95. forduló, 97. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 13h:03'
EZ A 838. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
839. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,41] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 264.]

ek 7 4 15 t. energia kisütése: 7 4 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 csapdakészítés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ek 289 20 t. energia kisütése: 289 20
Szörny ellenfeleid 20%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 254.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

fog 216 219 elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 244.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

fkt 2371 10 felt. készítesz a 2371. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[47,41] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel eltalálod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 boszorkánykendőt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [48,41] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kardszárnyú pocok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [49,42] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 210.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[50,42] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drasmólyom. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [51,42] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy troll ritualista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a troll ritualista fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 85, gyógyulás: 9, összesen: -76 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) {KCC:} A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-18 varázspont.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {KCC:} Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+25 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+27 életerő.)

(Továbbmész...) [52,41] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bibircsók-óriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 119, gyógyulás: 14, összesen: -105 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+24 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+27 életerő.) Második ellenfeled egy élőholt sullár.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen élőholt sullár nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 295 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32595.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (560. épület.). [120 pontot használtál fel, van még 90.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[51,40] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Leah híveié. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,39] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 31 életpontot vesztettél. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 92, gyógyulás: 9, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+24 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+27 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 25.]

id 216 160 idomítod a 216. szörnyet 25 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 15.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szutykos remák testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 TU.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a szutykos remák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 18 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 21 Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 Életpont: 242/76 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 132/0 Pénz: 489 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/-2
Eddig összesen 1022 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 857 TP-t kaptál. Jelenleg 332 618 TP-d van. A következő szinthez még 7 382 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, szubreális vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/63 (+17%) szúrófegyverek: 13/28 (+13%) vágófegyverek: 1/74
dobófegyverek: *23/100 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 20 százalék;
103,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/11 (+75%) 2. nyomkövetés: 19/92 3. mászás: 13/53
4. csapdakészítés: 25/79 (+1506%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 24/72 (+154%)
7. felderítés: 5/31 8. szörnyidomítás: 4/93 9. teológia: 3/47 (+9%)
10. taumaturgia: 7/80 (+6%) 11. harcművészetek: 21/10 (+13%) 12. zene: 1/11
13. szörnyismeret: 5/62 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/78 (+2%)
16. bányászat: 17/5 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), drakolich (#760), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1179 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 63.57 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 csuklyavirág (#133)
2 ork csodaszer (#1228) 9 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 halálvirág (#2371) 1 lidércesszencia (#1074) 4 madártoll (#112)
1 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53
38
39
40
41
42
43
(47,41) oltár, Chara-din monolitja (#534), szürke rinocérosz (#346), szubreális vámpír (#223), hegymélyi lidérc (#7084)
(48,41) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), élőholt quwarg (#202)
(49,42) emberevő (#119), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(50,39) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, varkaudar behemót (#189), szutykos remák (#191)
(50,42) drasmólyom (#60), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(51,40) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely
(51,42) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt quwarg (#202)
(52,41) kolostor (#560), nekrofun (#173), bibircsók-óriás (#120), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek