Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ...
Nézet:
Keserű orvosság

0 VP chara-din általános „ősmágia”

Csökken 3-mal a max. ÉP-d, majd gyógyulsz 9 ÉP-t és kapsz 1 VP-t.
A kör végén húzz egy lapot!


Tarisznyarák

1 VP 1/1 leah szörny/krabber 1 SZK „háló”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy olyan nevű krabbert, amilyen már van a gyűjtődben.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.


Languszta

1 VP 2/1 leah szörny/krabber 1 SZK „szárnyak” „háló”

Kijátszásakor ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van neki, mint neked (de max. hetet).
Ha a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül: ellenfeled elveszti minden VP-jét, vagy eldob egy lapot a kezéből.


Lepecsételt hatalom

1 VP chara-din bűbáj

K megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled lapot húzna, vagy VP-t kapna, majd tégy rá annyi pecsétjelzőt, amennyi lapot húzott/VP-t kapott volna ellenfeled.
Hátrány: ha legalább 10 pecsétjelző van rajta: fel kell áldoznod és húzz egy lapot!


Ozmotikus ganüid

1 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „szárnyak” „védekezés”

Láthatatlan.
Dobd el ezt a lapot és még egyet a kezedből a gyűjtőbe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.
 
Sem a hátasokat,sem az összefogást nem támogatja már a játék.
 
2 VP, Szamkány
szörny, hátas, sárkány
1 SZK, Tűz, Szárnyak

Semlegesítés: nem hátas és nem sárkány lap
[S]: Összefogás sárkányokkal és hátasokkal

Ha forrás hatna rá, vagy sebzés érné, dobj fel egy érmét: ha nem találod el az eredményt, nem hat rá.

Flavor: "Csökönyös és még vad is...szép volt, Kreátor!" - Őszinte Teofil

2/2


//Igen, ez a szamár-sárkány a Shrekből. Igen, arra is dobni kell, hogy sikerül e összefogatni valamivel.//
 
Abyss, a káosz hírnöke

2 VP 1/5 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor aktivizálódik, majd előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din kalandozót.
K ha sebződik: gyűjtőbe küldhetsz egy lapot, aminek az idézési költsége max. annyi, mint amennyit sebződött.


Lapys, az elfojtó

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Semlegesítés: húzó, kereső, vagy VP adó forrás.
S mutass meg a kezedből egy chara-din kalandozót: kapsz 2 VP-t vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


Dantus, a dimenziók vándora

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din kalandozó/ember KF „szárnyak”

Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Lysa, az elterelő

1 VP 1nekron 1/3 chara-din kalandozó/mutáns KF „szárnyak”

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Reakció P: miután ellenfeled kijátszott egy lapot a kezéből: a lap nem jön létre, hanem visszakerül ellenfeled kezébe, és ellenfeled a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.


Varázskáposzta

7-X VP (7)/7 sheran avatár 2 SZK [+2] „szárnyak”

X annyi, ahány olyan lap van a kezedben, aminek nevében a varázs szó szerepel, de max. 5.
Élet: 7. 1 VP dobd ezt a lapot a kezedből a semmibe: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab, vagy –tök lapot.
S végy le róla 3 élet jelzőt: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében a varázs szó szerepel.
 
1 csont Tarifa

tárgy KF (fa) Dornodon
polip

Az első körben nem játszhatod ki.
Polipra ingyen rárakhatod, akkor is, ha nem tud KF-elni.
Kijátszásakor és ellenfeled minden előkészitő fázisában ellenfeled veszit 2 VP-t, és ha nem veszitett ténylegesen VP-t, akkor kap 1 Iszapjelzőt.
Áramlás: Kör végén húzz 1 lapot!

"A polipok a tenger adószedői. És magas a tarifa..."
 
Tetszik bar nem azeretjuk a 0-ra olcsobbito lapokat...
 
Kreátor tanítványa
követő

Megszüntetés: 14 ÉP

Minden, legalább két altípussal rendelkező lapod idézési költsége 1-gyel kevesebb. A játék elején kapsz egy Kreátor műhelye lapot passzívan a tartalékodba.
 
1 Vp Qatxtohl
Tharr szörny féreg
horgony legendás 1 szk

S, 2 Vp, rakd a gyűjtődből vagy a paklidból a Semmibe: Keress elő egy Qatxtolh-t a paklidból.
Hátrány: Kijátszásakor mindkét játékosnak egy általa választott permanensét vissza kell kevernie a paklijába (kivéve Qatxtohl).
Legendás képesség vagy kötelék: Újrahasznosítás: 3.

2|3
 
Na, javaslat alapján kicsit drágult és elég sokat változott is (most már csak 2 egyforma altípusút tud dobatni):

2 Vp 1 Zsz 1 nekron Amorf Synthadril
Chara-din szörny
xenó, morf
legendás 1 szk horgony

Kijátszása után ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot és, ha annak volt altípusa, eldobathatsz még egy, ugyanolyan altípusút!
Semlegesítés: max. 2-es lény vagy reakció.
Legendás képesség vagy, ha van xenód a kezedben, gyűjtődben vagy a játékban: K, ha a kezedből használod, mutasd meg: Megakadályoz egy kötelékes képességet, ha a használója nem tud annak mutatni egy harmadik, ugyanolyan altípusú lapot.
2|4
 
Fürge krabber(új)

1 VP

Leah szörny
krabber

KF,háló,védekezés

Kijátszásakor célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha ellenfeled lapját választottad,arra tehetsz egy dermesztés- vagy elmúlásjelzőt.
Mutasd meg a kezedből ÉS kötelék vagy 1 nekron:Ha ellenfeled egy forrásával lapot húz(akár késlelteve is,de kivéve Fürge krabberrel),húzz te is annyi lapot,amennyit ő (fog). Egy forrásra csak egy Fürge krabbert mutathatsz.

(4)/3


A yetik ősatyja

Követő
epikus

Kedvelt lap:yeti
Hideg altípusú lapjaidra és yetijeidre a 2. körtől +1 VP reagálni.
S:egy dermesztésjelzőt levehetsz egy lapról és helyette egy lényedre tehetsz egy izom-vagy életjelzőt.


A szerencse kovácsa


1 VP

Bufa kalandozó
ember

Repül.
Kijátszásakor rakj játékba(használj előre kikészített lapot!) vagy keress ki a paklidból egy lapot,aminek nevében a "talizmán" vagy "amulett" szó szerepel!
K:célpont gyűjtőből 1 lap a Semmibe kerül.

0/1
 
Rend és káosz egyensúlya

1 VP rhatt bűbáj

Kompenzáció: ellenfeled következő reakciója nem jön létre.
K rakj át egy chara-din és egy rhatt lapot a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


A teremtő hívása

1 VP bufa általános

Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy védnökölt lapot.


Borsóbetyár

1 ZSZ 2/1 sheran szörny 1 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy sheran épületet.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: kapsz a kezedbe egy Varázsborsót.


Vitaminpótlás

1 VP sheran azonnali „ősmágia” [+1 VP]

Kapsz a kezedbe annyi Varázsborsó, Varázsbab, ill. Varázstök lapot, amennyivel kevesebb lap volt a kijátszása előtt a kezedben, mint ellenfeledében (de egy fajtából max. 1-et).


Gemina kertésze

2 VP 0/3 sheran kalandozó/elf KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy sheran épületet vagy lényt.
P dobj egy lapot a kezedből a semmibe: a kör végéig 4 VP-vel olcsóbban kijátszhatsz egy sheran lényt a kezedből (de min 1 VP-ért).
 
Horcrux

Leah tárgy rezisztencia

1 ZSZ

Húzz egy lapot!
Ha egy permanensed, amin nincs élet jelző bármikor kikerülne a játékból, ehelyett tégy a Horcruxra egy jelzőt, és a permanens a játékban marad.
Ha 7 jelző kerül a Horcruxra áldozd fel, és tedd a Semmibe: húzz egy lapot.
Hátrány: A Horcruxon lévő jelzők számát nem lehet módosítani.
 
Goblin futószalag (új)

1 SZK tharr tárgy „kincs”

S: rakd egy tárgyad a Goblin futószalag alá.
P, 1 ZSZ, 1 nekron: kapsz egy dobótőrt, vagy egy olyan jelzőt, ami minden szempontból megegyezik az egyik alatta lévő tárggyal.
Kárpótlás: rakd játékba az alatta lévő tárgyakat és egy Dobótőrt!


Dermesztő

2 VP 3/3 leah kalandozó/alakváltó KF „szárnyak” „hideg”

Hidegre immúnis. Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled minden lapja kap 2 dermesztés jelzőt.
K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány dermesztés jelző van játékban.


Homályszülött

1 VP 1/1 leah szörny/nekromanta „köd”

Kijátszásakor Homályuradra tehetsz 3 homály jelzőt.
Áldozd fel és nevezz meg egy laptípust: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen típusú lapot a kezéből.


Homálymester

2 VP 2/3 leah kalandozó/nekromanta KF „köd”

Homályurad mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad.
S: tehetsz e Homályuradra 2 homály jelzőt, vagy célpont lény sebződik 3 ÉP-t.


Tartalékos fatty

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha egy lényed az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül (akár önmaga is): kapsz egy Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: húzz egy lapot.
 
Sziasztok!
Elolvastam pár lapot ezekről a következő a véleményem:
Hangyatojás: Hangulatos lap simán eltudnám képzelni, hogy egy másik hangya termelje őket, mondjuk 1vp lehetne inkább zanszilánk úgy használhatóbb lenne.

Hangyalárva: Nem érzem a lapot, de ez lehet az én hibám, a most kijött gyakori hangyák képességének körönkénti egyszeri olcsóbbítása lehet nagyobb segítség lenne.

Hangyabáb: A harc ütés fázisban is átveszi a sebzést?

Szárnyashangya: Tetszik benne hogy védekező reakció.

Amorf Synthadril: Megfog egy lapot, s mellette jó eséllyel dobat 2-őt s még van + képessége az egész xenókhoz mérten olcsón, szerintem túl erős.

Kalóztérkép: Hát, ha az előző erős volt Ha nem sülne ki semmizés hatására akkor érdekes lenne, de szerintem köröket ver az univerzális megoldásra, ami UR, így ez egy kicsit túlzás.

Most eddig jutottam. Jelzem ez csak vélemény, s nem vagyok TOP játékos
 
1 Vp Banyapók (új)
Chara-din szörny pók
legendás 1 szk
3-as mérgezés
Kijátszásakor minden lényre kerül egy izom és két méregjelző, majd bármennyi jelzőt (életjelzőt is) levehetsz a játékban lévő permanensekről.
Legendás képesség vagy kötelék: Levétel helyett dönthetsz úgy, hogy az adott jelzőt átrakod egy másik lényre.
1|4

1 Vp Crouveaux
Chara-din szörny pók
legendás 1 szk

X-es mérgezés (X ahány mérgező és legendás lényed van játékban.
Semlegesítés: aktivizálást kívánó hatás vagy reakció.
Legendás képesség vagy kötelék: Ellenfeled lényeidet célzó hatásai +1-be kerülnek.

1| X+2

1 Vp Zoehan, a látógömb
Fairlight szörny
legendás 1 szk

Anti-mágia: 1.
Kijátszásakor dönthetsz, hogy ellenfeled egy asztalról vagy kézből választott lapját rakja a Semmibe.
Legendás képesség vagy, ha +1 VP-ért játszod ki: Amíg nem húz fel egy ugyanilyen nevű lapot, nyitott lapokkal kell játszania.

2|3
 
Rughar könyvtára

Fairlight építmény

1 építő, 3 SP

Ha kijátszásakor dobsz egy lapot a kezedből: 'repül'
S: Keress ki a paklidból egy épület.
K: Dobj egy épületet a kezedből a Semmibe: célpont lap aktivizálódik, vagy passzivizálódik.


Tilretas katapultja

Tharr építmény [+1] 'repül'

X építő X+1 SP

X min. 1, max 3.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X véletlenszerű lapot, vagy kapsz X Szellemszolgát a tartalékodba.
Áldozd fel: Célpont játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t.
 
3 Vp Napkornis
szörny 3 szk Raia
pegazus

"repül"
kötelék: nem lehet rá Dornodon, Leah és Chara-din reakcióval reagálni, és kijátszásakor minden ilyen permanens a gyűjtőbe kerül.
S: célpont ilyen permanens a gyűjtőbe kerül.
"+": 5-ös fénycsóva (nekronból is erősítheted).

"Egy trikornis herceg és egy aranysörényű pegazus nászából született."

5 / 5
 
1 Vp Dhl'emolatzz (új)
Chara-din szörny ében íjász
legendás KF 1 szk

Amikor aktivizálódik, cèlpont lény vagy játékos sérül X-et, ahol X ahány ében íjászod és legendás lényed van játékban összesen.
Legendás képesség vagy kötelék:
Kijátszásakor és amikor passzivizálódik, aktivizálhatsz egy legendàs vagy Chara-din lényt.
(3)|2

5 Vp Lord Mezrin
Dornodon szörny
legendás KF 1 szk [+2] horgony

Idézési költsége annyival kevesebb, ahány lapot ellenfeled kijátszott a legutóbb sikeresen kijátszott lapod óta.
Semlegesítés: lap.
Legendás képesség vagy +1 Vp: Kijátszásakor ellenfelednek legfeljebb 2, max. 2-es lapját visszavetetheted kezébe.
(3)|5
 
Ööm é bódottá... végre egy új mechanizmus.
 
Nem ugyanaz. A lárva nézi mennyi lap van a Semmiben,majd sebez asztalról. A Monozoid IK-ja változik,a Semmiben lévő lényektől függően. Ryma szintén lényeket nézi,úgy,mint Monozoid. A Vonyító hasonlít legjobban talán a Toxikusra,de ezek közül egyik sem a térképre. Ez csak szimplán bekapcsolja a saját képességét a Semmiben. Ez egyedülálló mechanizmus.
 
Csak két régebbi lap, ami ugyanezt teszi: Toxikus lárva, Monozoid, plusz ugye ott van Ryma, mint vadiúj ilyen lap.
 
Értem én,de többen többször is hangoztatták már,hogy a Vonyító vérfarkast se kellett volna kiadni,mert a Semmire hivatkozik. Ezért nem érzem szerencsésnek a dolgot.
 
Nem tiltják a szabályok. Ha lehetnek gyűjtőben működő lapok, akkor lehetnek Semmiben működők is. Egyetlen áthághatatlan tilalom van, mégpedig, hogy a Semmiből nem lehet lapot kiemelni a játszma során. Ezt a szabályt ez a képesség sem hágja át.
 
Nekem tetszik am ez a lap. Csak kicsit tartok attól,hogy a mező Nekronsárkányt kitolja,benne van a 3 térkép és húz 3-at. Viszont izgalmasan hangzik a Tolvajszem is. Fókuszban 1-ért kikeresek 3 kalóztérképet,kidobom a Semmibe és húzok 3-at. Mindazonáltal kicsit fura,hogy a Semmiből aktivizálódik a képessége...
 
Ha egy játszmában három Kalóztérkép kerül a kiegészítő paklidba (vagy a Semmidbe), azonnal húzz 3 lapot (de játszmánként csak egyszer).
 
1 szk Kalóztérkép 2.0
tárgy Dornodon

Nem teheted a kiegészítő paklidba, oda csak a saját képességével kerülhet.
P, tedd ki a kiegészítő paklidba: keress ki egy lapot a kiegészítő paklidból (kivéve kalóztérképet) VAGY áldozd fel és tedd a Semmibe: keress ki egy lapot a paklidból.
Ha bármikor három Kalóztérkép van a kiegészítő paklidban (vagy a Semmidben), azonnal húzz 3 lapot (de játszmánként csak egyszer).
 
 
jogos. na majd mindjárt
 
Tehát ha a játék elején megmutatom a 3 kalóztárképet a kiegészítőmből,akkor húzok 3-at?
 
ez nem 100%-osan átgondolt szerintem
úgy indítom a side-ot, hogy 3 Kalóztérkép, és +3 lappal kezdem a játékot?
 
1 szk Kalóztérkép
tárgy Dornodon

P, tedd ki a kiegészítő paklidba: keress ki egy lapot a kiegészítő paklidból (kivéve kalóztérképet) VAGY áldozd fel és tedd a Semmibe: keress ki egy lapot a paklidból.
Ha bármikor három Kalóztérkép van a kiegészítő paklidban (vagy a Semmidben), azonnal húzz 3 lapot (de játszmánként csak egyszer).
 
  ... | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.