Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:09' EZ A 616. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 617. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a goldugar testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 1 3 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 157 | nem támadod a 157. szörnyet |
m 8 2 3 | mozogsz északra, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a partravetett medúza jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a partravetett medúza jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Bronzpengével párszor kilyukasztod a partravetett medúza testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 810 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 20, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [102,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 12 életpontot vesztettél. Bronzpengével végigvagdosod a korinthai amőba testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 50, gyógyulás: 24, összesen: -26 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd az acéldarázs jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [103,5] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 35, gyógyulás: 14, összesen: -21 ÉP}
a 216 4959 1 | átadod a 216. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ököllel eltalálod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [105,4] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Itt csata lesz.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [106,4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [107,5] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
kt 108 5 | elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot) |
kt 129 5 | elkészíted a 129. tárgyat (5 darabot) |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
flh 11 129 | felt. lőfegyver haszn. 11 a 129. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (26) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 436/366 | Jellem: | gonosz (47) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (29) | Varázspont: | 232/117 | Pénz: | 1529 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/0 (+39%) | szúrófegyverek: | 20/40 (+8%) | vágófegyverek: | 12/7 (+11%) |
ütőfegyverek: | 2/48 | lőfegyverek: | 14/79 (+8%) | dobófegyverek: | 1/10 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -10.); sallank nyíl (#129) (11 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
107,5 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/43 | 2. nyomkövetés: | 16/48 (+28%) | 3. mászás: | 8/81 |
4. csapdakészítés: | 8/72 | 5. csapdaészlelés: | 2/56 | 6. gyógyítás: | 15/6 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 2/66 | 9. szörnyidomítás: | 1/48 |
10. teológia: | 10/30 (+24%) | 11. taumaturgia: | 2/15 | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 7/46 (+27%) | 14. zene: | 3/29 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 6/89 (+24%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 3/62 (+11%) | 18. bányászat: | 4/65 |
19. főzés: | 1/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 74 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer), jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1078 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102. |
Összsúly: 159.09 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ketrec (#216) | 5 | ragasztó (#83) | |||
5 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | |||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | sallank nyíl (#129) | 2 | tüske (#22) | 18 | víz (#27) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|