Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi védelem
Küldd el képeslapként!
"Amikor magamhoz tértem, minden lángolt körülöttem, a táj kihalttá változott... a tudatalattimból előhívott varázslat még ott vibrált a fejem felett, talán ennek köszönhetem, hogy életben maradtam." - egy túlélő emlékei a pillanatról, amikor Dornodon Tűzvihara elpusztította a világot
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás V. (576. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Daxx - egy másik univerum (2)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)
TF help (6719)
Ghalla Népe (7)
Karaktert keresek !!! (721)

További témák...

2024-11-04 22:08:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Az ido a szintlepesek kozott szerintem 5 nap korul stagnal. A cselekvesek szama no. Az ujdonsagok varazsa az uj targyakra kotrlkatozodik, amit ha nem te talalsz elsokent, akkor ez is ugrik.
 
Kalpeti: mint mar mondtam volt az a cel, hogy naponta 10szer nezd meg a jatekot . Tisztan jatekoskent nezve a problemat persze egyetertek. Nagyon ruhellem, amikor ugy erzem, hogy be kell lepjek annak ellenere, hogy semmi kedvem nincs, mert kulonben hatranyba kerulok. Es az ilyen foldanyas cumok ezt a hatranyt csak kieleznek.
 
Az utóbbi időben egyre gyakrabban veszem észre magamon, hogy unom a játékot. Lassan itt az ideje, hogy valami újdonsággal lepjetek meg minket :-)

A próblémát én abban látom, hogy a 10 bátorságpróba kivételével két szintlépés között nem történik túl sok izgalmas dolog. Lehet, hogy csak így érzem, de ha minden igaz egyre több idő/cselekvés kell egy szintlépéshez és nyomkodni a kalandozás gombot közben vagyonokat kifizetni a templomban kezd unalmassá válni.

Az sem véletlen, hogy egyesek, akik kezdetben 8-12 karakterrel játszottak egyre inkább megelégednek 4 karakter irányításával.
 
Nem értem a logikát a templomi költségek számolása mögött?!
Az AK szerint:
*Egy teljes gyógyítás a templomban mindig 1-gyel több aranyba kerül, mint az előző, vagy az aranyad 10%-ába (amelyik több). Tehát, ha az utolsó gyógyításod 19 arany volt és most 400 aranyad van, érdemes 200-at elkölteni (pl. tolvajkulcsra), mielőtt ellátogatsz a templomba, különben ezután a gyógyítás 40, 41 stb. arany lesz.

Ennek mi értelme van?! OK legyen a gyógyítás egyre drágább, de miért nem kötjük ezt karakter szinthez pl.? Ezzel a módszerrel nagyon nagy előnyt kapnak azok, akik napközben is folyamatosan be tudnak lépni, hiszen nekik ritkábban kell gyógyítani és emiatt még alkalmanként is olcsóbb.
 
Nem tudom felmerült e már korábban:
Aréna-párbaj közben jó lenne valami figyelmeztetés, ha egy győztes csatától szintet lép a karakter.
 
Sziasztok!
Ti nem tartjátok aránytalanul magasnak a templom költségeit? Van kincskeresésem, de most is 8 kalandozásból se tárgy, se pénz, a gyógyítás pedig 340-350 körül mozog. Jó ez így?
 
Ez jó, akkor a 2hét helyett légyszíves a 3 napot betenni.

Köszi!
 
láttál már középső ujjjjjat?
 
én is pont ezt akartam mondani.
de akkor is....egy (pl.)szívósság nem termel annyi pénzt mint egy alku.....
 
Kritikus utes is termel penzt, ha elobb vege a csatanak kevesebbet sebzodsz.
 
Nem baj az! )
 
Ha megoldható, én csatlakoznék az ötlethez.
 
Ha megnezed a szakertelmeket, akkor a kritikus utesen kivul gyk. minden penzt termel... Gyk. meg a szivossag is, mert vmivel ritkabban kell templomba menned. Zarnyitasnal nem koltesz penzt a kulcsra, az alku elegge ertheto, a kincskereses mellett meg ha tobb cuccot talalsz, akkor azokat el is tudod ugye adni... Oszinten szolva nekem mar picit elegem van a penztermelesbol... Lehetne olyan szakertelem, ami vedettseget, tamadast novel pl. Vagy amivel picit tobb tp-t kapsz. Mondjuk valoszinuleg lesz meg jopar skill, csak egy bizonyos szempontbol jo lenne, ha latnank, hogy nagy vonalakban mire szamithatunk. Mint ahogy azt is jo lenne tudni, hogy ha vkinek sok penze van, akkor ezzel mit tud kezdeni a kesobbiekben... Par kodos utalas azert johetne.
 
Sziasztok!!!

A kedves Raia papok igazán lehetnének belátóbbak az üres erszénnyel rendelkező sebesült sárkányölőkkel szemben. Lehet, hogy hasznosabb lenne, ha mondjuk némi kertimunkát végeznének a templom körül, vagy hasonló egyéb jócselekedetet, ahelyett, hogy a templom kapujában véreznek el pénz nélkül.
VAgyis mi lenne, ha nem csak aranyért, hanem cselekvéspontért is lehetne gyógyítást kérni. Akinek van rengeteg cselekvéspontja, az gondolom bátran feláldoz egyet-kettőt a gyógyulásért.
Remélem segíthettem!

Üdv:Celeborn
 
A támadás bónusz azért nincs kiirva, mert nem akartuk túl sok adattal terhelni a játékosokat, meg sok esetben amúgy is nulla. Az egyszerüség volt a fő szempont.

A statisztikákból, ha a veled egyszintüekkel lennél összehasonlitva, akkor logikus lenne, hogy mindig az lenne a top, aki a szint tetején tart - bár igy legalább mindenki egy kicsit a tetején lenne Ennél talán jobb, ha az egyidejü toplistát +-7 naposról átirnám +-3 naposra...
 
Jó lenne látni mennyi az aktuális támadásom!
Ha a védekezést kiírja ezt miért nem?
Pedig ez is fontos!
 
Üdv!
A statisztikában jó volna látni, mi a szintem átlaga.
Mert most a Top-al tudom magamat öszehasonlítani akiket úgye úgysem érek soha utól.

De, ha látnám, hogy Pl: az erőm a szintem átlagánál egy hajszálnyival jobb, boldog megelégedéssel játszanék tovább.

(Tudom, ez az arénázókat is segítené, de
1, Ők amúgy is tudják milyen jók, a győzelmi arányból,
2, SZVSZ az aréna nem táp. Nincs se arany, se cucc, és lutri a nyerés. A szönyeket 100%ban le lehet nyomni, ha kicsit türelmes az ember, és időben fejleszti a támadását.)
 
na rendben, de így egy csomó kötöttséged lesz, nem tod kiélvezni a játék által nyújtott összes lehetőséget és egy idő után lapos lesz a játékmenet.
Nomeg van akinek a tápolás a fő cél, azaz a versenyben maradás és ezt a jelen helyzetben nem tudja mindenki megoldani.(nem tagadom, hogy én is imádom, amikor a karim egyre feljebb megy a hatalmassági listán, szerintem ez a legélvezetesebb része a játéknak....azt nem hiszem hogy élvezed amikor 2-3 kalandozás után lapossá vernek....)
 
Ja, még elfelejtettem. Ha elfogy a pénzed, de még van sok cselekvésed, nyugodtan mehetsz arénázni, mert ott épt nem vesztesz, igaz, a győzelem sem garantált.
 
Hali,

Nem igaz, hogy nonstop bent kell lenni meg lépkedni. Én is játszom a játékkal, napi 1-2 alkalommal lépek, hétvégén előfordul, hogy kihagyok 1-2 teljes napot. Ennek ellenére, nem fogy a pénzem.

2-5 csatából összejön 1 gyogyitásra való pénz. Ha mondjuk egyszerre 10-15 cselekvést használok el, az első néhány ingyen van ugye, mert max épről indulok, és már közben is termelem a pénzt.

Aki gyakrabban lép egy nap, az még több pénzt tud megtakaritani, de egyenlőre nincs semmi, amire az extra vagyont költeni tudná, igy nem jut előnyhöz.

A játék úgy lett tervezve, hogy naponta 5 percnyit ránézel. Akinek még ez is sok, és pl. hetente 1szer tud lépni, az lehet hogy már némi hátrányba kerül, ezt nem teszteltem. De az ilyen emberek játéka sem romlik el, más taktikát kell alkalmazni. Ezek az emberek NE bátorságpróbázzanak (nem ad akkora előnyt, hogy érdemes legyen emiatt kinullázni a pénzét), és a szakértelempontokat NE a kritikus ütésre és a szivósságra rakják, hanem a pénzspóroló képességekre alku zárnyitás kincskeresés.
 
Reméljük a csatornákban nincs internet kapcsolat ;-)
 
ööö, bocsi, nem akarom itt széjjelfoglalni a helyet, ezt privátba akartam.

láma vagyok, megyek és a csatornákban fogok élni vezeklésül :-)
 
Hi!

Én nem vagyok benne biztos, hogy direkt az lett volna a célja a fejlesztő gárdának, hogy folyamatosan lépni kelljen, bár biztos jó nekik, ha valaki többször fellép, és látogatja az oldal többi részét is esetleg.
Egyébként jól látod, hogy úgy gondolom, hogy a folyamatosan lépők előnyben vannak. Én is tudok folyamatosan lépni, mert a kollégiumban van "ingyennet", de talán pont ezért idegesítőbb nekem, hogy ha kéthetente hazanézek, akkor több napig nincs net hozzáférésem, és nehezen dolgozom le a felgyülemlett cspket. Illetve teljesen ez sem igaz, mert két karakterrel továbbra is jól haladok, de kettőt lenulláztam anyagilag, és küszködök velük keményen. Csak belegondoltam, hogy másoknak lehet (havernak van is) jóval több felhalmozott pontja, és neki még nehezebb/lehetetlen dolga van. Gondolj bele, nyáron még rosszabb lesz. Valaki 4-5 hónapig minden nap pátyolgatja a karakterét, aztán elmegy két hétre az isten háta mögé nyaralni, aztán visszajön, és küszködhet több hétig, hogy hátrányt dolgozzon le. Azért ez télleg idegesítő. Azért nem lenne rossz, ha megcsinálnák Miklósék, szerintem örülnének neki többen, még a toplistások is. Szerintem leprogramozni sem lehet túl bonyolult. (informatikus palánta vagyok magam is)
De amiért igazából írok, hogy szerinted miért jó így fejlesztői szempontból? Írhatod a fórumba is akár, lehet hogy nem csak én nem jöttem rá; bár nem feltételezem a többiekről, hogy ilyen hülyék mint én :-)

Üdvözlettel:

Gyurma
 
És valóban, még egy probléma, amit nem írtam be, de abszolút helytállónak tartom.
Mellesleg tisztában vagyok vele, hogy a játék nem verseny, sőt nagyon jó, hogy az elöl levő karakterek tudnak segíteni az infóikkal a később kezdőknek. A javaslatom egyébként sem azt a célt szolgálja, hogy megdönthessük az elsők "hatalmát", hanem hogy hátrányt ne lehessen halmozni, és mindenkinek még egyenlőbb esélyei legyenek. Ezt csak úgy hozzáfűzésként a hosszabb terjedelmű hozzászólásomhoz. De azért még írjatok véleményt, és várom a fejlesztői választ is!
 
Azt a részt egyébként pont miattad írtam be, mert tényleg sajnálatosnak tartom, hogy valaki ilyen lépésre kényszerüljön.
 
Az okfejtesed abbol az allitasbol indul ki, hogy az, hogy folyamatosan kell (erdemes, celszeru) jatszani nem jo. Pedig szerintem a fejlesztoknek ez volt az egyik celjuk. En is emiatt kezdem egyre jobban utalni a jatekot ez ketsegtelen, de ettol meg be kell lasam fejlesztoi szempontbol ez igy jo.
 
szerintem a 2. problémára meg az lenne a megoldás, ha egy bizonyos szint után nem csökkenne a cselekvések közötti idő, mivel a később induló karik elméletileg és gyakorlatilag se tudják behozni a legelsőket(pl: Durazbar-nak szintről szintre egyre nagyobb lesz az előnye az össsssszes többi karakterhez képest)
 
szívemből szóltál tesvér' )
Én is ezen probléma miatt kényszerültem törölni a 2. leghatalmasabb barbárt úgy a 9. szint környékén.....no komment.
Nekem lenne még egy olyan javaslatom, hogy új szakértelemként lehetne vmi ilyesmi, hogy koldulás, ami bizonyos időközönként lóvéhoz juttatna, mongyuk óránként kapnál 10-et minden szinted után(bár ez lehet hogy túl jó), és akkor meg lenne oldva a pénzkérdés.
 
Pont a végén. bocsi
 
Ez is egy megoldás:
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.