| Paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:2vp
1/1
Élet:1
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Leah lények ellen +2 sebzése és mágikus védelme van.
[P]:Célpont lény gyógyul 2 ÉP-t.
Legendás lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
2/(1)
Élet:1
Minden paladinod +1 ÉP-t és mágikus védelmet kap.
Minden előkészítő fázisban 1vp-ért tehetsz rá 1 életjelzőt.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont lény visszagyógyul minden sebződést és ebben a körben már nem sebződhet.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
Tündöklő lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
1/3
Élet:1
Passzivizáld egy lényedet:
Célpont lény kap 1 életjelzőt.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont nem lény lap kap 2 dermesztésjelzőt.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
Ha kikerül a játékból minden életjelzőjét átrakhatod egy másik lényedre.
Büszke lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
(2)/(1)
Élet:2
Atívan jön játékba.
Minden paladinod mágikus támadást kap.
Nem kerülhet rá öregedésjelző.
Amennyi sebzést okoz,te annyit gyógyulsz.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont lény kap 1 izom-,élet- vagy méregjelzőt.
Ifjú paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:1vp
0/1
Élet:3
Nem mehet be az őrposztba.
[P],vegyél le róla X életjelzőt:
Célpont lényed kap X életjelzőt.
Fenséges paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:4vp
(2)/(2)
Élet:2
Aktívan jön játékba.
Leah lények semmilyen módon nem tudják megsebzni.
Immunis az öregitésre és a méregre.
2vp:Célpont Leah lény sebződik annyit amennyi életjelző van játékban.(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
A fény lovagja
Raia
Szörny/Paladin
ik:4vp
(3)/(2)
Élet:2
2vp,vegyél le róla egy életjelzőt:
Az ebben a körben elszenvedett összes sebződést visszagyógyulod.
2vp,áldozd fel és rakd a semmibe:
Minden lényre kerül 2 békejelző.
Amíg ez rajtuk van nem aktivizálódnak és nem lehet lényt kijátszani.A lényekről minden körben lekerül 1 békejelző.
Ragyogó fénysugár
Raia
Általános
ik:3vp
Kijátszási feltétele 2 ÉP és 2 max. ÉP feláldozása.
Az összes lényeden megkétszereződik a rajta lévő életjelzők száma.Sikeres kijátszása után ez a lap a semmibe kerül.
A fény kastélya
Raia
Épület
1 építő
3 SP
Kijátszhatod 2 ÉP-d feláldozásával vagy 1 SzK-ért.
Minden paladinod aktívan jön játékba.
1vp:Célpont lény kap 1 életjelzőt.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
Ha a kikerül a játékból szétoszthatsz annyi életjelzőt amekkora sebződéstől történt ez.
Exkalibur
Raia
Tárgy
1 SzK
Kijátszhatod 2 vp-ért is.
Ha paladinra rakod az kap +2/+1-et,mágikus támadást és 1 életjelzőt.
Minden paladinod feláldozhatod azonnali hatásként ekkor egy lényed megkapja az összes életjelzőjét és te gyógyulsz 4-et.
[P],1vp:Célpont lény ebben a körben nem támadhat.
Fegyverhordó
Raia
Szörny/Paladin
ik:2vp
0/1
Élet:3
Nem mehet be az őrposztba.
[P]:Célpont lényedről átkerül X életjelző egy másik lényedre.(Az X-et te határozod meg.)
Áldozd fel:Célpont lény kap 2 életjelzőt.
Minden Paladin tud KF-elni és nincs bennük SzK.
Lényegében ennyi...ezt több koncepcióban is el lehet képzelni...na várom a véleményeteket....
Arthas,a renegát
Leah
Kalandozó/Ember
ik:4vp
2/(2)
Izom:1
Aktívan jön játékba.
Nem támadhatja meg olyan lény amelyen van életjelző.
Raia lények ellen +1,paladinok ellen +2 sebzése van.
1. szintlépésArthur királynak -2 sebzése van ellene.
2. szintlépés:Elenios lények ellen +1 sebzése van.
3. szintlépés:Nem lehet csökkenteni a max. vp-t.
Zenedar
Leah
Kalandozó
ik:5vp
2/2
Repül.
Ha van játékban paladin 1-el kevesebb az ik.-ja.
Minden paladin sebzése 1-el kevesebb ellene.
[P],1vp:Vegyél le 1 paladinról 1 életjelzőt és tégy Zenedarra 1 izomjelzőt.
Ha az ellenfél játékba hoz 1 paladint sebződik 1 ÉP-t.
Ha megöl 1 paladint gyógyulsz 2 ÉP-t.
Minden Paladin tud KF-elni és nincs bennük SzK. |
egy kcisit próbálhj meg egyszsrrűbb lapokat kitaláőlni. iylen lapok soha nem leszenk,mert a tesztelésen a hossazabb szövegű lapokt lerövidítik, általában,mivel a játék így is elég bonyolult. |
Alábbi lapok kellenek!
Quwarg takaritó /3/
Kisebb Zan /3/
A pokol szeme /3/
Majd legközelebb /3/
Trax halálcsapás /3/
Bosszantó teki /3/
Viztisztitó teki /3/
Thuzad utazása /3/
Vészkijárat /3/
Olyan követők/szab lapok amiböl 3 darabod van / lista/
DJ tárcsa /3/
Hivó kürt a mihez tartás végett /2!!!!!!/ |
aranyosak csak szerintem túl erősek.... |
Kalmárok
Minden Kalmár tudja az alábbi képességet:
Képes egy épp létrejövő varázslatot úgy késleltetni(1vp-ért 1* körönként.)hogy az a varázslat a következő körben jöjjön létre(de ugyanabban a fázisban mikor az ellenfél kijátszotta.)
Ezt egy Kalmár egy játékban max. 2* teheti.
Minden Kalmár tud KF-elni,és 95%-ukban nincs SzK.
Szörnyek és Dornodon az istenük.
Minden Kalmár tud SzK-t teremteni úgy hogy passzivizálódik és gazdája elkölt 1 vp-t.
Minden Kalmár 1 körben 1* meg tudja 2*-ezni az erejét 1 SzK-ért.
Ezt egy Kalmár max. 3* használhatja egy játékban.
Bármikor áldozhatsz X ÉP-t azonnali hatásként ekkor célpont Kalmárod gyógyul X-et.
Ha a paklidban akárcsak 1 Kalmár is van akkor max. 3 színt használhatsz 4 helyett.
A Kalmárokat ha direkt sebző harci képességgel támadják akkor az +1-et sebez rajtuk.
A Kalmárok ik.-ját ne lehet csökkenteni,de ha növelve van akkor az alap ik.-ig igen.
Ha egy Kalmárod kényszerített áldozástól hal meg kapsz 2 vp-t.
Kalmár szolga
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:0vp
0/1
[+]:1-es kapzsiság.
(A lény kap 1 kapzsiságjelzőt.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)
Kalmár
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:2vp
1/1
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Ha az előkészítő fázisodban nincs rajta
Kívül lapod játékban,húzhatsz 1 lapot.
Ha van,és mindengyik Kalmár,akkor kapsz 1 SzK-t.
Ha van és van legalább 3 lap a kezedben +1 vp-t kapsz.
Mesterkalmár
Dornodon
Szörny/Kalmár
Ik:4vp
2/(1)
Immunis a [+] képességekre.
Nem éri plusz sebzés a Kalmárjaidat a
direktsebző képességek miatt.
[+],3 vp:1-es kapzsiság.
(A lény kap 3 kapzsiságjelzőt.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)
Piaci kofa
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:3vp
1/2
Ha a kereskedő sátor aktív aktívan jön játékba.
[+]:2-es tárgyalás
Passzivizáld egy lényed és az ellenfél egy lényét,
(Az őrposztban lévő ilyenkor előbb a tartalékba kerül.)
majd tégy rájuk annyi tárgyalásjelzőt amennyit költöttél rá.
Te is és ellenfeled is minden előkészítő fázisotokban +1 vp-t kaptok.
Minden húzás fázisban vegyetek le 1-1 tárgyalásjelzőt egy lényetekről.
(Ha egy lényen tárgyalásjelző van nem aktivizálódik.)
Ha ezek a lények aktivizálódnak,húzzatok 1 lapot.
Enyveskezü kalmár
Dornodon
Szörny/Kalmár
Ik:3vp
1/1
Immunis a tűzre.
X vp,passzivizáld X lényed:
Ekkor célpont lény vagy játékos sebződik annyit,
amennyi a bepasszivált lények ÉP-je összesen.
Ha ez sikeresen megtörtént akkor a köröd végén
ezek közül 1 a gyűjtőbe kerül.
Kereskedősátor
Dornodon
Építmény
1 építő
3 SP
Aktívan jön játékba.
2vp:Az építője aktivizálódik.
Minden Kalmárod 1-es kapzsiságot kap.
Ha volt neki 1-el nő.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)
Cinkelt kocka
Dornodon
Tárgy
Ik:0 SzK
Kijátszásakor tégy rá 3 ravaszságjelzőt.
Vegyél le róla 1 kapzsiságjelzőt:
Gyógyul annyit amennyi az ÉP-je.
Áldozd fel a Cinkelt kockát:
Célpont lény kap 3 kapzsiságjelzőt,
És passzívan a tartalékba kerül.
És ezeknek lehetne egy ellenfelük pl.:-Utonállók v ilyesmi...
Gondolkodtam már a bennszülött etnikumon is és akkor a Zolobookat meg lehetne újítani...
De 1ébként milyenek a Kalmárok???????? (: |
Legyen új etnikum, a vidra! Olyan mint a teknős, gyengék, és legyen anti-lény |
Az őshangyák a kisfing és a halálra csikizés tudományát vetnék be |
az olyan lenne mint az éjfaty |
lehetnének fejvadászok,ha megöl egy lényt el kell költened Xvp-t,de erősek,NAGYON |
sztem meg az alltímusokhoz képességeket is lehetne csatolni mint a szkrittereknek.
a motyik sorvaszthatnának(max ép/lapdobatás amennyit sebez)
a trollok zúzhatnának(monjuk 50% esélyel 2x sebzést okoznának)
az őshangyák.......... |
Megcsinál6nák Rhatt etnikumának a Méniach flavorjában lévő Zöld drakleneket. Ha az túl hosszú lenne, csak simán draklen. |
paraszt vagy cigó lopoképességgel |
szerintem meg paraszt vagy cigó lopo képességgel |
sztem a kullancs jó lenne!és lehetne varázsló, boszorkány is |
Én nem azt mondom, hogy újítsunk fel régieket, hanem azt, hogy tervezzünk hozzájuk új lapokat. Nagy különbség! |
láss neki
de ha lepfelujjitásrl van szó nem lehet akkorákat tápolni nem bizto shogy elégg jók lennének mondjuk mint más egyéb hordák vagy akár etnikumon.... |
van egy csomó kullancs miért nincsen kullancs altipus ha már pók van én fix kullancs paklit csinálnék |
Sztem nem új altípusokat kéne kitalálni, hanem a régiekhez kéne csinálni új lapokat (pl.: a bazaltelementálokhoz), így sok régi lap újra használható lehetne |
már kijött 1-2 griff nevezetü szörny mért nem lehetne belölük altipusos griffeket csinálni meg kiadni még 1 párat???
én el is tudnám képzelni olyannak repülős hordának mint a manó csak kicsit lassabb lenne ám erösebb.... |
jó igaz ebből a pontból hülyeség |
igen csak 9 lesz(kezdésnek9 aztán ki kell találni új isteneket pl zeusz |
és tényleg ....bocsánatot kérek..akkor legyen helyette.....zombi |
pega altious már van |
legyenek varázslók/boszorkányok...vagy állat altípus: pegazus, sólyom stb... |
hát meg amúgy is gyökérség |
gondolj bele...te a hkk-ban egy mágust alakítasz...milyen lenne már? egy mágus orányít egy istent?
ez nem jönn egy közbe...szal ezért nem lenne jó az isten. |
esetleg
talán
de nem biztos |
És gondolom ebből csak 9db-lehett?vagy 18 ha mindet felújítják! |
az új altipus
isten
egy isten sem kerülhet a gyülytőbe vagy a semibe és nem veszíthetik el képpeségeiket | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|