Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Eliana
Küldd el képeslapként!
A képen egyet láthatsz a Túlélők Földjét járó nagyhatalmú kalandozók közül. Ez a vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember Eliana, Raia nagyhatalmú főpapja, az Álomőrzők Közös Tudat tagjainak egyike.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás V. (576. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Daxx - egy másik univerum (2)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)
TF help (6719)
Ghalla Népe (7)
Karaktert keresek !!! (721)

További témák...

2024-11-04 22:09:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
Nézet:
dejóó.. már kivi vok arra a ballanszolt mágiarencerre, meg az új tulikra ;DDD
 
Kocos, már a múltkor mondtam, hogy az ötleteidet feljegyeztem, valószinüleg lesz közüle, ami megvalósul.
 
egyébként nekem tetszik kocos 5lete
 
nekem az az 5-letem lenne hogy az arénában párosban is lehessen küzdeni
 
Sajna hatizsakos otletem meg csak egy olyan valaszra se lett meltatva, hogy oreg, ez baromsag, ezert probalom butitani elvarasaimat:
- legyenek rendezve a slotok legorduloi menu valamilyen szempont szerint (ertek, talalasi sorrend vagy ABC)

Korabban felmerult otletek, amiket meg kene csinalni:
- a karaktervalasztasnal jelezni, hogy mikor lesz uj cselekvese az adott karinak, ha epp nincs
- a karakterlapon jelezni, hogy mikor lesz a kov cselekves, akkor is, ha meg van(!)
- kiirni a batorsagproba menuben, hogy mennyi van teljesitve
- kiirni az arenaban a gyozelem/vereseg szamokat (esetleg a gyengebb matekosoknak egy %ot is)
- a TP csikon allva az egerrel jelenlen meg pontos ertek (hianyzo TP ha lehet, de % is jo)
- templomban akkor is irja ki a teljes gyogyulas idejet, ha eppen van penze az embernek gyogyitani

Annyit mindenkeppen kernek Miklostol, hogy legalabbal egy reakciot ide a forumba eresszen meg. Sztem egyik se az a haj de nagy munka, nem azt kerem, hogy holnapra illesszen be egy balanszolt magiarendszert es 3 uj tulajdonsagot .
 
Szio!

Aham, értelek. Lehet, hogy akkor rászánnám magam az alku képesség megvételére és egy két alkalomnál többször lépnék a templom területére. Nem is beszélve, hogy akkor döntést kéne hoznom, hogy vajon most kalandozzak, vagy bátorságpróbázzak. Nah máris három meggodnolandó dolog, azért vannak lehetőségek az ötletben.
Most min múlik a fejlődés?
Na jó, azért elbizonytalanodtam, mert ha ennyire egyértelmúen jó ötlet és mégsincsen megvalósítva, ráadásul ódzkodtok tőle Ti is, azért ez elgondolkodtató.
Kicsit még töröm a fejem rajta, hátha mégis hasznára lehetek a játéknak ezzel.

Köszike : Celeborn
 
Nagyon anyagi sikra terelodne a jatek ha korlatlanul lehetne batorsagprobazni. Effektive azon mulna a fejlodes, hogy mennyit tudsz gyogyulni/gyogyitani.
 
Egy fejlesztét szívesen vennék a játék készítőitől, azt hogy aki arénázik, legalábbis valami minimális pénz kapjon a győzelemért ha nyer mondjuk szint*5 aranyat , persze csak akkor ha ő a kihívó, ez azért lenne jó szerintem, mivel elég sokan nem tudnak mindig gépközelben lenne, és így nagyon sok cselekvésük felhalmozodik, azt pedig nem tudják, lelépni, mivel pénzük nincsen a gyógyitásra, és ha legalább aránánnának belőle akkor előbb utóbb egyenesbe jönnének!
 
Ez a kérésed sajnos sosem lesz teljesítve mivel Miklós megmondta, hogy egy csata maximum 10 körig tarthat, és ha azalatt nem győzöl akkor a szörny elmenekül.
Ennyi!
 
Szia!

Először is félreértettél, nem jobb sisak kell, hanem véleményem szerint annak a fejfedőnek többet kéne érni, amit nehéz küzdelem árán szerzel, mint amit a boltban mindenki megvehet.
Ami a bátoságpróbát illeti, nos a Te véleményed az enyém ellen, és amíg mások nem osztják meg a sajátjukat, addig meghallgatnám, hogy szerinted mi a rossz abban, ha van választási lehetőséged. Mert ugye akkor választhatnál, hogy kalandozol, vagy a bátoságod teszed próbára.

Üdv: Celeborn
 
Ez nem gyiksagproba... Epp az a lenyege, hogy probara teszi a karit. Ha vmi nem megy, akkor nem megy, ez mindenkinek benne van es mindenkinek epp olyan idegesito, de ettol fuggetlenul tessek szepen elfogadni.
 
9-es szinten van uj sisak a boltban. Tessek szepen felfedezni.

Amugy a batorsagproba pont jo ugy, ahogy most van.
 
Továbbra is szorgalmazni szeretném ,hogy ne tűnjenek el a bátorságpróbák a jutalom után!

Mindamellett szeretném kifejleszteni abbéli nézetem ,hogy a található tökfödők lehetnének kicsit job tulajdonságokkal rendelkezők, mint a boltban megszerezhetők. Vassisak cserélném elf fejpántra jeligével!

Üdv: Celeborn
 
A legjobb fejlesztés az lenne, ha a bátorságpróbánál a szörny SOHA nem futna el.Eddig ezt 4x szoptam be, és nagyon idegesítő.
 
Szori, elírtam, nem 15 hónap hanem 1,5 hónap(90 nap) Bocsi.
 
Hé haversrác!
Én már kipróbáltam a Thrillion kincsét és lehet hogy részletesebb. De nagyon unalmas volt egy idő után hogy akármennyit fektettem a karakterem fejlődésébe egy idő után ugyis meghalt, ami szeritnem elég éelthű ugyan, de nem volt kellemes dolog hogy ,15 hónapig mindennap benézek hozzá meg minden és egyiknap meghal.
 
Igazad van Cele tényleg a max ép-től függ a regenerálódás, ezt nem is vitatja senki
 
Kitartok a meglátásom mellett. Továbbra is állítom ,hogy a maximálsi éptől függ csak a regenerálás, a kérdés csak az, hogy mennyi az az idő, amit meghatároztak maximálisnak, mert abban egyetértek, hogy nem egy nap.
Az egészség és a szint csak közvetve a max épt befolyásolva lehet hatással rá.
Persze ez az én véleményem csak és lehet hogy nincsen igazam, de akkor a kérdésem az, hogy a felennyi egészséggel rendelkező karakterem hogyna tud ugyanannyit regenerálni, mint a másik.
Mindenesetre ebből kiindulva bánom kissé, hogy eladtam a csinoskarkötőmet, jó lett volna táborozóscuccnak, de bízom benne, hogy később találok hasonlót és akkor ez is megoldódik.
Mindenesetre tippnek nem rossz az ilyen tárgyakkal való felszerelkezés.

Üdv:Celeborn
 
Elnézés kérésem más a sárkányölő stratégia topikban olvasható, mert nem ide való. A lényeg: lehet, hogy tévedtem.
 
Helyesbítek az egészségenk igenis köze van az ép regenerálodáshoz, de az aktuális szinted jobban számít!
 
Leccives ha valamirol nem tudod hogy mukodik, akkor ne allits rola marhasagot. A regeneralodas fugg az egeszsegtol.
 
Ez itt nem igy mukodik, mint gargoyle_ megirta egeszsegtol fugg a gyogyulas sebessege.
 
Hat azert ezt frisitgetes nelkul is ki lehet szamolni. Pihenteted egy orat es osztasz. Vagy meg egyszerubb, ha nincs eleg penzed es kiirja a templom.
 
Az már biztos, hogy az ÉP regenerálodás szinthez kötött, vagy max ÉP-hez, és vajmi köze van az egészséghez, pl a 3 szintű törpém 270 mp múlva kap vissza egy ÉP-t, 28-as egészséggel, ami ha jól számolom ez 4:30-4:40 perc, ráadásul kétszer is vigigcsináltam a proderúrát, mivel először nem akartam hinni a szememnek, továbba a 8 szintű tündérem 24 eg 90 mp (1:30 perc ) egy ÉP, és a 8 szintű barbárom nak is 26 eg 90 mp (1:30 perc) egy ÉP, szóval mostmár tutira biztos, hogy szinthez kötött a dolog.
Kiváncsi lennék neked hányadik szintű a karid?
Mert kigondoltam egy tippet, ami lehet , hogy bejön

szint kb reg idő (mp)
8 90
7 110
6 140
5 160
4 210
3 270
2 340
1 420

Persze lehetséges, hogy az egészségnek is köze van a dologhoz, de olyan mimimális a hatása az ÉP regenerálódásra, hogy nehéz lenne pontosan kiszámítani!
 
További számítások alapján kiderítettem, hogy a különböző karakterim maxba gyógyulásának ideje kb ugyanannyi (max 4 másodpercet tévedhettem a méréseknél), ami pedig összesen majdnem teljesen pontosan 5 óra (pár perc difi van, szóval a mérési eredmény a hibáimat is beleszámítva véglegesen pontosan 5 órának mondható). Legalábbis 7.szinten. De talán ez később sem változik. Éjjel megnézem a 8.szintet is, asszem addigra fellép minden karim.
 
Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem a bátorságpróbáknak nem kellene eltünnie, ha már megkaptuk a jutalmat. Én szivesen lennék továbbra is bátor, hiszen eddig sem a jutalomért teljesítettem!

Üdv:Celeborn
 
Sziasztok!

Mi lenne, ha feltételeznénk, hogy egy bizonyos idő alatt a sárkányölők maximális életerőre kerülnek. Ha ez így van, akkor nyilvánvalóan aki életerősebb, annak gyorsabban jön vissza ez a mennyiség. Példának okáért legyen egy nap a regenerálási idő és a könnyűség kedvéért 72 a maximális életerő, akkor ugye 20 percenként regenerál 1-t ami ugyebár azt jelenti, amit korábban is mondtatok ,hogy óránként 3 életerőt.
Persze ez csak feltételezés, a kf mintájára, mert ha már egszer az jól bevált, miért ne lehetne hasonló a sf is.
Üdv:celeborn
 
Nagy kutatómunkával (kb két másodpercenkénti frissítgetéssel) kiderítettem, hogy a 20as egészségű karim kb 2:15 alatt gyógyult egyet, a 35ös egészségű meg 1:50 alatt. Úgyhogy korábbi feltételezésemet igazolva, a gyógyulás sebessége az egészségtől függ. Vagy a max ÉPtől, ugye, mert lehet, hogy a adott idő alatt a max hp bizonyos százalékát tolja vissza.
 
Miért kell nektek annyira mágia?? Hiszen a sárkányok úgy is immunisak rá

Üdv:Celeborn
 
jó lenne, ha azoknál a küldetéseknél, ahol azt a szövegkörnyezet lehetővé teszi, véletlenszerűen lehetne egymás után két ellenféllel is küzdeni ugyanazért a cselekvéspontért(vagy attól függően, hogy az ellenfelet hogy vette a karakter). így több tp-hez lehetne jutni, de ugyanakkor a kockázat is nagyobb lenne.
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.