Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
Alfa pakli – Káoszhorda március 12.
Alfa pakli – Varázslények március 12.
A pillanat képe
Lord Daramoula
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. Aztán egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik volt áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. Aztán újra visszatért az élők közé..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
LVII. Alanori Olimpia
30 éves a Túlélők Földje
Résföld lapbemutató 1. hét
Résföld
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő: Kisértetjárás

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7522)
HKK pakliszerkesztő (301)
HKK kérdés? (46183)
Résföld lapbemutató 1. hét (126)
Követő változások, nerfek és újrakeverés (mulligan) szabály (136)
Jégmágus kt. alakulna (9359)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Az alakváltás mesterfokán...
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Jellemek harcán mardakor céhmesterrel rakhatok be más színű céhet, mint amilyen jellemmel játszok?
Szerintem igen.
 
Meg úgy néz ki hogy én sem tudom elolvasni a lapokat... Ez a szabály a régi kárhozottra vonatkozik, az újra rá van írva hogy kézből kijátszás... sry, benéztem
 
Ebbol is latszik h nem tudok minden szabalyt fejbol en se
 
"Egyes cselekvések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a sikeres megtörténtük után a játékos kézből (gyűjtőből vagy pakliból) egy vagy több lapot játsszon ki (esetleg előre kikészített lapot hozzon létre). Az ilyen cselekvéssel kijátszott lapok kijátszása nem önálló cselekvés, ezért az így kijátszott lapok sem minősülnek kézből kijátszott lapoknak még akkor sem, ha ténylegesen kézből kerülnek játékba. (Pl.: Térsűrítés, Kárhozott bájolás.)"

Erre a kiegészítésre gondoltam, de úgy látom a doboz és a remete elvérzett. A kárhozottat viszont példaként hozza.
 
A varazsdobozra ra van irva hogy "mintha a kezedben lenne" tehat ez kezbol kijatszas. A remetevel es a bajolassal is kezbol jatszod ki a lapot annak az idezesi koltseget kifizetve. Tehat ezek is kezbol kijatszasnak szamitansk.
 
Hello. Jól értelmezem a kódexet hogy a kárhozott bájolás képességével kijátszott lap nem számít kézből kijátszásnak? pl. nem számít bele a hálóba. A remeténél és a kifordított varázsdoboznál is hasonló a helyzet?
 
Ha nem választott neki másikat, akkor azt választotta, hogy marad, ami volt. Ezt ráutaló magatartással tette meg. Megtörtént a választás, ugyanazt választotta, mint ami addig volt.
 
Mi lenne egy versenyen az itélet?
Ellenfelem Sötét Árnyat (2021) idéz 5/5 vérfarkasként. Kör átadása után az előkészítő fázisomban elfelejti megnevezni az új alakját. Húzok első tevékenységkét szeretném ellopni az Sötét Árnyat. Ezt vitatja és a lap szövegére hivatkozva szeretne visszamenni az előkészítő fázisba új alakot maghatározni ami persze már forrásra immunis lenne. Megegyezhetnénk de senkinek nem érdeke
 
A legelső, minden ilyen lap így működik, megmondod hogy melyik ellenfelet "figyelje". De majd kiigazít valaki, ha rosszul tudom.
 
Páros versenyen a Termomágikus indikátor hogyan működik? Kijátszásakor megnevezem az ellenfelem, minden kör elején megnevezem az ellenfelem, vagy amikor működésbe lépne, azaz minden kör végén megnevezem az ellenfelem?
 
62.2. Ha egy lap szövege pakliban, gyűjtőben vagy kézben levő lények vagy lapok színére vagy altípusára hivatkozik, akkor a játékos meghatározhatja, hogy az itt lévő morfjainak milyen színe, illetve másodlagos lény altípusa legyen.

Nem kötelező az épp megfelelő altípust választani, és így nem kötelező a kötelék feltételt teljesíteni.
 
89.2. A kötelék feltétel teljesítése kötelező, ha a kötelékhez szükséges lap játékban, vagy gyűjtőben van, illetve, ha a kötelék a lap idézési költségét, vagy a képesség használati költségét befolyásolja. Több választható hatás közül nem kötelező a _kötelék feltételhez kötött hatás választása akkor, ha annak feltétele teljesül.


Ez mit jelent akkor, ha van morf a gyűjtőmben?
Annak mindig köteles vagyok olyan altípust választani, hogy az aktuális köteléket teljesítse? (más nem teljesítené a köteléket)
 
58.2. Minden asztalon maradó vízió altípusú lap közös hátránya, hogy gazdájának a kör vége fázisában mindenképpen fel kell áldoznia.

104.0. Kényszerített áldozásnak nevezzük, ha egy forrás hatására a játékosnak fel kell áldoznia egy vagy több permanensét.

104.1. A kényszerített áldozás minden szempontból gyűjtőbe küldő forrásnak számít.

A hátrányok is hatások, és minden hatás forrás.

Tehát ez a szabály: kényszerített áldozás.

124.6. Nem működik az izomjelző automatikus képessége, ha a lény nem kényszerített áldozás miatt kerül a gyűjtőbe (Semmibe).

Egyéb kivétel nincs. Szóval igen, kisül az izom.
 
Vízió lényen kisül-e az izom?
Köszönöm
 
De igen sajnos
Viszont jól átrakták május 01-re
Anyák napja, majális, stb ...
 
Sziasztok!

Felmerült a kérdés, hogy hogyan működik a pároson a roxati céhtanács főtitkára vs. semleges csatamező?

Nos nagyon egyszerű. A főtitkár szövege "ellenfelet" említ, amin pároson "célpont ellenfelet" kell érteni. Tehát a főtitkár gazdája kiválaszthatja az egyik ellenfelét, és az eggyel kevesebb lapot fog húzni. Semmi sem gátolja ezt a párost abban, hogy mindketten ugyanazt a mezőző játékost célozzák.

Na de mi a helyzet az átkozottal?
Nos ugyanez, annyi különbséggel, hogy ha csak az egyik játékos átkozottazik, akkor ő választ ellenfelet, akinek kikapcsolja a követőit. És ekkor csak ő húz kevesebbet majd. Ha mindketten átkozottaznak, akkor mindketten megcéloznak egy-egy ellenfelet, akinek a főtitkára visszaüt... Ilyenkor csak annyi a különbség a mező és az átkozott között, hogy nem lehet az egyik átkozottazó játékost büntetni két irányból, ahogyan a mezőnél. Mindketten egy-egy lappal kevesebbet húznak.
 
A nyiregyhazi kiemelt veletlen nem majus 8.-ra volt meghirdetve eddig?
 
1) a kaloda nem céloz, tehát igen, működik.

2) először mindig a lap saját képességei jönnek létre. Tehát kijön passzívan, aktivizálódik a saját képessége miatt, majd a tokozó ráteszi az álomjelzőt, amitől passzivizálódik.
 
Két kérdésben kérnék segítséget.

1./ Drakolder citadella (új) mellett szeretnék drakoldert kijátszani. Ellenfelem Trebor kalodázná. Működik ebben az esetben a kaloda? (a rezisztencia miatt)

2./ Tokozó rakshallion mellett Öntörvényű krabbert kerül a játékba. Kijátszásakor aktivizálódik-e? (álomjelző mikor kerül rá)
 
Ez így van. A passzív építményeknek nincs képessége, és a halálsikoly is képesség. Hogy passzívan jön, arra nem figyeltem. (Látszik, hogy a passzívan érkező építmény ritka mint a fehér holló.)
 
Viszont a Keltetőfészek passzívan jön játékba (gondolom kisebb zannal is), és mivel építmény így annak még nincs halálsikolya, mert az egy képesség? Tehát a kör végén áldozom (passzívan) akkor nem sül ki nem?
 
János köszönöm szépen!
 
Erdekes kerdes.
135.7. Halálsikoly: Ha az ilyen képességgel bíró permanens forrás hatására kikerül a játékból vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor megtörténik a Halálsikoly után leírt hatás.

Tehat ha egy forras miatt kerul a gyujtobe egy halalsikollyal biro lap, akkor sul ki a halalsikoly. Egy szoval sem ir kiveteleket a szabaly (mint a buntetesnel, vagy az eletjelzo mukodesenel). Mar csak azt kell kideritenunk, hogy forras-e a lap sajat hatranya?

98.0. A hatásokat és a varázslatokat összefoglaló néven forrásnak nevezzük.

Hm... hatas-e a hatrany?

97.0. Hatás a lapok és jelzők minden képessége és hátránya [...]

Nos, ha a Kisebb Zan elburjanzott keltetofeszket (vagy barmilyen mas halalsikollyal biro lapot) masol, akkor lesz egyszerre lesz halalsikolya, es egy olyan hatranya (ami hatas es igy forras is), ami miatt fel kell aldoznom. Az ilyen aldozas kenyszeritett aldozas, mivel nem onszantambol teszem, hanem azert, mert muszaj. Szoval a valasz igen. Ki fog sulni a halalsikoly
 
Sziasztok,

Ha kisebb zan-nal másolok egy elburjánzott keltetőfészket, ès azt a kör vègèn a hátránya miatt fel kell áldoznom, a halálsikoly akkor is kisül?
 
Köszönöm
 
Van huzas fazisa, csak abban "nem huz lapot", se uvoltes utan, se anelkul.
 
Ha az ellenfelem kezd, akkor az első körében eldobhatok a kezemből Kitartó üvöltést, vagy nincs húzás fázisa, tehát nem is dobhatom el?
 
kszönöm!
 
Ott a lap alatt a faq, nem az.
 
a semmi mestere S-es képessége helyettesítés?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.