Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 28. 12h:34' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a trikornis testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. Bronzpengével végigvágod a trikornis testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 711 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 1 3 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 13, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [100,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérfürdető magszim. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 38, gyógyulás: 15, összesen: -23 ÉP}
a 141 4959 1 | átadod a 141. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot) |
in 4959 25 272 | leírod a 4959. kalandozónak a 25. szörnyet a 272. tárgyat |
a 2 4959 44 | átadod a 2. tárgyat a 4959. kalandozónak (44 darabot) |
a 199 4959 1 | átadod a 199. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mallon fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a Mallon jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Bronzpengével párszor kilyukasztod a Mallon jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a Mallon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Mallon vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 741 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 38, gyógyulás: 16, összesen: -22 ÉP}
ee 281 225 64 | eladod a 281. tárgyat a 225. tárgyat a 64. tárgyat |
ee 90 88 96 | eladod a 90. tárgyat a 88. tárgyat a 96. tárgyat |
ee 122 214 198 | eladod a 122. tárgyat a 214. tárgyat a 198. tárgyat |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 368 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}
be 562 | bemész az 562. épületbe |
be 562 2 | bemész az 562. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Bronzpengével megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quirov testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megcsapod a Quirov bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Quirov testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 65 aranyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [97,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével végigvagdosod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [96,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 182 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY) Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod. |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 20 (26) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 430/227 | Jellem: | gonosz (52) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 (27) | Varázspont: | 232/73 | Pénz: | 1487 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 14/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 20/7 (+7%) | vágófegyverek: | 11/64 (+28%) |
ütőfegyverek: | 2/48 | lőfegyverek: | 14/39 (+4%) | dobófegyverek: | 1/10 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -10.); nyílvessző (#108) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
96,17 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/43 | 2. nyomkövetés: | 15/57 (+13%) | 3. mászás: | 8/63 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 8/72 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 2/56 | 6. gyógyítás: | 15/6 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 2/60 | 9. szörnyidomítás: | 1/48 |
10. teológia: | 9/22 (+39%) | 11. taumaturgia: | 2/10 | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 6/92 (+18%) | 14. zene: | 3/7 | 15. szörnyismeret: | 6/45 (+24%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 3/40 | 18. bányászat: | 4/65 |
19. főzés: | 1/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 74 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1078 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102. |
Összsúly: 152.07 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | csontszablya (#64) | 2 | dözmöng szív (#122) | 40 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nap szimbólum (#141) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | raptor karom (#281) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
160 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
6 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|