Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Eliana
Küldd el képeslapként!
A képen egyet láthatsz a Túlélők Földjét járó nagyhatalmú kalandozók közül. Ez a vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember Eliana, Raia nagyhatalmú főpapja, az Álomőrzők Közös Tudat tagjainak egyike.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás V. (576. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Daxx - egy másik univerum (2)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)
TF help (6719)
Ghalla Népe (7)
Karaktert keresek !!! (721)

További témák...

2024-11-04 22:06:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
Nézet:
Amikor bemész a templomba, hogy meggyógyítsanak, akkor mindig megmondanak egy árat, hogy ha ezt befizeted akkor felgyógyítanak maximumra.De ha nincs elég pénzed akkor nem tudsz gyógyítani.
Ezt kéne szerintem orvosolni, hogy nem muszáj maximumra, hanem amennyi pénzed van abból gyógyíthasd magad.

(Ezért hagytam én is abba egy jó hosszú időre a játékot.Jelenleg 280 cselekvés pontnál járok.)

:-))
 
Kedves fejlesztők!

Az az eddigi hozzászólásokból és panaszoból látszik, hogy aki folyamatos net eléréssel rendelkezik, annak nagy előnye van azokkal szemben ,akik akár több naponta tudnak csak lépni.

1. sz. probléma: Ilyenkor rengeteg csp halmozódik fel, amit vagy lehetetlen természetes gyógyulással ledolgozni (játéktudástól és szerencsétől függően) vagy nagyon gyorsan elfogy a pénz, és azután megint ugyanott vagyunk az elején. Ehhez kapcsolódik a
2. sz. probléma:Ha valaki egy óra múlva szintet léphetne, de csak 3 nap múlva tud megint lépni, akkor növeli a lemaradását, hiszen ha meg tudná lépni a szintet, akkor 3 napig több cspt kapna, amivel több tpt is tudna szerezni. Most nem ez a fő problémakör, bár a javaslatom részben erre is gyógyír lenne:

Jó lenne, ha a progi számolná, hogy ameddig adott karakter nem lép, addig hányszor gyógyulhatott volna max épbe. Nevezzük ezt "táborozás pont"-nak. Lehetne egy "Táborozás" menüpont, és ha valaki ezt választaná, akkor maxba gyógyulna. Ezt annyiszor tehetné meg, ahány "táborozás pont"-ja van. Hasonlóan, mint a bátorságpróbánál, ilyenkor kiírná a progi, hogy még hányszor táborozhat az adott karakter.

Ezzel el lehetne kerülni, hogy toplistás karaktereket töröljenek, ledolgozhatatlan cspmennyiséggel, vagy pénz nélkül kalandozzanak emberek.

Egyébként szerintem nagyon kiegyensúlyozott a játék, csak a real-time jellege miatt hátrányban vannak azok, akik nem tudnak real-time játszani. Szerintem a javaslatom megoldaná az 1.sz. problémát, bár nem tudom a kivitelezés mennyire nehéz. A 2.sz. problémára annyiban lenne megoldás ez a felvetés, hogy a felhalmozott cspket azonnal (egyszeri játéküléssel) le lehetne dolgozni, és az elmaradt szinteket azonnal meg lehetne lépni. Persze a kihagyás miatt elveszett csp-k nem jönnek vissza, viszont abból nem származik hátrány, hogy lehet, hogy a köv szinteket csak több nap alatt tudom megszerezni, és ezalatt szintén lemaradást halmozok.

Véleményem szerint ha ezt sikerülne kivitelezni, akkor a játékosok között ténylegesen csak tudásbeli különbségek lehetnek (ha feltesszük, hogy hosszútávon - a nagy számok törvénye alapján - azért mindenki egyformán szerencsés)

Véleményeteket várom az üggyel kapcsolatban, illetve játékostársaim hozászólását, véleményeit. Segítségeteket előre is köszönöm.
 
íj. fejleszd te a karid, és nem fog előjönni... >
 
Egy eleg zavaro jelenseg "ejleszetset" szivesen fogadnam, ez pedig " Teknos gyorsabb mint Te" szindroma. Eleg zavaro...
 
Sarkanyrak, apro wyvern, kisebb wyvern. Vannak itt sarkanyok, de mi punyi 12-es szintuek nem fogunk meg talalkozni veluk.
 
Szerintem, a kalandozást bővíteni kéne.
PL elfogadom-e a küldetést, stb.
Merre induljak el..
 
Sziasztok!

Mit szólnátok a harcművészetekhez? Magas szinten akadémián lehetne megtanulni és a növelésével újabb és újabb fegyvernek megfelelő technikákat, vagy passzív a található fegyverekhez, vértekhez adódó képességeket adhatna.
Vagy adhatnánk neki a mágia nevet is, ha az jobban hangzik

Üdv:Celeborn
 
nekem a tárgyak "egyhangúsága" mozgatta meg a fantáziámat. nem lehetne, hogy mondjuk fajonként különböző módosítókat kapjanak a tárgyak: pl a nagy fegyverek a barbár kezében kisebb negatív módosítót kap, mint a tündérnek, de cserébe a tunikák jobban védik a tündét? vagy tárgyszetteket összállítani (diablo után szabadon)? vagy a tárgyak használatát tulajdonságérték minimumhoz is kötni? pl a 11es erejű tündém ne használjon egy szélespengéjű kardot, vagy vahegyű lándzsát. sőt lehetne csak biz faj által használható fegyvereket találni... somebody stop me!
 
lehessen tanulni!!!
napi 1 tanuláspont és mondjuk tiz leckéből állna egy varázslat megtanulása....és ezt lehessen majd használni.....gondolom ez tul bonyolult
 
Jo lenne par extradraga targyat latni a boltban... Semmi ertelme nincs a penz gyujtogetesenek jelenleg. Vmi alap fegyvert is be lehetne pakolni... Meg ugy egyaltalan, mindenbol lehetne vmi benabb targy bent.
 
Líthas, ifjú emberek!

Nem tudom, mennyire megoldható... lehet, hogy túl sok munkával járna... de nekem azért tetszene, hogy ha valami küldetés (pl a barátszabadítás, vagy az átkozott hídon való átkelés) azonnal ismételhető lenne... esetleg egy külön opcióban, természetesen újabb CsP-ért...
 
Amúgy a játékban vannak 1általán sárkányok?A nevéből érthetődően kellene bele..
 
Még azon si gondolkoztam,hogy a templomban ne csak gyógyítani lehessen,hanem pl. a mérget "leimádkozni" persze ehez kéne olyan szörny is ami mérgez...
Lehet,hogy van ilyen,csak még nem találkoztam vele,akkor előre is sorry.
 
áhh specializáció
a dnd3-ban ennek a Kiemelt kaszt nevet adták, egyébként ez is jó ötlet.
 
Én arra gondoltam,hogy egy bizonyos szint (pl. 10.) után a karakter némi pénzköltéssel elörébbléphetne vagyis barbárból lovag lenne stb.
 
Szerintem sötét elfet lehetne csinálni néhány új karakter képpel ( a halálcsapda, halálaura vagy a sötét elf íjász HKK lapok képe pont jó lenne).
 
Szerintem meg untig elég a három faj mivel csak háromféle tulajdonság van a játékban, és így legalább mindegyek fajnak van valami előnye!
 
elf az van...egyébként télleg lehetne még egy pár faj...vagy esetleg kasztosítás.... :*)
 
tényleg kevés a három faj.
szerintem lehetne még ork,elf,sötét elf.
 
Sztem kevés a 3 faj....
 
Lesz rá lehetőség,hogy klánt alapitsunk?
Valamint arra,hogy a klánon belül közösen elmehessünk kalandozni?Igy erösebb szörnyeket tudnánk legyözni,viszont akiket kijelöltünk segitségkén megoszlik a szörnyért járó tp,,?
 
Kedves Miklós!
Furdalja az oldalam a kiváncsiság, hogy mikor lehet sárkányt ölni. Egyébként a Sárkányölő szuper kis játék.
 
A 2. és a 4-5. pontok csak kényelmi funkciók, nem igényelnek tesztet, egyszer kell csak megírni. Ezek miatt még nem hiszem, hogy fizetős lenne a Sárkányölő.

A 6. pont (gyógyítás egységár) már valszeg igényelne némi tesztet, de ehez túl sokat jelenleg max Miklós tudna, merthogy eddig csak találgatások mennek a gyógyítás árára vonatkozóan.

A mágia biztos, hogy bekavarna, jelentős fejlesztés lenne.

A barbár meg tényleg gyengus. 2 töpém és a tündém már javában 10. szintűek, de a barbár még mindig csak a 8. szint végén szenved. Pénzhiány... Oké, az alkuval kellett volna kezdenem, de azóta már megvan 2. szinten, és mégis gond a pénz.
 
Hi!

Ha ennyi fejlesztés mrg lesz csinálva, akkor biztos, hogy ez is pénzbe fog kerülni...

Feri
 
nekem is ez volt a probléma, ezért kellett törölnöm a Die by Steel nevű karakterem, aki a 2. !!! leghatalmasabb barbár volt a 9. szinten..... :*(
bár ebbe volt egy kis pillanatnyi felindulás is
 
Sajnos Ledon igazat szólt, az én karakterem- 86 cselekvés, van egy másik barbár is :2 kalandozás 9.szinten és 1-épre kerül, 64-es védekezés mellett. Pénz szinte semmi.
 
Biztos vagy benne, hogy annyi felhalmozott cselekvése lenne? Az én barbárom 4. a barbár pénzlistán, és egy felhalmozott cselekvése sincs. Aki naponta többször tud lépni, annak nem kell gyógyítania, még ha barbárral van, akkor se. Persze mindezek mellett (tekintettel arra, hogy nagyon valószínű, hogy a játékosok döntő többsége nem tud akármikor lépni) valóban gázos, hogy a barbároknak amúgy folyamatosan gyógyítaniuk kell, ha lépni is szeretnének. Ezt igazolja az is, hogy a teljes listán a karakterem 50. helyen van, amiből látszik, hogy az 50 leggazdagabban csak 4 barbár van :-(
 
Tisztelt Miklós
Szeretném az eddigi felvetéseket összeszedni, és átláthatóbbá tenni.
1 Karakterek: a Barbár karakter túl gyengére sikeredet, az erő általi + sebzés, + támadás nem mutatkozik meg a karakteren. Barbár karakterrel vagy sok pénzt találsz, vagy törlöd. Nézd meg a statisztikát: barbár karakterek között nincs gazdag, de a hatalmasok között is kevesebb van mint más „fajból”. Kuglóf Jani nem téma, mert neki 100 cselekvése van, mert nem megy gyógyítani.
2 Karakterlap: Jó lenne, ha kiírná 220/ 143 Ép / hogy érdemes gyógyítani a templomban vagy várjak /, Tp csíknál ugyan így, vagy bele a csíkba fehérrel, vagy alá 100000/ 66555, és hogy mennyi idő van még a következő kalandozásig.
3 Mágia: 12-15.szinten igazán lehetne.
Elképzelésem: az első kört feláldozva varázsolna a karakter, megjelenne egy új csík a mana. Varázslatokat pénzért és szakértelem pontért lehetne venni, fejleszteni a varázslótoronyban. Egy legördülő menüben lehetne beállítani mit akar használni varázslatot vagy tekercset, mint a tárgyakat, ha nincs mana nem használja.
- Áldott fény: + X% támadás a csatára /szakértelem függő mennyi /
- Tűzgolyó: 2d10+ d10x szakértelemszint biztos sebzés
- Kőbőr : - X sebzés az ellenfélnek /szakértelem függő mennyi /
- Villanás: +X védekezés /szakértelem függő mennyi /
- Vámpírmarás: A sebzés 1%-át + szakértelem megkapja mintha gyógyulna, max fölé nem mehet.
3 Ezzel együtt megjelenhetnének új tárgyak: manaital, gyógyital, varázstekercs /megadott szintű /, speciális varázslatok / gyógyítás / amit jutalomként lehetne kapni pl: 10/10 bátorságpróba, stb. esetén.
4 „Nincs” tárgy felirat esetére tehetnél be egy gátat. Ha az összes tárgynál „nincs” felirat van nem hajtja végre a parancsot, helyette figyelmeztet / ez nagyon kellene mert már kettőt megszívtam /. Másik a kulcs, kérdezzen rá, hogy biztos kalandozol kulcs nélkül?
5 A boltban ugyanez a helyzet, kérdezzen rá, hogy eladom-e a bekészítet tárgyat; és legyen felszerelés a boltban legalább egy alap, ha valaki mégis ront ne keljen törölni egy 15. szintű karaktert.
6. Amint észrevettem a gyógyítás összege függ attól hányszor mentem gyógyítani ill. mennyi pénz van a karakternél. Ez nem helyes legyen fix áras. 1ar-1ép.
Nagyon köszönöm, hogy végig olvastad, remélem van néhány dolog ami megfog valósulni. Választ azért szintén megköszönném és nagyon várom.

Tisztelettel: Ledon
 
- a TP csikon allva az egerrel jelenlen meg pontos ertek (hianyzo TP ha lehet, de % is jo)


Nah, jobb klikk egerrel a tp-t jelzo csikra, kivalasztod azt a menut, amiben megnezheted az adott bongeszo alatt a kep tulajdonsagait es megnezed, mennyi pixel a hossza. Ezt megfelelo idokozonkent ismetelgeted es jo lesz. Esetleg Photoshopban tovabb trukkozol meg minden es akkor meg jobb lesz.
 
mikor lesznek fejlesztések?
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.