Hegymélyi Rovan Meerkar:
4vp. Révülő, galetki, ritka: Pihenőként jön játékba. 2/5, +1-es dicsőséges. Ha a bűbályketrecbe kerül, akkor ellenfeled 3 célpnt lapja a pályáról a bűbályketrecbe kerül. |
ez se éri meg az árát, de jó! |
Hasonlítsd Rontásűző szimonettához! Ugye,hogy nem éri meg? |
Berekjáró Sudárka
révülő
vajákos
2vp
1/5
P+5 |
Celsus Teobaldus
révülő
varázsló
3vp
5/2
Minden,más altípusú lény plusz egy vp-be kerül
S+9 |
Kéregránc
révülő
1vp
2/3
P+6 |
a zummeg-bűbálynak legalább 2vp-snem kell lennie... |
Banyasó
esemény
1vp
amíg ez a lap a játékban van ,addig ellenfeled nem párbajozhat boszorkányal.
zumeg-bűbáj
általános
1vp
az ellenfél lapjai pihenőbe fordulnak,a tieid pedig aktívak lesznek.
nem-gyak |
Garaboncoló
esemény
5vp
Minden garabonciásod idézési költsége eggyel kevesebb,és ha kijátszol egy ilyen lényt,akkor célpont lap a bűbájketrecbe kerül.
ultra ritka |
Rémálommezei vérengzés
esemény
2vp
Ha ellenfeled kijátszik egy révülőt,akkor minden révülőjének csökken a varázsereje eggyel.
ritka |
Szömér barlangja:
5vp, esemény, ritka vagy ultra ritka: Az általános varázslatok nincsenek rá hatással, ha egy max. 4vp idézési költségű lap a bűbályketrecbe kerülne ehejett csak S-be fordul. |
Áldott Balkéz kollégium:
4vp, esemény, ritka: Húzz egy lapot! Ha egy lapod S-be fordulna, ehelyett aktív marad. |
Trógalapi Boconád:
3vp, Révülő, varázsló, nem gyakori: 1/1 S+3 minden sámánod és varázslót támadó és védő varázsereje 1-gyel nagyobbnak számít. |
Őzbűvölő Emese:
1vp, Révülő, gyakori: 2/5 P+1 és ha párbajozik, akkor ellenfeled húzhat egy lapot. |
Rémálmok birodalma:
3vp, esemény, ritka: Minden köröd elején egyel több vp-t kapsz és ellenfeled el dob egy lapot a kezéből és kettőt a paklija tetejéről a bűbályketrecbe |
Peremerdő:
2vp, esemény, nem gyakori: Minden Révülőd 1vp-vel olcsóbb. |
Kísértő Csorna:
5vp:
0/7, Ha támad nem lehet elfogadni, S+1 és kapsz 1vp-t |
Illangó tündérkirálynő:
gyakori, révülő, 3vp.:
4/4 Ha védekezik, akkor kapsz 1vp-t. |
Orrnyereg:
álomlény, nem gyakori 2vp.: S: +1 és húzz 3 lapot, A Párbaj után 1vp-ért aktivizálhatod. |
Határvidék Őrzője:
6vp., ultra ritka, Révülő:
Ha Réti Gergő a pályán van, akkor 3-ért játszhatod ki. Ha a pályán van, akkor minden Garabonciásod támadó és védő varázsereje 3-mal nagyobbnak számít. +3-mas dicső 6/6 S:+5 és húzz egy lapot kapsz egy vp-t |
medvetalptüske-főzet:
3vp., ritka, általános: ahányszor a pályán van Tölgylápi Bodorlábú Bende, annyi révülőt kereshetsz elő a paklidból és játszhatsz ki 1vp-ért. |
Ja! és az idézete:
Egyszerű, bár igen kellemetlen támadó varázslat, mely a varázstudó erejétől függően akár tömegesen is megidézhető. |
medvepuszi-bűbáj:
2vp, gyakori azonnali: +4 és egy célpont légy S-be fordul. |
Szikracikkantó:
Kötelezően minikiegészítős lap, tehát ritka, általános, 1vp: célpnt lény a bűbályketrecbe kerül, majd ellenfeled húzhat egy lapor és kap 2vp.-t. |
labdacsozás:
ezüst, esemény, 1vp:
Minden köröd elején válassz: vagy kapsz +1vp.-t, vagy ellenfeled eldob a paklia tetejéről két lapot a bűbályketrecbe. (ez tul.képpen a Göncölszekér, csak szétbontva, azoknak, akiknek olcsóbban kell) |
Csetresz néne:
gyakori, 2vp, révülő: 0/6 P: húzz 2 lapot, majd dobj 2-t. |
marokvirág:
1vp., nem gyakori, általános: Az összes olyan lap, mely nem révülő, de van altípusa (pl.: bűvforrás, ellenvarázs, lidérc) a pályáról a bűbályketrecbe kerül. |
locspocsolyahó-bűbáj:
0vp, gyakori: Kijátszáskor ellenfeled kap egy vp-t és húzhat egy lapot. Ha ellenfeled kijátszik egy lapot, mellyen a hó, a jég, a fagy vagy a hideg szó szerpel, akkor ha akarod áldozd fel a locspocsolyahó-bűbájt így a lap játék helyett rögtön a bűbályketrecbe kerül. | Álomfogó
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|