| Sslevw mágiája
Sheran azonnali
vízió
1 zanszilánk
Anti-blokkolás: 1
Újrahasznosítás: 2
Kör végén kapsz 1 vp-t. |
Sslevw tudása
Sheran bűbáj
2vp 1 zanszilánk
Ősmágia
Anti-blokkolás: 5
Újrahasznosítás: 5
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1-et és még feleannyi plusz max vp-t, mint ahány blokkolás képességű lapja van játékban ellenfelednek. |
Sslevw, a bölcs
Sheran kalandozó
kubudera
3 vp
0 sebzés 6 ép
ősmágia, kézben fog
Anti-mágia: 2
Anti-blokkolás: 4
Újrahasznosítás: 6
Nem lehet rá reagálni, nem lehet sebző forrás célpontja. Minden lapod rezisztencia kéességet kap (még akkor is ha Sslevw, a bölcs a gyűjtőben vagy a semmiben van). Hátrány: nem mehet fel az őrposztba. |
Dmorrat, az emberírtó
Dornodon szörny
sárkány
3 zanszilánk 1 nekron
5 sebzés 6 ép
Tűz, 2 Szörnykomponens, +2vp rá reagálni
Repül.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. [P]: Célpont lény vagy épület sebződik 5-öt vagy célpont tárgy a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél minden lapja, ami a gyűjtőbe kerülne (kivéve áldozástól) ehelyett a semmibe kerül. |
Soratt, a legenda
Dornodon kalandozó
ork, thargodan
3vp
kézben fog, ősmágia, legendás
4 sebzés 4 ép mágikus támadás
Repül.
Anti-mágia: 2 Orkjaid, thargodanjaid +2 sebzést és mágikus támadást kapnak. Legendás képesség: Anti-mágia képességének te csak Raia, Rhatt vagy Elenios lapokat dobhatsz |
Homályhozó (új)
1 VP,1 nekron
Leah szörny
vámpír
élőholt,kF
Repül.
Anti-mágia:1(de Leah lapot nem lehet neki dobni)
Kijátszásakor célpont követőt erre a körre kikapcsolhatod.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül,ha az Raia lap,akkor az +1 VP-be is kerül.
2/1 |
pl.: Dobj egy dobókockával, ha 1,2,3,4-et dobsz te kezdezz, ha 5,6-ot dobsz az ellenfél kezd.
/szerintem így gondolta/ |
A horda őre
Dornodon
szörny
ork
3VP
ikonok: kézben fog. 1 szörnykomponens. őrző.
mágikus védelem. repül.
2 sebzés 4ÉP
orkjaid +1/+1-et kapnak. Áldozd fel+1vp: megakadályoz egy sebző forrást |
A 2/3 esély az bizony 66,7%. |
Hordaerő
Dornodon
Bűbáj
3VP
orkjaid és varkaudarjaid a következő képességet kapják:
/ha kötelék/: +2 sebzést és mágikus támadást kapnak. |
Manaáramlás (új)
szabálylap
Nem húzol kevesebb lapot miatta. A játék elején a kezdés joga 2/3 eséllyel a tied. Ha több játékosnak is van Manaáramlása, a normál kezdőszabályok lépnek életbe. |
Karmester
követő
epikus
Kedvelt lap: polip.
Polipjaidra a 2. körtől kezdve +1 reagálni.
K, küldj a Semmibe egy Iszapjelzőt: kapsz 1 VP-t vagy kör végén húzz egy lapot! |
Név: Leinehc, az áruló
Típus:Kalandozó
Altípus:Motyogó
Szín: Raia
Idézési költség:3VP
ÉP:3
Sebzés:5
Képesség:
KF.
Repül.
Kijátszásakor célpont pakli tetejéről 3 lap a semmibe kerül
P: célpont motyogó a gyűjtőbe kerül |
Név: Veremlakó szabotőr
Típus: Szörny
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 4VP
ÉP: 4
Sebzés: 3 (Mágikus támadás)
Képesség:
Kijátszásakor ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe. Áldozd fel: ellenfeled eldob annyi lapot a paklija tetejéről a semmibe, ahány permanense van játékban. |
Név: Ördögi motyogás
Típus: Azonnali
Altípus: Motyogó
Idézési költség: 2 Nekron
Képesség: Az ellenfél eldob 3 lapot a paklija tetejéről a semmibe és sebződik 1ÉP-t.
Az első körben ingyen kijátszhatod, +1 VP rá reagálni. |
Ez a lap nagyon tetszik, iszonyú vicces. Szegény "Polipokalipszis" amúgy is oly gyenge lapocska. |
1 Vp 3 nekron Maedin átka (új)
bűbáj Dornodon
Költségéből 2 nekront helyettesíthetsz 5 Ép feláldozásával.
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust. Ellenfelednek meg kell mutatnia minden általa felhúzott lapot.
K: ha ilyen típusú lapot húz, serül 2-őt, te pedig húzz egy lapot! |
A körönként egy helyett inkább az kéne rá h az első körben kikereshed. Minden körben kereni op lenne.
A képessége tudom nem combos de nem is akartam h az legyen, inkább egyedi és menjen a lap hangulatához. A 3 zsz hez meg ragaszkodom |
2 VP
Túlvilági manó
Leah szörny KF +1 reagálni rá, védekezés.
Manó,motyogó
Költségéből 2VP-t helyettesíthetsz egy lap Semmibe dobásával. Ha a dobott lap motyogó,akkor azt a gyűjtőbe is dobhatod, ha manó,akkor kijátszáskor húzz egy lapot.
Kijátszáskor ellenfeled minden lapja kap egy dermesztés jelzőt. Kötelékre: 2-t kapnak és elmúlást is választhatsz.
1/4 |
körönként csak egyet lehessen keresni.
a kijátszáskori képessége lehetne 3 ZSZ-ért kicsit combosabb. Ha nincs lény az asztalon, totál blank, illetve az ingyen lapelőnnyel összevetve max az ingyen VP előny játszana, esetleg ingyen lapleszedés - ez nem.
amúgy nagyon tetszik a lap, szerintem ha lenne ilyen, bátrabban hozná a nép a 3 lapos kezdéseket. 5 követős pakliba beteg (Harangmester mellett pláne) |
Erőegyensúly
Színtelen azonnali
3 zsz +2 rá reagálni
Ha ellenfeled több lapot húzott a játék elején a fő fázisodban 4 ép áldozása árán előkeresheted.
Dobd el a kezedből a semmibe: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.
Dobj egy kockával: minden játékban lévő lény sebzése és életpontja a dobott értékre változik.
"Az alanori olimpián mindenki egyenlő feltételekkel indul" T. Vlagyimir |
Tarmathion, a pokol csápja
avatár horgony, repül, 1 csont Sheran
polip
Ha nincs működő követőd, [+1].
Kézből kijátszásakor válassz az előkészítő és húzási fázisok közül, ellenfeled következő ilyen fázisában kap egy Iszapjelzőt.
Ha ellenfeled Iszapjelzőt kap, sebződik 2-t jelzőnként.
S: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.
(2) / (4) |
Felesleges erődemonstráció
3VP Charadin Azonnali
Célpont lény sebződik 3-at vagy egy célpont tárgy a gyűjtőbe kerül. Ha a varázslat hatására gyűjtőbe került egy lap akkor húzz 2 lapot. Mérleg 1: Mínusz 2 Vp, ősmágia, semmiz 2 lapot az ellenfél gyűjtőjéből, a sebzés 3-al nagyobb.
"Szerintem értett volna kevesebből is. -Zén: Hogyan fogyott el az expedíciónk." |
Babszem Jankó
1 VP 1/1 sheran kalandozó/gnóm „KF” „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és egy Varázsbabot a kezedbe.
Sheran lap zanszilánk költségének fizetésekor 2 áldozásnak számít.
Varázskáposzta
7 ZSZ (7)/7 sheran szörny „szárnyak” [+1]
S: dobj a kezedből 2 különböző nevű 7 idézési költségű lapot: előkeresheted a paklidból.
S dobd a kezedből a semmibe (kivéve abban a körben, amikor előkerested): célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S végy le egy lényedről 3 élet jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Calcabrina
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Párbaj: 2.
Áldozd fel őt és egy másik chara-din lapod: ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a kezéből.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Magirox kegyence
1 VP 1/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”
Kijátszásakor kapsz a kezedbe, játékba és a gyűjtődbe 1-1 Nekromanta csontvázat.
Ha az asztalról vagy a kezedből a gyűjtőbe kerül: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy nekromantát vagy csontvázat.
Sötét ellenvarázsló
1 VP 1/3 leah szörny/nekromanta „szárnyak” „KF” „élőholt”
Kijátszásakor kapsz annyi SZK-t ahány csontváz és nekromanta van játékban és a gyűjtődben.
S 1 SZK: megakadályoz egy lapot.
E 2 SZK: megakadályoz egy nem lény lapot. |
2 Vp Átokmanó (új)
szörny 1 szk KF védekezés Chara-din
manó
Idézési költségét helyettesítheted egy manó Semmibe dobásával.
Kijátszásakor az ellenfél tartalékjába kerül.
S, 1 Vp, 3 Ép: átkerül az ellenfél tartalékjába.
Hátrányok: nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és nem lehet forrás célpontja; minden előkészítő fázisodban sérülsz 4-et. |
1 építő Hordavár (új)
építmény színtelen
'repül'
Minden kézből passzívan kijátszott lényed aktivizálódik a kijátszása után, és az ilyen lényeid az alábbi képességet kapják: "K, 2 Ép: +2 sebzést vagy +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."
3 SP
ezzel azt értük el, hogy keltető mellett gyak. 1 építő 1 Vp a költsége az építménynek, és a P-s képességgel érkező legendás lények nem válnak túlzássá (orgling mágus), mondjuk a tarimászt még így is csápra állítja... |
1 szk Lombik
tárgy Fairlight
P, tegyél két lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz egy jelző szörnyet (mindkét lény színét és altípusát megkapja, sebzése és Ép-je pedig annyi, mint a két lény sebzésének és Ép-jének az összege).
Áramlás: kapsz egy 2/2-es, színtelen, jelző szörnyet (altípusát meghatározhatod).
1 zsz Hordavár (új)
építmény színtelen
'repül'
Minden kézből kijátszott lényed 'repül', és az alábbi képességet kapja: "K, 2 Ép: +2 sebzést VAGY +2 Ép-t kap a kör végéig (de ha van altípusa, mindkettőt megkapja)."
3 SP |
A túlzott ik olcsóbbodásra
mérleg ikon X:
Ha az ellenfeled gyűjtőjében és játékban lévő lapjai között legalább x olyan lap van, amely alap idézési költsége nem tartalmaz legalább 2Vp-t vagy zanszilánk lap, és a játék során forrásod hatására nem került lap közvetlenül a paklijából a gyűjtőbe, akkor érvényre jut a mérleg ikon utáni képesség.
Az elfeledtek hírnöke
Fairlight Szörny 4 VP
Visszavehetsz a gyűjtődből egy azonnali varázslatot.
Mérleg 2: Mínusz 2VP, 2 reakciódrágítás, 2 célpont lény vagy egy nem lény lap a gyűjtőbe küldhetsz, majd 3 semmiz 3 lapot az ellenfeled gyűjtőjéből.
3/1
A lény inkább illusztráció lenne |
Kifordított varázsdoboz (új)
2 nekron chara-din tárgy „fém”
Bármikor megnézheted egy pakli legfelső lapját.
K: célpont pakli felső lapját a gyűjtőbe dobhatod.
K 1 ZSZ: fordítsd fel és tedd félre egy pakli legfelső lapját. A kör végéig kijátszhatod, mintha a kezedben lenne, különben a kör végén a semmibe kerül.
Entropikus elnyelés
1 ZSZ chara-din azonnali/reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled nem a kezéből játszott ki egy asztalon maradó lapot.
A lap a te oldaladon kerül játékba, mintha te játszottad volna ki.
Jövevény a negyedik dimenzióból
1 VP chara-din általános
Párbaj: 3.
Válassz ki egy fix. max 4 idézési költségű lényt a semmiben: kapsz egy jelzőt, ami mindenben megegyezik a kiválasztott lénnyel, de a kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Sötét oxidáció
0 VP chara-din azonnali [+1]
Párbaj: 3.
Ellenfeled eldob annyi lapot a kezéből, amennyit ebben a körben húzott.
Scarmiglione
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Áldozd fel őt és egy chara-din lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy 1 idézési költségű chara-din lényt. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|