Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Éjszakai árnyvadász akció
Küldd el képeslapként!
Vérbeli Shadowrun akció, mágiával és jó sok fegyverrel.
Nézz szét a galériában!
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ...
Nézet:
Mint 3 újszülött jelenlegi és kb. 15 régi gazdájaként...

Az induló tulajdonságok összege max. 80.
A legjobb a magas IQ, mert az ügyességet lehet
pótolni páncéllal, az erőt a legkönnyebb TF-elni;
szerencse nem árt ha magas, kivéve ha az üres
IM ezt nyomja; egészség már nehezebb, hiszen jó
az elején a sok max. ép, de a 260-ig nagyon
hamar eljutnak a ghallaszülöttek így is, úgy is.
(Persze ehhez tápolni sem árt :-))) )
A pszi pont az egészségtől és az IQ-tól függ, de
nagyon számít a faj is! Alakváltó és mutáns
hosszútávon sokkal többet kap.
Az én egyik mutáns karim 20-as IQ-val és 16-os
egészséggel 10 max. pszi ponttal indul.
Nem tudom Williamette mennyivel indul, de olyan
7-8-ra tippelnék. Mutánsok és alakváltó általában
9-cel szoktak, más "faji mutánsok" ált. max. 8, de
a leggyakoribb a 7.

Alendaar
 
Williamette ghallaszülött elf induló tulajdonságai:

erő : 15
iq : 23
ügyesség : 20
egészség : 13
szerencse: 9

9-es induló szerencse Sheran hívőként cseppet sem gáz, szerintem jó karakter )
 
Hányszor mondjam, hogy mutáns a kölök, az apja elf (legalább szép és okos lesz) ))

Gabrielle
 
THX! Majd megírod a gnóm gyerkőc adatait is? Nekem törpicsekem lesz
 
Maximum berakok egy kasztroplanáris transzformációt kezdeti parancsnak
 
Én meg 500 fölött, mégis zavarna, ha holmi monolit miatt buknék akár 1et is...

Gabrielle
 
Mivel a gyerkőc még nem nőtt fel, ezért ez ügyben csak FlyXan 0. fordulójára tudok hivatkozni:

Erő: 14
IQ: 14
Ügyesség: 21
Egészség: 13
Szerencse: 18
Összesen: 80

ÉP: 63
PP: 8 (de láttam már 12es induló PP-t is, nyilván függ az IQtól, meg az egészségtől)
 
A -VP az nem annyira érdekes, én sohase bíztam a mágiábqan, és egyébként is, körönként 40 VP-t regenerálok. Hamar be tudom hozni...
 
max 80
 
Na help kéne! Xan vagyis Gabrielle!

Ugyebár neked most született meg a gyereked szóval pont tudsz is nekem segíteni Azt szeretném megtudni, hogy mennyi az a tulajdonságösszeg amennyit a gyerek kaphat? Ha jól hallottam olyan 80 körül lehet...Neked mennyi volt? És mennyi maxpszi pontot kapott? Ennyi erővel a 0. forcsiját is elküldheted Köszíí!

thom667@hotmail.com

Radul
 
Tömeg? Neked két ember már tömeg? Uccse tuttok megállítaníííí!
 
Jajj még egy halálra ítélt. Hogy ti mennyien vagytok...Romboljatok csak ha nektek az jól esik. Még üres Im-re sem kaptok VP-t he he. Megy majd jól lefele mínuszba)
 
Úgy látom, ha ilyen tempóban nő a számunk, lassanként tömeg leszünk Már ketten vagyunk
 
Veled vagyok...
Chitarel, Elenios személyes tanácsadója
 
Túl magas nekem az a munka gyümölcse... A varázslatot már ismerem, csak éppen el kéne érni a megfelelő taumaturgia szintet

Találtam egy újabb CHD monolitot, ami mellett nem volt porolit Hamarosan már monolit se lesz
 
Első kártyázásnál megkapod a szakértelmet.
 
nem úgy kell, hanem úgy hogy EP 720 100 (lény száma) ) munka gyümölccsel!
 
Cirkusz tema... a szerencsejatekot meg lehet tanulni az arnymanonal? Vagy ott csak szivok amig meg nem tanulom a fogadoban? (Es persze meg utana is egy ideig... )

Udv:
Simon
 
Na akkor megvan ki volt az az elvetemült aki lerombolta az 1100-adik monolitot! Örülj azóta már felépítettem egyet és megint szép kerek lett a szám
ui.:eccer kerülj a közelembe...

Radul, Chara-din nagyhatalmú főpapja
 
Figyeljen minden Chara-din hívő!

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) [100 pontot használtál fel, van még 105.]

Így kell ezt
 
Szerintem ezt elég nehéz lenne bugmentesen leprogramozni, amikor a legyegyszerűbb dolgokban is min. 3 bug van )
 
Hát persze, van a dolognak hátulütője is, de hát mondjuk aktív a KT, ki szeretnél lépni, de a vezető nem szeretné, hogy elmenj. És nem csinál semmit, vagyis nem enged ki. A program akkor két hónap múltán neked veszteségmentessé tenné az ERKI parancsot, pedig egy teljesen aktív KT-ban voltál. Az én verzióm szerint a vezető ilyenkor válaszol mindenképpen. Különben az ERKI-nek nem lenne értelme...
 
A hyperben úgy van, hogy ERKIvel akkor is ki tudsz lépni ha csak 6-an vagytok. Csak a vezető nem tud kilépni sehogy ha nem oszlatja fel a KT-t.
 
Az se lenne jó. Ha valaki aktív KTból kénytelen ERKIzni, az pont azért van, mert nem engedik, de ő mégse szeretne maradni. Ezzel gyak. adnánk a sz*rnak egy pofont ).
 
Én nem arra gondoltam, hogy a vezető nem enged ki, hanem arra, hogy olyan parancsot ad ki, mely szerint nem szeretné, hogy a KT tagjai közül eltűnjél
 
No de kérem, senki sem kötelezhető TF-ezésre. Úgyhogy ha valaki nem akar játszani, nem akar lépni, akkor ígyjárás. Alternatív szabályt támogatnék a kilépésre, amit lentebb leírtam.
 
Mi az, hogy a vezeto nem engedi ki a kilepni vagyo karit? Ez egy jatek, senkinek semmi joga nincs hatraltatni egy masik jatekost. Ha en jelzem a vezetonek, hogy engedjen ki akkor vagy keressen meg es probaljon meggyozni arrol, hogy maradok vagy a kov. forcsijaban eresszen ki.
Ha pedig arrol van szo, hoyg a KT ezzel feloszlana, hat... vajon eletkepes lenne egy olyan KT, ahol 6 tag van es abbol egy ki is kar(t) lepni? Sztem nem.

A tovabbiakhoz: jo megoldas lehet, kerdes a bihi hajlando-e megcsinalni.
 
pontosan annyi mint barmi mashoz...
 
Tudatkorbacsot erdemelnel te haszontalan kutyaDD
 
Végül is ez is egy megoldás, csak ezt is meg kéne valósítani, itt a bökkenő...
 
  ... | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.