnak, mert abban egyetértek, hogy nem egy nap.
Az egészség és a szint csak közvetve a max épt befolyásolva lehet hatással rá.
Persze ez az én véleményem csak és lehet hogy nincsen igazam, de akkor a kérdésem az, hogy a felennyi egészséggel rendelkező karakterem hogyna tud ugyanannyit regenerálni, mint a másik.
Mindenesetre ebből kiindulva bánom kissé, hogy eladtam a csinoskarkötőmet, jó lett volna táborozóscuccnak, de bízom benne, hogy később találok hasonlót és akkor ez is megoldódik.
Mindenesetre tippnek nem rossz az ilyen tárgyakkal való felszerelkezés.
Üdv:Celeborn |
Elnézés kérésem más a sárkányölő stratégia topikban olvasható, mert nem ide való. A lényeg: lehet, hogy tévedtem. |
Helyesbítek az egészségenk igenis köze van az ép regenerálodáshoz, de az aktuális szinted jobban számít! |
Leccives ha valamirol nem tudod hogy mukodik, akkor ne allits rola marhasagot. A regeneralodas fugg az egeszsegtol. |
Ez itt nem igy mukodik, mint gargoyle_ megirta egeszsegtol fugg a gyogyulas sebessege. |
Hat azert ezt frisitgetes nelkul is ki lehet szamolni. Pihenteted egy orat es osztasz. Vagy meg egyszerubb, ha nincs eleg penzed es kiirja a templom. |
Az már biztos, hogy az ÉP regenerálodás szinthez kötött, vagy max ÉP-hez, és vajmi köze van az egészséghez, pl a 3 szintű törpém 270 mp múlva kap vissza egy ÉP-t, 28-as egészséggel, ami ha jól számolom ez 4:30-4:40 perc, ráadásul kétszer is vigigcsináltam a proderúrát, mivel először nem akartam hinni a szememnek, továbba a 8 szintű tündérem 24 eg 90 mp (1:30 perc ) egy ÉP, és a 8 szintű barbárom nak is 26 eg 90 mp (1:30 perc) egy ÉP, szóval mostmár tutira biztos, hogy szinthez kötött a dolog.
Kiváncsi lennék neked hányadik szintű a karid?
Mert kigondoltam egy tippet, ami lehet , hogy bejön
szint kb reg idő (mp)
8 90
7 110
6 140
5 160
4 210
3 270
2 340
1 420
Persze lehetséges, hogy az egészségnek is köze van a dologhoz, de olyan mimimális a hatása az ÉP regenerálódásra, hogy nehéz lenne pontosan kiszámítani! |
További számítások alapján kiderítettem, hogy a különböző karakterim maxba gyógyulásának ideje kb ugyanannyi (max 4 másodpercet tévedhettem a méréseknél), ami pedig összesen majdnem teljesen pontosan 5 óra (pár perc difi van, szóval a mérési eredmény a hibáimat is beleszámítva véglegesen pontosan 5 órának mondható). Legalábbis 7.szinten. De talán ez később sem változik. Éjjel megnézem a 8.szintet is, asszem addigra fellép minden karim. |
Sziasztok!
Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem a bátorságpróbáknak nem kellene eltünnie, ha már megkaptuk a jutalmat. Én szivesen lennék továbbra is bátor, hiszen eddig sem a jutalomért teljesítettem!
Üdv:Celeborn |
Sziasztok!
Mi lenne, ha feltételeznénk, hogy egy bizonyos idő alatt a sárkányölők maximális életerőre kerülnek. Ha ez így van, akkor nyilvánvalóan aki életerősebb, annak gyorsabban jön vissza ez a mennyiség. Példának okáért legyen egy nap a regenerálási idő és a könnyűség kedvéért 72 a maximális életerő, akkor ugye 20 percenként regenerál 1-t ami ugyebár azt jelenti, amit korábban is mondtatok ,hogy óránként 3 életerőt.
Persze ez csak feltételezés, a kf mintájára, mert ha már egszer az jól bevált, miért ne lehetne hasonló a sf is.
Üdv:celeborn |
Nagy kutatómunkával (kb két másodpercenkénti frissítgetéssel) kiderítettem, hogy a 20as egészségű karim kb 2:15 alatt gyógyult egyet, a 35ös egészségű meg 1:50 alatt. Úgyhogy korábbi feltételezésemet igazolva, a gyógyulás sebessége az egészségtől függ. Vagy a max ÉPtől, ugye, mert lehet, hogy a adott idő alatt a max hp bizonyos százalékát tolja vissza. |
Miért kell nektek annyira mágia?? Hiszen a sárkányok úgy is immunisak rá
Üdv:Celeborn |
jó lenne, ha azoknál a küldetéseknél, ahol azt a szövegkörnyezet lehetővé teszi, véletlenszerűen lehetne egymás után két ellenféllel is küzdeni ugyanazért a cselekvéspontért(vagy attól függően, hogy az ellenfelet hogy vette a karakter). így több tp-hez lehetne jutni, de ugyanakkor a kockázat is nagyobb lenne. |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|