| legyen mondjuk a ember és az altipus a tizenhármak
és tizenhárom nagyon táp varázslo minden szinben
és ha több van akkor tuc kombokat nyomni velük |
szóltak nekem, hogy van kékben is altípus, mégpedig a burástya... elég ratyi szerintem, de mégiscsak van. de hát miért ne lehetne kettő?! vagy van egy másik ötlet, amit egy barátom vetett fel, és ez az, hogy rhattban legyenek. és akkor nem manaszívnak, hanem blokkolgatnak. az alap blokkolása mindegyiknek kevés lenne, de a képességeikkel szétkennék az ellenfél arcát. |
Csoki mindenkinek!
ugyebár vannak bizonyos altípusok, amik csak egy színre jellemzőek... piros varkaudarok, orkok, quwargok, zöld őshangyák, tekik, barna goblinok... de van egy szín, amiben nincs altípus(legalább is én nem tudok róla), és ez a szín, a kék... gondolkoztam sokat, hogy mi lehetne megfelelő egy ilyen színhez, és arra gondoltam, hogyha ki tudtak ilyen altípust adni, hogy teknős, akkor az én ötletem is spoiler. és ez az: EGÉR lenne fehéregér, ugróegér, gyógyegér, és még sokminden... a képességeik pedig leginkább a manaszívásról szólnának, és jól lehetne őket párosítani az elmeszűkítéssel. sztem jó ötlet, és egerek rulzz!!! |
A "morph"-ok ilyen másolós lények lennének. |
lehetne csinálni dragonfly altípust!!!! |
én már régóta szeretnék répa altípust!!!! |
Szerinted! Szerintem azzal veszíred el a játékot! |
hé héez azért tulzás nem??????
ennyierővel
motyogó erődítmény 7építő csak motyi
aktívan jön játékba
amint lejöttt megnyered a játékot!!!!! |
gondolom tharr szinü épültet de sebzése hogy van?
szerintem jo de ha mondjuk azt csinálnád hogy még nagyobb hátrányt éls máég durvább képességet csinálsz neki jo lenne ultrának
és csak 3 épitö |
Az neked miért jó, ha jutalmazást kapnak??? Vagy csak hátránynak gondoltad? |
De ez se rossz.
Goblin erődítmény
4 építő (csak Goblin)
Kijátszása után (ha sikeres) kapsz 10 SZK-t(csont).Mined goblinod 4ÉP,4Vp-s büntit kap.Emellet 10 Épes jutalmazást.Ezenfelül +4/+4 t is kapnak.
Passzivizáld az épületet :kapsz 5 csontot.Varikra(Általános Azzonalli ra immúnis)
0/10 (normális/Mágikus) |
Gyerekek!Goblinos Paklim van de egy kicsit dobat is.Ezért a Motyogóknak Kéne ez a lap:
Abszolút semmi
20-x(x a jelenleg semmiben lévő lapjaid száma de min. 1 a kijátszás)
Célpont játékos sebződik 10 max. És 10 ÉP-et emellet a semmibe kell hogy rakjon 30 lapot.
"Ritka dolog a kitöltött Térben de ilyen is van" |
szerintem a legdurvább lapoknak (majd legközelebb, zulit) kéne egy "spoiler" altípus |
Hellboy-nak üzenem ezt az ötletett, de aki már játszott a starcrafttal azis hozzá szólhat, amúgy a többiek nem nagyon értik.
No az új faj a ZERG lenne.Szerintem már ellröppent a fantáziád. |
És ultraultraultraultraritkának? |
még ultaultraultra ritkának is tul erös néhány tiltott könyv és 5-ért jön |
Milyen hülye neveik vannak az éjfattyaknak... pl. ez:
X'dz'fg'er'tzkuliu'in'xra
X vp
chara-din, avatár
ultraultraultraritka
4mág/8mág
20szk
Id. költsége annyi, amennyi a max. vp-d. Hátrány: kijátszásakor minden játékban levő lapod visszakerül a kezedbe; az összes helyet elfoglalja az őrposztban. P, áldozd fel 1 max ép-d és vp-d: célpont játékos minden lapja a kezéből, a gyűjtőből és az asztalról a semmibe kerül, és köv. körében nem húz lapot.
"Maga a leírhatatlan pusztítás... egész naprendszereket is képes lenne elpusztítani." |
ha egy lény Leah akkor nem lehet torszülött,amúgy jók kivéve a kölyköt |
Tényleg über! Éljenek a Quwargok!! |
És akko' jöjjön egy-két "überquwarg":
Nagyobb quwarg istenség(Fantáziadús név)
13vp
Dornodon avatár quwarg
UR
6/6 Mágikus értékekkel
4 Szk
Kijátszási feltétele, hogy áldozz fel 3 szk-t, és legyen aktív quwargod játékban. Ha van
Kisebb quwarg istenséged a játékban, akkor mindkét avatár játékban marad.
Ha később játszol ki Kisebb quwarg istenséget, áldozd fel 5 Ép-d, és 5 max. vp-d: mindkét avatár játékban
marad. A quwargjaid nem lehetnek forrás célpontjai, és nem kerülhetnek a Semmibe:
ehelyett a gyűjtőbe kerülnek. Minden nem quwarg lény kap -1/-1-t.
"Ilyen rémséges szörnyeteg csak minden 10000. évben látható."
Quwarg Nagyúr
6 vp
Dornodon szörny quwarg
UR
5/4 Mágikus támadású
2 Szk
Repül. Nem lehet forrás célpontja. Minden quwargod mágikus támadást, +2 sebzést
és 3 Ép-s büntetést kap. Miden quwarg boly kap +2 struktúrális pontot.
P, 3 vp: az őrposztba +2 hely van, ha quwargokat tolsz be.
"Ha egy rajt Quwarg Nagyúr vezet, akkor biztos sikeres lesz a hadjárat."
Dögevő Quwarg
4 vp
Dornodon szörny quwarg élőholt
Ritka
1/1 Mágikus védelmű
3 Szk
Repül. 3-as mérgezés.
Ha egy lényed a gyűjtőbe kerül, a Dögevő Quwarg kap +1/+1-et. Max. 7 jelző kerülhet rá.
"Általában harcok után jönnek elő ezek a sakálok, hogy a rothadó húsból lakmározzanak." |
jo de akkor szerintem erös ne jöjjön aktivan és legyen 3 vp |
A Teknős VEZÍR de nemj kockáztatnék.. |
de ugyis aktivan jön a nemtommelyik ritka teki miatt |
De mert akko gyorsan leszedi a lapot ami kell | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|