Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 2. 15h:03' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4058 SZÁMLA : XXXX |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod Agyizomhúzódás testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Agyizomhúzódás bal karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás párszor keményen megüti a bal lábadat. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Agyizomhúzódás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja Gwendolyn bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Gwendolyn testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontpálcával Gwendolyn gyilkos csapásokat szórva összezúzza a jobb karodat. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Gwendolyn bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod Gwendolyn testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontpálcával Gwendolyn többször eltalálja a bal oldaladat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja Ten-Shin Hann testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Bumerángot markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 2 bumeráng. A lövedékek perforálják a bal lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Ten-Shin Hann fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod Ten-Shin Hann testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel Ten-Shin Hann néhányszor súrolja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Elszántan a másikra rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel néhányszor megcsapod Shelina testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel Shelina többször kegyetlenül megüti a jobb karodat. A Pörölycsapás módszerét mutatta be. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Shelina megérinti a testedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod Shelina jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel Shelina borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a bal lábadat. A Pörölycsapás trükkjét láthattad tőle. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Shelina megkarcolja a fejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked átfúrja Shelina testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod Shelina bal karját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel Shelina többször kegyetlenül megüti a testedet. Az Acél Ököl kí-technikát demonstrálta támadásával. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Shelina meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod Shelina testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod Shelina testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel Shelina párszor keményen megüti a jobb lábadat. Az Acél Ököl technikáját alkalmazta. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel Shelina megkarcolja a testedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egyből bemutatkoztok egymásnak, ő Durgi. Chara-din tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy halálmadár trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja Durgi testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Durgi testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod Durgi jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával Durgi néhányszor súrolja a testedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Durgi bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával Durgi megvagdalja a testedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [76,60] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [77,60] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
m 3 | mozogsz délkeletre |
id 73 70 | idomítod a 73. szörnyet 70 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [80,59] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [81,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel eltalálod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [83,56] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
hu 225 242 | hulladék: 225 242 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY) A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 214/70 | Jellem: | jó (10) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 36/36 | Pénz: | 87 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 6 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 7 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 37 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 2 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 4 | 12. harcművészetek: | 16 |
13. szörnyismeret: | 7 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 6 |
16. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
Mágia Örökösei (#9135) (csak egyszer), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) (csak egyszer), Arany Magisztrátus (#9106) (csak egyszer), Ars Magica (#9150) (csak egyszer), Jégmágusok Szövetsége (#9169) (csak egyszer), Illúzió Mesterei (#9129) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
Összsúly: 50.35 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 6 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kerek kő (#19) | 2 | uzbány csőr (#169) |