Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
Alfa pakli – Káoszhorda március 12.
Alfa pakli – Varázslények március 12.
A pillanat képe
Szépséges Chloe
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Résföld lapbemutató 2. hét
LVII. Alanori Olimpia
30 éves a Túlélők Földje
Résföld lapbemutató 1. hét
Résföld

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
Követő változások, nerfek és újrakeverés (mulligan) szabály (135)
Jégmágus kt. alakulna (9359)
Résföld lapbemutató 1. hét (120)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7520)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő: Kisértetjárás (46)
Kombók a HKK-ban (5966)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Az alakváltás mesterfokán...
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Blanka, a kiválasztott-at le lehet szedni a Füstös késdobáló (helyszín) képességével?
 
Szia!

Nem!
De ez benne van az egyszín verseny alapszabályai között is.
 
sziasztok!
Egyszínű versenyen a side-omba rakhatok a választott színtől eltérő lapot (Törpe hős miatt kérdéses)?
Úgy néz ki, hogy a pakliszerkesztő engedi...

Köszönöm a válaszokat!
 
Minden attol fugg, hogy mi a tavolabbi celotok. Ha otthoni jatekra vagytok berendezkedve, en a kozelmultbol vennek omlesztve gyakori- nemgyakori keszletet, un. "ciposdoboz" keszletet. Egyreszt ebbol gyonyoruen meg lehet tanulni jatszani, masreszt lehet veluk elvezetes un. stocos meccseket jatszani.
Ha ez a celotok, en a helyetekben nem olnek tul sok penzt mar az elejen a top vereenylapokba, ezek otthon ki fognak logni felfele a keszletetekbol, es elrontanak mindent.
Teljesen mas a helyzet, ha versenyjatekban gondolkodtok. Ha ez a helyzet akkor nehany csomag Homokdunek/Kristalylaz/Roxat cehei eleg ahhoz, hogy lassatok, mire lesz szuksegetek, mivel szerettek jatszani. Az alfaktol eleg nagy evolucios ugras a versenyjatek, de ez a modszer is alkalmas arra h otthon megtanuljatok a jatekot. Ha a versenyzes a cel, akkor van, ami fontosabb, mint a lapkeszlet: hogy keressetek egy mentort.
 
Leghamarabb az ellenfeled fő fázisában teheted ezt meg, de a saját fő fázisában először ő cselekszik, tehát legalább egyet cselekedhet előtte mindenképp.
 
Sziasztok!

kérdés:

Ösök városával játszok.

Feláldozom, hogy a kör azonnal véget érjen.

Kérdés:
ellenfelem körében kell megtennem, de mikor tudom leghamarabb ezt megtenni?
Átadtam a kört. Ő jön.
Mi az amit megtehet, mielőtt feláldozom a helyszínemet?
 
Sziasztok!
Cimborámmmal 0-ról megismerkednénk a játékkal.
Kis utánaolvasás után első körben 1-1 alfapakli vásárlása mellett döntöttünk, és ha azalapján bejön, akkor elmerülnénk benne mélyebben.
Ebben az esetben, ha megjelenik az utányomott alappakli, abból mennyit érdemes venni egy személynek, aki most kezdi? Ahogy olvastam, az már nem előre összeállított, hanem véletlenszerű lapokkal van.
Illetve a kiegészítőkkel mi a helyzet, azt már csak az alappakli használata után érdemes kóstolgatni?
Egyéb tippeket elfogadunk.
Köszi a válaszokat előre is!
 
persze egy színcsere más kérdés. A céhek tulajdonképpen ezt lekorlátozhatják.
Ezt most te 'gondoltad túl' mint múltkor én a kártékonyt.
 
Nem, azt állítottam - de közben rájöttem, hogy én vagyok eltévedve - hogy ha misztikussal 4 színű a deckem, de kiteszem a 4. színt, akkor az ahhoz a színhez tartozó céh miatt az összeállítás illegál lesz.

(Ez egyébként igaz, ha a kitett 4. színű lap helyére egy 5. színű lap kerül a side-ból.)

A "színkorlát", mint szabály és annak "átlépése" egy eléggé homályos fogalom, ezt azért szerintem kijelenthetjük.
 
Úgy tűnik valóban én nem értem.
Elnézést kívánok.
 
értelmezve érvelésed, az alábi állításommal egyetértesz?
3 színü format. De a paklim csak 2 szín van. Nem használhatok tetszőleges 3.szín céhét. Ugyanis ezt állítod.
 
Miért lenne illegális? A misztikus ugyanúgy engedi a max 3 idegen színű lapot amibe a céhek is benne vannak.

"49.3.2. Egy játékos maximum 3 céhhel játszhat. Ezek lehetnek különböző színűek is, de a pakliépítésre vonatkozó színkorlát vonatkozik a céhekre is."

Nincs itt feltételként, hogy KELL használni a pakliban 1 adott színt, ahhoz, hogy a céhét használhassuk. Csak annyi, hogy a színkorlátot a céhekkel sem léphetem át.
Tehát a tiszta X színű pakliba tehetek Bármilyen másik (max. 2) színből is összesen max. 3 céhet.

"A Mardakor misztikus összesen 3 db-ot engedélyez egy új szín használatából. Bár a céhek technikailag nem a pakliban vannak, attól a színkorlátba még beleszámítanak. Tehát pakliban levő lapból és céhből összesen 3 lehet egy negyedik színből a misztikusnak köszönhetően."

Ez alapján nem kell a 4. szín a dekkbe ahhoz, hogy Mardakorral használjam a céhét.

Tehát betehetek 1 pakliba melynek színei: X, Y, Raia, egy Miszkitkust, majd tehetek a pakli mellé 3 db Nem X, nem Y és nem Raia céhet.

"Nem értem, hogy mit nem értesz."

Üdv: Kyb
 
Mi nem igaz? Ha kiszedem a sárga lapot, és nem marad sárga lap a pakliban, de ott van a deck mellett a kereskedők céhe, akkor a felállásom illegális. Nem értem, hogy mit nem értesz.
 
Ez nem igaz. A misztikus feltételes módban fogalmaz. Azaz kevesebb idegen színű lap maradhat side után, több nem lehet.

Üdv: Kyb
 
Szerintem a faq elég egyértelmű, engedi a céhet is, kiemelés tőlem.

A Mardakor misztikus összesen 3 db-ot engedélyez egy új szín használatából. Bár a céhek technikailag nem a pakliban vannak, attól a színkorlátba még beleszámítanak. Tehát pakliban levő lapból és céhből összesen 3 lehet egy negyedik színből a misztikusnak köszönhetően.


A pakliszerkesztőbe feb. 20. óta nem sikerült ezt bevarázsolni... (akkor kértem a topikban)
 
Igen, csak arra kell figyelni side-olásnál, hogy azt a bizonyos +1 sárga lapot nehogy kiside-old, mert abban a pillanatban illegális az összeállításod.
 
Köszi! Igen, ezt próbáltam megfogalmazni, hogy egy Raia - Tharr - Leah dekkben misztikus mellett akkor játszhatok 1 Gyógyító és 2 Kereskedök céhét (+1 Fairlight lapot)
 
Közben rájöttem, hogy én értettem félre a kérdést.
A faq azt jelenti, hogy max. 3 féle céhet használhatsz, akkor is, ha misztikussal beteszel egy negyedik színt a deckedbe. Tehát mindegy, hogy melyik színt választod, azt amit alapból is játszol, vagy azt, amit a misztikussal beteszel, a lényeg, hogy max 3 féle céhed lehet, attól, hogy hagyin 4 színű a decked, nem lehet négyféle céhed. Viszont azt is mondani akarja a faq, hogy ha kevesebb színt használsz, mint amennyit lehet, akkor a hiányzó színeid helyén lehet bármilyen színű céhed.
 
Hehehehe... egy picit tényleg félreérthető a faq. De nem erről van szó. Az a lényeg, hogy a sem a Mardakor CÉHMESTERREL sem a főtitkárral nem használhatsz más színű céhet - azokon a formátumokon, ahol 3 nál kevesebb színt használsz -, mint amilyen színt a paklidban használsz. (Ugyanis ez a két lap ezt lehetővé tenné, ezért kellett ezt külön megtiltani.)
A Misztikus (és a Sokszínűség azért lett csak megemlítve, mert referencia. Azokkal sem lehet ilyen versenyeken eltérű színű lapot használni a pakliban. Tehát ez egyfajta analógia. Szó nincs arról, hogy a misztikus képessége kiterjedne a céhekre is.
 
A csillagvizsgáló képessége egy automatikusan működő módosító reakciót hoz létre. A követő/céh képességeire nem lehet reagálni. Így az automatikus reakció vár a soron következő legális célzásra.
 
A Mardakor misztikus céhes faq-t próbálom értelmezni. A másik fórumban mondottak alapján a pakliban lehet 3 lap más színböl, de ebböl a szempontbòl a céh pakliban levö lapnak számít.

Ha viszont nem használok Fötitkárt vagy céhmestert, akkor a Misztikus miatt nem használhatok más színböl céhet, mert nem számít pakliban levö lapnak. Ha jól értem.

Stimmel a fenti értelmezès? És ha igen, akkor nem ellentmondásos?
 
Sivatagi csillagvizsgáló képessége helyszín vagy követő célzására is használható? És ha nem akkor egy ilyen követő vagy helyszín célzó forrása után is megmarad a Csillagvizsgáló hatása?
 
Siman. A feszek nem hat az altala idezett sarkanyra.
 
Köszönöm szépen. Még egy kérdés: Lohd Haven familiálisa is bekészíthető, illetve költségként áldozható? A Sárkányfészekben található "r" betű miatt kérdem.
 
Értem. És akkor emiatt nem is helyettesítés. Köszi.
 
Az ellenfel koreben ez egy nekron koltsegu lap. A lap szovegebel jon h ez nem opcionalis. Ez pont olyan, mint mikor egy kerdojel van az ik-ben. A lap maga hatarozza meg az alap ik-et. Tehat igen, beleszamit a nekronszabalyba.
 
Igen. A sarkanyfeszek ugyanugy kikeszitett lapokat hoz jatekba, mint pl. az Apro segitseg. A segitseggel is kerhetsz barmilyen szinu tokent.
 
A Szilmill bűbájmester (2020) az ellenfél körében beleszámít a nekronszabályba?
A nekronból kijátszása az helyettesítésnek számít vagy a saját IK módosításának?
 
Egyszínű versenyen, ha Sárkányfészket használok, akkor lehet az 5 kiválasztott sárkány különböző színű?
 
Hm. Azt nem neztem, de akkor ugy van. Onnantol, mikor ez a kombo osszejott, az oshangya megfog ingyen mindent is
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.