Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. aug. 25. 15h:06' EZ A 9. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD 10. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat legkorábban a 10. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5224 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [-66,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy kérődző etra. {támadása: 17.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [-67,-21] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Fairlight nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [-69,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megérinted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [-70,-21] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Nem találtad el! A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzhegyű lándzsával megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [-72,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Sheran neve... (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. Magad mögé lököd a pitiáner csontlepke trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 88.]
gyk 87 20 | gyakorolsz a 87. tárggyal 20 pontért |
gyk 87 20 | gyakorolsz a 87. tárggyal 20 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!" A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
Erő: | 18 | Szint: | 5 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 84/57 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 15/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 3 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 3 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
106,82 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 3 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 2 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
massza (#217) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
Összsúly: 27.54 kg | Megterheltség: 59% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sallank karom (#128) |
-73 | -72 | -71 | -70 | -69 | -68 | -67 | -66 | -65 | -64 | -63 | |
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|